Sari la conținut

Motociclistu' Biciclist


gn77b
 Share

Postări Recomandate

 

 

nimic mai corect.

frate, daca vezi ca te dai peste cap, dai drumul la levier :D

Daaa, poate reușești tu la frigiderul Fram să-i dai drumul la levier cînd ți se dă ușa lui peste cap :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daaa, poate reușești tu la frigiderul Fram să-i dai drumul la levier cînd ți se dă ușa lui peste cap :D

buna asta :grinbandit:

 

eu unul era sa ma dau peste cap fara sa ating frana macar :D

eram in picoare, dormeam, am luat o mini gropita, fata s-a lasat si era sa ma duc peste. dar..am sarit din pedale si-am salvat-o.

viteza era aproape non existenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca am fost de vreo cateva ori la Comana chiar sunt curios ce argumente ai in acest sens. Am fost ieri, pachetele de start au fost decente si taxa de inscriere mica fata de Moara Vlasiei, de pilda, unde dai 80 de lei pentru o tura de 16km in padure (la Comana se plateste si intrarea in rezervatie si e inclusa in taxa).

 

Anul asta traseul a fost facut praf de tractoare forestiere. Acum 3 saptamani am fost acolo cu niste prieteni, erau santuri de aproape 1 metru. Organizatorii au bagat buldozere si au indreptat ce se putea indrepta, au schimbat traseul in vreo 2 locuri, l-au facut nu doar ciclabil ci mai interesant (si mai dificil) decat anii precedenti. Au si cel mai prietenos formular de inscriere, nu cer CNP (decat primele cifre din el ca sa verifice grupa de varsta) si sunt operatori de date personale inregistrati. Nu mai stiu pe nimeni sa se fi straduit atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi au scris greșit! Corect nu era cu „Z”? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi au scris greșit! Corect nu era cu „Z”? :P

Si cu "D" :rusinica:

 

-Cred ca trebuie sa-mi schimb cauciucurile, fac pana prea des..este a 5-a pana in doua luni..Cauciucurile mele cred ca sunt de strada, au crampoane doar pe margini..

Niste cauciucuri mai cramponate, cred ca m-ar salva..Am mers pe langa bicicleta, de la parcul kiseleff pana la statia lui 41 x( nu mai plec niciodata la plimbare fara kit de pana..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu mai tin minte cand am facut ultima pana si era cu siguranta in padure, nu prin oras. Prin oras merg pe slick-uri si tot nu fac pana, le am de vreo 1000 km. In schimb face frate-meu pene la greu, ca are 20 kg in plus si presiunea la sol mare, cate o pana sau doua lunar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă pierd în agramaticalități... :D

 

Referitor la pene: ce scule luați cu voi la drum? Era o vreme cînd duceam cu mine, invariabil, „briceagul” de inbusuri, două leviere mici (confecționate de mine cu flexul dintr-o platbandă de fier!), 3-4 petice și tub de adeziv, o tăbliță abrazivă pentru cameră și o cheie mică de spițe. Toate astea încăpeau într-o cutiuță pe care o purtam în buzunarul de la spate. Mai aveam pe bicicletă o pompă mică, un bidon sau două (depindea de lungimea drumului) și în ghidon cîteva spițe.

 

În peste 13 ani de drumuri lungi (150-300 km/zi) n-am avut aproape niciodată nevoie de mai multe scule cu mine. În majoritatea timpului au rămas nefolosite. O singură dată am avut o problemă pentru care aș fi avut nevoie de încă o sculă. Eram pe Transfăgărășan și am rupt lanțul. Rezolvarea a constat în scoaterea unei perechi de zale (pînă acasă, unde l-am înlocuit). Neavînd presă de lanț, m-am folosit de un șurubel luat de la schimbătorul de plăci și o piuliță de 6 de la un sabot de frînă, iar ca ciocan am luat de pe drum primul bolovan! După „reparație” am părăsit cu tristețe ciocanul :D, am pus șurubelul (culmea, neafectat de lovire) înapoi la schimbător - dacă-l stricam nu era imperios necesar, era de la reglajul patinei, deci puteam merge fără el, am pus sabotul de frîna la loc și PEDALĂĂĂĂ!

 

Am mai avut incidente pe drumuri, dar le-am rezolvat mereu cu ce aveam la îndemînă. O spiță ruptă, un deraior îndoit, un cablu rupt etc. Nimic care să mă lase-n drum. BA DA! Acum, că povestesc, mi-am adus aminte de singura situație care m-ar fi trimis acasă cu trenul, dar s-a rezolvat și aia, cu mult noroc! Eram la alt drum pe Transfăgărășan. Urcam dinspre Curtea de Argeș, Traseul de acasă fusese așa: București - Predeal cu trenul, apoi Predeal - Brașov - Cîmpulung în prima zi. Cîmpulung - Domnești - Curtea de Argeș - Lacul Vidraru a doua zi. Lacul Vidraru - Lacul Bîlea - Sibiu în a treia zi. Sibiu - Valea Oltului - Dealul Negru în a patra zi. În ultima zi am ajuns la București. Ei bine, după ce făcusem cca 30 de km după Curtea de Argeș, mi s-a rupt pedala din stînga! Eram cu o bicicletă de damă adusă de taică-miu din America. Un FIER japonez, Azuki se numește. Pedala nu o pusese tata corect, nu nimerise filetul și intrase strîmb. Nici nu se mai putea scoate, dar nici nu intrase pînă la capăt. Plecasem cu ea așa. Ei bine, după ce s-a rupt am crezut că s-a terminat și excursia. N-a fost așa, am găsit un mecanic auto care mi-a sudat în locul pedalei un ax de amortizor pe care să calc cu bocancul. Așa am făcut tot drumul pînă acasă și, credeți-mă, n-am avut probleme! Pun și o poză făcută atunci, chiar dacă am mai pus-o pe topicul ăsta cu niște ani în urmă. post-7334-0-24077900-1369118146_thumb.jpg

Acum folosesc această bicicletă pentru oraș, după ce am renunțat la schimbătoare, plăci, portbagaj și alte fiare. Am făcut-o singlespeed. S-a ușurat cu această ocazie cu cca 4 kg!

 

Toate bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam sa renunt la cadru... cred ca scap de vreo 10 kg.. :grinbandit:



interesanta asta cu single speed-ul, ref scapat de greutate...dar ... ai doar una bucata viteza.. te mai grabesti undeva..chiar si in oras mai urci o nenorocire de delusor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus o placă de MTB de 42 de dinți, un pinion de 15. Pot să merg cu astea fără probleme cu 30 în oraș, constant. Pot să cresc și la 40 pe distanțe scurte dacă am nevoie să depășesc ceva. Pot să urc și orice deal sau pod. Ține și de antrenament, nu doar de rapoartele de transmisie.

Așa arăta după ce am renovat-o, acum e murdară, dar n-are defecte!

post-7334-0-12934000-1369125099_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la pene: ce scule luați cu voi la drum? Era o vreme cînd duceam cu mine, invariabil, „briceagul” de inbusuri, două leviere mici (confecționate de mine cu flexul dintr-o platbandă de fier!), 3-4 petice și tub de adeziv, o tăbliță abrazivă pentru cameră și o cheie mică de spițe. Toate astea încăpeau într-o cutiuță pe care o purtam în buzunarul de la spate. Mai aveam pe bicicletă o pompă mică, un bidon sau două (depindea de lungimea drumului) și în ghidon cîteva spițe.

Eu car as: camera de rezerva, 3 leviere de plastic si 3 inbusuri (capete si un T) in gentuta de sub sea si pompa prinsa pe suportul ei langa bidon. Asta in oras. In afara orasului, mai ales daca e grup mai mare, am in plus o presa de lant, 2 zale rapide, inca o camera si atat. Spite nu am rupt niciodata, asa ca nu car dupa mine, nici cheie de spite, daca rup un cablu nu e o problema sa merg fara el pana in primul oras cu magazin de biciclete.

 

Nu stiu cum ai scazut 4 kg facand bicicleta single speed, ca manetele de schimbatoare au vreo 300g, schimbatoarele inca vreo 500, caseta de 9 are vreo 250 si foile mici inca vreo 200. Abia daca economisesti 1 kg, economie pe care aproape ca o fac usor din roti - 350g din fiecare cauciuc si vreo 130g din fiecare camera, 960g in total.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O bicicleta cu cadru f asemanator am folosit si eu in Bucuresti multa vreme,m-am impacat f bine cu ea. Ca modificari eu i-am schimbat ghidonul cu unul drept pe care l-am scurtat ca sa ma pot strecura usor printre masini. Am renuntat si la aripi,nu pt ca am vrut ci pentru ca s-au rupt. La viteze n-am renuntat pt ca oricum bicicleta e foarte usoara , are roti de cursiera cu cauciucuri de 23, o bicicleta ideala pentru oras si nu numai, am reusit sa fac si 200km intr-o zi cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, recomandati-mi si mie va rog o padure, un teren viran in bucuresti (desi nu prea cred ca exista) sau pe langa.. Daca e si in zona Titan si mai bine. Aveti idei??

M-am saturat sa tot ocolesc lumea prin parc. Sunt peste tot, pe pista, pe langa, e super aglomerat. Aveam o zona in parcul IOR dar nu stiu ce lucrari fac acolo si e inchisa.

Era cineva pe aici care se dadea in parcul Carol parca?? Cum e acolo?

 

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Single speed-ul cu roti de 28 " este o bicicleta excelenta pentru oras , am avut mai multe bicle de acest fel ,raportul ideal ( dupa parerea mea ) ar fi 42/18 care te duce cu peste 30 km /h pe plat si nu necesita prea mult efort la urcat un pod sau un drum scurt in rampa .Am vazut sambata la aerodromul sirna un biciclist din Bucuresti care a parcurs peste 50 km cu un SSP foarte frumos .

1 . fosta mea bicla ssp

2. bicla ssp bucuresti

post-7515-0-26806800-1369132054_thumb.jpg

post-7515-0-80553300-1369132064_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, recomandati-mi si mie va rog o padure, un teren viran in bucuresti (desi nu prea cred ca exista) sau pe langa.. Daca e si in zona Titan si mai bine. Aveti idei??

M-am saturat sa tot ocolesc lumea prin parc. Sunt peste tot, pe pista, pe langa, e super aglomerat. Aveam o zona in parcul IOR dar nu stiu ce lucrari fac acolo si e inchisa.

Era cineva pe aici care se dadea in parcul Carol parca?? Cum e acolo?

 

 

Multumesc,

Padurea Cernica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 . fosta mea bicla ssp

Ce bine arata! Fierul meu e ruginit ca naiba. I-am montat si eu cauciucurile de oras si vad ca sunt si in ton cu lumea de pe aici: am facut-o single speed :) Am zis ca ma apuc sa o curat si sa ii dau o vopsea, dar pana acum am avut de lucru la motoare... Dar las ca intra si bicla la 'restaurat' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Nu stiu cum ai scazut 4 kg facand bicicleta single speed, ca manetele de schimbatoare au vreo 300g, schimbatoarele inca vreo 500, caseta de 9 are vreo 250 si foile mici inca vreo 200. Abia daca economisesti 1 kg, economie pe care aproape ca o fac usor din roti - 350g din fiecare cauciuc si vreo 130g din fiecare camera, 960g in total.

Nu compara mere cu pere! Bicicleta e de vîrstă venerabilă, peste 40 de ani. Toate piesele pe care le-am dat jos erau din fier masiv! Da' fier, nene, nu glumă! Am schimbat așa: două plăci, ax pedalier și bile, brațe de pedale, pedale, toate din fier masiv cu rulment pedalier ușor, brațe de aluminiu, pedale de aluminiu, o singură placă ușoară. Am schimbat și șaua cu una mai ușoară. Am schimbat manetele de frîne cu unele simple, fără manetă ajutătoare sub ghidon. Am renunțat la manete de schimbătoare cu brațe lungi din fier, schimbătoare plăci și pinioane. Am renunțat la dinam și far. Am renunțat la aripi. Am păstrat cleștii de frînă de Al, model Compe! Poate că am exagerat cu 4 kilograme, dar exagerarea e de ordinul sutelor de grame!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu compara mere cu pere! Bicicleta e de vîrstă venerabilă, peste 40 de ani. Toate piesele pe care le-am dat jos erau din fier masiv! Da' fier, nene, nu glumă! Am schimbat așa: două plăci, ax pedalier și bile, brațe de pedale, pedale, toate din fier masiv cu rulment pedalier ușor, brațe de aluminiu, pedale de aluminiu, o singură placă ușoară. Am schimbat și șaua cu una mai ușoară. Am schimbat manetele de frîne cu unele simple, fără manetă ajutătoare sub ghidon. Am renunțat la manete de schimbătoare cu brațe lungi din fier, schimbătoare plăci și pinioane. Am renunțat la dinam și far. Am renunțat la aripi. Am păstrat cleștii de frînă de Al, model Compe! Poate că am exagerat cu 4 kilograme, dar exagerarea e de ordinul sutelor de grame!

Buna treaba , bicicletele ssp cu cadre de otel -modele vechi - mi se par cele mai reusite .

Am citit zilele trecute pe un forum de ciclism cum ca un 'nene' asiatic cu o bicla SSP - cu cadru de fier , portbagaj , cos pe ghidon si alte alea , destul de grea - le-a cam dat " na-na " la niste biciclisti pasionati ce rulau pe cursiere de carbon .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bicicleta e de vîrstă venerabilă, peste 40 de ani. Toate piesele pe care le-am dat jos erau din fier masiv!

In cazul asta e de inteles.

 

Am citit zilele trecute pe un forum de ciclism cum ca un 'nene' asiatic cu o bicla SSP - cu cadru de fier , portbagaj , cos pe ghidon si alte alea , destul de grea - le-a cam dat " na-na " la niste biciclisti pasionati ce rulau pe cursiere de carbon .

Si marmota invelea ciocolata in staniol. Ca un pasionat pe cursiera trece de 50km/h inainte ca SSP-ul sa ajunga la 30 plecand de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@foxbiker - de ce nu? cursiera de carbon nu vine la pachet cu resitență, forță etc. Am cunoscuți cu carboane care ies doar sâmbăta și nu-s în stare să treacă de 30 km/h... iar dacă nenea ăsta asiaticu le-a dat na-na la vale... greutatea îl putea ajuta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...