Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

BMW INALTAT:..(sorry de intarzieri fratilor)dupa cum va spuneam,avand 1.85...o mai veche idee de a mea,a fost pusa in practica in propriul garaj,simplu,eficient daca aveti pic habar si sculele necesare.in prima faza: desfacut rezervorul,impreuna cu rama lui metalica,scos afar telescopul prins cu 2 suruburi sus\jos(atentie sa nu smulgeti tubulatura hidraulica pt compresia arcului,eu nu am dat-o jos de pe telescop) .apoi,scoateti bucsa de cauciuc din partea de sus.indepartati cu flexul partea metalica in care a fost bucsa(atentie mare sa nu taiati mai jos de bucsa spre corpul telescopului,riscari perforarea).sudati intre ele o bucata (2cm)de metal plin(cazul meu o planetara veche).racit,slefuit,vopsit...montat inapoi si ..

VOALA..v-ati trezit cu mobra inaltata.. :crack: ..toate facute intr-o dupamasa.

insa greul a venit la cricul central,care din cauza schimbarii unghiurilor a trebuit modificat complet si este inca in lucru...

Rest este ok,merita,am testat,si dif e incredibila .urmatoarea miscare as incerca si cu fata,dar e ceva mai complex(bucse,strunguri.etc..)si tre vazut,va anunt eu.. :P

aripa mica din fata am facut-o (lipsa de ocupatie)dintr-o mai veche de un CBR,ce-o aveam in garaj,fibra de carbon,taiata si modelata la cald,ptr improscarea noroiului excesiv.. :lol: ,prinsa in locasul ei.

aveti ceva poze ptr clarificari..bafta amatorilor

 

Omule, nice job

:crack: cred ca am sa incerc si eu modificarea asta....

 

Ce fel de sudura e, nu prea seamana a electrica.

Nu ti-e frica totusi ca s-ar putea sa nu tina sudura? Daca stau sa ma gandesc, e una dintre cele mai solocitate componente ala motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BMW INALTAT:..(sorry de intarzieri fratilor)dupa cum va spuneam,avand 1.85...o mai veche idee de a mea,a fost pusa in practica in propriul garaj,simplu,eficient daca aveti pic habar si sculele necesare.in prima faza: desfacut rezervorul,impreuna cu rama lui metalica,scos afar telescopul prins cu 2 suruburi sus\jos(atentie sa nu smulgeti tubulatura hidraulica pt compresia arcului,eu nu am dat-o jos de pe telescop) .apoi,scoateti bucsa de cauciuc din partea de sus.indepartati cu flexul partea metalica in care a fost bucsa(atentie mare sa nu taiati mai jos de bucsa spre corpul telescopului,riscari perforarea).sudati intre ele o bucata (2cm)de metal plin(cazul meu o planetara veche).racit,slefuit,vopsit...montat inapoi si ..

VOALA..v-ati trezit cu mobra inaltata.. :P ..toate facute intr-o dupamasa.

insa greul a venit la cricul central,care din cauza schimbarii unghiurilor a trebuit modificat complet si este inca in lucru...

Rest este ok,merita,am testat,si dif e incredibila :lol: .urmatoarea miscare as incerca si cu fata,dar e ceva mai complex(bucse,strunguri.etc..)si tre vazut,va anunt eu.. :D

aripa mica din fata am facut-o (lipsa de ocupatie)dintr-o mai veche de un CBR,ce-o aveam in garaj,fibra de carbon,taiata si modelata la cald,ptr improscarea noroiului excesiv.. :crack: ,prinsa in locasul ei.

aveti ceva poze ptr clarificari..bafta amatorilor :crack:

super tare idea...dar stiam ca sunt niste inaltatoare care vin jos(in forma triunghiulara),daca are cineva si a incercat ar fi bine de zis..ca as vrea sa incerc si eu totusi nu as vrea sa sudez la telescop pare un pic riscant...am incercat la unu de jawa si a busit ....vad ca pare ok asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: miso!! ma intreb cand ai sudat nu au aparut probleme la garniturile telescopului din cauza tem. mari??? sau cum ai facut sa eviti? e destul sa infasori o carpa uda ? sau ce fel de sudura ai aplicat? si inca ceva! cum s-ar putea inghesui o roata de 21 pe fata?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam eu ca nu prea se poate schimba roata asa usor dar ar fi super de stiut ce fel de furca ar merge pe fata ca in cazul asta s-ar mari si garda si ar fi si mai comod la drum . nu ai avea impresia ca cel din spate cade pe tine.

 

aveti idee de unde pot copia schema electrica de la f/gs? ma intereseaza cum pot scoate sarmele din ghidon care merg la incalzire. au ceva mufe / undeva sau cum sa scot manerele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Legat de "ingineriile" cu inaltatul mobrei, nu cred ca e tocmai ok. Cred ca motocicleta isi schimba tinuta de drum si nu stiu daca in sens bun. Am avut si eu un GS despre care am constatat ca poate mi-e cam mic pentru statura mea. L-am dat si mi-am luat un Dakar care mi se potriveste perfect. Pentru cei mai inalti cred ca asta e solutia corecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

telescopul,inainte de a-l taia,tot sudat era(cred ca argon)doua dungulite finute,eu l-am sudat electric(invertor,aparatele acelea mici),nu vad de ce nu ar tine aceeasi metoda...se sudeaza sasiuri,structuri,etc,lucruri mult mai solicitate..oricum,forta mare e la impingere,nu la smulgere..si riscul e el meu..am incercat,nu :P .

ptr evitarea supraincalzirii,intai am sudat bucsa de fier,racit,apoi sudat pe tel,infasurat cu o carpa uda.

exista si varianta inlocuirii telescopului dar mult mai expansive(450-650euro http://www.fgspecialparts.it/ammortizzator...riori.htm+roata fata..etc,deja iti iei DAKAR :crack: ).si,apropous,merge roata de 21,k pe Dakar,doar e nevoie de inaltatoare la suportul de prindere intre partea de jos a tel(Angi stie :crack: )

..tinuta de drum e normal sa se skimbe,doar asta imi doream,ptr imbunatatirea off-roar-ului,inaltand si fata,ajung la dimensiunile Dakar-ului,exceptand cursele telescoapelor.totul va tine de obisnuinta.

dupa kum ziceam..riscul,ideea si decizia imi apartin...nu am aku money ptr un Dakar.. :lol:

Editat de akruno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amortizorul spate pentru dakae este un ohlins - e mai lung si el ridica mobra. fata de cel de gs simplu se poate regla si la revenire din surubelul mic de jos. Oricum are putine reglaje...

 

 

furcile oricum sunt de cacao pe ambele modele. as pune o furca inversata sa fie nitel mai rigida la franari....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine bine cu furcile e treaba lamurita dar cine ma lamureste si pe mine cum sa-mi dau jos manerele ca nu vreau sa rup caburile de incalzire a ghidonului. :yikes:

 

...trebuie sa fii foarte atent :

http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/GS%20...eplacement.html

:yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amortizorul spate pentru dakae este un ohlins - e mai lung si el ridica mobra. fata de cel de gs simplu se poate regla si la revenire din surubelul mic de jos. Oricum are putine reglaje...

 

Nu sunt foarte sigur, dar tin minte ca la GS-ul simplu pe care l-am avut parca exista un surubel jos, la amortizor :yikes:

 

furcile oricum sunt de cacao pe ambele modele. as pune o furca inversata sa fie nitel mai rigida la franari....

 

Daca vrei mai rigida la bani putini, e suficient sa schimbi doar arcurile originale cu unele Wirth progresive. Eu asa am facut la Dakarul meu si sunt foarte multumit. Arcuri d-astea gasesti la Louis si parca Touratech. Atunci am dat pe ele vreo 85 euro setul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un surubel jos la amortizor, dar nu are decat doua pozitii.

 

1-normal si 2-uber fucking tare, am schimbat si eu la un moment dat sa vad "what this button do" si mi-am rupt bucile in 10 km.

 

zo...nu e de umblat la ala, decat din lipsa de ocupatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pun postul asta la topicul de caucioace, pen\'ca intentionez sa aflu si alte detalii oarecum off-topic. Bon..

 

Pe fatza am un Metzeler Lasertec ca ASTA, care s-a tinut foarte bine pe cei ~14000km pe care-i am cu offizieru\'. Pe spate am un Pirelli Match Mt 08, care, de asemenea, s-a tinut foarte bine, insa este mult mai (prea?) uzat - e neted.. :eek:

Am mers pe pamant, noroi, pietris, ceva nisip (unde n-au fost chiar asa grozave, noroc cu \"pilotul\" :blink: ), am mers 90% din timp pe asfalt in toate conditiile (inca merg cu offizieru\', si valseaza destul de putin, desi merg cu mult mai multa grija si cu viteza redusa, deci nu ajung chiar cu genunchiul pe jos). Trebuie sa mentionez ca sunt singurele cauciucuri pe care le-am avut, deci nu am cum face o comparatie cu alte modele.

 

Acum, din ce review-uri (straineze si \"locale\" - gen Achile si Zidu) am citit pe ici pe colo, pe spate m-ar interesa ori un Heidenau K60, ori un Kenda K761.. Pe fata, in schimb, nu stiu pentru ce sa optez. Din experienta voastra, ce cauciucuri ati recomanda? As prefera raspunsuri documentate (de preferat mai bine de 2000km pe mai multe tipuri de teren), eventual de la persoane care au circulat in aceleasi conditii cu mai multe tipuri de cauciucuri. Mi se pare ca atat K60-ul, cat si K761 sunt profile sport-touring si, avand in vedere ca voi circula in proportie de 80-90% pe asfalt (fie el si distrus, cum predomina prin Bukres :yikes:), si pe fata doresc profil asemanator (n-am gretzuri de genul \"vreau sa fie amandoua la fel\").

 

Datorita faptului ca am o perioada destul de solicitanta la munca, nu prea am cand sa alerg prin magazinele de profil, pentru a cauta cauciucuri, asa ca as aprecia orice sfat legat de unde as putea sa le achizitionez (daca stiti cumva si cat costa, cu atat mai bine!).

 

Scuze de lungimea postului, dar nu vreau sa iau gume \"ca sa fie\".

Danke schoshon! :yikes:

John

 

 

___________________________________

 

Uau!! ZERO reply-uri in 24 de ore, pana si fara legatura cu post-ul meu.. ce-i, bre, a dat umpiculescu de caldura si ati pornit la drumuri, nu mai aveti timp de forum? :kiss:

 

Eniuei, update: de joi pana duminica sunt liber, deci am cand sa alerg si dupa caucioace, printre altele..

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Haidenau,profil de endureala,facut pan aku 5000km,fara probleme.Cand le incalzesti,tin la asfalt,pan atingi cu kricul.Noroiala,pietruiala,nisip,se prezinta ok.Dar bineinteles ca nu te feresc de cate o tranta pe iarba uda.In principiu sunt multumit,de ele,luand in considerare si pretul lor de 100euro fata\spate..

...Si tin si mai mult in comparatie mult-laudatele cu Metzeler Sahara3 ce se uzeaza prematur la pretul de 170-180euro

post-27104-1232400876_thumb.jpg

post-27104-1232400890_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu le-am luat in vara,de de la Maxiscooter,sunt in Timisoara,langa mine http://www.maxiscooter.ro/site/index.php ,dar le poti lua si de aici /index.php?showtopic=166097 ,Mac e serios si livreaza repede,baftok in alegeri,imediat vine sezonul,eu mi-l scot siazi la o tura cu soare si 10 grade..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,

 

imi spune si mie cineva de unde pot cumpara din bucuresti garniturile pt furca ?

 

imi iese ulei pe la bratul drept .

 

pt un dakar 2002

de la bavaria - originale si foarte bune. AU fix acelasi pret cu alte after market. leu la leu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amortizorul spate pentru dakae este un ohlins - e mai lung si el ridica mobra. fata de cel de gs simplu se poate regla si la revenire din surubelul mic de jos. Oricum are putine reglaje...

 

 

furcile oricum sunt de cacao pe ambele modele. as pune o furca inversata sa fie nitel mai rigida la franari....

 

 

 

Aha, multumim frumos de un raspuns clar pentru amortizorul spate. Din ala Ohlins o sa bagam pe spate ca sa numai dau cu cricul central la unele borduri inalte... :yikes:

 

Si lui Angi pt. varianta mai ieftina cu arcuri Wirth progresive...multam'

 

Si ai dreptate si la furca fata cei drept, da acuma na, nu e speeder GS ul...e moale ca sa nu ne cada dintii pe pietroaie... :yikes:

Editat de Stefan GS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, multumim frumos de un raspuns clar pentru amortizorul spate. Din ala Ohlins o sa bagam pe spate ca sa numai dau cu cricul central la unele borduri inalte... :yikes:

 

Si lui Angi pt. varianta mai ieftina cu arcuri Wirth progresive...multam'

 

Si ai dreptate si la furca fata cei drept, da acuma na, nu e speeder GS ul...e moale ca sa nu ne cada dintii pe pietroaie... :yikes:

oricum o sa dai cu cricul de bordura. am dat cu dakaru

 

eu am dat si cu lateralu.. am rupt un arc de sustinere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...