Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

O data pe an, cel putin , imi descarenez mobra. Ei, tot atunci cu WD dau pe majoritatea contactelor, iar cu spray de contact R10, dau pe zona TPS-ului si a zonei de acceleratie. In timp, am observat sa are tendinta de a se adune jeg/ mizerie/ praf in zona cablurilor si a senzorului.

Deocamdata nu am avut probleme.

De ce spray de contact ? Pai solventul curata bine si nu intentionez sa lase urme de ulei sau alti lubrifianti care ar putea aduna praful.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e cauza tuturor problemelor de functionare neregulata.

Spune calculatorului care e pozitia clapetei de acceleratie. in esenta e un potentiometru facut cu 2 lamele care aluneca pe un strat rezistiv!!!! astea se uzeaza ,se zgarie stratu, etc. cand se intampla nu mai da info adevarate si defectul nu poate fi detectat la nici un tester

 

Mi se mai intampla din cand in cand sa-mi moara la relanti, la revenirea din turatie. Oare acest TPS e de vina sau altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am impotmolit in stiinta ;)

Cine ma ajuta si pe mine sa-mi identific rulmentii de la juguri ?

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?mode...mp;mospid=51541

 

Merci :laugh:

Mesaj completat

Am gasit... :)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=31&fg=10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se mai intampla din cand in cand sa-mi moara la relanti, la revenirea din turatie. Oare acest TPS e de vina sau altceva?

da, ala e. e cu 7-8 mii km inainte de distrugere completa. Stiu asta pt ca am avut onoarea sa pice al meu. se mai lasa de glume dupa o tura de curatat injectia pe la bavaria. dar tot imi manca nervii pe la semafor de imi venea sa dau foc la motoreta. Apoi l-am desfacut pe cel vechi cu ciocanu si m-am lamurit dupa ce am vazut ce constructie de cacao are.

 

 

@ zeroo

- inainte de fiecare plimbare ma uit pe langa mobra dca picura ceva sau dac miroase aiurea (ars, incins, benzina, etc). Ma mai uot daca totul e cum stiam pe la roti si frane.

- cel putin o data pe saptamana verific presiunea la roti. starea cablurilor, nivelul la ulei.

 

Sa iti pise jumate din benzina si sa nu vezi - no coment - nasu trebuia sa iti spuna ca ceva e in neregula. Benzina pute si lasa urme uleioase la vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ala e. e cu 7-8 mii km inainte de distrugere completa. Stiu asta pt ca am avut onoarea sa pice al meu. se mai lasa de glume dupa o tura de curatat injectia pe la bavaria. dar tot imi manca nervii pe la semafor de imi venea sa dau foc la motoreta. Apoi l-am desfacut pe cel vechi cu ciocanu si m-am lamurit dupa ce am vazut ce constructie de cacao are.

 

Daca-l cumpar, se poate schimba in fata blocului sau mai bine ma duc la Bavaria sa-l schimbe?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-l cumpar, se poate schimba in fata blocului sau mai bine ma duc la Bavaria sa-l schimbe?

se poate si in fata blocului dar eu am preferat sa il schimb la bavaria pentru a avea garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-l cumpar, se poate schimba in fata blocului sau mai bine ma duc la Bavaria sa-l schimbe?

Ce iti trebuie mai exact tie, regulatorul de relanti sau cititoru de clapeta?

Eu am luat de ebay tot ansamblul acela ,injector cu cititor si cu regulator si acea piesa de aluminiu pe care prind toate

iti dau ce vrei de pe el si daca iti merge vedem cum ne intelegem

 

intru cam rar pe aici asa ca daca te intereseaza da un tel 0732554332

 

se pot schimba fara probleme in fata blocului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se mai intampla din cand in cand sa-mi moara la relanti, la revenirea din turatie. Oare acest TPS e de vina sau altceva?

 

Si mie mi se intimpla din cind in cind sa moara subit la relantiu iar dimineata sa plece mai greu. Se pare ca ma paste si pe mine o schimbare de TPS.

Daca afli ceva pret de la A Bavaria sa imi dai si mie de stire.

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti un pustiu de bine si ne spuneti cati km au motoarele voastre? Si cati km au de cand va sunt in posesie ? Si ce ati inlocuit la ele si la cati km (aprox. )

Al meu are 50.000 si de 47.500 e la mine.

Probleme si consumabile?

 

*cablu ambreiaj inlocuit la 48.700 km

* rulmenti de la oase inlocuiti la 45.000 km

*rulmentii roata fata inlocuiti la 30.000 km

*buson drenare ulei la fiecare 20.000 km

*mansoane la fiecare 20.000 km

*filtru benzina la 30.000

*bujie si filtru aer la fiecare 10 k km

*ulei 20w50 mineral si filtru la fiecare 3.000 km

*placute frana: pe spate o data de cand il am, iar pe fata de 2 ori

*un bec H3

*semnale de vreo 4 ori

* o maneta de ambreiaj si o maneta de frana (pe care le am sudate, inclusiv si un schimbator, in top-case, alaturi de trusa de prim-ajutor )

 

Acestea au fost cheltuielile cu BMW-ul meu de cand il am...fara upgrade-uri, gen folie carbon look, topcase + suport, set de genti laterale + suporti, tankbag, gps+priza, linkage urcat mobra, saua la Darian, alarma cu pager de la Luigi. etc... Care toate costa si se aduna :laugh:

Mesaj completat

Alt upgrade, pe care l-am comandat de 4 zile..handguard-uri...vai de cat timp mi-am dorit.. ;)

Is luate de pe motorworks si au costat 220 lei cu tot cu transport. NOI !!! Originale GS650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac o ultima incercare, inainte de a ma indrepta spre cutii de aluminiu "neo-clasice": are cineva de vanzare (sau stie pe cineva care are) cutii laterale originale pentru F650GS? Suportul il am, dar proprietareasa le-a dat separat, inainte de a lua eu mobra.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti un pustiu de bine si ne spuneti cati km au motoarele voastre? Si cati km au de cand va sunt in posesie ? Si ce ati inlocuit la ele si la cati km (aprox. )

 

Astazi are 27.000 km si pana acum am schimbat:

 

1. cablul de ambreiaj la 25.000 km

2. intinzatorul lantului de distributie la 16.000 km

3. o pastila pe una din valvele de admisie la 20.000 km

3. filtrul de benzina la 20.000 km

4. mansoanele la 18.000 km

 

Uleiul si filtrul de ulei, filtrul de aer, antigelul, lichidul de frana, uleiul din furca, placutele de frana, bujiile le-am schimbat conform manualului de service, nici mai devreme, nici mai tarziu.

 

Schimbul de ulei la fiecare 3000 de km, fata de intervalul normal de schimb de 10.000 de km, mi se pare inutil si neecologic, o risipa de bani si de timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual scrie clar daca mergi drumuri scurte, in oras sau endureala schimbi la 5.000km daca mergi drumuri lungi la 10.000km. Doar nu e motor racit pe ulei gen dominator, slr unde in manual scrie 3000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
In manual scrie clar daca mergi drumuri scurte, in oras sau endureala schimbi la 5.000km daca mergi drumuri lungi la 10.000km. Doar nu e motor racit pe ulei gen dominator, slr unde in manual scrie 3000km.

 

Claaar. Doar e Bmw.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e tras de par schimbul la 3 k km, dar haideti sa fim seriosi: 2.5L X 35 lei pe litru +22 lei filtru, in conditiile in care il ''ard'' pana pe 7000 rpm 90% din timp prin oras....

Asa, psihic, sunt mai linistit.

In alta ordine de idei....mi-au venit handguard-urile. Rapizi si promti englezii :laugh:

De precizat faptul ca au venit fara suruburi si cate o clema pe fiecare parte.

Iar 220 lei nu mi se pare un capat de lume. MAine am sa pun poze cu ele

De aici ( http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/p...er_text_image=0 ) sunt ultimele doua de jos.

----------------------------------------------

 

De ce am nevoie sa imi pun ''avarii'' pe motor ? De buton. OK

De releu..ce fel de releu ?

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata, am vandut dominatorul, cu lacrimi si regrete, e timpul sa trec mai departe... viata asta dura care te obliga sa uiti trecutul si sa te avanti inspre viitor :laugh:

 

dakar, 2005+

 

il voi suna maine la o ora rezonabila pe brake... sa vedem ce ofera si ce oferte mai apar, nu ma grabesc, am de gand sa fac totul cu grija si cu cap, am inceput cautarea dakarului perfect ( calitate / pret )

 

toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt upgrade, pe care l-am comandat de 4 zile..handguard-uri...vai de cat timp mi-am dorit.. :(

Is luate de pe motorworks si au costat 220 lei cu tot cu transport. NOI !!! Originale GS650

:laugh:

post-36079-1300890617_thumb.jpg

post-36079-1300890639_thumb.jpg

post-36079-1300890652_thumb.jpg

post-36079-1300890690_thumb.jpg

post-36079-1300890717_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zo, urmarea problemei de la service de va povesteam zilele trecute.

 

M-am dus la bavaria, calm si linistit ieri, am asteptat sa imi treaca nervii. Ajung acolo, le povestesc de problema si, spre surprinderea mea, se ofera sa imi opreasca mobra in service, pe cheltuiala lor, pentru verificari. Plus, pentru ca le-am spus ca sunt plecat de la munca in pauza de masa si nu pot lasa mobra la ei, s-au oferit sa imi dea la schimb alta mobra, sa am cu ce sa ma intorc la munca. Un G650 Xcountry.

 

Nu mi-a venit sa cred ca la bavaria pipera se face ceea ce mi se parea normal sa se faca oricum. Adica sa iti dea mobra la schimb pentru perioada de service.

Parca eram in alta tara. Mi-au verificat mobra (si pentru banuiala cu senzorul de acceleratie de cred ca e bulit), au schimbat colierele, au curatat si clapeta de acceleratie, au si pus mobra pe tester. Ca sa isi spele pacatele, ceea ce spun eu ca au cam reusit.

 

Daca vor continua pe linia asta, si vor fi mai atenti la momentul in care iti dau mobra din nou pe mana sa o iei acasa dupa ce au umblat la ea...Eu unul probabil ca o sa mai trec pe acolo. O vreme insa, voi desface mobra sa verific daca am toate suruburile insa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zo, urmarea problemei de la service de va povesteam zilele trecute.

 

M-am dus la bavaria, calm si linistit ieri, am asteptat sa imi treaca nervii. Ajung acolo, le povestesc de problema si, spre surprinderea mea, se ofera sa imi opreasca mobra in service, pe cheltuiala lor, pentru verificari. Plus, pentru ca le-am spus ca sunt plecat de la munca in pauza de masa si nu pot lasa mobra la ei, s-au oferit sa imi dea la schimb alta mobra, sa am cu ce sa ma intorc la munca. Un G650 Xcountry.

 

Nu mi-a venit sa cred ca la bavaria pipera se face ceea ce mi se parea normal sa se faca oricum. Adica sa iti dea mobra la schimb pentru perioada de service.

Parca eram in alta tara. Mi-au verificat mobra (si pentru banuiala cu senzorul de acceleratie de cred ca e bulit), au schimbat colierele, au curatat si clapeta de acceleratie, au si pus mobra pe tester. Ca sa isi spele pacatele, ceea ce spun eu ca au cam reusit.

 

Daca vor continua pe linia asta, si vor fi mai atenti la momentul in care iti dau mobra din nou pe mana sa o iei acasa dupa ce au umblat la ea...Eu unul probabil ca o sa mai trec pe acolo. O vreme insa, voi desface mobra sa verific daca am toate suruburile insa...

Frumos din partea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa-i laud si eu un pic: asta iarna am avut o problema cu casca cumparata de la ei: a cazut un surubel de la mecanismul de deschidere al mandibulei. Pentru ca dura mai mult decat puteam astepta reparatia (in garantie, desigur), mi-a dat Tibi o casca la schimb. :laugh:

Editat de robert_bobariu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor!

 

cred ca am citit cam 150 de pagini adunate pe topicul asta :laugh:, am cautat in stanga si-n dreapta dupa ceea ce ma intereseaza. sunt destul de chitit pe un gs cu ABS. am retinut asa:

 

- e excelenta de frecat prin bucuresti (unde cu masina eu unul consider ca nu se mai poate merge de mult, daca vrei sa mai si ajungi in timp util)

- consum bun

- "tine cu casa" dpdv a intretinerii - nu am de gand sa merg la reprezentanta sa schimb kitu de lant

- nu ii place in ture joase, mai ales modelele pana in 2004

 

ce nu am gasit, si ma intereseaza:

 

- confortul pasagerului la o tura de 4-5 sute km.

- viteza de croaziera in cazul de mai sus. unii zic ca peste 110 face nasol, altii ca o tii in 130 fara probleme.

 

dupa cum se vede caut o mobra si pentru oras si pentru iesit in weekend si concediu :(

 

mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confort-excelent. Si tu si pasagerul. Eu am facut 800 de km intr-o zi. Nu ma mai tinea de oboseala (ore de mers) dar fundul tinea.

Viteza de croaziera...nu face nasol deloc peste 110.mergi si cu 150 pe autostrada si e ok. Dar daca vii de pe un V, monocilidrul vibreaza putin. Te obisnuiesti insa in timp si ai sa ajungi sa o iubesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zo, urmarea problemei de la service de va povesteam zilele trecute.

 

M-am dus la bavaria, calm si linistit ieri, am asteptat sa imi treaca nervii. Ajung acolo, le povestesc de problema si, spre surprinderea mea, se ofera sa imi opreasca mobra in service, pe cheltuiala lor, pentru verificari. Plus, pentru ca le-am spus ca sunt plecat de la munca in pauza de masa si nu pot lasa mobra la ei, s-au oferit sa imi dea la schimb alta mobra, sa am cu ce sa ma intorc la munca. Un G650 Xcountry.

 

Nu mi-a venit sa cred ca la bavaria pipera se face ceea ce mi se parea normal sa se faca oricum. Adica sa iti dea mobra la schimb pentru perioada de service.

Parca eram in alta tara. Mi-au verificat mobra (si pentru banuiala cu senzorul de acceleratie de cred ca e bulit), au schimbat colierele, au curatat si clapeta de acceleratie, au si pus mobra pe tester. Ca sa isi spele pacatele, ceea ce spun eu ca au cam reusit.

 

Daca vor continua pe linia asta, si vor fi mai atenti la momentul in care iti dau mobra din nou pe mana sa o iei acasa dupa ce au umblat la ea...Eu unul probabil ca o sa mai trec pe acolo. O vreme insa, voi desface mobra sa verific daca am toate suruburile insa...

 

Surprinzator.

Dar poate asa, s-o schimba si la noi ceva in bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zo, urmarea problemei de la service de va povesteam zilele trecute.

 

M-am dus la bavaria, calm si linistit ieri, am asteptat sa imi treaca nervii. Ajung acolo, le povestesc de problema si, spre surprinderea mea, se ofera sa imi opreasca mobra in service, pe cheltuiala lor, pentru verificari. Plus, pentru ca le-am spus ca sunt plecat de la munca in pauza de masa si nu pot lasa mobra la ei, s-au oferit sa imi dea la schimb alta mobra, sa am cu ce sa ma intorc la munca. Un G650 Xcountry.

 

Nu mi-a venit sa cred ca la bavaria pipera se face ceea ce mi se parea normal sa se faca oricum. Adica sa iti dea mobra la schimb pentru perioada de service.

Parca eram in alta tara. Mi-au verificat mobra (si pentru banuiala cu senzorul de acceleratie de cred ca e bulit), au schimbat colierele, au curatat si clapeta de acceleratie, au si pus mobra pe tester. Ca sa isi spele pacatele, ceea ce spun eu ca au cam reusit.

 

Daca vor continua pe linia asta, si vor fi mai atenti la momentul in care iti dau mobra din nou pe mana sa o iei acasa dupa ce au umblat la ea...Eu unul probabil ca o sa mai trec pe acolo. O vreme insa, voi desface mobra sa verific daca am toate suruburile insa...

 

 

A VENIT CUMVA 1 APRILIE :laugh:) !!!!?????

 

ce sa zic sper sa ai dreptate si sa se schimbe ceva si la ei acolo ca erau foarte cu nasul pe sus acum 3 luni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...