invictus Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 Mi-am vandut mobra si am ramas cu cutiile laterale si suporturile pentru f650gs 2000-08. Sunt Hepco&Becker din aluminiu, model Alu Standard de 45l (cele mai mari). Daca sunteti interesati le gasiti aici: /index.php?/topic/691107-de-vanzare-bmw-f650gs-2004-twinspark-abs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 am si eu o intrebare la ce-i care stiu se poate monta pe un GS din 2000 un suport de coburi de pe un st inainte de 2000 cred ca 96? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 8, 2013 Share Postat Martie 8, 2013 E TOTAL DIFERIT.TB MODIFICAT TOT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 E TOTAL DIFERIT.TB MODIFICAT TOT. multumesc ziceam si eu ca m-am scos... da de unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 9, 2013 Share Postat Martie 9, 2013 incearca la Heavyduties eu de la ei am comandat si suportii si coburile . Sunt paiti de treaba , poate iti modifica suportu existent sa se potriveasca pe noua mobra succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 (editat) am promis unui prieten ca vom lua "la purecat" toate contactele electrice sperand ca vom elimina intreruperile ce fac probleme mobrei 650ST 2004... intrerupe pe la 3500 ture, aleator, nu tot tipul, acul turometrului sare aiurea ... As fi recunoscator celor care au mai avut o belea asemanatoare sa imi zica de unde sa incep ori unde ar fi problema. Trebuie sa indrept ghidonul si nu vad unde ajung firele de la manerele incalzite, ca sa le pot demonta. Imi puteti spune unde ajung acestea? Sau stiti o metoda de indreptat ghidonul fara demontare? te pui cu curu' pe sa si impingi cu piciorul ... pe bune! Daca demontezi mansoanele , folosind 1 m de teava de 3/4 le duci unde vrei ... cu prelungitor se indoaie ca mamaliga Editat Martie 10, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 Salutare. Pe unde mai gasesc si eu ceva piese din dezmembrari pt GS? Nu am nevoie de ceva esential, e vorba de elemnete de estetica: protectii maini, scarita, carena, manete etc. Bafta si sa ne vedem in curand la plimbari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 te pui cu curu' pe sa si impingi cu piciorul ... pe bune! Buna asta. Pentru data viitoare, ca acum l-am demontat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Martie 11, 2013 Share Postat Martie 11, 2013 am promis unui prieten ca vom lua "la purecat" toate contactele electrice sperand ca vom elimina intreruperile ce fac probleme mobrei 650ST 2004... intrerupe pe la 3500 ture, aleator, nu tot tipul, acul turometrului sare aiurea ... As fi recunoscator celor care au mai avut o belea asemanatoare sa imi zica de unde sa incep ori unde ar fi problema. Inainte de a demonta prea multe, asigura-te ca-s stranse bornele bateriei. Mi s-a intamplat si mie si asta era cauza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 am si eu o problema (mai exact un prieten) un gs din 2001 l-a cumparat de curand si a cam inceput sa faca figuri din pacate, se tot opreste cand cum il apuca dar mai ales de la relanti cand vrei sa il accelerezi moare. are cineva vreun diagnostic? da si curge ulei din el prin airbox ca dracu poate fii asta cauza ca ar fi "murdarit" prin galeria de admisie (injectorul poate),bujia sa fi suferit din cauza asta? oricum o sa dam jos uleiul si il reumplem in specificati. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 REVIZIE TOTALA.ULEI IN AIRBOX POATE FI SI DE LA O ALPECARE SAU CAZATURA PE DR.SI ULEIUL SE SCURGE IN AIRB.ARE UN FURTUNAS PE DR CU UN DOP.DESFAL SI SCURGE,SCOATE SI FILTRU DE AER SI STERGE IN INTERIOR BINE.CU OPRITUL VEZI ,BUJIA,FILTRU DE BENZINA SAU O RESETARE TPS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) Salut! Eu sunt fericitul posesor al unui Bmw F650 GS din 2001 despre care vorbeste @ow3x3xpr3ss! L-am adus din Tg.Mures weekendul trecut, si a mers foarte bine pana in Ploiesti. Problema suna cam asa: -il pornesc, si nu de fiecare data, dar de multe ori, sta putin la relanti si se opreste brusc; am patit-o si in mers la semafor; -stand la relanti are din cand in cand un impuls ca o impiedicare, iar acul turometrului are o mica bataie in jos, dupa care revine; -de cateva ori, stand la relanti merge, dar cand vreau sa accelerez fie catusi de putin, iar se opreste brusc. -ulei pe la furtunasul cu dop, nu curge jos cand scot dopul, mai are un furtunas subtire care vine din baza cutiei "AirBox" care duce undeva jos la cricul central, si p-acolo picura mereu ulei prin el. -nivelul uleiului este cam mare, nu am facut eu schimbul de ulei; il voi scoate, masura, si il voi turna iar in motor atat cat trebuie. Maine desfacem si revin cu detalii! Altfel trage foarte bine, intra in ture frumos, etc! p.s. Ce este TPS-ul? Si cum se reseteaza! (am facut rost de manual, dar nu am timp sa-l studiez, vineri am programare la ITP!). Editat Martie 13, 2013 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanSC Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 (editat) Posibil sa fie asta? http://faq.f650.com/GSFAQs/SurgingStallingBasics.htm sau asta: http://faq.f650.com/GSFAQs/HardStartingFAQGS.htm#Section:%20Starting%20Your%20GS Iar legat de ulei: http://faq.f650.com/FAQs/OilLeaksFAQ.htm Editat Martie 13, 2013 de StefanSC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boldoruk Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salut vreau sa-mi cumpar si eu un f 650 gs pana in 2000 de euro. daca vinde cineva rog sa ma contacteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 e pe bikeshop unul in reghin! 1950 cere pe el, fab. 2000! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 reghin ? Nu e alb cunva ?? Cred ca e moto lui Adi Torpan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salut! Eu sunt fericitul posesor al unui Bmw F650 GS din 2001 despre care vorbeste @ow3x3xpr3ss! L-am adus din Tg.Mures weekendul trecut, si a mers foarte bine pana in Ploiesti. Problema suna cam asa: -il pornesc, si nu de fiecare data, dar de multe ori, sta putin la relanti si se opreste brusc; am patit-o si in mers la semafor; -stand la relanti are din cand in cand un impuls ca o impiedicare, iar acul turometrului are o mica bataie in jos, dupa care revine; -de cateva ori, stand la relanti merge, dar cand vreau sa accelerez fie catusi de putin, iar se opreste brusc. -ulei pe la furtunasul cu dop, nu curge jos cand scot dopul, mai are un furtunas subtire care vine din baza cutiei "AirBox" care duce undeva jos la cricul central, si p-acolo picura mereu ulei prin el. -nivelul uleiului este cam mare, nu am facut eu schimbul de ulei; il voi scoate, masura, si il voi turna iar in motor atat cat trebuie. Maine desfacem si revin cu detalii! Altfel trage foarte bine, intra in ture frumos, etc! p.s. Ce este TPS-ul? Si cum se reseteaza! (am facut rost de manual, dar nu am timp sa-l studiez, vineri am programare la ITP!). Am desfacut astazi si am curatat AirBox-ul, ca era mizerie si ulei in el, am schimbat bujia, am curatat tot blocul de admisie cu clapeta de acceleratie, am suflat injectorul si l-am inspectat vizual, (nu are urme ciudate sau uzura); am scos mufa cea lunga de sub sa de pe cutia de aluminium (cdi sau ceva de genu) si am asteptat 2 ore dupa care i-am am pus-o la loc, dar am gasit 2-3 pini oxidati, i-am curatat; am resetat acceleratia, (tragand de acceleratie cu contactul pus de trei ori); am verificat bateria, am completat-o cu apa distilata si am curatat si strans bornele bine. Mai am sa schimb si fisa, ca era cam ruginita pe interiorul pipei! reghin ? Nu e alb cunva ?? Cred ca e moto lui Adi Torpan http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-bmw-f%20650%20gs-din-2000-488516.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Salut si scuze daca postez aiurea. Mi-am luat de vreo saptamana una bucata F650CS (Scarver),2002,fara abs,transmisie pe curea. Scriu aici pentru ca din ce am inteles eu are acelasi motor si cutie ca si GS-ul,doar ca are alte reglaje,cu uleiul in cadru,si altele. Ei,problema constatata din pacate DUPA ce am luat-o (nu am avut posibilitatea sa o testez prea bine) : -imi sare dintr-a doua daca trec de 5000 de ture. A mai intampinat careva probleme de genul asta? De 2 zile tot caut pe net si nu reusesc sa gasesc un raspuns. Imi e frica s-o duc intr-a treia dupa 5000 ca mi-e ca daca sare intr-a doua imi blocheaza roata si fac buf Daca are careva idee,dati-mi un PM,va multumesc. Buuuuun,revin sa va mai poluez un pic topicul, am decis sa o desfac sa-i rezolv cutia,azi incepe operatiunea. O sa revin diseara/maine cu poze, poate intereseaza/ajuta pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Buuuuun,revin sa va mai poluez un pic topicul, am decis sa o desfac sa-i rezolv cutia,azi incepe operatiunea. O sa revin diseara/maine cu poze, poate intereseaza/ajuta pe cineva. Pai cu siguranta ma intereseaza pe mine. Am constata aseara ca i-mi curge ulei pe la semeringul de la pinionul de atac. Stiu ca la ktm nu am avut nevoie sa desfac cutia sa-l schimb. La GS cum e? Unde gasesc semeringul de acolo? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 @extremusski - sincer pe mine m-ai bagat in ceata,dar o sa fac poze pe parcursul operatiunii de demontare si din mai multe unghiuri dupa ce dau motorul jos,poate te dumiresti din poze. App,oare nu exista nicio posibilitate sa pot da doar cutia jos, fara sa mai scot motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Daca ar fi fost Harley sau R1200, da. Daca nu, nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 @extremusski nu trebuie sa desfaci cutia, ia modelul din link: http://faq.f650.com/FAQs/CounterShaftSealFAQ.htm @crazydanutz n-ai cum sa dai numai cutia jos. pentru a-ti usura munca si a salva garnitura de chiulasa, poti lasa prinsa chiulasa de cilindru. (desfaci numai piulitele de la prezoane) asta daca nu vrei sa vezi cum stai si cu supapele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 BMW ALA DE LA REGHIN SE VINDE DE CINEVA DE LA BV. SI CRED K ARE ALTA CULOARE. BMW ALA DE LA REGHIN SE VINDE DE CINEVA DE LA BV. SI CRED K ARE ALTA CULOARE.L-AM VAZUT PE BIKESHOP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 p.s. Ce este TPS-ul? Si cum se reseteaza! (am facut rost de manual, dar nu am timp sa-l studiez, vineri am programare la ITP!). http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle_position_sensor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 un cablu de ambreiaj pentru un gs din 2000 gasesc pe la unul din voi? contra cost fireste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.