Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

si eu tot de acolo. acum vreo 2 ani parca am dat pe ea undeva la 80 lei

dar, daca mai ai sa pui niste bani, mai bine iti iei aripa pe roata de la touratech http://www.touratech.com/shops/001/product...36a2aaa4ca0397b

mie imi pare rau ca am luat prelungirea aia si nu am ales solutia asta de la bun inceput

aripa o am.nu e pusa deocamdata pentru ca piesa care este intre telescoate nu are filet sa pot prinde aripa de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salve,

intrebare intrebatoare cine are prin casa ramase o pereche de handguard-uri????(contra cost logic) astept un pm

 

si inca ceva pentru cei mai experimentati ce pinion de atac folositi cel de 16 cum scrie la carte sau de 15 cum am vazut pe unele forumuri nu stiu ce este mai indicat (astept argumente pro si contra)

 

ANGI eu am fost la telefon cu schimbul de ulei astept sa se mai incalzeasca putin si revin cu telefon la tine poate reusim sa ne vedem fac cinste

Editat de kemsis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve,

intrebare intrebatoare cine are prin casa ramase o pereche de handguard-uri????(contra cost logic) astept un pm

 

si inca ceva pentru cei mai experimentati ce pinion de atac folositi cel de 16 cum scrie la carte sau de 15 cum am vazut pe unele forumuri nu stiu ce este mai indicat (astept argumente pro si contra)

 

ANGI eu am fost la telefon cu schimbul de ulei astept sa se mai incalzeasca putin si revin cu telefon la tine poate reusim sa ne vedem fac cinste

 

gasesti raspunsul pe f650.com, tot acolo gasesti si un tabel cu factorul de multiplicare pentru diverse combinatii de pinion-foaie.

 

Alegerea depinde de cum, unde si cu ce viteza mergi.

 

Daca bagi mult asfalt in afara localitatilor poti folosi pinion cu 17 dinti, pentru viteza maxima mai mare, sau turatie mai mica pentru aceeasi viteza fata de combinatia oem, pinionul se va uza mai greu, dar va creste uzura ambreiajului la turatii mici sau la plecarile de pe loc de exemplu.

 

Pentru drumuri de tara, forestiere, sau chiar si in oras, unde ai nevoie de forta la turatii joase, sau pentru a proteja ambreiajul pune 15. Pinionul se va uza mai repede.

 

Eu folosesc acum combinatia 16-49, pentru o crestere usoara a fortei la aceeasi turatie fata de varianta oem 16-47. Ca si factor de multiplicare se incadreaza intre 16-47 si 15-47. Pentru combinatia asta lantul trebuie sa aiba 114 zale, fata de 112.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gasesti raspunsul pe f650.com, tot acolo gasesti si un tabel cu factorul de multiplicare pentru diverse combinatii de pinion-foaie.

 

Alegerea depinde de cum, unde si cu ce viteza mergi.

 

Daca bagi mult asfalt in afara localitatilor poti folosi pinion cu 17 dinti, pentru viteza maxima mai mare, sau turatie mai mica pentru aceeasi viteza fata de combinatia oem, pinionul se va uza mai greu, dar va creste uzura ambreiajului la turatii mici sau la plecarile de pe loc de exemplu.

 

Pentru drumuri de tara, forestiere, sau chiar si in oras, unde ai nevoie de forta la turatii joase, sau pentru a proteja ambreiajul pune 15. Pinionul se va uza mai repede.

 

Eu folosesc acum combinatia 16-49, pentru o crestere usoara a fortei la aceeasi turatie fata de varianta oem 16-47. Ca si factor de multiplicare se incadreaza intre 16-47 si 15-47. Pentru combinatia asta lantul trebuie sa aiba 114 zale, fata de 112.

 

Iti multumesc 'invictus' pt raspuns, o sa mai studiez si pe f650.com tabelul sa vad ce combinatie aleg

Editat de kemsis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ca asa o fi cel mai bine, dar eu folosesc raportul pinion-foaie dat de fabrica si sunt foarte multumit in mai toate situatiile.

Mesaj completat

ANGI eu am fost la telefon cu schimbul de ulei astept sa se mai incalzeasca putin si revin cu telefon la tine poate reusim sa ne vedem fac cinste

 

Da-mi tel. cand ai nevoie si daca pot sa te ajut o fac fara niciun fel de cinste :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu zic ca asa o fi cel mai bine, dar eu folosesc raportul pinion-foaie dat de fabrica si sunt foarte multumit in mai toate situatiile.

Mesaj completat

 

 

Da-mi tel. cand ai nevoie si daca pot sa te ajut o fac fara niciun fel de cinste :D

 

 

Ms mult man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se apropie vremea schimbului de ulei si as incerca un Bardahl XTC60 10W-40. http://www.bardahl.it/lubrificanti_additiv...60_10w40.html#1

L-a folosit cineva pana acum? Mi-a fost foarte laudat si recomandat dar stiti cum e, pana la proba contrarie toate sunt "the best". Voi ce ulei utilizati?

Ma puteti ajuta si cu un sfat legat de gasirea unui filtru de benzina sau sa il mai las pe cel original? GS-ul are 28000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se apropie vremea schimbului de ulei si as incerca un Bardahl XTC60 10W-40. http://www.bardahl.it/lubrificanti_additiv...60_10w40.html#1

L-a folosit cineva pana acum? Mi-a fost foarte laudat si recomandat dar stiti cum e, pana la proba contrarie toate sunt "the best". Voi ce ulei utilizati?

Ma puteti ajuta si cu un sfat legat de gasirea unui filtru de benzina sau sa il mai las pe cel original? GS-ul are 28000 km.

 

daca nu ai pe ce arunca banii...eu am 45000 cu a' meu si merge brici...se cere singur cand sa fie schimbat(nu mai sta bine la relanti, se mai ineaca, etc...)

 

de uleiu' asta nu am auzit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu mai sta bine la relanti, se mai ineaca, etc...
si pana la urma se opreste...definitiv

 

Mie imi place sa am ulei in motor nu pamant. Asa ca il schimb ca la carte: maxim 10.000km sau un an. Folosesc ulei mineral BMW high power 15w40 de la reprezentanta, pentru ca e ce trebuie si nu e scump. Daca nu as avea de unde sa iau uleiul asta, as lua Castrol GTX 15w40 tot mineral, cu indicativ API SG/CD, care probabil este acelasi ulei si costa aprox 20 lei/litru. Daca nu as gasi nici d-asta as baga orice ulei mineral cu specificatie API SF, SG sau SH.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat filtrul de benzina pe la aproape 60k km. Il mai am inca pe cel vechi, care functiona in parametri. E niste bani, asa ca, daca merge si nu iti face probleme, nu ai de ce sa il schimbi. Cand o sa fie cazul, ai sa stii. Nu arunca banii aiurea.

 

 

Cat despre ulei, sunt de acord cu Invictus. Mergi ia ulei de la BMW sau orice altceva cu putin istoric. Eu nu mi-as baga in motor ceva pe care nu sunt sigur. E cam la fel cu alimentarea la statii de benzina din alea no-name de prin sate...nu ma risc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma puteti ajuta si cu un sfat legat de gasirea unui filtru de benzina sau sa il mai las pe cel original? GS-ul are 28000 km.

 

Filtrul trebuia schimbat la 20.000km. Din cate tin minte la reprezentanta costa cam mult, vreo 300 ron. Cucun se referea la filtrul de benzina, m-am prins mai greu. Eu l-am schimbat la 20.000, desi totul mergea perfect.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuia-nu trebuia...

 

am mers cu el aproape 60 de mii de km. Nu are nici pe naiba cel vechi, de asta l-am si pastrat, sa il am cu mine daca e sa plec...undeva.

 

La fel si cu intinzatorul de lant de distributie....si la ala scrie in manual ca la x km trebuie schimbat. Eu il am inca pe cel original si unul nou in punga.

 

Cand se duca astea, simti clar ca mobra e cu buba. Tacane sau se inneaca aiurea. E clar ce are, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuia-nu trebuia...

 

am mers cu el aproape 60 de mii de km. Nu are nici pe naiba cel vechi, de asta l-am si pastrat, sa il am cu mine daca e sa plec...undeva.

 

La fel si cu intinzatorul de lant de distributie....si la ala scrie in manual ca la x km trebuie schimbat. Eu il am inca pe cel original si unul nou in punga.

 

Cand se duca astea, simti clar ca mobra e cu buba. Tacane sau se inneaca aiurea. E clar ce are, nu?

 

Singura problema ar putea fi infundarea injectorului. Asta costa cam cat doua filtre. Ideal ar fi sa gasim un filtru aftermarket compatibil, unul generic nu merge din cauza lipsei regulatorului de presiune.

Mesaj completat

Sau poate unul aftermarket pus inaintea celui original, ca sa-i prelungeasca viata.

Mesaj completat

filtrele metalice pentru motoare cu injectie costa cam 30-40 lei + doua coliere si ceva furtun. Suficient de ieftin ca sa merite incecarea.

Mesaj completat

Ar mai fi si solutia regulator filtru separate, dar trebuie sa mai pastrezi motocicleta inca vreo 60.000km ca sa amortizezi investitia :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! Am nevoie de o piesa cum este in poza , dar sa fie dotata cu gaurile de prindere pentru aripa.A mea nu are si nu as vrea sa dau gauri in ea.

ce aripa ai luat... Touratech?(80 E) ...sau altceva

ca si eu caut...da 80 E mi se pare cam mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce aripa ai luat... Touratech?(80 E) ...sau altceva

ca si eu caut...da 80 E mi se pare cam mult

Am luat aripa de la un tip din bucuresti si a fost 200 ron.Asta era in primavara 2010. Este un model la care partea din spate este mai lunga si e mai practic.Probabil ca acela ar fi indicat sa-l cauti.

post-41582-1294305476_thumb.jpg

post-41582-1294305585_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la problema filtrului de benzina cu un link: http://www.horizonsunlimited.com/hubb/bmw-...-bmw-f650-49234

Mesaj completat

Am luat aripa de la un tip din bucuresti si a fost 200 ron.Asta era in primavara 2010. Este un model la care partea din spate este mai lunga si e mai practic.Probabil ca acela ar fi indicat sa-l cauti.

 

Asta este varianta OEM,care apare pe modelele 2004+. Intrebati-l pe zeroo daca o mai are, ca sigur nu-i mai trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat aripa de la un tip din bucuresti si a fost 200 ron.Asta era in primavara 2010. Este un model la care partea din spate este mai lunga si e mai practic.Probabil ca acela ar fi indicat sa-l cauti.

tin sa te anunt ca partea mai lunga e chiar spre fata...pe cand inspre rider vine toata mocirleala de la fiece ploita sau fiece balta

pe cand cea de touratech sau mai era de la wunderlich ceva erau mai ok...si mai alungite inspre spate

probabil si eu tot la touratech o sa ajung cu ocazia primului drum spre austria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...