Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Oameni buni, stie cineva pe unde as putea gasi (except ebay) piese s-h pentru F650GS 2000-2007? Ma intereseaza mizilicuri de la sistemul de franare, cum ar fi senzorii si discurile de ABS. Nici o centrala nu ar pica prost :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oameni buni, stie cineva pe unde as putea gasi (except ebay) piese s-h pentru F650GS 2000-2007? Ma intereseaza mizilicuri de la sistemul de franare, cum ar fi senzorii si discurile de ABS. Nici o centrala nu ar pica prost :crack:

 

Userul Albanezu avea la un moment dat mai multe chestii la vanzare; de la el am luat un etrier pe spate si cush drive-ul

 

Mesaj completat

Cel mai recomandat este G-12 , acela este facut special sa protejeze Aluminiu .

Eu dinala am bagat , de la cele mai vechi mobre pana la cele mai noi , diluat cu apa distilata .

 

Am citit ca cele de moto , sunt concepute ceva mai special pt moto , din cauza circuitului , si a pompelor de apa , care au nevoie de o ungere .

Dar cred ca orice antigel e bun pana la urma .

 

Daca e pe moto , recomand Motoul sau Motorex .

 

Lichid antigel concentrat, de cea mai buna calitate, conținând exclusiv aditivi organici, destinat in mod special motoarelor moderne, cu bloc motor din aluminiu - asta scrie la ala de la mol

 

Daca e pt blocuri de aluminiu si nu are silicati si nitriti e ok

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vinde careva pe aici scarita dreapta spate (pt pasager)? am vazut ca-s identice si cu cele de F clasic, si posibil si cu altele de pe atunci :blink:

 

in alta ordine de idei mi-am luat de pe ebay o sonda lambda noua, dar noname, compatibila perfect cu ce avem noi (inclusiv cablul si mufa). sunt curios daca-mi scade consumul dupa ce o schimb pe cea veche cu asta. am un consum infiorator (se vede in semnatura)...

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa iti lucre bine somda. Recent am citit pe in alt forum de afara despre sonde, tipuri, preturi, firme, etc. Concluzia finala o fost ca... calitatea lor e direct proportipnala cu pretu. Cand a fi sa crape a mea, o sa iau una de masina, stiu ca a, garantie la ea :blink:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele, da :blink: Dintre ele: bulbu de la presiune ulei, sonda lambda (senzorul de oxigen). Asta stiu eu ca se potriveste de pe masina pe F-uri. La R am maul mai multe de unde alege ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vinde careva pe aici scarita dreapta spate (pt pasager)? am vazut ca-s identice si cu cele de F clasic, si posibil si cu altele de pe atunci :blink:

 

Cred ca o am eu de F clasic, da-mi un telefon maine.

 

Seara buna, ca asfalt uscat ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele, da :blink: Dintre ele: bulbu de la presiune ulei, sonda lambda (senzorul de oxigen). Asta stiu eu ca se potriveste de pe masina pe F-uri. La R am maul mai multe de unde alege ;)

senxorul de presiune cum am scris si mai sus nu tre sa corespunda doar filetului ci si presiuni de lucru adica din cate mai tin minte 0.3- 0.6 bar sau cam asa ceva si atunci merge normal si exact ca celalat( nu sta aprins..nu clipoceste...etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal. Senzoru de presiune e de fapt un intrerupator. La presiune mai mult de 0.6 bari sa zicem, deschide circuitul si becu din bord se stinge. Acuma daca ala pe mobra stinge becu la 0.6 bari si ala de masina il stinge la 0.7 bari e ok. Daca ar fi fost mai mica presiunea la ala de masina m-as gandi de 2 ori inainte sa il montez. Dar asa, e la fel de bun :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal. Senzoru de presiune e de fapt un intrerupator. La presiune mai mult de 0.6 bari sa zicem, deschide circuitul si becu din bord se stinge. Acuma daca ala pe mobra stinge becu la 0.6 bari si ala de masina il stinge la 0.7 bari e ok. Daca ar fi fost mai mica presiunea la ala de masina m-as gandi de 2 ori inainte sa il montez. Dar asa, e la fel de bun :blink:

 

Dar diferenta in bani e asa de mare intre unul original de moto si unul de masina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unu original de moto (senzorul lambda ma refer, sau de oxigen, cu i se mai zice) e cam 200 si ceva de euro de la Automobile Bavaria. Daca iei acelasi reper (fix acelasi cod) de la NGK sau Bosch (care e, repet, acelasi cod si pt F650GS pana in 2002 si pentru multe masini BMWdin perioada aia) costa ca 70-100 de euro. Unul noname, dar cu fix aceleasi coduri (filet identic, lungime cablu identica, mufa de conectare identica), cum am luat eu, e 30 cu tot cu transport. Deci compatibilitatea e perfecta, nu stiu cu rezistenta in timp cum e, oricum, mai bine decat cu unul defect, si la pretul asta, eu zic ca merita experimentul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar diferenta in bani e asa de mare intre unul original de moto si unul de masina?

 

Da. Eu zic ca nu e tot una sa dai 13 ron pe unu de masina sau 140 sau cat e la BMW. Pe acelasi lucru :blink:

Unu original de moto (senzorul lambda ma refer, sau de oxigen, cu i se mai zice) e cam 200 si ceva de euro de la Automobile Bavaria. Daca iei acelasi reper (fix acelasi cod) de la NGK sau Bosch (care e, repet, acelasi cod si pt F650GS pana in 2002 si pentru multe masini BMWdin perioada aia) costa ca 70-100 de euro. Unul noname, dar cu fix aceleasi coduri (filet identic, lungime cablu identica, mufa de conectare identica), cum am luat eu, e 30 cu tot cu transport. Deci compatibilitatea e perfecta, nu stiu cu rezistenta in timp cum e, oricum, mai bine decat cu unul defect, si la pretul asta, eu zic ca merita experimentul...

Sonzoru ala de oxigen e cam universal... Stiu ca la masina ai 2, unu in amonte si unu in aval de catalizator, dar parca sunt identice si alea. Deci daca se potriveste la filet si are acelasi nr de fire (2 sau 4, ala cu 2 are doar fire de semnal si ala cu 4, cele 2 fire in plus is pentru incalzirea lui pentru pe cand motoru e rece) inseamna ca e ok ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a montat pana la urma careva inaltatoarele de la Dan Cata? Poze ceva? tips and tricks? ;) thanks

Am primit inaltatoarele de la Dan, arata fain dar inca nu le-am montat.Dupa ce le montez o sa va zic daca ajung cei 3 cm castigati la inaltime. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit inaltatoarele de la Dan, arata fain dar inca nu le-am montat.Dupa ce le montez o sa va zic daca ajung cei 3 cm castigati la inaltime. ;)

Hai Nelu cu montajul ca vor baietii sa comande! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit inaltatoarele de la Dan, arata fain dar inca nu le-am montat.Dupa ce le montez o sa va zic daca ajung cei 3 cm castigati la inaltime. :blink:

 

Abia astept si eu sa vad cum iti vin alea la motor.

Daca poti, fa-ti o poza pe motor din profil, la modul "before-after" pentru exeplificarea cistigului de 3 cm.

Spor sa ai.

 

PS. Inca sunt nehotarit. 3cm sau 6cm ? ;)

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ridici si fata, da, 6 cm sunt prea mult. Strici toata ciclistica mobrei. Cred ca pe 3 cm am sa merg si eu. Astept insa opinii de la cei ce si le pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu ciclistica cred sincer ca e cam trasa de par... 6 cm e diferenta dintre daca se suie o donsoara de 60 de kile pe ea, sau daca ma sui eu cu pasager si cu 40 de kg de bagaje... (pe fata va asigur ca nu se lasa tot cu 6 cm intre cazurile astea doua...). E ca si cum ai spune ca n-ai voie sa iei pasager mai gras de 80 de kg ca se strica ciclistica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din partea mea fiecare poate sa isi puna ce vrea pe mobra. Mi-e teama insa ca nemtii de au proiectat mobra asta sunt mai destepti decat noi, si as incerca, in modificarile de le fac, sa pastrez un echilibru. Cm aia castigati, nu sunt in travel la amortizor, iti ridica burta mobrei fata de sosea prin marirea unghiului basculei fata de cadru.

 

Eu am schimbat amoritzorul cu unul de Dakar. Am castigat aproape 3 cm cu asta. Si am mers cu el cu furca veche, si apoi am mers is cu furca noua. Si crede-ma, erau doua mobre diferite. Iti spun asta din incercat pe pielea mea, nu din auzite, sau din imaginatia mea. Aceeasi mobra, trei variante, trei feluri de a merge. Amortizor original-furca originala, amortizor mai lung-furca originala, amortizor mai lung-furca mai lunga-usd-arcuri progresive-etc.

 

Diferentele sunt vizibile si le simti din momentul in care te asezi pe mobra. Doar stand pe loc. Apoi te dai si simti cum iei "obligat" altfel curbele, cum pui altfel frana, cum stai altfel pe mobra.

 

 

Din punctul asta de vedere mi-am dat cu parerea. Pune-ti tu pe mobra oasele astea sa iti ridice mobra cu 6 cm si spune-mi ca se comporta mobra la fel, si ca polizezi scaritele la fel in curbe. Eu era sa dau cu mobra de pamant de doua ori, ca luam curbele cum stiam eu sa le iau, cand mi-am pus doar amortizorul pe spate...Eu faceam ce stiam sa fac dupa 60 de mii de km, si micuta facea altfel. Pana am invata sa o conduc din nou.

 

 

Repet, vb din propria mea experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca aia 3/6 cm nu sunt travel la amortizor. Pe de alta parte, in cazul meu, ridicarea nu ar face decat sa aduca inapoi burta inapoi unde ar trebui, adica unde a proiectat-o neamtul. Sau poate putin mai sus, dar oricum, mai aproape de proiectul neamtului decat acum, cu mine si bagaje (si eventual pasager) pe ea.

 

Iar cu polizatul, tratez motociclismul ca pe un hobby, nu ca pe un sport de performanta, sa ajung la de-astea cu polizatul intentionat al scaritelor. :blink:

Oricum, mi se pare periculoasa conceptia potrivit careia motociclismul pe drumurile publice e sport. Asta, off-topic ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e normal. La modelul asta iti trebuie "facultate", multi ani de studiu si alinierea favorabila a planetelor sa verifici nivelul de ulei. Deci daca ai bagat 2,3l si nu vezi urme de ulei pe sub motocicleta , nu scoate fum, nu se aud zgomote metalice in motor atunci e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e normal. La modelul asta iti trebuie "facultate", multi ani de studiu si alinierea favorabila a planetelor sa verifici nivelul de ulei.

 

:laugh: perfect adevarat

 

---------------------------------------

 

Eu il verific asa: dupa ce dau o tura de cativa km, pun motorul pe cricul central si il las sa mearga in continuare pana porneste ventilatorul. Astept sa se opreasca ventilatorul, opresc motorul si abia atunci e normal sa se vada uleiul pe gemulet sau la modelul mai nou pe joja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...