Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

De ce nu folosesti lichid de frana DOT5.1 ? Nu ma refer la cel siliconic DOT5...

Are temperatori de fierbere mai ridicate decat DOT4 si rezista mai bine in timp... plus ca e 100% compatibil cu instalatiile pentru DOT4...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dot 5.1 e un pic mai scump . personal am luat un flacon mic de trw dot 4 pt anu asta .La anu schimb iara , pe mine ma costa doar lichida restu e placere . Cred ca asa e cel mai ok , schimbi tot ce se poate schimba in fiecare an .

 

Reefrritor cu surubelu de la clapeta , asa am patit si eu , cand o lasam la relantiu murea , esfacut curatat senzoru si .. insurubat surubu ( nu mai retin dar e posibil o tura ) de atunci merge ok cu mici fluctuatii din partea turometrului . in rest totul e ok .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se schimba chiar asa, anual . Nu merita banutii aruncati pe fereastra.

Antigelul si lichidul de frana au o durata de viata de 2 ani(cond. normale nu racing). Uleiul cu filtru e pe sezon sau la nr de km, bujia la km

Mentenanta data de manual este cea mai sanatoasa pt mobra si buzunarul proprietarului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dot 5.1 e un pic mai scump . personal am luat un flacon mic de trw dot 4 pt anu asta .La anu schimb iara , pe mine ma costa doar lichida restu e placere . Cred ca asa e cel mai ok , schimbi tot ce se poate schimba in fiecare an .

 

Reefrritor cu surubelu de la clapeta , asa am patit si eu , cand o lasam la relantiu murea , esfacut curatat senzoru si .. insurubat surubu ( nu mai retin dar e posibil o tura ) de atunci merge ok cu mici fluctuatii din partea turometrului . in rest totul e ok .

daaa.......bine ca i-am dat de cap cumva ca deja disperam amandoi ca nu mai stiam ce sa ii facem!!si cu toate ca am dus-o si la un mecanic (de la bmw) care din contra a deschis clapeta din surb :rusinica: ,si normal ca mergea mai prost dacat inainte sa ajungem acolo.

dar bine ca s-a rezolvat ........cine ar fi crezut ca de acolo e prob.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hartia aceea filtranta era alba de noua?daca da ,pai e cam mizerabil!! unde pot sa vad anul de fabricatie pe filtru? pt ca si moto meu are 50.000 si nu stiu daca a fost schimbat .

revin cu poza cu filtrul uscat

era umde data trecuta, de aceea era asa inchis la culoare

post-3819-0-12785300-1366456062_thumb.jpg

 

in alta ordine de idei: e normal sa fie rosu esapamentul dupa 5 minute de mers la relanti?

seara se vede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guys, o intrebare am la voi. O mesterit careva la senzorul de rpm, de pe volanta? Ala inductiv. Cum te uiti pe partea dreapta la motor, sub capacul ala care tine mufe si cabluri, is doua randuri de cabluri ce ies din motor: 3 galbene - infrasurarile de la generator si inca 2 fire, semnalul de la pick-ul coil.

 

Ideea e ca motorul merge ok cat e rece, apoi, cand se incalzeste, incepe si face figuri cand il turezi, in sensul ca acul la turometru incepe si sare si nu se tureaza OK. Si diagnoza imi ridica 80 de erori in cateva secunde de mers al motorului.

 

E ceva smecherie acolo sau il dau numai jos si il inlocuiesc, pur si simplu...

 

Thanks!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi poate este span ,ceva resturi melalice pe acolo si probabil stau lipite de senzor . a patit cineva asa ,de la electromotor (bendix presupun) cum se uzeaza si poate doar trebuie curatat pe acolo. poate fi si aia dar ma indoiesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un F650GS din 2001.

Doresc sa cumpar un radiator second hand (nou cred ca este cam scumput), deoarece al meu nu mai tine deloc. Il lipesc intr-un loc si crapa in altul.

 

Aveti idee unde pot gasi?

 

O zi buna.

Cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la radiator : anu trecut ma batea gandu sa imi schimb radiatoru ca .. are putin fagurele indoit si na .. pasarele pe creier . Am vb cu tipii de la radiatoare motociclete si au zis asa :

imi fac altu pe aceeleasi cote cu fagure mai rezistent la pre .. parca 350 su 400 ron . oricum vb cu ei si sigur te ajuta . A ce aveau la 100 ron sunt niste aripioare din aluminiu sa iti protejeze radiatoru de pietre .

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu poza cu filtrul uscat

era umde data trecuta, de aceea era asa inchis la culoare

attachicon.gifDSC00347.JPG

 

in alta ordine de idei: e normal sa fie rosu esapamentul dupa 5 minute de mers la relanti?

seara se vede...

Cati km ai facut cu noul filtru? cum se comporta, simti ceva diferente fata de cel original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km ai facut cu noul filtru? cum se comporta, simti ceva diferente fata de cel original?

vreo 100 km

mda, parca raspunde mai bine la acceleratie, "sare" mai bine

si nu se mai opreste motorul (am pus si bujie iridium)

 

am luat niste mansoane de la Touratech dar sint netede pe interior :unsure:

cele originale au niste canale longitudinale care intra in niste ridicaturi in plasticul de pe ghidon

le trag asa peste acele ridicaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tururor.

 

Pentru cei care au sau nu BMW GS F650, sau doresc sa se plimbe cu un alt model de motocicleta, in acest weekend bike2rent va invita la test.

 

Punem la dispozitie 3 motociclete:

1. BMW GS F650 model 2002

2. BMW GS F 650 DAKAR model 2003

si

3. YAMAHA WR 450-model 2006, pentru cine vrea sa incerce si altceva

 

Mai multe detalii aici:

 

/index.php?/topic/694674-bike2rent-va-invita-la-test/

sau

https://www.facebook.com/bike2rent.ro

 

Va asteptam.

 

Lucian.

Editat de extremusski
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ciclul "cine face si desface toata ziua are ce face" mi-am desfacut suspansia spate. Toate bune si frumoase pana cand am ajuns la rulmentii basculei spate care erau sudati din cauza apei intrate prin "paslele" originale, atasez ceva poze si o lista a celor trebuincioase pentru repunerea pe doua roti!



Rulmenti: HK2216 X6buc, HK1812 X 2buc, HK1816 X 3buc

Simeringuri: 22x28x4 X 6buc, 18x24x3 X8 buc (patru dintre acestea inlocuind "paslele" originale de la rulmentii basculei, opinie personala)

Revin la achizitionare si cu preturi pentru componentele de mai sus.

Operatiunea este una de nivel mediu, deci o poate face cu succes orice posesor de trotineta, recomandat ar fi dupa parerea mea la fiecare inceput de sezon pentru o curatare si ungere a rulmentilor (poate asa scapam de schimbarea acestora) daca se ajunge la blocare in proportie de 50% vor trebui schimbate si bucsile interioare ale rulmentilor (lucru costisitor pentru ca se pare ca nu se gasesc decat la Bavaria)

post-49126-0-15152100-1367317224_thumb.jpg

post-49126-0-15310100-1367317240_thumb.jpg

post-49126-0-15643500-1367317253_thumb.jpg

post-49126-0-44600500-1367317293_thumb.jpg

post-49126-0-04807200-1367317302_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pret in jur de 300 ron . si eu am fact acelasi lucru . Rulmenti SKF simeringuri nu mai retin .

Daca nu gasesti ( ma indoiesc ) iti dau un numar de la Leco Mures , eu de acolo am luat . ii aveau pe stoc .

Recomand vaselina asta :http://piesemoto.achimoto.ro/vaselina---unsoare---bel-ray---waterproof-grase---445-gr/2549.htm

Eu pe asta am pus-o .

 

PS : am un telescop spate complet + un arc progresiv ( in ambalaj )

Eu am luat set arcuri progresive fata +spate si intre timp am luat un telescop complet ohilis pe spate . Acum am ramas cu ele .

voi face poze si le voi pune pe topicul dedicat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am desfacut prima oara articulatiile suspensiei spate acum aproape doi ani, adica la 10 ani si 40-50k km de la fabricarea motocicletei. Avand in vedere ca majoritatea km i-am facut eu, si am mers si pe ploaie, si prin noroaie, si prin praf si alte asemenea, si vazand cum arata alti rulmenti de la articulatie desfacuti, ma asteptam sa fie pilaf. Spre surpriza mea, acele aratau exceptional, doar cateva fiind usor oxidate la suprafata (se innegrisera usor, dar nu era mancat in adancime materialul). Problema era ca nu prea mai era vaselina in colivii si intre ace. Asa ca am spalat tot, pus vaselina din belsug, si am reasamblat.

 

In concluzie, dupa parerea mea nu prea ai de ce sa umbli anual acolo, decat daca mergi 30-40k km pe an, sau traversezi zilnic vaduri de rau... Altfel, o verificare la 3 ani cred ca e suficienta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pe a mea am invatat-o sa innoate ( tocmai ii pusesem TKC 80 si vroiam sa le testez limitele )

A innotat undeva la aproape un metru sub apa timp de aprox 10 min ( intram ieseam si tot asa ) .

 

La anu cand ii vine randu de schimburi voi desface articulatia de la telescop sa vad cum se impt rulmentii daca este ok nu mai desfac daca nu .. desfac si gresez tot .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru referinta, cei care-ati pus filtrul de benzina UFI ati putea sa puneti vreo 2-3 poze cu rezultatul? Mi se pare cam lung filtrul pentru spatiul disponibil. Ati mai taiat din tevi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-au spus vreo 2 prieteni ca daca ai culcat/scapat motorul pe o parte trebuie facut ceva la soft :unsure:

pt ca altfel nu porneste si/sau merge sacadat la relanti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am culcat/scapat de multe ori si nu i-am facut nimic la soft si nu am avut niciodata nici o problema din acest motiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru referinta, cei care-ati pus filtrul de benzina UFI ati putea sa puneti vreo 2-3 poze cu rezultatul? Mi se pare cam lung filtrul pentru spatiul disponibil. Ati mai taiat din tevi?

 

Uite aici am postat niste poze dupa ce am montat filtrul UFI: /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/?view=findpost&p=3120452

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...