Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu sunt de parere ca originalele sunt cele mai bune. Mai ales ca la AB nu-s sensibil mai scumpe ca prin alte parti...

de ce...?

nu stiu pretul la AB dar in arad am gasit acelasi tip la ...parca 70-80 lei nu mai stiu ce marca, saito ce mi'am luat eu parca pe la 40 lei si dupa asta la un magazin de profil (garnituri, suruburi...) cu 7 lei. sensibilitatea vad eu ca e cam mare... :)

cand i'o veni sorocul o sa'i pun si eu din alea cu 7 lei ...sa vad dc o fi vreo diferenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

61332346554

La AB e cca 160 roni

 

:)

 

P.S. Eu zic sa mai incerci..inseamna ca nu ai prin pozitia corecta a surubului. El trebuie sa sune ca si inainte. Vezi ca si o juma de spira face diferenta.Al meu de 2 sapt merge inca...sper :D

 

Multumesc.

Am desfacut iar aripa si l-am gidilat. Am desfacut surubul un pic mai mult si vad ca merge... Si parca suna si mai tare ca inainte... :( Nu stiu ce sa mai zic. Se pare ca are ceva toane. Sau o vrea sa fie schimbat.

Am intrebat si eu la AB si nu au pe stoc. 140 lei .

 

Sper sa reziste cit mai mult ...

 

Respect . :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Respect . :)

Berea o vom bea undeva la juma'tea drumului...pe la Brasov zic eu.

:P

 

P.S Non alcohol

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

Am desfacut iar aripa si l-am gidilat. Am desfacut surubul un pic mai mult si vad ca merge... Si parca suna si mai tare ca inainte... :P Nu stiu ce sa mai zic. Se pare ca are ceva toane. Sau o vrea sa fie schimbat.

Am intrebat si eu la AB si nu au pe stoc. 140 lei .

 

Sper sa reziste cit mai mult ...

 

Respect . :)

Eu nu inteleg de ce va complicati-merge orice claxon pe 12 volti eu mi-am luat o goarna de masina -aia rosie normala,de vin doua la set-7 lei bucata,-de preferat sa o iei pe aia cu sunete groase nu subtiri si face ca vaporu'... :(

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, vad ca nimeni nu s-a inghesuit sa raspunda, inteleg ca in .ro nu s-au mai auzit cazuri.

da\\\' am gasit prin alte tari, cica se mai intampla

 

http://www.f650.co.uk/forums/showthread.php?t=4395

http://www.gs-forum.eu/showthread.php?t=23202

 

Avantaj la vanzare... :P

 

Hehe... stai sa vezi ce mijto (sic!) face la mine :(

 

Am observat acu vreo doua saptamani la o benzinarie urmatorul fenomen. Inainte sa opresc motorul ma uit la kilometrajul total, sa stiu cat sa trec in spritmonitor. Alimentez, platesc, pornesc motorul, ma uit la kilometraj din nou, surpriza, era cu 2 km mai putin. Hmm... dubios, ma gandesc, dar na... cine stie.

Ieri, faza si mai tare. Tot asa, benzinarie, alimentez, ma uit cand sa plec, 35170km. Bun. Ajung acasa, intre timp se facuse 35172. Dupa vreo 2 ore, plec pana undeva si ma uit din nou la kilometraj inainte sa plec. Surpriza, 35170. :-o whadafuck???

 

Cred ca ma duc la decathlon si imi iau un kilometraj de bicicleta si il pun sa imi mearga in paralel cu asta de moto. Macar asa, ca ma roade curiozitatea cam cati km \\\"pierd\\\" din bord la fiecare mie de km parcursi.

 

L.E. Acum am vazut ca in spritmonitor mi-a calculat distanta de la penultima realimentare si a dat 173 de km. Tripmeter-ul (resetat la penultima alimentare) imi arata 198km la benzinarie. De unde diferenta de 15 km??? E cu capu kilometraju asta... :)) Am niste teorii cu privire la de unde ar putea aparea diferentele, dar deja intram in detalii de ordin electronic...

 

 

In alta ordine de idei, dupa cum se vede in semnatura, am un consum impresionant. :D Si recunosc ca merg numai de la 10.000 de ture in sus, dar totusi... :P)

Gandirea logica si deductiva m-a adus in punctul in care suspectez o sonda lambda pe 0 permanent (defecta sau cablul intrerupt).

Daca semnalul e 0, motorul traieste cu impresia ca amestecul e cam sarac in benzina, asa ca baga la greu. Asta ar putea explica si de ce mi se mai intampla sa mi se innece bujia de trebuie s-o imping intr-a 2-a cu cheia scoasa ca sa ventilez camera de ardere sa se duca excesul de benzina de acolo. (Asta la pornire, cam la doua-trei saptamani).

Factori favorizanti (a se citi design prost):

- gaura de la pompa de apa e chiar deasupra sondei lambda (si mi-a picurat pe acolo vreo luna pana am schimbat pompa, acum 2 ani). Din ce am citit recent, inamicul numarul unu al sondelor lambda este antigelul.

- atat sonda cat si conectorul se afla chiar in scut, adica foarte expuse baltoacelor si udarii. Mai ales daca prinzi o inundatie si ai drum prin Tineretului. Sau daca traversezi vreo garla de munte.

 

Nu am apucat sa masor outputul sondei, dar as putea paria ca ori e sonda dusa ori conectorul sau cablul oxidat/intrerupt/etc...

Pareri? impresii? intamplari similare?

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe... stai sa vezi ce mijto (sic!) face la mine :P

 

Am observat acu vreo doua saptamani la o benzinarie urmatorul fenomen. Inainte sa opresc motorul ma uit la kilometrajul total....

 

 

Da! Vreau eu Kilometrajul Tau!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shhhh... keep you voice low... nu vrem sa afle si altii... :)

poate ma hotarasc sa il vand pana ajunge pretul la petrol la niste scoruri la care o sa incepem toti sa mergem cu bicicletele... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei cu bmw F650 GS , GS Dakar si CS cu an de fabricatie 2004-2007 manualul de reparatie este in varianta digitala si se numeste Rep-Rom F 650. Pentru cine vrea sa il cumpere este 50$ din cate am vazut... ( http://www.autocd.com/index.html?q=10&gc=2551&sha=0 ) pentru ceilalti, l-am luat de pe emule :love: daca il vreti dati PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe... stai sa vezi ce mijto (sic!) face la mine :)

 

Am observat acu vreo doua saptamani la o benzinarie urmatorul fenomen. Inainte sa opresc motorul ma uit la kilometrajul total, sa stiu cat sa trec in spritmonitor. Alimentez, platesc, pornesc motorul, ma uit la kilometraj din nou, surpriza, era cu 2 km mai putin. Hmm... dubios, ma gandesc, dar na... cine stie.

Ieri, faza si mai tare. Tot asa, benzinarie, alimentez, ma uit cand sa plec, 35170km. Bun. Ajung acasa, intre timp se facuse 35172. Dupa vreo 2 ore, plec pana undeva si ma uit din nou la kilometraj inainte sa plec. Surpriza, 35170. :-o whadafuck???

 

Cred ca ma duc la decathlon si imi iau un kilometraj de bicicleta si il pun sa imi mearga in paralel cu asta de moto. Macar asa, ca ma roade curiozitatea cam cati km \\\"pierd\\\" din bord la fiecare mie de km parcursi.

 

L.E. Acum am vazut ca in spritmonitor mi-a calculat distanta de la penultima realimentare si a dat 173 de km. Tripmeter-ul (resetat la penultima alimentare) imi arata 198km la benzinarie. De unde diferenta de 15 km??? E cu capu kilometraju asta... :love:) Am niste teorii cu privire la de unde ar putea aparea diferentele, dar deja intram in detalii de ordin electronic...

 

 

In alta ordine de idei, dupa cum se vede in semnatura, am un consum impresionant. :D Si recunosc ca merg numai de la 10.000 de ture in sus, dar totusi... :love:)

Gandirea logica si deductiva m-a adus in punctul in care suspectez o sonda lambda pe 0 permanent (defecta sau cablul intrerupt).

Daca semnalul e 0, motorul traieste cu impresia ca amestecul e cam sarac in benzina, asa ca baga la greu. Asta ar putea explica si de ce mi se mai intampla sa mi se innece bujia de trebuie s-o imping intr-a 2-a cu cheia scoasa ca sa ventilez camera de ardere sa se duca excesul de benzina de acolo. (Asta la pornire, cam la doua-trei saptamani).

Factori favorizanti (a se citi design prost):

- gaura de la pompa de apa e chiar deasupra sondei lambda (si mi-a picurat pe acolo vreo luna pana am schimbat pompa, acum 2 ani). Din ce am citit recent, inamicul numarul unu al sondelor lambda este antigelul.

- atat sonda cat si conectorul se afla chiar in scut, adica foarte expuse baltoacelor si udarii. Mai ales daca prinzi o inundatie si ai drum prin Tineretului. Sau daca traversezi vreo garla de munte.

 

Nu am apucat sa masor outputul sondei, dar as putea paria ca ori e sonda dusa ori conectorul sau cablul oxidat/intrerupt/etc...

Pareri? impresii? intamplari similare?

 

Aceeasi banuiala cu sonda lambda o am si eu, desi consumul meu este mult mai....aproape de normal. Am pe sprit monitor un 4.8 tu cu 6 si ceva inluentezi media generala de acu` . Zilele trecute am reusit sa desfac sonda, am curatat-o un pic la suprafata, am curatat si contactele, astept sa vad daca este vreo modificare la consum.

Un alt factor pt consumul ridicat ar mai putea fi senzorul de aer de la filtru. Acum problema e ca nu stiu ce masoara acel senzor, cantitatea de aer sau temperatura lui :love:

Cat despre kilomeraj, eu calculez doar dupa trip, odometrul e cu destule bube, ca de altfel mai toata partea electrica de la motocicleta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sună dacă nu se vede firma. Trebuie, la semafor, să se vadă de sub carenă, pe sub telescoape. ÂŞtii cum zic?

 

Din partea mea, poți folosi și silicon d'ăla de lipit wc-uri... E mobra ta în definitiv! :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

la GS-ul meu din 2001 ,curand achizitionat,nu observ nicaieri vreun robinet pentru rezerva de benzina.nu are sau nu-l gasesc eu? :love:

Este dotat si cu ABS si as dori sa aflu daca e normal sa se decupleze doar daca motocicleta este in stationare:cand ruleaza rotile,butonul on/off de la ABS nu cupleaza/decupleaza.

 

Am pe el anvelope noi-noute asa:spate Dunlop D607 si fata Michelin (nu e la indemana motorul sa citesc de care e,dar oricum are profil identic cu Dunlop-ul spate).Am fost offroad cu el:iarba,noroi,macadam dar nu prea imi place cum se comporta mai ales pe iarba ...Oricum nu ma asteptam la anvelope de strada sa faca fata in conditiile astea ,dar am vrut sa incerc.Oricum e clar ca o sa le schimb dar recomandati-mi cu ce anume ;mai mult o sa fie sosea(daca se pot numi asa ce avem noi prin RO :love: )dar oricum vreau si forestier,padure etc si vreau ceva sa nu derapeze asa usor plus sa mai pot pune si o frana pe sosea -am nevoie de aderenta mai ales ca circul cu pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are robinet pentru rezerva/on/off.

ABS-ul se dezactiveaza doar pe loc, se reactiveaza la fiecare pornire a motocicletei.

Ca anvelope iti recomand sa alegi intre metzeler tourance/michelin anakee/continental trail attack pt ce ai zis tu ca ai nevoie e sufiecient.

Daca mergi cu el pe off road, dezactiveaza ABS-ul, e inutil spre periculos :love:

 

Ati gasit cumva, in afara de Bavaria, de cumparat buson pt baia de ulei? Dimensiune e M24x2 daca imi aduc bine aminte, deci sa nu cumparati ca pt f650 clasic/CS ca nu se potriveste.

Editat de DragosV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scotocit pe net dupa sonde lambda pentru F650GS (99-03). ATENTIE!!! Cele cu doua bujii au alte sonde, alte coduri, etc.

Concluziile, in continuare:

- sonda O2 BMW - 11787685320 (probabil NGK) 270.62$ pe RealOEM, probabil vreo 200-250Eur in Europa sau la noi. :wacko:

- sonda O2 NGK - OZA447-E28 - de pe la vreo 60 Eur

- sonda O2 Bosch - 0258003559 - de la vreo 100-120 Eur

- sonde compatibile no-name incepand de pe la 30-35 Eur.

- sonde de la dezmebrari. e aceeasi sonda ca cele de pe autoturismele BMW seria 3, 535, 540, 735, 740 cam de prin '97 - '02. 150-200RON :laugh:

 

Daca stie cineva preturi mai bune decat cele de pe ebay sau retaileri auto, please let me know.

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

pe BMw-ul meu din 2001 am momentan anvelope fata 100/90/19 si spate 130/80/17.Am primit un set de anvelope noi de 110/80/19 si 140/80/17.Cine mi le-a dat a zis ca se potrivesc la jentile mele.Asa sa fie?? :wacko:

 

da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat proiectoarele si prizele de 12 V pe ghidon. Bine , proiectoarele erau montate de o sapt dar abia luni am reusit sa trag firele+relee+sigurante.

Cam asa a iesit:

 

Misto, dar:

o sa se stropeasca cu noroi si nu o sa mai lumineze. Pune-le pe tabla care prinde aripa mica de pe roata. Sau sub far daca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 15.000 km mi-am schimbat si eu semeringurile de la furca. Am refolosit alea de praf.

Oricum, niste burdufuri ti-ar prelungi semnificativ viata semeringurilor. Garniturile alea de praf sunt cam varza cand vine vorba de muste intarite si alte substante de-astea rezistente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...