Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Am o mica trepidare la franare, pe ultimii 2-3 metrii din frana. Simt doar cand am vit. mica. De la 150 la 30 km/h nu simt nimic, nu vibreaza..doar de la 30 la 0.

Nu imi dau seama...rulmentii roata is schimbati, discul e ok , cauciuc fata schimbat..habar nu am de unde e buba.

Am fost la 2 service-uri care imi spun ca rulmentii de la jug is ok. Nu am niciun joc...nicaeri.

Ce pusca mea poate sa fie ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o mica trepidare la franare, pe ultimii 2-3 metrii din frana. Simt doar cand am vit. mica. De la 150 la 30 km/h nu simt nimic, nu vibreaza..doar de la 30 la 0.

Nu imi dau seama...rulmentii roata is schimbati, discul e ok , cauciuc fata schimbat..habar nu am de unde e buba.

Am fost la 2 service-uri care imi spun ca rulmentii de la jug is ok. Nu am niciun joc...nicaeri.

Ce pusca mea poate sa fie ? :)

 

 

Poate suna absurd, dar verifica si presiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate suna absurd, dar verifica si presiunea.

1.9 bari

 

placutele - consistenta lor

Placute Brembo, cu max 5.000 km

-------

Faptul ca nu am greutatile originale de pe ghidon ar putea fi o cauza ? Cele aftermarket pe care le am sunt mai usoare.

E singur lucru pe care nu l-am verificat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1,9 e putin pe fata. atat se recomanda la dakaru meu in offroad. pt strada eu trebuie sa am 2.1

 

Placutele brembo sunt ok, dar daca suprafata lor s-a contaminat cu ceva (inclusiv funingine de la franare) au comportament aiurea. Incearca o spalare cu spray. pentru inceput

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg de vreo 3 ani pe GS din 2000 cu ABS;

 

Din pacate acum il vand , criza e de vina, mai am 2 motoare un CBR 1100 XX si un BMW K 75 S. Vreau sa pun la punct K-ul si sa raman pe touring,

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79072-...805#entry411805

 

 

ai vandut motorul asta ? cati km are ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica trepidare la franare, pe ultimii 2-3 metrii din frana. Simt doar cand am vit. mica. De la 150 la 30 km/h nu simt nimic, nu vibreaza..doar de la 30 la 0.

Nu imi dau seama...rulmentii roata is schimbati, discul e ok , cauciuc fata schimbat..habar nu am de unde e buba.

Am fost la 2 service-uri care imi spun ca rulmentii de la jug is ok. Nu am niciun joc...nicaeri.

Ce pusca mea poate sa fie ? :)

 

Yzule, un prieten de-al meu cu Dakar avea aceeasi problema. La viteza mica vibra si simtea miscarea in maneta de frina. Am facut si eu o proba si era ciudat ca la frinare de la viteze mari nu simteai nimic. Probabil din cauza fortei mai mari de apasare care este necesara. A schimbat discul de frina si treaba a disparut. Acum tu zici ca discul e OK. Eu, dupa ce am demontat discul lui, l-am verificat pe comparator si am gasit o bataie axiala de cca 0,3 - 0,4 mm. Era cam pe 1/8 din lungimea cercului discului. Verifica si tu sa nu ai cumva discul putin de tot deformat, dar verifica-l cu scule profi nu ochiometric. Hai noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabe sanse sa fie din disc...are 50 k km, plus de asta, pe gropi/ denivelari/ bumpere de pe sosea, simt o bataie mecanica(usoara, ce-i drept), un zdranganit in ghidon.

Nu is mare dibaci...dar cred ca mecanicii clujeni mai au de invatat. In continuare suspectez rulmentii din jug. :baldy:

 

 

 

...ma duc sa-i comand.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabe sanse sa fie din disc...are 50 k km, plus de asta, pe gropi/ denivelari/ bumpere de pe sosea, simt o bataie mecanica(usoara, ce-i drept), un zdranganit in ghidon.

Nu is mare dibaci...dar cred ca mecanicii clujeni mai au de invatat. In continuare suspectez rulmentii din jug. :baldy:

 

 

 

...ma duc sa-i comand.... :)

 

Yzule, nu schimba rulmentii daca nu e cazul. Ca sunt destul de scumpi, parca pe la 65 RON buc. Poti sa-ti dai seama daca sunt varza in felul urmator: suspenzi motorul cu roata fata de la sol. Prinzi de telescoape cit mai aproape de axul rotii si tragi de ei fata-spate. Daca rulmentii au probleme o sa simti un joc. Daca nu simti nimic, intorci ghidonul usor stinga dreapta. In mod normal el trebuie sa ruleze frumos, fara hopuri. Daca rulmentii au probleme, o sa ai o tendinta de blocare pe directia inainte, ca si cum ghidonul ar "sari" intr-un locas care il fixeaza. Eu am schimbat de vreo 3 ori rulmentii la Dakar-ul meu in 45000km. Parerea mea in continuare e sa verifici discul de frina. Te duci la un dibaci care are atelier de prelucrari mecanice, cu roata si ax. Fixezi axul intr-un dispozitiv gen menghina cu roata montata pe el. Dibaciul ar trebui sa aiba un ceas comparator cu fixare cu magnet, asa cum se folosesc la prelucrarile pe freza sau masina de rectificat . Cu comparatorul poate apoi sa verifice cit ai bataia la ax in timp ce roata se invirte usor cu mina. In mod normal e simplu ai putea sa o faci si tu dar iti trebuie jucaria de masurat.

Referitor la zdranganitul care il auzi tu, eu am avut aceeasi problema, chiar daca rulmentii erau destul de noi la jug. Si nici pina azi nu am reusit sa-mi dau seama de la ce este. Suspectez ca tot suportul de la baterie loveste undeva dedesubt in plasticele care sunt puse pe sub el, dar nu sunt sigur, pentru ca am strins de nu stiu cite ori cam tot ce am gasit surub pe acolo, si tot mai face. In special pe macadam.

Spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1,9 e putin pe fata. atat se recomanda la dakaru meu in offroad. pt strada eu trebuie sa am 2.1

 

Pentru o persoana, la mine scrie fata-spate - 1,9 - 2,1 sosea si 1,8 - 1,9 enduro. La doua persoane 2,1 - 2,3 sosea.

Mesaj completat

Am o mica trepidare la franare, pe ultimii 2-3 metrii din frana. Simt doar cand am vit. mica. De la 150 la 30 km/h nu simt nimic, nu vibreaza..doar de la 30 la 0.

 

Ar putea fi ondulat discul? Din cauza asta n-ar mai frana liniar si poate de aici si zdranganitul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul cand mere' mere'..cand nu...apai ii NU clar.

Nu am avut batai de cap cu el de cand il am..saptamana asta.. a innebunit!!!

 

Am plecat hotarat de acasa ca ii dau de cap cu jocul pe fata pornit spre delarul BMW, dau jos husa de pe el, il incalec, pornesc si dau sa ii dau a II-a....pauza. Agata. Cu dublu ambreiaj o ia. Iau demaraj, ii dau a III-a...frana de motor ca INCA sunt in a II-a :D . Dublu ambreiaj, trag in sus mai tare de schimbator, o duc mai sus in ture, trag maxim de ambreiaj....frana de motor, ca inca sunt in a II-a :D . Nu intra in a III-a, desi urca schimbatorul. Mai incerc, dau inferioare...in final ia si a III-a, dupa care merge frumos.

Ma opresc la semafor, ii dau I, II...pauza la III :) No aici cunostintele mele mecanice m-au cam parasit. Ma gandesc...furca de cautare, axul cu ghidajele de cautare...habar nu am.

Intru pe E60 hotarat sa o testez...la maxim. Plec mega sportiv de pe loc, o ridic in I si II (nu a agatat), intra perfect in a III...si ce sesizez??? Motorul 7000 rpm...io mai ca stau pe loc. Clar, imi zic, o murit si discurile de ambreiaj. Am ajuns la BMW, imi comand rulmentii la 155.81 lei bucata TVA inclus...si de suparare m-am intors acasa, meditand la cutia mea de viteze.

Nimic n-am mai facut azi...de suparare. De ce de suparare? Pai nu sunt dibaci in Cluj care dupa ce imi vor schimba discurile ambreaj, furci viteze (???) si pompa de apa (asta e ok, dar daca tot desfac motorul prima data in viata lui, am s-o inlocuiesc) sa-mi GARANTEZE ca ajung in Italia pe motor, fara scurgeride apa/ ulei sau te miri ce alte defecte.

Asa ca...sunt suparat. Ieri functiona perfect cutia.

 

 

143.png

 

 

238.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ca tot vorbeam de fluctuatii de turatii, si stalling la stop, etc.

 

Am descoperit buba. Asta ca sa ne fie naibii invatatura de minte cu astia de la Bavaria Pipera.

 

In toamna, cum ziceam, am facut o revizie la bavaria. Schimbat filtrul de benzina, curatat clapeta de acceleratie, si alte mici verificari. Imediat dupa asta, un consum enorm pentru mobra mea (faceam Bucuresti - Vama Veche cu un plin de benzina), incepe sa mi se aprinda becul de rezerva pe la 130-160 de km. ENORM COMSNUMUL. Plus mai moare la stop, uneori nu mai statea in ralanti fara sa trag putin de acceleratie, tusea, nu mai tragea cum trebuie...

 

Am mobra de noua (20 de km avea cand am luat-o din reprezentanta), am facut cu ea 60.000 de km, o cunosc ca pe buzunarul meu. Stiu cand ceva nu-i convine.

 

Astazi, montand scottoiler-ul, dau contact sa vad daca merge si vad ceva cum curge de la filtrul de benzina.

 

Ce sa fie?

 

Benzina. Care curgea intr-un firisor serios, in mod constant, din furtunul de alimentare de pleaca din filtrul de benzina in injector. Desfac totul, si vad ca astia de la bavaria (nu Tibi a lucrat la mobra, ci un nene mai in varsta) au refolosit un colier vechi cand au pus furtunul pe filtrul nou, si fiind largit (am impresia ca acele coliere sunt cam de unica folosinta) mie imi curgea in disperare benzina pe motor.

 

Nu sunt genul care sta sa se incalzeasca motorul Pun casca, dau contact, imi trag manusile si am plecat la drum. Nu am simtit pana acum miros de benzina, din motiv ca plec rapid dupa ce pornesc motorul.

 

Ce e extraordinar insa, e faptul ca astia nu se gandesc, ca atunci cand nu pun suruburile la furca, prezoanele la roata spate, lasa furtunul de alimentare prins aiurea, sa curga benzina pe motorul incins si sa iau eu dracului foc in mers, NE SUPUN PE NOI LA UN RISC, sa se desfaca furca si sa cada omul in cap, sa raman fara roata spate, sa luam naibii foc pe drum.

 

Am mai avut discutii de genul asta acum vreo doi ani apropos de Bavaria Pipera. Oamenii cu furca si roata spate (un BMW 1200) se stiu. Eu am mai patit-o cu luminile, ca au pus aiurea mufele la far si am ramas fara lumini, noaptea pe autostrada...cu viteza de autostrada.

 

Ar fi cazul sa le intre in cap ca nu repara un casetofon, si daca fac treaba de mantuiala, iti agata caseta si cam atat. Fac treaba cu un vehicul care (pe langa costurile mari de achizitionare si cele de service pe care la cer) daca ramane fara o roata in mers sau ia naibii foc, moare omul de pe ea. Asta e buba. Si asta trebuie sa inteleaga ei.

 

Eu, avand incredere in banii pe care i-am dat (nu putini) si pe care ei i-au luat sa imi faca un service la motocicleta, am mers cu mobra din octombrie pana acum pisand benzina juma-juma, in motor si pe langa.

 

Sper sa citeasca careva de acolo ce scriu aici, pentru ca luni ma prezint la ei sa am o mica discutie. Acum mi-s nervos, sper ca pana luni sa ma mai calmez putin.

 

 

 

Acum, am pus eu alt colier la alimentare, si mobra imi merge ca pe vremuri. Asa cum o stiam eu. Sa vedem cum o sa se comporte si la consum. Daca isi revine la limitele normale, e clar de unde aveam consumul asta. aruncam, benzina pe jos, ca imi permit in p l m.

 

bre, n-or fi ăÂştia de la bavaria niÂşte sfinți, dar cu siguranță nici tu nu eÂşti. dacă tot zici că mergi zilnic cu motocicleta Âşi o cunoÂşti ca pe buzunarele tale, cum de nu ai sesizat măcar mirosul de benzină, nu mai zic de consumul enorm Âşi bâlbâielile din relanti. dacă e să fii nervos, eu zic să fii pe tine mai întâi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul cand mere' mere'..cand nu...apai ii NU clar.

Nu am avut batai de cap cu el de cand il am..saptamana asta.. a innebunit!!!

 

Am plecat hotarat de acasa ca ii dau de cap cu jocul pe fata pornit spre delarul BMW, dau jos husa de pe el, il incalec, pornesc si dau sa ii dau a II-a....pauza. Agata. Cu dublu ambreiaj o ia. Iau demaraj, ii dau a III-a...frana de motor ca INCA sunt in a II-a :D . Dublu ambreiaj, trag in sus mai tare de schimbator, o duc mai sus in ture, trag maxim de ambreiaj....frana de motor, ca inca sunt in a II-a :D . Nu intra in a III-a, desi urca schimbatorul. Mai incerc, dau inferioare...in final ia si a III-a, dupa care merge frumos.

Ma opresc la semafor, ii dau I, II...pauza la III :) No aici cunostintele mele mecanice m-au cam parasit. Ma gandesc...furca de cautare, axul cu ghidajele de cautare...habar nu am.

Intru pe E60 hotarat sa o testez...la maxim. Plec mega sportiv de pe loc, o ridic in I si II (nu a agatat), intra perfect in a III...si ce sesizez??? Motorul 7000 rpm...io mai ca stau pe loc. Clar, imi zic, o murit si discurile de ambreiaj. Am ajuns la BMW, imi comand rulmentii la 155.81 lei bucata TVA inclus...si de suparare m-am intors acasa, meditand la cutia mea de viteze.

Nimic n-am mai facut azi...de suparare. De ce de suparare? Pai nu sunt dibaci in Cluj care dupa ce imi vor schimba discurile ambreaj, furci viteze (???) si pompa de apa (asta e ok, dar daca tot desfac motorul prima data in viata lui, am s-o inlocuiesc) sa-mi GARANTEZE ca ajung in Italia pe motor, fara scurgeride apa/ ulei sau te miri ce alte defecte.

Asa ca...sunt suparat. Ieri functiona perfect cutia.

 

Ai fost la reprezentanta sa iti comanzi rulmenti si nu ai avut curaj sa intrebi despre problema ta cu cutia. Tare.

Macar aveai un punct de plecare. Succesuri in depistat problema.

Editat de tro5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai verificat cablul de ambreiaj sa nu fie scamosat ? il scoti si vezi sa culiseze corect

Cablul l-am inlocuit de o luna de zile cu altul nou. A fost cca 270 lei, ceva de genul. Jocul la maneta de ambreaj e de cca 5 mm.

 

Ai fost la reprezentanta sa iti comanzi rulmenti si nu ai avut curaj sa intrebi despre problema ta cu cutia. Tare.

Macar aveai un punct de plecare. Succesuri in depistat problema.

La ''reprezentanta'' mi-au spus: nu avem mecanici moto. Daca ai probleme, ti-l trimitem la Bucale contra sumei de 600 lei + TVA. In Cluj nu avem mecanic moto din cauza numarului scazut de motoare BMW.

In schimb, in Cluj cei de la BMW s-au oferit sa-mi vopseasca motorul..asta au spus ca o pot face.

 

ați pus vreunul CASTROL ACT EVO 20W40? cum se comportă?

20W40 nu am pus, dar de cand ma stiu folosesc Castrol 20W50 mineral si nu am sesizat vreo problema anume...patinare ambreaj, fum, pierderi, consum ulei, altfel de sunet la motor/ cutie.

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ''reprezentanta'' mi-au spus: nu avem mecanici moto. Daca ai probleme, ti-l trimitem la Bucale contra sumei de 600 lei + TVA. In Cluj nu avem mecanic moto din cauza numarului scazut de motoare BMW.

In schimb, in Cluj cei de la BMW s-au oferit sa-mi vopseasca motorul..asta au spus ca o pot face.

De parca la Bucale ar avea "mecanici"... Nici sudistii n-are bemveuri, dom'ne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, n-or fi ăÂştia de la bavaria niÂşte sfinți, dar cu siguranță nici tu nu eÂşti. dacă tot zici că mergi zilnic cu motocicleta Âşi o cunoÂşti ca pe buzunarele tale, cum de nu ai sesizat măcar mirosul de benzină, nu mai zic de consumul enorm Âşi bâlbâielile din relanti. dacă e să fii nervos, eu zic să fii pe tine mai întâi.

 

 

Man, dupa ce am observat consumul, si continuarea "tusei" la mobra, am mai fost de vreo doua ori la Bavaria. Unde mi s-a spus ca e "normal" consumul, dupa curatarea clapetei de acceleratie, si sa mai astept, si ca mersul neregulat...nu au explicatie. M-am plans de doua ori dupa care m-am lasat pagubas.

 

Acu, fa si tu o incercare. Da-ti drumul usor la furtunul de alimentare cat sa iti curga un firisor de benzina, ca si cum ar iesi dintr-o seringa, peste unitatea abs, sub sa, stai pe mobra cat sa pornesti motorul si apoi sa pleci, si sa imi spui, fiind cu casca pe cap, daca tu simti ceva miros de benzina.

 

Poate am eu nasul mai distrus decat al tau, de aia nu am simtit.

 

Si sincer, citeste inca o data ce am scris. Daca tie ti se pare normal, dupa ce dau bani de service, si las mobra pe mana lor, sa ma apuc sa miros mobra si sa o desfac sa verific fiecare surub la care ar fi putut ei umbla...gresesti. am dat banul,ma astept sa plec pe mobra ca de obicei. Dau contact, si plec. Atat.

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

1. Stiu ca era o discutie la un moment dat despre indreptat/roluit jantele, imi puteti spune si mie cine face asta, un nr. de tel. ceva?

2. Ce lungime are cablul de acceleratie (la f650 GS 2002), pe RealOEM gasisem ca are 127 mm, pe f650.com gasesc doua variante -117 si 127mm- si o schema. Mentionez ca nu am desfacut inca sa vad despre ce e vorba acolo.

 

 

post-37480-1301568549_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...