Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Cam orice motor se incalzeste cel mai bine si cel mai repede in sarcina. Ideea e ca, dupa ce ai plecat, sa nu ii dai turatii foarte mari cat timp este inca rece. Daca incalzesti motorul doar la relanti, va trece prea mult timp pana se va incalzi. V-a functiona prea mult timp rece. Iar dupa ce v-a atinge temperature optima, imediat v-a incepe sa se supraincalzeasca, neexistand nici un curent de aer necesar racirii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata, am descoperit ce zdrancane, lantul...Deci tre sa ma gatesc de un kit de lant nou...Ieftin si bun, pe unde se gaseste?

Bogdan, ieftin și bun nu există :nono: , ia unul bun și gata, nu mai ai treabă câteva zeci de mii de KM. Puțin dai, puțin te tine!

Baftă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, am descoperit ce zdrancane, lantul...Deci tre sa ma gatesc de un kit de lant nou...Ieftin si bun, pe unde se gaseste?

e reducere la Louis 90 euro:

http://www.louis.de/_106176b5cbd479d878797dd040c1e060a9/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10041200&typ_id=0172

 

nu mai merge sa il intinzi?

eu am mai filetat un pic suruburile de la intinzator si am mai mers asa pt ca a intirziat kit-ul :P

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

enorm...e vorba de vre-o 3-4 ore de lucru

Mi se dadu un estimat de 350 ron dupa amiaza asta pentru o schimbare de simeringuri si ulei la furca mea(imi pare ca pierde ulei)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

enorm...e vorba de vre-o 3-4 ore de lucru

daca sint incluse in pret simeringurile si uleiul vine vreo 60 de lei ora de manopera

ceea ce nu e chiar asa mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca sint incluse in pret simeringurile si uleiul vine vreo 60 de lei ora de manopera

ceea ce nu e chiar asa mult

Eu le schimb azi cu 244 ron. Simeringuri ulei + ulei si manopera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cam orice motor se incalzeste cel mai bine si cel mai repede in sarcina. Ideea e ca, dupa ce ai plecat, sa nu ii dai turatii foarte mari cat timp este inca rece. Daca incalzesti motorul doar la relanti, va trece prea mult timp pana se va incalzi. V-a functiona prea mult timp rece. Iar dupa ce v-a atinge temperature optima, imediat v-a incepe sa se supraincalzeasca, neexistand nici un curent de aer necesar racirii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam orice motor se incalzeste cel mai bine si cel mai repede in sarcina. Ideea e ca, dupa ce ai plecat, sa nu ii dai turatii foarte mari cat timp este inca rece. Daca incalzesti motorul doar la relanti, va trece prea mult timp pana se va incalzi. V-a functiona prea mult timp rece. Iar dupa ce v-a atinge temperature optima, imediat v-a incepe sa se supraincalzeasca, neexistand nici un curent de aer necesar racirii.

nu era vb cand se incalzeste mai repede,normal ca in sarcina se incalzeste mai repede. Ideea era sa il lesi putin sa se incalzeasca sa se dilate si piesele acelea din motor ca nu degeaba exista termostat si de ce nu este indicat sa nu il accelrezi la turati mari cand ai pornit exact de aceea pt ca motorul sa ajunga la o temp cat mai optima de functionare si aia este mult mai mare fata de momentul cand tu ai pornit motorul. si stai linistit ca pot lasa motorul si 1 ora la relanti si iti garantez ca nu se supra incalzeste asta insemnand ca nu se aprinde becul de temp. putem incerca daca doresti

 

de ce chiar aicea pe forum se dau sfaturi ca pe timp de iarna daca nu pleci cu mobra nu are rost sa o tot pornesti la anumite intervale de timp? pt ca doar produci uzura prematura a motorului degeaba(foarte mica ce-i drept dar exista). si eu la asta ma refer cand spun ca e ok sa lasi motorul sa mearga putin la relanti,+ca compresia este mai buna la un motor cald decat la unul "rece"

eu pe tema asta nu mai am ce discuta ca nu are rost ,face cum vrea fiecare ,eu tot asa am sa fac !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ? ca tevaraia de la ABS trece exact in fata surubului la 1-2 cm

si spre exterior nu ai loc de cadru...

demontezi conducta de frana ,dupa acea o tubulara de 22(cred),cardanul cu prelungitor si desfaci surubul..

dupa terminarea lucrari aerisesti! cam atata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu, oricine are 2 maini si cheile necesare poate sa faca mecanica la motocicleta.

Dar daca nu stii ce faci sau nu ai chemare pt asa ceva, poti produce stricaciuni scumpe: mie, cineva mi-a scos simeringurile cu prea multa indarjire si mi-a zgariat furca. Dupa aceea se ciupeau simeringurile in termen relative scurt de la montare. In final am schimbat o parte din furca.

Editat de NaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, dat comanda de lant :)

corect ar fi sa schimbi si pinioanele. se poate si fara v-a merge foarte bine si asa ,dar cu siguranta scurtezi durata de viata a lantului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb discurile de frana zilele astea... am demontat roata spate, am desfacut 5 suruburi care prind discul, iar pe al 6-lea l-am rotunjit :D e surub de M6x20 cu cap inbus. o sa-l scot cu extractor de suruburi daca nici incalzit nu iese, dar intrebarea era alta:

- refolosesc suruburile vechi? sau le schimb la fiecare schimbare de disc?

 

Suruburile originale costa cam 2 usd bucata, deci pt 12 suruburi ajungi cam pe la 100 de lei, ceea ce mi se pare totusi exagerat. Daca iau aceleasi suruburi (M6x20 clasa 10.9) de la BADI, de exemplu, sunt sigur ca ma costa maxim 20 de lei. Insa suruburile pe care le-am scos aveau un "guler" de 2-3 mm nefiletat, langa capul surubului... o fi contand? n-o fi contand?

 

pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect ar fi sa schimbi si pinioanele. se poate si fara v-a merge foarte bine si asa ,dar cu siguranta scurtezi durata de viata a lantului...

Mai bine tot setul, lantul si pinioane s-au uzat uniform, impreuna, iar acum lantul nou nu stiu cum ar "calca" pe pinioanele vechi; e o carpeala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stiti pe careva care dezmembreaza F 650-uri?

Am reusit sa ii rup scarita pasager dreapta.

 

Sau daca are cineva una in plus....

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai bre, toata lumea zice ca pompa de apa cade usor la gsuri :D n-are nimeni pinioanele?

nici macar Bavaria nu tine piese pe stoc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebacioasa: voi ce folositi pentru top-box (rack/cutie) si de unde le-ati luat?

 

Ca as avea nevoie de unul in care sa imi las casca/geaca cand ies la poze dar ce am vazut eu pana acum vin la niste preturi fabuloase(>1500 ron).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...