Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La frig, plasticul soriceilor devine casant.

 

Ai avut dreptate. Fiind destul de frig, soriceii s-au rupt chiar in momentul montarii.

Acum voi cauta o solutie de prindere cu chinga, ceva in genul astora: post-3463-0-57951100-1357549459_thumb.jpg post-3463-0-84588400-1357549469_thumb.jpg post-3463-0-53495800-1357549476_thumb.jpg

 

Iar pentru roata fata, cred ca niste cuie scunde sunt solutia. Gabi a avut cuie scunde si pe gheata nu prea a avut probleme cu stabilitatea rotii fata. Deasemenea, nici pe portiunea de asfalt nu au fost probleme pentru el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rog sa-mi si motivezi putin. dar nu vreau sa pornesc vreo discutie nesfarsita. doar ca e diferenta de 500 euro

Ai vrut pe scurt. Asa ti-am raspuns. :D

Acu pe lung:

 

De ce cu ABS ?

1. pentru ca ma ajuta sa merg cat de cat sigur in kkatul asta de bucuresti. Punctual au fost 2 momente cand am avut nevoie de ABS. Ambele momente au fost franari de urgenta facute din intimplare pe albul despartitor al benzilor de circulatie. Ambele cu fata. ABS a intrat (l-am simtit zornaind in maneta), am franat dar nu am cazut. Era si nasol daca picam pentru ca eram intre coloanele de masini la semafor.

2. Daca iei motoru fara ABS ma tarziu te oftici si iti dai cu tesla peste degete ca nu ti-ai luat din prima cu ABS. Telenovela...

3. La momentul cind l-am cumparat, a fost alegerea mea personala sa iau motorul cu ABS pentru ca eram "cel mai incepator dintre incepatori" cand am inceput sa merg pe 2 roti. Si am avut si antecedente de "tavaleala cu frana fata blocata" . :P

Cam atat. Tu faci cum crezi in functie de ce skill ai la mersul pe 2 roti.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai avut speed inainte, este foarte probabil sa gasesti dezamagitoare motoreta asta [sau oricare alt monocilindru]. Poate ar fi mai bine sa faci un testride inainte sa o cumperi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are sau nu suficienta putere ..asta numai tu poti decide. Ti-am spus/scris sa faci un testride inainte sa o cumperi pt ca stiu cativa oameni care au vrut sa treaca de la mobre cu 4 cilindrii in linie la monocilindru si au fost un pic socati. In primul rand intervalul de turatie este mult mai mic fata de cel cu care esti obisnuit. La mobra asta se schimba vitezele pe la 5500 rpm, unde vitezanele inca nici nu au inceput sa traga. De asemenea rebuie sa stii ca la monocilindre va trebui sa schimbi vitezele mult mai des decat la motoare cu mai multi cilindrii.

De asemenea viteza de croaziera sau la care simti ca-i place sa stea este de aprox 120 km/h ceea ce iar venind de pe speed ar putea sa-ti para insuficient.

 

Sunt toate astea defecte ? Raspunsul meu este NU clar nu pentru ca toate treburile expuse mai sus compenseaza in alte parti. Dar important este cum ti se par tie.

 

Daca vrei sa mergi pe teren accidentat ar fi bine sa te gandesti la varianta Dakar a acestei mobre care se deosbeste prin cateva chestii esentiale fata de sa-i zicem modelul standard; roata fata 21 inch, furca mai lunga si de asemenea alta suspensie pe spate. In rest sunt aprox identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, asta e Petre inainte sa ajunga in tara si sa se plimbe in cele 4 zari pe bucatele:

 

asa, de iarna lunga

 

 

 

 

inca mai sunt ceva piese plimbate din Petrica prin lume, la vanzare adica, nu ramase pe coclauri... :D

post-25775-0-22581800-1357926423_thumb.jpg



Si inca un video, ca sa intelegeti mai bine cum sta treaba.

 

 

 

E iarna si ma arde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saru-mana conasule. Ce e mai fain la toata treaba e asta: e atat de ieftin incat oricine cu putina minte poate sa o faca oricand. Eu am plecat cu banii de salar pe o luna si un pic in plus. Cat dadeam sa traiesc aici in Bucuresti o luna mi-a ajuns pentru 6 luni prin Europa.

 

Toata afacerea m-a costat 1300 de euro. Da-da! 1300 de euro pentru 15.000 de km, 12 tari si 6 luni minunate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am mancat mancare. Ca voluntar primesti cazare si trei mese pe zi pentru 20 de ore de munca pe saptamana. Cat muncim noi aici ca sa mancam in fiecare zi? Cat muncim ca sa platim chiria? Ne mai ajunge si sa ne plimbam? Nu prea.

Iar cele 20 de ore de munca nu sunt munca silnica, si nici aceeasi munca in fiecare zi. Tu alegi ce muncesti, pentru ca tu iti alegi voluntariatul, in functie de ce te intereseaza pe tine. Stii cat e de bine sa faci "ce vrei" in loc sa faci "ce trebuie" sa faci? O multime de avantaje are voluntariatul asta. Intrati pe blog la mine ca sa nu scriu pe topicul asta explicatii despre un subiect care nu are neaparat legatura cu motociclismul.

 

Tot ce mai vreau sa zic e legat de cheltuielile lunare. Undeva pe la 50 de euro pe luna cheltuiam pe benzina si tutun.

 

Bagati un ochi pe www.workaway.info , poate va faceti un plan frumos de calatorit la vara, alegeti tara si sigur gasiti un program care sa va placa. Nu trebuie sa plecati cu lunile prin lume, dar daca nu aveti bani sa stati o luna intr-o tara, e o metoda excelenta de a nu fi doar turist si de a explora tara respectiva. Sa fii turist e mult mai scump. Asa te costa doar benzina sa ajungi acolo si sa te plimbi pe unde vrei.

 

Cum ziceam, mai multe detalii gasiti la mine pe blog: www.digitalnomad.ro

 

Ca idee: eu mi-am dat demisia in iulie 2011. De atunci am mai lucrat "la birou" doar o luna jumatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A desfacut careva cricul lateral la F 650 GS varianta dupa 2004 ?

post-40812-0-18398100-1358180017_thumb.png

Surubul 4 este cu sens normal sau pe invers ?

Am constatat ca am pierdut saiba(7) si siguranta(8) si vreau sa il dau jos de tot pentru curatenia de iarna...

Stima.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A desfacut careva cricul lateral la F 650 GS varianta dupa 2004 ?

attachicon.gifB0002961.png

Surubul 4 este cu sens normal sau pe invers ?

Am constatat ca am pierdut saiba(7) si siguranta(8) si vreau sa il dau jos de tot pentru curatenia de iarna...

Stima.

Filetul este normal,are o siguranta ,vezi usor cu intrerupatorul sal scoti si dupa iese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...