Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Undeva face masa, de aia sta becul de benzina aprins.

Sau e un defect la plutitor...scala uzata, contacte oxidate, chestii de genu'.

Nu'ti ramane decat sa te apuci de verificat, n'ai alta varianta :disappointed:

 

$(KGrHqF,!o0E8VU4wM6!BPGf2LCwdQ~~60_58.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mda, revin si eu, ca un copil handicapat, cu problema mea cu pana. Am luat azi camere noi (cea veche, desi era noua, era foarte subtire si mi s-a frecat in 4 locuri). Cum dracu` o rezolv ca sta de 5 zile cu pana? N-am central, deci nu pot da roata jos. N-am leviere deci nu pot da roata jos. Am totusi scule sa desfac roata... Vulcanizarile-s departe de mine ca sa o imping si nu vreau sa fuck cauciucul ca-i nou. Sugestii, opinii, injuraturi? Hai ca dau de cateva beri numai s-o rezolv :friends:

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, revin si eu, ca un copil handicapat, cu problema mea cu pana. Am luat azi camere noi (cea veche, desi era noua, era foarte subtire si mi s-a frecat in 4 locuri). Cum dracu` o rezolv ca sta de 5 zile cu pana? N-am central, deci nu pot da roata jos. N-am leviere deci nu pot da roata jos. Am totusi scule sa desfac roata... Vulcanizarile-s departe de mine ca sa o imping si nu vreau sa fuck cauciucul ca-i nou. Sugestii, opinii, injuraturi? Hai ca dau de cateva beri numai s-o rezolv :friends:

 

 

scoate-i benzina si culc-o pe-o parte, da-i roata jos.

sau fa ca mine cand ung lantul la xchallenge: ia o cutie de plastic mai teapana (eu am d'aia veche de coca-cola la un litru), pui mobra pe cric, o tragi spre tine pe cric (se ridica de ambele roti)si pui cutia sub scut. imi dau seama ca dakar-ul e mai greu dar merge ptr ca asa am facut si cu un f 650 gs (tot al meu) atunci cand aveam cricul central scos. (si ai vazut ca nu am mai mult de 80 de kile) :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buei, daca mai citesc ceva de ***** aia de roata, jur ca ma duc io pana la Bucale sa i'o fac. :angryfire:

 

Nea' omu' cu enduro-toring: pune'o pe cricul lateral, pregateste'ti un butuc cu inaltimea de aprox. garda motorului matale, prinde motorul de chur, o tragi inspre tine de chur, ridicandu'se de SPATE( tu stai pe partea cu cricu' ), o muiere iti impinge butucul sub blocul motor, dai jos roata fata, faci pana, pui roata sus si te dai... ca a inceput sezonu' :angryfire:

 

Io inteleg ca e un forum, unde se dezbat date tehnice, dar sa nu fim mai prosti decat parem... :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yzulyka :crack:

 

in alta ordine de idei: imi poate face cineva cu topcase original (modelul dupa 2004, cel care nu necesita placa suplimentara) poza la sistemul de prindere? placa metalica nituita de topcase. In necunostinta de cauza m-am ales cu un topcase model 2000-2003 si nu se prea pupa. Daca mi-ar putea da si distantele dintre liniile unde este indoit apar cu berile la BMW camp :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, revin si eu, ca un copil handicapat, cu problema mea cu pana. Am luat azi camere noi (cea veche, desi era noua, era foarte subtire si mi s-a frecat in 4 locuri). Cum dracu` o rezolv ca sta de 5 zile cu pana? N-am central, deci nu pot da roata jos. N-am leviere deci nu pot da roata jos. Am totusi scule sa desfac roata... Vulcanizarile-s departe de mine ca sa o imping si nu vreau sa fuck cauciucul ca-i nou. Sugestii, opinii, injuraturi? Hai ca dau de cateva beri numai s-o rezolv :friends:

CIT DE MARE E BUCURESTIUL ASTA DE NU TE POATE AJUTA NIMENI?

SA AJUNGA PINA UNDE ESTE MOTO.DACA ERAI DIN PITESTI ERA GATA DE MULT.DAR DE. :kick:

 

@yzulyka :crack:

 

in alta ordine de idei: imi poate face cineva cu topcase original (modelul dupa 2004, cel care nu necesita placa suplimentara) poza la sistemul de prindere? placa metalica nituita de topcase. In necunostinta de cauza m-am ales cu un topcase model 2000-2003 si nu se prea pupa. Daca mi-ar putea da si distantele dintre liniile unde este indoit apar cu berile la BMW camp :cheers:

DA.EU AM DAKAR MODEL 2005.SI NU AM VRUT TOP CASE CEL DE FABRICA SI AM UN GIVI V46LUAT DE LA ROMULUS DIN PLOIESTI.40 EURO PLACA DE PRINDERE SI 90 E CUTIA .E PERFECTA.PLACA A F NOUA NOUTZA.0723177205.romulus_necsoiu........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CIT DE MARE E BUCURESTIUL ASTA DE NU TE POATE AJUTA NIMENI?

SA AJUNGA PINA UNDE ESTE MOTO.DACA ERAI DIN PITESTI ERA GATA DE MULT.DAR DE. :kick:

 

Ai fi uimit cati sunt "mecanici" si cand s-aude "ba, am si eu nevoie de ajutor" toti sunt plecati/ocupati/decedati :)

 

Plm, stiu ca-i operatiune simpla DACA ai ce-ti trebuie (cum ar fi macar un amarat de cric central pe care-mi bag pl si il iau cat mai curand).

 

Oricum, dupa 5 zile am rezolvat treaba pe cont propriu. Azi am zis ca-mi bag pl si-o dau singur jos, m-a ajutat si prietena si pana la urma a cedat "rugamintilor". De pus inapoi m-a ajutat pstefan sa tin mobra sus, ocazie cu care-i multumesc "oficial" :friends:

 

 

LE: Macar acum am si eu o treaba pe forumul asta, daca-ntreaba careva de mine sunt "ala cu pana" :crack:

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pus inapoi m-a ajutat pstefan sa tin mobra sus, ocazie cu care-i multumesc "oficial" :friends:

 

 

Cum mare placere. E mare lucru ca pentru un om atehnic si neindemanatic ca mine sa poata da o mana de ajutor cuiva in domeniul mecanicii.:banana:

Editat de pstefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA.EU AM DAKAR MODEL 2005.SI NU AM VRUT TOP CASE CEL DE FABRICA SI AM UN GIVI V46LUAT DE LA ROMULUS DIN PLOIESTI.40 EURO PLACA DE PRINDERE SI 90 E CUTIA .E PERFECTA.PLACA A F NOUA NOUTZA.0723177205.romulus_necsoiu........

 

Tocmai ca eu vreau topcase-ul original (pe care il am). Si cum nu se potriveste placa si topcase-ul nu are nici o zgarietura, prefer sa-mi fac o placa. Motiv pentru care ceream niste poze :rolleyes:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum sa revin eu cu becu meu. am desfacut rezervoru , am dat cu spray de carburator ( mot carb clean) ce tin sa precizez este ca parcxa i-am facut ceva bine . ideea e ca atunci cand e ud moto nu face probleme becu , sta stins , aveti careva diagrama instalatiei electrice ? are alte mufe inafara de cea care intra in sorb ? alte idei ?

maine mai desfac rezervoru sa vad ce si cum .

Am citit cu ca din soft se poate modifica cand sa se aprinda becu vo stiti ceva de asa ceva ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca eu vreau topcase-ul original (pe care il am). Si cum nu se potriveste placa si topcase-ul nu are nici o zgarietura, prefer sa-mi fac o placa. Motiv pentru care ceream niste poze :rolleyes:

ce sa faci cu ala.o casca si o apa de juma de litru.fai vint,vindel si pune unu incapator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , sunt si eu posesoru unui dakar ( cel mai bun motor calarit pana acum ) si am o problema mai mare spun eu .

motorul merge ok . schimburi ok etc . am inteles de la fostul propietra ca a aschimbat pompa de apa si distributia ( asa a vrut el sa schimbe distributia )

problema mea este cu nivelul benzinei mai exact cu becu de benzina din bord .

rezervor plin ( dadea afara ) becu din bord aprins . dus la spalatorie spalat ( personal ) sa stins ... a mers cam cat sa uscat apa ce a intrat prin el si .. sa aprins .

desfacut sorbu curatat ( era curat ) am dat cu spray de curatat carburatoru pe senzoru de la plutitor .

efect parca mai bun .. acum sta mai mult stins dar ... 75% tot aprins este .

aveti idee care poate fi problema ??

 

ca sa nu desfaci aiurea sonda de benzina...care de obicei se strica sau deregleaza daca-ti bagi degetele in ea ; mai intai cu un multimetru verifica cand e becul aprins si rezervorul plin daca e circuitul inchis la mufa de deasupra pompei de benzina (ai 4 pini 2 pe alb si 2 pe negru- vezi daca cei 2 din mufa alba arata circuit inchis).

...daca e circuit inchis - desfa pompa de benzina, verifica cablurile care duc la sonda, eventual inlocuiesti senzorul haller care costa 1 leu

...daca e circuit deschis - te inarmezi cu rabdare si cauti un fir deizolat

 

succes!

Editat de nelluu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi nelluu acum senzoru de care ziceai . imi poti spune unde il gasesc ??? eventual o poza cu el . mersi

-mai intai vezi daca e de la sonda sau nu defectiunea, dupa metoda pe care ti-am spus-o mai sus, cu multimetrul.

 

-senzorul de care vorbesc se cheama de fapt ''senzor magnetic reed '' de 1 cm, eu asa am cerut, la orice magazin de componente electronice ar trebui sa fie...si se afla in sonda de nivel din rezervor.

 

-principiul sondei e simplu, un ax central in care se afla acest senzor magnetic si un inel din pluta care are atasat un magnet mic pe el....cand plutitorul e sus>magnetul nu intra in contact cu senzorul>circuitul e deschis , cand coboara plutitorul>se inchide circuitul

 

-la mine s-a defectat sonda de benzina si a trebuit sa schimb acel senzor pt ca nu am gasit sa cumpar sonda separat..se pare ca se vinde impreuna cu kitul de pompa de benzina, ....care e fff scump.

 

-daca nu te descurci, suna-ma pe 0740545229 ca eu mi-am batut capul o iarna intreaga cu senzorul acela pana l-am facut sa mearga.

Editat de nelluu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am aceeasi problema,cu rezervorul plin se aprinde martorul de benzina,dar nu face mereu.Daca reusesti sa remediezi problema sa ma anunti si pe mine. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-mai intai vezi daca e de la sonda sau nu defectiunea, dupa metoda pe care ti-am spus-o mai sus, cu multimetrul.

 

-senzorul de care vorbesc se cheama de fapt ''senzor magnetic reed '' de 1 cm, eu asa am cerut, la orice magazin de componente electronice ar trebui sa fie...si se afla in sonda de nivel din rezervor.

 

-principiul sondei e simplu, un ax central in care se afla acest senzor magnetic si un inel din pluta care are atasat un magnet mic pe el....cand plutitorul e sus>magnetul nu intra in contact cu senzorul>circuitul e deschis , cand coboara plutitorul>se inchide circuitul

 

-la mine s-a defectat sonda de benzina si a trebuit sa schimb acel senzor pt ca nu am gasit sa cumpar sonda separat..se pare ca se vinde impreuna cu kitul de pompa de benzina, ....care e fff scump.

 

-daca nu te descurci, suna-ma pe 0740545229 ca eu mi-am batut capul o iarna intreaga cu senzorul acela pana l-am facut sa mearga.

Cred ca vorbesti de nr 6 din manualul de raparatii, din capitolul cu rezervorul si alimentarea??! Eram foarte curios sa vad cum arata acel contactor desfacut. Eventual fa o poza, doua ...daca il ajuti pe colegul

Eu am patit-o cu pompa prin Muntenegru , dara era doar o mufa de imbinare arsa care era innecata in benzina din rezervor. Am reparat-o cu o alta si mege ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca vorbesti de nr 6 din manualul de raparatii, din capitolul cu rezervorul si alimentarea??! Eram foarte curios sa vad cum arata acel contactor desfacut. Eventual fa o poza, doua ...daca il ajuti pe colegul

Eu am patit-o cu pompa prin Muntenegru , dara era doar o mufa de imbinare arsa care era innecata in benzina din rezervor. Am reparat-o cu o alta si mege ok.

da, e nr 6 sonda respectiva, din pacate nu am avut inspiratia sa-i fac fotografii cand am lucrat la ea, si acum e montata pe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin ... am desfacut saua si am masurat senzoru de nivel ... ce pot spune e ca la prima impresie e ok .am zis sa il desfac sa vad ce si cum .. acum pot spune cert ca el este de vina . se blocheaza si nu mai deschide circuitu si invers . cred ca sa spart plutitoru . gasesc senzorul acela separat de cumparat ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin ... am desfacut saua si am masurat senzoru de nivel ... ce pot spune e ca la prima impresie e ok .am zis sa il desfac sa vad ce si cum .. acum pot spune cert ca el este de vina . se blocheaza si nu mai deschide circuitu si invers . cred ca sa spart plutitoru . gasesc senzorul acela separat de cumparat ???

-eu nu am gasit sa cumpar, si am fost nevoit sa-l repar....doar ca mare lucru nu ai ce sa repari la el, poti sa schimbi acel senzor magnetic pt ca plutitorul e din pluta si nu se poate sparge.

 

Si ca sa nu vorbim de lucruri diferite, eu vorbesc de GS-ul meu din 2001 , la care arata sonda ca in imagine.... La Dakar-ul tau am presupus ca e la fel.

post-8355-0-04420000-1334816812_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...