CozonacRutier Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Da, e conectat. Ba chiar l-am dat si jos la un momentdat. Mi s-a parut ca merge brici, am dat o tura de bloc si a murit iar deci nu cred ca e de la ala (pentru ca se comporta fix la fel cu sau fara el). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 (editat) Da, e conectat. Ba chiar l-am dat si jos la un momentdat. Mi s-a parut ca merge brici, am dat o tura de bloc si a murit iar deci nu cred ca e de la ala (pentru ca se comporta fix la fel cu sau fara el). Si eu am schimbat originalul cu un K&N BM-6501. De doi ani am filtrul asta si n-am probleme. Asta in cazul in care vorbim de acelasi filtru K&N. Succes! p.s Spuneai ca ai schimbat de curand bujia normala cu una Iridium. Poate o fi de la noua bujie. Poate nu face aprinderea cum trebuie. Ai strans-o bine? Ai pus cum trebuie fisa pe bujie? Editat Mai 23, 2012 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redippy Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 A montat cineva sistem de ungere Loobman (http://www.chainoiler.co.uk/) pe GS. Nici la dracu nu gasesc un loc convenabil sa pun bidonul de ulei. Are cineva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Pai pune aici oferta pt placute fata sinterizate la BMW F650GS (eu 2003). Ca poate ia Taz un set , eu un set , si ne faci si reducere la 2 seturi Sa-mi fie cu iertare dar la 120 Ron setul (sinterizate) si 110 Ron setul (ceramice) nu prea mai am ce reducere sa fac. La doua seturi va coafeaza un bonus 500ml de lichid de frana Repsol Dot4? Brembo am luat eu de la userul kex83 saptamana trecuta iar pretul mie mi s-a parut ok, livrarea a fost prompta! Sar'na! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 A montat cineva sistem de ungere Loobman (http://www.chainoiler.co.uk/) pe GS. Nici la dracu nu gasesc un loc convenabil sa pun bidonul de ulei. Are cineva idei? Da, am eu montat numai ca abia maine pot sa-ti fac niste poze sa vezi ce si cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redippy Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 (editat) Da, am eu montat numai ca abia maine pot sa-ti fac niste poze sa vezi ce si cum! Astept pozele. Tare n-as vrea sa fac vreo minune si sa imi lublefiez cizmele.... Editat Mai 24, 2012 de redippy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 p.s Spuneai ca ai schimbat de curand bujia normala cu una Iridium. Poate o fi de la noua bujie. Poate nu face aprinderea cum trebuie. Ai strans-o bine? Ai pus cum trebuie fisa pe bujie? Bujia am schimbat-o acu 3 luni, timp in care a mers ok. O am si pe cea veche care e in stare perfecta, o sa o pun inapoi sa vad daca se comporta altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Astept pozele. Tare n-as vrea sa fac vreo minune si sa imi lublefiez cizmele.... Cum ti-am promis revin cu poze....asa cum ai spus si tu mai sus m-am invartit juma de ora pe langa mobra negasind un loc unde sa nu ma incurce si care sa fie cat de cat accesibil....mai mult decat se vede in poze nu m-a dus nici pe mine capul, avantajul este ca nu ma incurca iar dejavantajele ar fii ca: daca il umpli pana la refuz tinde sa se umezeasca bidonul din cauza inclinatiei, nu etanseaza perfect (nu curge duar se umezeste, fara sa te murdaresti, rezolvarea - nu l-am mai umplut), apoi actionarea care se face relativ dificil in mers pana te obijnuiesti unde sa bagi degetelul (te prinzi repedee ca esti baiat mare...daca nu, inainte sa te pui in miscare il frectionezi un pic) si intr-un final ramane problema umplerii care eu o fac desfacand cei doi soricei care-l sustin (avand in vedere ca fac lucrul asta o data cam la doua saptamani pe mine nu ma streseaza foarte tare) in rest mult succes! Cum ti-am promis revin cu poze....asa cum ai spus si tu mai sus m-am invartit juma de ora pe langa mobra negasind un loc unde sa nu ma incurce si care sa fie cat de cat accesibil....mai mult decat se vede in poze nu m-a dus nici pe mine capul, avantajul este ca nu ma incurca iar dejavantajele ar fii ca: daca il umpli pana la refuz tinde sa se umezeasca bidonul din cauza inclinatiei, nu etanseaza perfect (nu curge duar se umezeste, fara sa te murdaresti, rezolvarea - nu l-am mai umplut), apoi actionarea care se face relativ dificil in mers pana te obijnuiesti unde sa bagi degetelul (te prinzi repedee ca esti baiat mare...daca nu, inainte sa te pui in miscare il frectionezi un pic) si intr-un final ramane problema umplerii care eu o fac desfacand cei doi soricei care-l sustin (avand in vedere ca fac lucrul asta o data cam la doua saptamani pe mine nu ma streseaza foarte tare) in rest mult succes! Variatiuni pe aceeasi tema asteptam in continuare si ori ce opinie este bine venita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redippy Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 In asteptarea pozelor am decis sa fac o incercare de montare a Loobmanului. Si ghici unde l-am montat? Exact! Tot deasupra robinetului de la suspensia fata. Ori gandim la fel ori asta e singurul loc rezonabil unde poate fi amplasat rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 gata v-au speriat ploile? nicio activitate p-acilea?) halal enduristi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 azi am miscat-o si eu putin ca a iesit soarele . m-am trezit cu cruise control pe ea . gratis nu mai revenea mansonul de acceleratie la 0 . pana la urma am slabit blocul de comenzi si l-am departat un pic de manson si am rezolvat-o . noroc cu gugalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 gata v-au speriat ploile? nicio activitate p-acilea?) halal enduristi... Pai toata lumea s-a dus sa se plimbe prin ploaie, asa romantic, de aia nu mai e activitate Mie mi s-a busit vitezometrul de la atata mers prin ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 vitezometru busit, in sensul de senzor cititor spate?...numa belele cu mobrele astea...) poate intra apa la bobina aia mica colectoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Am curatat ieri senzorul, am sters eroarea din cdi si a inceput sa-si dea drumul. Azi dimineata a inceput sa mearga binisor (mai are momente cand uita ca trebuie sa mearga). Ieri stateam la semafor cu 160 (n-am vazut si nici nu cred ca o sa mai vad, natural, 160 pe bord vreodata ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 eu am vazut 170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 sa va spun si eu ultima patanie ( nu stiu daca ma remediat-o inca ) duminica pe o vreme foarte frumoasa de a sta in pat am zis sa fac si eu o mica plimbare ca doar e romantica ploaia asta .. merg la peco chinui pompa (nu am tnut moto drept doar cum sta el e cric ) . si merg si eu aprox 50 km . opresc la un ceai sa ma dezghet putin . cabd ies afara ( dupa aprox 30 min ) vad in balta de langa moto benzina .. ( pe langa ca incep sa ma iau de ceilalti cu motoare ca ce motoare au ca le curge benzina .. ) vad ca dara vine de la motorul meu . desfac saua si de la rezervor curge benzina .. ( era in sorb o balta mai marisoara de benzina ) o suflu si pornesc moto sa vad ce si de unde .. dar .. Nu se vede . ajuns acasa curat suflu cu aer , pornesc moto il las sa mearga ba mai mult il si inclin destul de tare in speranta ca voi vedea pe unde curge .. Preventiv am taiat din furtune si am schimbat colierele . acum astept sa fac o tura sa vad rezultatu . A mai patit cineva asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) sa va spun si eu ultima patanie ( nu stiu daca ma remediat-o inca ) duminica pe o vreme foarte frumoasa de a sta in pat am zis sa fac si eu o mica plimbare ca doar e romantica ploaia asta .. merg la peco chinui pompa (nu am tnut moto drept doar cum sta el e cric ) . si merg si eu aprox 50 km . opresc la un ceai sa ma dezghet putin . cabd ies afara ( dupa aprox 30 min ) vad in balta de langa moto benzina .. ( pe langa ca incep sa ma iau de ceilalti cu motoare ca ce motoare au ca le curge benzina .. ) vad ca dara vine de la motorul meu . desfac saua si de la rezervor curge benzina .. ( era in sorb o balta mai marisoara de benzina ) o suflu si pornesc moto sa vad ce si de unde .. dar .. Nu se vede . ajuns acasa curat suflu cu aer , pornesc moto il las sa mearga ba mai mult il si inclin destul de tare in speranta ca voi vedea pe unde curge .. Preventiv am taiat din furtune si am schimbat colierele . acum astept sa fac o tura sa vad rezultatu . A mai patit cineva asa ceva ? Citisem undeva pe net ca asta ar fi o buba la unele modele de bmw 650 gs. Se CRAPA rezervorul in zona conductelor de tur-retur. Desfa saua din nou si uita-te la zona capacului ala rotund a pompei de benzina pe unde ies tevile. Sa nu se fi strans benzina aia acolo de la inclinarea motoretei pe viraje. Sper sa nu fie aia si sa ma insel. Editat Mai 30, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 aum e uscat . moto a mers cam 15 min . si nu sa umezit nimic . acum o voi scoate la o plimbare . sper sa nu am surprize ca .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) Cam asa ceva gasisem referitor la scurgerile rezervorului de la GS. Editat Mai 30, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) Am curatat rahatul ala de motoras de la clapeta. Murdar nu era (cred ca aveam eu mai mult jeg sub unghii de la desfacut motorul) dar cert e ca acum merge bine. Asa de finut e ca se buseste de la o flegma? Mersi Serbane Editat Mai 31, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 motorasul ala pas cu pas sau electrovalva seamana tare mult cu cele folosite la dacia si renault . vezi ca-s pacatoase tare daca se busesc, scumpe nevoie mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 M am pricopsit cu 2 busoane pentru baia de ulei si nu am ce face cu unul. Daca este cineva interesat...il dau cu 20 lei. Nu are magnet, dar se poate foarte simplu atasa in exterior un magnet mic si l ai facut cu magnet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Am curatat rahatul ala de motoras de la clapeta. Murdar nu era (cred ca aveam eu mai mult jeg sub unghii de la desfacut motorul) dar cert e ca acum merge bine. Asa de finut e ca se buseste de la o flegma? Mersi Serbane Vezi ca beleaua nu e varful murdar de la stepper ci cotul ala unde intra. In ala trebuie sa bagi wd40 si betigase de urechi si ce-ti intra acolo sa cureti bine. Si dupa aia ar fi bine sa dai un reset la bms sa revina la valoarea default stepperu'. Ala porneste default de la 50 de pasi am impresia si muta cu cate un pas in sus sau in jos avand ca scop 1500rpm la ralanti. Si daca l-ai curatat probabil ca i-ai mutat pozitia si oricum in timp isi mai pierde pozitia si nu mai stie de unde porneste. resetarea bms-ului manual cred ca se face cu bateria scoasa peste 1 minut parca sau cu o manevra cu tras de acceleratie era undeva prin forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Pai murdaria era inauntru, pe el nu era mare lucru. De resetat n-am resetat nimic, am vazut ca-si face test la inceput, dupa ce face presiunea le benzina. O sa-i dau si un reset zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 bre uameni, hai sa va mai deconectez din carburatii si relantiuri...si sa va incant cu o problemuta electrica a se cit...gremlin pun avariile la moto....fara contact, si se aprind becurile doar pe partea dreapta. misc comutatorul de semnalizare pe stanga....si se aprind avariile total...stanga dreapta. semnalizarea functioneaza normal... am umblat in camera releelor...se poate sa fi pus ceva inversat pe acolo...inclusiv la grupul de diode, am curata contacte.. macar daca nu stiti ce s-a intamplat...dati-mi si mie o poza cu releele voastre...sa compar, sau poate intuiti ce o avea...in rest, toate par in firea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.