Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frati si surori, de ce costa 800 (opt sute) ron un ventilator? Cred c-al meu se futu`. Repara cineva, gasesc sa inlocuiesc, sugestii?

Ia-l pe asta pina nu-l ia altul! :ok:

/index.php?/topic/683870-dezmembrez-aprilia-pega-650/page__view__findpost__p__3229127

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat oglinzi rabatabile, nu ar trebui sa se rupa nimic...

Sunt o porcarie. Mai ales cele de la touratech. vibreaza aiurea la viteze mari si nu vezi nimic in ele. Daca le vinzi pe cele originale sunt interesat. Pun la bataie inclusiv una rabatabila nedesfacuta

 

Haideti sa vin si eu cu o bomba .

A incercat cineva sa puna convertor pe moto ?Tine bateria ? Vreau sa merg cu moto si e posibil sa mi se descare bateria la aparat in natura + sa mai descarc poze etc pe laptop si ma gandeam sa imi iau un convertor .

dece ai merge din 12 v in 220 si apoi in 5v sau cat ii trebuie aparatului? eu am un convertor 12 - 5v impecabil si economic. exista s i pt alte tensiuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ai dreptate doar ca e mult mai usor sa imi fac 220 V si de acolo sa isi ia laptopul si incarcatorul de bateri de la aparat . E si putin mai ieftin ( sa caut sa iau convertor pt laptop apoi adaptor sau incarcator de acumulator pt aparat ) Intrebarea era daca ar merge si cat ar tine ( in ore ) Problema e ca daca imi moare bateria cum o pornesc (daca era pe carburatie o impingeam . pe asta o privesc :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joi am primit de la prietenul userului adi_radu lantul de distributie si patinele pe care le comandasem cu o saptamana inainte,pe aceasta cale ii multumesc pentru promptitudine si seriozitate.Piesele au fost achizitionate mai ieftin ca la reprezentanta BMW lant+patine 420ron.Vineri la 10 am plecat hotarat sa montez noul lant sperand ca asa voi scapa de bataia enervanta care ma sacaie de un an.In urma cu 2 luni am schimbat si intinzatorul lantului dar fara rezultat.Dupa vreo 6 ore de munca constat ca bataia nu a disparut.S-a observat imediat diferenta dintre lantu vechi si cel nou cel din urma fiind foarte intins.Am masurat jocul supapelor cu lera si am gasit urmatorii parametrii:

Admisie dreapta intra 0,18mm, nu intra 0,20mm

Admisie stanga intra 0,15mm, nu intra 0,18mm

Evacuare intra 0,30mm fix si la stanga si la dreapta.

Poate sa bata asa rau de la diferenta fata de cotele normale 0.03-0.11?

 

da ai dreptate doar ca e mult mai usor sa imi fac 220 V si de acolo sa isi ia laptopul si incarcatorul de bateri de la aparat . E si putin mai ieftin ( sa caut sa iau convertor pt laptop apoi adaptor sau incarcator de acumulator pt aparat ) Intrebarea era daca ar merge si cat ar tine ( in ore ) Problema e ca daca imi moare bateria cum o pornesc (daca era pe carburatie o impingeam . pe asta o privesc :) )

Merge impinsa si asta,eu am ramas fara baterie dupa un drum mai lung in care s-a desfacut o borna de la vibratii,si m-a impins un nene intalnit pe drum vreo 2m in treapta a treia si a pornit imediat.

Editat de pyter82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Desi scump, surubul respectiv e gandit clar sa se rupa la un soc (cazatura) tocmai pentru a evita transmiterea socului catre prinderea de pe ghidon (blucul de comenzi). Daca se rupe respectiva, costul si munca de a schimba piesa respectiva este mai mare. Partea de prindere este din aliaj, bratul oglinzii nu se va rupe niciodata. Dai filet in acel brat, la urmatoarea cazatura rupi clar tot blocul de comenzi. Nu sunt nemtii atat de prosti, sa stii. Blocul de comenzi il gasesti de la 50 de euro pe ebay. Surubul respectiv e 700 de mii. Acum, fiecare cu inventia lui.

 

mda

oricum vreau sa-i pun niste amortizoare de cauciuc la oglinzi

asa ca o sa se rupa acelea in caz de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joi am primit de la prietenul userului adi_radu lantul de distributie si patinele pe care le comandasem cu o saptamana inainte,pe aceasta cale ii multumesc pentru promptitudine si seriozitate.Piesele au fost achizitionate mai ieftin ca la reprezentanta BMW lant+patine 420ron.Vineri la 10 am plecat hotarat sa montez noul lant sperand ca asa voi scapa de bataia enervanta care ma sacaie de un an.In urma cu 2 luni am schimbat si intinzatorul lantului dar fara rezultat.Dupa vreo 6 ore de munca constat ca bataia nu a disparut.S-a observat imediat diferenta dintre lantu vechi si cel nou cel din urma fiind foarte intins.Am masurat jocul supapelor cu lera si am gasit urmatorii parametrii:

Admisie dreapta intra 0,18mm, nu intra 0,20mm

Admisie stanga intra 0,15mm, nu intra 0,18mm

Evacuare intra 0,30mm fix si la stanga si la dreapta.

Poate sa bata asa rau de la diferenta fata de cotele normale 0.03-0.11?

 

Si pe mine ma roade problema asta si o sa fac un efort s-o desfac cindva sa masor. Din ce scrie aici cea mai mica valoare trebuie sa intre, cea mai mare nu, cel mult foarte greu. La tine pe admisie intra 0,18 si 0,15, ceea ce e mult mai mult decit 0,11. Deci ar trebui sa schimbi pastilele la amindoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal inca nu am probleme si batai pe la motor ( dupa kilometraj as avea motoru nou desi .. NU cres 21340 Km ) recomand sa iei pastile si sa le faci pe ambele la acelasi joc .

Bataia ai incercat sa o identifici ? Vine din chiuloasa /culbutori sau de mai jos ?

Zic prin absurd sa nu fie de la biela .

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal inca nu am probleme si batai pe la motor ( dupa kilometraj as avea motoru nou desi .. NU cres 21340 Km ) recomand sa iei pastile si sa le faci pe ambele la acelasi joc .

Bataia ai incercat sa o identifici ? Vine din chiuloasa /culbutori sau de mai jos ?

Zic prin absurd sa nu fie de la biela .

Succes

Eu am luat Dakar-ul in aprilie 2011 la 32000km si se auzea normal.Bataia a inceput sa se auda abia in toamna dupa vreo 5000km facuti cu ea.Dupa ce a inceput sa bata am lasat-o si nu am mai mers cu ea pana in primavara cand i-am dat motorul jos sa verific cotele la piston,bolt si ambielaj.Cotele la cilindru,piston si bolt erau aproape ca cele de fabrica uzura minima.La ambielaj nu am stiut cum sa verific si am dus motorul la BMW Baneasa unde am vorbit cu Tibi.Am lasat motorul acolo o zi dupa care am fost sunat sa vin sa-l recuperez,ambielajul fiind in cote normale,nu stiu cum l-au verificat ca nu au demontat motorul.Pe mine ma interesa jocul bielei ca acolo putea sa fie o problema dar Tibi a spus ca nu a intalnit pana acum probleme la biela la modelul acesta si la asa putini kilometri.

Editat de pyter82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

O informatie va rog. Cine aduce Touratech ?

Multumesc

 

 

Aduc cei de la AB si de asemenea pt cei ce nu vor sa aiba de a face cu AB stiu ca aducea userul MAE un om extrem de serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

touratech.de livreaza in romania prin curier in cateva zile ( vreo 4 ) . 24 euro m-a costat ultimul transport . numai sa va ganditi de 2 ori inainte sa comandati de pe site pentru ca eu m-am trezit cu niste lucrusoare pe care nu le-am putu monta pe mobra desi in prospect scrie clar ca e pentru modelul meu . poate doar cu un ciocan mai mare :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut de curand ca poti comanda orice produs Touratech prin Bavaria, la pret de catalog fara a plati taxe de transport. Uite link http://www.bavaria-b...orii-touratech/

 

Asta-i valabil si daca iei prin MAE. Nu platesti decat costul afisat pe site-ul Touratech...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat kitul de lant si-am pus pinion de 15 . e alta motocicleta . nu se mai simte miscarea aia aiurea de subturat , trage mai bine ... pana acum singurul dezavantaj e ca la 100 kmh sta in 4500 de ture in loc de 4000 . citeam pe undeva ca e mult mai bine si pe offroad dar n-am apucat sa testez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat kitul de lant si-am pus pinion de 15 . e alta motocicleta . nu se mai simte miscarea aia aiurea de subturat , trage mai bine ... pana acum singurul dezavantaj e ca la 100 kmh sta in 4500 de ture in loc de 4000 . citeam pe undeva ca e mult mai bine si pe offroad dar n-am apucat sa testez

 

inseamna ca va creste si consumul ,corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merg ca melcu' :) prima si singura data cand i-am facut consumul la o tura de vreo 2000 de km lua in jur de 3.7 % si daca sare la 4.5 - 5 tot nu-i o tragedie . o folosesc cel mai mult in oras si-s mai mult decat multumit de schimbare

 

de vanzare arcuri de furca pt gs , cele din fabrica daca intereseaza pe cineva . si un set de anakee de pomana ( spatele parca ar mai merge un pic ) poze in weekend sau daca-i cineva interesat mai devreme un tel si ne vedem seara dupa 8

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...