ow3x3xpr3ss Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 exact problema asta o am eu (urmeaza sa il schimb ca e rupt pe jumatate) am cumparat doar cablul proptiu zis fara camasa ,partea care vine la maneta este nituita exact ca originalul iar cea care vine la motor este libera si mi-au dat o bucsa gaurita cu filet interior care arata exact ca nitul original sa il pot pune la ce distanta trebuie si are si forma acestuia ,sper ca am fost destul de explicit . m-a costat 17 lei si nu cred ca originalul sa fie mai bun cu ceva . asa ceva sa cauti ,daca ai fi in tg.mures te-as putea ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 sfatul meu pt cablu de ambreaj : Pune nou ca nu se rupe foarte des . Daca te decizi sa faci ceva mai ieftin schimba ambele .Motivu : cablul interior se rupe de la uzura care se face pe 2 suprafete : camasa + cablu , daca schimbi doar interiorul se va uza mult mai repede . mai bine schimba-le pe ambele . Acum o saptamana am remediat un ambreaj la un moto de 80 cu cablu de frana de scooter chinezesc , ce mai trebuie achizitionat separat este acea bobita cu care se strange . Cablul interior are o grosime de apox 4 mm , pe interiorul camasii este un strat de plastic care reduce frecarea si protejeaza cablul . Daca nu arde eu mai am o liste de ceva coduri de BMW si le voi da unui prieten care aduce piese auto ( BMW vine la gramada ) si voi cere si un pret pt cablu . Daca mai doreste cineva ceva pret la un cod anume il rog sa il lase pe PM . cod scos de pe :RealOEM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Daca nu puneti cablul original, cautati cabluri cel putin la fel de groase. Cand se incalzeste motorul, cablul se mai intinde si se va simti altfel la maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Buuuun,dupa cum am promis revin cu ceva poze si detalii. 1. daca nu aveti cric central (eu nu am), o sa fie al naibii de greu sa-l fixati 2. sunt o gramada de mufe de desfacut 3. nu incercati sa ajungeti la cutie (se face foarte multa mizerie); scoateti motorul asa cum e (aveti grija sa goliti lichidul de racire pentru ca se scurge de la pompa); A.cand il coborati din cadru e de preferat sa deconectati in prealabil injectorul pentru ca altfel e posibil sa il agatati in ceva si sa-l smulgeti; B. cand coborati motorul aveti grija la radiator ca e posibil sa-l atingeti cu partea de sus a motorului. 4. la mine asa era,poate la GS nu e la fel,dar motorul are prin cadru niste suruburi de centrarecare trebuiesc desurubate dinspre motor spre cadru pentru ca altfel tin motorul in tensiune (vedeti poza, cea de jos este o piulita speciala care tine initial surubul de centrare, trebuie desfacuta piulita, dupa care se desface surubul; eu am taiat o tubulara de 19 aproximativ la forma necesara ca sa pot desface) 5. am ajuns cu motorul jos si mi-am dat seama ca trebuie desfacut bucatele, bucatele motorul pentru a putea ajunge la cutie, fapt ce m-a determinat sa sun la service sa il duc azi P.S. la japoneze e muuuuuuult mai simplu de lucrat. O sa mai revin cu poze pe masura ce avanseaza cei de la service. O zi faina si imi pare rau ca nu am putut fi de mai mult ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusp76 Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 sfatul meu pt cablu de ambreaj : Pune nou ca nu se rupe foarte des . Daca te decizi sa faci ceva mai ieftin schimba ambele .Motivu : cablul interior se rupe de la uzura care se face pe 2 suprafete : camasa + cablu , daca schimbi doar interiorul se va uza mult mai repede . mai bine schimba-le pe ambele . Acum o saptamana am remediat un ambreaj la un moto de 80 cu cablu de frana de scooter chinezesc , ce mai trebuie achizitionat separat este acea bobita cu care se strange . Cablul interior are o grosime de apox 4 mm , pe interiorul camasii este un strat de plastic care reduce frecarea si protejeaza cablul . Daca nu arde eu mai am o liste de ceva coduri de BMW si le voi da unui prieten care aduce piese auto ( BMW vine la gramada ) si voi cere si un pret pt cablu . Daca mai doreste cineva ceva pret la un cod anume il rog sa il lase pe PM . cod scos de pe :RealOEM chiar te rog... multumesc pentru raspunsuri dar cu reparatii o duc de vre-un an de zile si m-am saturat sa tot schimb sufa respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 crazydanutz pentru simeringu de la transmisie desfaci motoru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 sfatul meu pt cablu de ambreaj : Pune nou ca nu se rupe foarte des . Daca te decizi sa faci ceva mai ieftin schimba ambele .Motivu : cablul interior se rupe de la uzura care se face pe 2 suprafete : camasa + cablu , daca schimbi doar interiorul se va uza mult mai repede . mai bine schimba-le pe ambele . Acum o saptamana am remediat un ambreaj la un moto de 80 cu cablu de frana de scooter chinezesc , ce mai trebuie achizitionat separat este acea bobita cu care se strange . Cablul interior are o grosime de apox 4 mm , pe interiorul camasii este un strat de plastic care reduce frecarea si protejeaza cablul . Daca nu arde eu mai am o liste de ceva coduri de BMW si le voi da unui prieten care aduce piese auto ( BMW vine la gramada ) si voi cere si un pret pt cablu . Daca mai doreste cineva ceva pret la un cod anume il rog sa il lase pe PM . cod scos de pe :RealOEM M-ar interesa intai un pret informativ al unui cablu de ambreiaj, o aparatoare de fata separat si cu placuta de ancorare dintre jambe, si ceva suruburi pentru carene, ca s-au mai pierdut din ele! Oricum primordial, e sa repar motorul, am sa-i desfac azi senzorii de acceleratie si relanti sa-i curat, daca nu, tre sa o duc undeva ca nu mai e de competenta mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Adi,imi pare rau,dar nu stiu sa-ti raspund la intrebare,eu am nevoie sa-l desfac pentru cutie,eventual uita-te prin carte poate reusesti sa-ti dai seama de acolo. Probabil ca si pentru simeringul respectiv trebuie scos motorul si actionat cu ceva presa speciala ca vad ca Fritzii de la BMW le fac de asa natura incat sa nu prea poti face nicio operatiune decat in service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 treaba cu servie e adevarata . Sa fi tu in locul lor nu ai proiecta si constru ceva care doar tu ai putea sa repari ? de ce sa castigi doar o data ? Poti castiga in fiecare sezon ( dau un exemplu care ma confrunt personal : am smart si ca sa schimbi uleiu trebuie mers in reprezentanta mercede pt a scoate uleiul uzat pe joja , cu o pompa de vacum etc , eu mai inventiv dau baia jos , spal tot , remontez si pun ulei nou . operatiunea la ei costa 80 ron la mine costa aprox 2 ore cu tot cu pauza de scurs uleiu si altele ca si bani .. nimic . Siliconu il iau pt mai multe utilizari la mai multe agregate si spraiu pt degresat la fel .) referitor la cutie ce anume are ca nu am prins firul . iuli-voshod zi exact ce simptoma are . cum lasi moto la liber joaca turometru si moare ? eu am avut aceeasi simptoma si am facut urmatoarele :resetat TPS ( treaba cu bornele + accelerat ) curatat senzorul de pe corpul injectorului sucit putin din surubu de relantiu ( cel care tine clapeta , e langa cablu de acceleratie in corpul injectiei ) si acum fluctueaza putin acu ( 2 3 mm ) dar merge ok moto . o sa merg si la un tester desi daca merge e bine si asa , viata are consumu e ok deci .. de ce sa o scarpin daca nu o doare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Apai acum am intrat in casa! Am luat de pe motocicleta lui Ovidiu aka ow3x3xpr3ss tot ce se putea schimba. Am inlocuit pe rand fisa, bujia, toti senzorii de pe traseu (aer,relanti si acceleratie) calculatorul, si nimic. Ba din contra, parca face mai des asa. Am resetat si TPS tragand si de 3x si de 4x pana la maxim cu contactul pus, si nicio schimbare. Mai am sa-i schimb filtrul de benzina si bobina de inductie! Nu stiu ce sa ii mai fac, asa de suparat sunt! Nici nu am apucat sa o inscriu si deja lucrez la ea de cateva zile fara rezultat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 recomand un tester . da poate fi si filtru de benzina dar .. sorbu are o sita destul de fina in rezervor . Pompa de benzina merge ? face presiune ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 si mie imi pare rau sincer !! dar ce sa imi mai putem face ? ca tot ce s-a putut am mutat de pe moto meu si ai vazut ca era sa il "rezolvam" si pe ala . intre timp am schimbat si eu cablul de ambreaj ,doar cablul fara camasa cum am explicat mai sus sa vad cat va tine este la fel de gros ca cel original. de rupt cu siguranta nu se va rupe mai repede ,doar "nitul" acela din capat sa tina ! recomand un tester . da poate fi si filtru de benzina dar .. sorbu are o sita destul de fina in rezervor . Pompa de benzina merge ? face presiune ? si cum sa verificam daca face presiune pompa? cand pun contact se aude ca porneste (sunetul acela scurt de la pompa e nu?). sa scoatem pompa sa ne uitam si la sorb ? poate cumpara si un filtru de benzina sa vedem, cu testerul e cam greu aceea vrem sa fie ultima si ultima solutie ca e si cam costisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgp Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Salut, Ma bate gandul sa cumpar pentru mobra mea un tankbag de la Louis: http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1353.html A pus cineva modelul asta pe F650GS/Dakar? Eu m-am uitat si nu prea stiu de ce sa-l leg. Chingile din spate ar merge legate de cadru, dar cele din mijloc nu am idee. Nu am niciun fel de crashbar montat. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 Trebuie schimbata si camasa Ovidiu! Altfel iti va manca si cablul cel nou pus astazi! Daca nu ar baga pompa presiune, ar mai alerga motocicleta cu 120? Cel mult poate fi flitrul de benzina, dar si ala daca ar face problema la relanti, de ce nu face si in mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 deci....service ,tester. cablul iti garantez ca nu se va rupe in camasa,doar surubul ala care l-am pus in capat sa tina ! hai sa facem motorul ala ca la vara trebuie sa mergem la lacul Sf.ana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 exact problema asta o am eu (urmeaza sa il schimb ca e rupt pe jumatate) am cumparat doar cablul proptiu zis fara camasa ,partea care vine la maneta este nituita exact ca originalul iar cea care vine la motor este libera si mi-au dat o bucsa gaurita cu filet interior care arata exact ca nitul original sa il pot pune la ce distanta trebuie si are si forma acestuia ,sper ca am fost destul de explicit . m-a costat 17 lei si nu cred ca originalul sa fie mai bun cu ceva . asa ceva sa cauti ,daca ai fi in tg.mures te-as putea ajuta unde ai gasit si cine le face, pt ca is la louis au kit de reparatie cabluri dar sunt total nefolositoare si mult prea subtiri oricum e bine sa pui cablu nou...merita si mobra o data la 50000 km, dar kit-ul sa il ai la tine in permanenta, ca nu se stie sunt curios ce ai luat tu pt reparatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 16, 2013 Share Postat Martie 16, 2013 am luat doar cablu (la fel de gros ca originalul) si "niturile" astea nu stiu cum sa le spun.....scuze de calitatea imagini(sper sa se inteleaga),la cablu nu pot sa ii fac poza pt ca astazi l-am montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Salut! Eu sunt fericitul posesor al unui Bmw F650 GS din 2001 despre care vorbeste @ow3x3xpr3ss! L-am adus din Tg.Mures weekendul trecut, si a mers foarte bine pana in Ploiesti. Problema suna cam asa: -il pornesc, si nu de fiecare data, dar de multe ori, sta putin la relanti si se opreste brusc; am patit-o si in mers la semafor; -stand la relanti are din cand in cand un impuls ca o impiedicare, iar acul turometrului are o mica bataie in jos, dupa care revine; -de cateva ori, stand la relanti merge, dar cand vreau sa accelerez fie catusi de putin, iar se opreste brusc. -ulei pe la furtunasul cu dop, nu curge jos cand scot dopul, mai are un furtunas subtire care vine din baza cutiei "AirBox" care duce undeva jos la cricul central, si p-acolo picura mereu ulei prin el. -nivelul uleiului este cam mare, nu am facut eu schimbul de ulei; il voi scoate, masura, si il voi turna iar in motor atat cat trebuie. Felicitari pentru achizitie si sa o plimbi sanatos. Eu am patit faza cu relantiul care moare +pornire greoaie la rece. S-a dovedit ca era filtrul de benzina. Nu ii venea suficient debit de benzina si murea. L-am schimbat cu o versiune auto si merge OK de atunci. Uleiul in airbox ar fi din cauza ca s-a pus prea mult la schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) Dar altfel mergea ok ,avea putere motorul? asta mai urmeaza sa facem si noi sa schimbam filtrul si sa ne uitam la pompa de benzina la sorb sau daca functioneaza normal. uleiul nu mai curge pt ca foarte probabil s-a cam golit instalatia si acum este la cantitatea normala. apropo ne poti spune ce filtru ai folosit si de unde? ms anticipa Editat Martie 18, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Filtrul de benzina este UFI 3183300. L-am luat de la userul kex83 de aici de pe forum. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 ms mult. totusi nu m-ai lamurit in privinta simptomelor care le aveai la moto,doar astea erau singurele manifestari? altfel tragea bine moto ,mergea ok? scuze daca sant cam insistent da chiar nu stim ce sa ii mai facem!!! Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 http://faq.f650.com/GSFAQs/custom_fixes_for_s_and_s.htm#The ECU & Surging & Stalling Google'leste dupa cuvintele astea doua pt mai multe info. Surging & Stalling F650GS. E o problema comuna. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 da ms, asta fac de 1 saptamana (chiar daca nu e moto meu)am facut ,incercat cam tot ce se spune pe acolo fara nici un rezultat. daca nu am avut inca posibilitatea sa il punem pe tester ce sa facem,aceea vrem sa fie ultima solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Un reset de ECU i'ai facut? nu insista prea mult pe filtru, ca prea putine sanse is sa fie de acolo. Filtrul merge 50 k fara probleme. Stiu ca in bucale are L.U.V tester, Bavaria sau in Cluj Dan Cata...fa'le o vizita la oricare dintre ei. Motorul nu cade in nas/ moare din cauza uleiului. Furtunasul de la Airbox e cel de gaze carter. Verifica conexiunea la baterie, desfa bornele de la baterie, lasa'le 3-4 ore desfacute ( ambele, si + si - ), reinvata acceleratia prin rotirea acesteia de 3 ori parca de la min la max, iar daca tot e desfacut verifica bujia, filtrul de aer si sa nu ai mult ulei in Airbox (ultimele 3 chestii fiind ca o verificare, daca tot e desfacut, fara a avea o stransa legatura cu functionarea defectuasa pe care ai reclamat'o ) Remonteaza apoi bateria si vezi ce face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 (editat) da am facut si am facut si reset de TPS,am(a) vb cu dan la tel e cam departe de ploiesti(de el stiam ca are) si crede-ma ar fi un chin sa mergi cu moto asa pana acolo.l probabil tot la tester se va ajunge dar mai vrem sa incercam faza cu filtrul si sa vedem pompa de benzina. daca tot am facut atatea o mai incercam si pe asta......acum depinde si de iulian ce vrea. multumesc . am desfacut tot pana la galeria de admisie (se vedeau supapele)calculatorul a fost dat jos mai mult de 1 ora(am inteles ca 15 min ar fi suficiente) bornele le-am verificat - era slab,am completat cu apa . ziua urmatoare dat jos de pe moto meu(care merge perfect)tot ce se putea da jos si pus pe moto lui fara nici in rezultat,deci.........chiar nu mai stim ce sa ii facem decat cele scrise mai sus si tester. multumesc Editat Martie 18, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.