Jump to content
Sign in to follow this  
Aleko

Topicul atasistilor. Pagina oficiala

Recommended Posts

Mersi Victor. Mai am vreo 2 săptamâni de muncă până la final.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesanta lucrarea Shashka deschide-ti telefonul, ca vreau sa vorbesc ceva urgent cu tine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e cadru de DUNA?


» Post actualizat in 14 Jan 2018 20:43

Asta e cadru de DUNA?


» Post actualizat in 14 Jan 2018 20:43

 

Asta e cadru de DUNA?


» Post actualizat in 14 Jan 2018 20:43

post-87143-0-38176200-1515962624_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Asta e cadru de DUNA?

» Post actualizat in 14 Jan 2018 20:43

 

» Post actualizat in 14 Jan 2018 20:43

Da

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in poza nu vad altceva decat bara de torsiune. Sau imi scapa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cel pe care il am ( partial si ala), ansamblul spate e dintr-o teava mai mare in diametru, iar pe capat, ceva cu o maneta. Cred ca tensiona bara de torsiune. Asta are loc pentru telescop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar putea sa imi spuna cineva care este grosimea si dimetrul saibei din imagine? Este folosita la atasele Stoye intre piulita si tamponul arcului barcii.

post-11450-0-35012500-1517166856_thumb.png

Edited by Dimethylmercury

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut un atas Duna si cam asa arata cadrul...

Asa o comedie am si eu... Dar bascula aia nu e a lui. Dupa stiinta mea, roata vine prinsa cu piulita aia smechera. Aici e cu "furca".

» Post actualizat in 29 Jan 2018 20:21

Asa o comedie am si eu... Dar bascula aia nu e a lui. Dupa stiinta mea, roata vine prinsa cu piulita aia smechera. Aici e cu "furca".

Asta este pentru t5...

post-87143-0-02923000-1517257267_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari!

Ie-te ce-i facui la bascula.

Salut, cam asa a inceput sa se lege.

» Post actualizat in 09 Feb 2018 13:34

Salut, cam asa a inceput sa se lege.

Sorry, am un telefon care nu stie prea bine cu foto.

SI aripa.

post-2495-0-76620200-1518182999_thumb.jpg

post-2495-0-79533900-1518183036_thumb.jpg

post-2495-0-04724400-1518183235_thumb.jpg

post-2495-0-93912600-1518183255_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, cam asa a inceput sa se lege.

» Post actualizat in 09 Feb 2018 13:34

Sorry, am un telefon care nu stie prea bine cu foto.

SI aripa.

Aripa ti-a iesit super, dar eu raman la parerea ca nu vei strange suruburile alea in veci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mult prea mult fer! Macar tamburul ala ar fi trebuit strunjit, sa ramana doar flansa pt fixarea rotii... Iar restul constructiei nu o prea inteleg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Că dacă tot s-a topit zăpada, am zis să ieşim şi noi la o tură, aşa ca tot omu' normal şi serios :).

post-3360-0-81505200-1518373502_thumb.jpg

post-3360-0-33309000-1518373509_thumb.jpg

post-3360-0-20932800-1518373517_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fain :)

Sefu.. da cand pui arasu ala,sti tu care.. ca tare ne-ai mai facit curiosi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Că dacă tot s-a topit zăpada, am zis să ieşim şi noi la o tură, aşa ca tot omu' normal şi serios :).

Cum l-ai scos de acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fain :)

Sefu.. da cand pui arasu ala,sti tu care.. ca tare ne-ai mai facit curiosi..

 

După ce termin Kawasaki-ul de aici, /index.php?/topic/661157-clasice-made-in-japan/?p=4423177, urmeză pe masa de operaţie IJ 56 (prima mea dragoste) cu ataşul menţionat de tine

Cum l-ai scos de acolo?

Cu cei vreo 20 cai ai motorului şi doi măgari. (eu şi prietenul meu care a şi făcut pozele)

» Post actualizat in 11 Feb 2018 20:22

Şi de fapt ca să fiu sincer, nu a fost nicio problemă. Am oprit intenţionat în băltoacă doar pentru impresia artistică.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aripa ti-a iesit super, dar eu raman la parerea ca nu vei strange suruburile alea in veci.

Merci. Cele patru suruburi de 10 se infileteaza direct in flansa cu rulment de Smart. In centrul lor am sudat inca un distantier zdravan din teava. Am obtinut de abia vreo 11 kg plus fata de varianta originala.

» Post actualizat in 12 Feb 2018 09:54

Mult prea mult fer! Macar tamburul ala ar fi trebuit strunjit, sa ramana doar flansa pt fixarea rotii... Iar restul constructiei nu o prea inteleg.

Salut! Tamburul de Smart este demontabil, are rost daca voi avea nevoie in viitor si de sistem de franare. Dupa probele de asta vara, am simtit ca trebuie sa mai echilbrez decalajul dintre greutatea moto (cam 250 kg) si atas (60-65 kg).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci. Cele patru suruburi de 10 se infileteaza direct in flansa cu rulment de Smart. In centrul lor am sudat inca un distantier zdravan din teava. Am obtinut de abia vreo 11 kg plus fata de varianta originala.

» Post actualizat in 12 Feb 2018 09:54

Salut! Tamburul de Smart este demontabil, are rost daca voi avea nevoie in viitor si de sistem de franare. Dupa probele de asta vara, am simtit ca trebuie sa mai echilbrez decalajul dintre greutatea moto (cam 250 kg) si atas (60-65 kg).

Teava aia patrata, se va turti cand vei strange suruburile. Poate nu din prima, dar la prima trepidatie. La fel si platbanda. Dupa o tura, va trebui sa strangi suruburile. Poti experimenta usor gaurind o teava identica, si incercand sa strangi un surub in ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teava aia patrata, se va turti cand vei strange suruburile. Poate nu din prima, dar la prima trepidatie. La fel si platbanda. Dupa o tura, va trebui sa strangi suruburile. Poti experimenta usor gaurind o teava identica, si incercand sa strangi un surub in ea.

Am strans deja. Poate am omis sa zic ca in interiorul profilului, centrat intre suruburi, am sudat distantier din teava groasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

După ce termin Kawasaki-ul de aici, /index.php?/topic/661157-clasice-made-in-japan/?p=4423177, urmeză pe masa de operaţie IJ 56 (prima mea dragoste) cu ataşul menţionat de tine

Cu cei vreo 20 cai ai motorului şi doi măgari. (eu şi prietenul meu care a şi făcut pozele) Bag mana in foc, ca cei 20 de caluti nu prea au contat! Si ca ati impins ceva.

» Post actualizat in 11 Feb 2018 20:22

Şi de fapt ca să fiu sincer, nu a fost nicio problemă. Am oprit intenţionat în băltoacă doar pentru impresia artistică. Nu te cred! Nu te cred! :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am strans deja. Poate am omis sa zic ca in interiorul profilului, centrat intre suruburi, am sudat distantier din teava groasa.

Super. Poate mai faci niste poze cum pica aripa. Am si eu niste atasuri, si as vrea sa fac si eu niste modificari pentru o japoneza, dar ceva mai mic... Un CM400 poate... Ma mai inspir si eu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De unde pot gasi prelată si parbriz de atas de nipra?

» Post actualizat in 15 Feb 2018 08:52

De unde pot gasi prelată si parbriz de atas de nipra?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...