Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Honda CBR125R


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da , se acumuleaza presiune de la vaporii de benzina , dar nu ar trebui sa aibe pe sub rezervor furtune pt evacuarea gazelor ??? O sa ma uit in weekend pe sub rezervor poate o fi gatuit vreunu , la voi face la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , se acumuleaza presiune de la vaporii de benzina , dar nu ar trebui sa aibe pe sub rezervor furtune pt evacuarea gazelor ??? O sa ma uit in weekend pe sub rezervor poate o fi gatuit vreunu , la voi face la fel?

Normal , trebuie sa aiba un orificiu pe unde sa iasa presiunea, probabil e infundat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva daca suportul de prindere a manetei de ambreiaj este acelasi si la alte modele de CBR? imi trebuie unul, chiar si din dezmembrari. si cat costa crashpad-urile la cbr 125?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

2 atm fata si 2.2atm spate. De obicei pe bascula este un sticker cu mai multe informatii despre anumite parti ale motocicletei(presiune anvelope, tipul de ulei, etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

2 atm fata si 2.2atm spate. De obicei pe bascula este un sticker cu mai multe informatii despre anumite parti ale motocicletei(presiune anvelope, tipul de ulei, etc.)

 

Atenţie la vulcanizarea de pe Fundeni, la urcarea pe pod (dinspre pantelimon). Mie mi-au băgat 3 atm o dată, deşi le spusesem 2.2 :D Şi am mai auzit şi de alţii păţiţi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum fara niciun fel de misto si nicio exagerare, cat prinde maxim CBR 125 al vostru ? Cu mine (95KG) mai mult de 100-110 nu prinde, asa-s toate ?

120 fără limitator şi fără pasager :)

125 în pantă lungă

Dar nu e o idee bună să mergi constant cu el cu vitezele astea.

 

În cartea lui scrie că prinde maxim 100, cred că atât prindea cu limitator. A mea cel mai bine se simte pe la 80-90 cam aşa.

Editat de incognito
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Salut tuturor , ma numesc Dragos si sunt posesorul unu cbr 125r din 2005 si ma bucur sa ma alatur voua, am rugamintea ca cine vrea sa arunce un ochi si in departamentul tineri si nelinistiti unde am un post cu o problema aparuta la hondita mea , poate cineva a mai patit si stie rezolvarea , multumesc si Asfalt Uscat!

Editat de Effect20CM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut

 

Mi-am luat si eu un CBR125R, anvelopele sunt praf si sunt cele stock... la 700 euro, se merita ?

Daca este cineva din Arad unde poate sa imi recomande pe cineva pentru piese si service..

 

Si ce anvelope sa pun, ca si cele stock sau ? Nu vreau o investitie mare doar ca aspect, sa fie ok si sa am aderenta.. nu imi trebuie late etc pretentii.

 

Ms



LE:

Are cineva manualul service scanat in pdf sau ceva ?

Editat de 3dWARd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Buna

vreau sa imi cumpar si eu un motor...ma gandeam la cbr...ce parere aveti sunt fiabile?,pozitie de drum,cat de multe detalii

doresc argumente si pro si contra...

Ms anticipat

Editat de SGS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna

vreau sa imi cumpar si eu un motor...ma gandeam la cbr...ce parere aveti sunt fiabile?,pozitie de drum,cat de multe detalii

doresc argumente si pro si contra...

Ms anticipat

Salut!Eu recomand Honda Cbr 125,am eu una din 2004,are 46000km ,12000 facuti de mine,si merge,deci e fiabila.Desi unii spun ca e urata,eu nu as spune,daca vrei carene bombate care la prima tranta sunt varza,recomand Yzf R 125.Desigur ca orice carena se sparge,dar la YZF sunt mai in "evidenta" carenele si oglinzile.Ramane la aprecierea ta daca sa-ti iei sau nu,dar mie m-i se pare ca la banii nostrii in Romania,decat sa dai cel putin 1700Euro pe un YZF,te dai pe un CBR,care merge la fel de bine,si consuma si putin(in cartea tehnica scrie 2l/100).Cauciucurile la CBR-uri sunt intradevar subtiri considerand ca le-ar avea pe cele stock,dar pana la urma sa nu uitam ca ne referim la clasa 125,si nu exageram cu inclinatul.Sa mai ai grija deasemena cu ce ar fii de schimbat la el din categoria consumabile,ca toate conteaza,sa dai 1000 pe el si sa mai pui vreo 300 in cauciucuri lant si alte d-astea,nu e tot una,scoate in evidenta defectele cat ar fii de mici cand mergi sa-l iei:)

Avantaje:Foarte fiabila,consum mic,nu te doare spatele,pret mai mic decat multe altele...

Dezavantaje:profilul pneurilor,marimea,unele aspecte(bara de care se tine pasagerul din spate),pasagerul din spate o sa se cam planga de dureri de fund:))

In concluzie,eu zic sa incepi cu asa ceva,mai ales daca esti incepator,dar tine minte,nu i-l subestima ca e mic si fragil ca nu e chiar asa,eu stiu mai bine:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...