Sari la conținut

Topicul atasistilor. Pagina oficiala


Aleko
 Share

Postări Recomandate

Pai e la mintea cocosului ca la RAR twe duci cu atash ca sa vada inginerul seria de pe atash, sa fotografieze.

Da pe strada poti sa circuli cum vrei.

In rest te rog sa te stapanesti si sa vorbesti respectuos, nu vezi ca esti pe

Pagina Oficiala :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator stress_L&P

da' eu nu-l vreaaaaauuuuuuuu! donez atas! tre' sa fac si la asta acte de vanzare-cumparare in caz ca-l vrea cineva? ba nu mint! nu-l donez! il dau pe o bere normala, la jumate, de preferinta la halba!

 

p.s. iar sunt beat dar nu am glumit in legatura cu atasu'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, eu n-am zis nimic rau de filtrul de aer tip nou. Am spus doar ca-mi place asta original al Festivalului, si ca sunt hotarit sa-l pastrez, asa cum a venit motocicleta de la mama Rusia.

Referitor la atas, stiu ca o data inmatriculata solo, nu-i prea sanatos sa mai circuli cu motocicleta cu atas. Doar daca ai chef sa dai fro' amenda + sa ti se ia cert. de inmatriculare.

Eu am vorbit cu cei de la RAR BT si mi-au spus ca e posibila inmatricularea solo, numai ca e ceva mai scumpa nu mai ieftina decit inmatricularea cu atas. Ceva in jur de 700.000 lei.

Na, vreau sa circul solo; oricum am pinion de 19 si din cite am inteles, daca mai pun si atas, cam omor motorul. Basca problemele legate de centrarea corecta a atasului + tehnica diferita de pilotaj + consum

 

@Stress_L&P, am auzit ca la RAR GL sunt niste capsomani.Am un amic care mi-a spus cit a patimit cu cei de acolo.De fapt la voi si cu obtinerea permiselor de conducere e o mare problema. Spagari cit vezi cu ochii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare cum se comporta motocicleta solo cu o astfel de ciudatenie dupa ea?????

 

:blbl:  :o  :)  :P

 

si remorca e un fel de atas, ceva tentativa nu???

 

:wave:

Cu remorca este altceva, dar sincer sa fiu mi se pare o prostie din partea rusilor sa legi un atash dupa saracu' motor de 175. Pai Voshodu abia pleaca cu mine de pe loc (am aproape 90 de kg) si vrei sa mai traga si un atash...desigur glumeam ca nu pleaca cu mine de pe loc, dar cu atashul...

Cu remorca este altceva...din mai multe puncte de vedere.

1. In primul rand in remorca nu se urca oameni, este destinata exclusiv bagajelor si deasemenea este mult mai mica si mai usoara decat un atash.

2. Cu remorca se conduce si altfel, aproape la fel ca mersul solo...iar cu remorca poate conduce oricine...cu atash nu! Cei care au atash si merg cu atash stiu foarte bine cum este sa mergi cu atash si mai ales cum este la inceput...nu este asa usor. Daca nu gandesti si nu esti atent ori iti ridici atashul in cap (pe bune) ori dai in stalp...ori te miri de ce p*** *** nu vrea sa i-a viraj...si tot asa...

Apropos...am facut o schita la o super remorca de motocicleta...daca reusesc sa o scanez o pun sa o vedeti...poti sa te inclini cu motocicleta la fel de mult ca atunci cand esti la solo, iar remorca are doua roti... :bounce:

 

Numa' bine! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

 

@Stress_L&P, am auzit ca la RAR GL sunt niste capsomani.Am un amic care mi-a spus cit a patimit cu cei de acolo.De fapt la voi si cu obtinerea permiselor de conducere e o mare problema. Spagari cit vezi cu ochii...

da-i mah ca-s niste labari cu totii! daca ar fi fost vorba numai de spaga nu aveam nik cu ei! doar nu-s tampit! dadeam si treceam! nuuuuuu! ei au vrut cu tot in regula! :wave: m-am dus in regula si tot a trebuit sa dau spaga! :o :blbl: :o :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu-i chiar lejera treaba!Si cand te gandesti ca ea initial a fost cu atas si unul din proprietarii anteriori a omologat-o solo.Ce o fi avut cu atasul ala saracu?Eu personal credeam ca daca-i cu atas nu poti merge solo si initial m-am bucurat ca e omologata solo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilo, e distractiv si cu atasul dar pana la un punct can vrei sa ii dai in gura il dai jos :o

 

Eu la prima incercare cu un Festival cu atas am derapat pe noroi si m-am suit cu atasul pe o gluga de coceni de era sa mi-l pun in cap :) :laugh: Dupa aia am aflat ca in acelasi stil propietarul isi fracturase clavicula cu 2 ani inainte, s-a rasturnat cu atasul in cap pe camp :o A doua oara cu un Simson , era sor-mea in atas si eu tot nu reuseam sa tin atasul pe drum megeam cu el mai mult prin sant :blbl: deh, din punctul meu de vedere eram bine incadrat pe banda :wave:

 

A treia si ultima oara am incercat cu un Jupiter cu atas, al lui Ront....aveam mana dreapta in gips si atasul era reglat prost, era sa dau cu el de toate gardurile :P :drink:

 

 

P.S. E nomal ca dca nu vrei sa mergi cu atasul sa nu o mai omologhezi cu atas....la omologare trebuie sa ai seria pe atas si de obicei nu e, se leaga de starea tehnica,lumini pe el samd deci e o bataie de cap in plus :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai AXA, nu stiu cum ai reusit, da-o in kilu meu ca in 2 ore fara carnet stiam cum trage, ce sa fac cu atashul la Ij. Da-o dracu ca e usor si stabil. Nu te rastorni pe camp decat daca esti prea bolovan si si asa e greu. Exista o singura metoda sigura de cascadorie cu atashul (si Georgica a facut-o,si eu la Ploiesti) (doar la Nipru/Ural merge): mergi frumos pe la 40-50, viraj derapat stanga si frana brusca. In momentul ala se ridica toata motocicleta pe roata atashului.

 

Tie iti tragea aiurea ca era foarte prost reglat (cum e atasul lui Georgica de nu-ti vine sa mergi cu >60). Te invit sa mergi pe Ural sa vezi ca stai in turatia de relanti intr-a 3-a la 40 cu mainile la spate.

 

Nu e deloc bataie de cap un atash, pentru 3 fire si becuri. Daca n-ai ce face cu el il plantezi undeva si gata, decat sa regreti cum regreta Catallin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da eu intr-adevar il cam regret!Avantaje multiple la drum lung!Dar ca eu tot nu sunt ferm convins de treaba ca daca-i omologata cu atas poti sa mergi solo.Daca-i asa o sa incerc sa fac rost de un atas(apropo:cine are unul pentru nipru?) si sa o reomologhez cu atas.Bineinteles dupa ce o sa-l intreb pe domnul ing. de la RAR. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dom'le nu sunt 2 saptamini de cind am fost la RAR aici in BT si m-am interesat de treaba cu inmatriculatu'. Cum eu vreau s-o inmatriculez fara atas, cei de acolo m-au atentionat, ca daca fac asa, nu voi mai putea circula cu atas. Invers se poate, adica daca e inmatriculata cu atas, poti circula linistit cu ea si solo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o singura metoda sigura de cascadorie cu atashul (si Georgica a facut-o,si eu la Ploiesti) (doar la Nipru/Ural merge): mergi frumos pe la 40-50, viraj derapat stanga si frana brusca. In momentul ala se ridica toata motocicleta pe roata atashului.

 

Eu am icercat ceva asemanator la Ij-ul meu cu atas de simson si mi s-a indoit axul rotii de la atas+ ca mi-a spart si rulmentii de la roata.; nu mi-am dat seama daca chiar s-a ridicat dar cam asta incerca sa faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal ca daca ai motocicleta inmatriculata cu atash sa poti circula si solo!

Problema este alta. Astea de la RAR cer serii de atash in unele cazuri.

Unele atashuri mai vechi au avut serie si de acolo apare toata problema.

Exemplu: EU

Cand am cumparat motocicleta mea actuala, ea era inmatriculata ca atash. Nu m-am uitat foarte atent in cartea de identitate. M-am uitat doar sa corespunda seriile din acte cu cele de pe motocicleta. Apoi dupa ce m-am dus cu ea sa ii fac ITP am vazut in carte ca este trecuta si seria de pe atash. De fapt inginerul mi-a spus lucrul asta. A verificat seriile de pe motocicleta si apoi a vrut sa verifice si seria de pe atash, ca era trecuta si ea in carte dar...surpriza!!!...nu era nici o serie. A cautat saracu' om cred ca o jumatate de ora seria de la atash..fara succes. Motocicleta mea este un IJ '56 Festival, dar avea atash de Jupiter4. A spus ca nu imi poate face inspectia in conditiile aste pentru ca oricum eu trebuie sa trec si pe la RAR pentru identificare si atuci el o sa aiba probleme.

(Moshul de la care luasem motocicleta cand i-a facut numerele noi probabil ca avea atashul original sau un atash pe care avea serie...dar schimase atashul). Cei de la RAR mi-au spus ca daca in carte este trecuta serie de atash si pe asta nu este clar atashul a fost schimbat. Ei nu o pot inmatricula asa pentru ca nu am cum sa dovedesc ca atashul nu a fost furat. Imi tebuie o chitanta si nu mai sti ce acte sa dovedesc ca l-am cumparat de la cineva. Asa ca am inmatriculat-o solo.

Dar ce-a la care lucrez acum are numere vechi si o sa o inmatriculez cu atash. :what:

 

Numa' bine! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...