Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salut,

Am un f650gs din 2004. Cateodata face probleme la pornire, adica porneste la a doua sau a treia incercare. Problema e ca a inceput sa se opreasca motorul in trafic si nu mai sta la relanti. S-a intamplat de cateva ori, dar vreau sa rezolv problema pentru ca nu e deloc placut sa se opreasca in trafic. Nu e o problema constanta, dar mi ar placea sa o rezolv. Am schimbat bujii, ulei, filtre, dar problema nu a disparut. A avut cineva aceeasi problema?

reglat clapeta injector, cablu acceleratie

vezi in istoric, au mai fost cazuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motorul are 26.000 km. Am curatat motoras aer, clapeta. Porneste la fel de greu, dar dupa ce porneste nu se mai opreste. Cel putin ieri si azi pe cativa km nu s-a mai oprit in trafic. Acum sper sa rezolv si cu pornirea. O sa incerc sa o pun si pe un tester.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un f650gs din 2004. Cateodata face probleme la pornire, adica porneste la a doua sau a treia incercare. Problema e ca a inceput sa se opreasca motorul in trafic si nu mai sta la relanti. S-a intamplat de cateva ori, dar vreau sa rezolv problema pentru ca nu e deloc placut sa se opreasca in trafic. Nu e o problema constanta, dar mi ar placea sa o rezolv. Am schimbat bujii, ulei, filtre, dar problema nu a disparut. A avut cineva aceeasi problema?

Tot GS din 2004 am si eu.

1.referitor la pornirea grea, mie mi imi pornea greu din cauza filtrului de benbzina care era cam murdar. Dupa schimbarea filtrului porneste bine.

2. SI mie mi se oprea in MERS cu resetare de ABS si oprirea motorului. Dupa lupte SECULARE si MULTE supozitii am descoperit cauza: un FIR INTRERUPT in manunchiul care intra in contact (manunchiul are 2 fire groase + 3 fire subtiri) . Desfacut, schimbat cele DOUA fire groase intrerupte si nu mi se mai opreste in mers.

 

Eu nu mi-am dat seama ca este firul ala intrerupt decat cand , pe cricul central fiind si cu motorul mergand, am pus casca pe oglinda stanga iar ghidonul s-a virat spre stanga moment in care TOTUL s-a oprit. TOT. Motor, lumini, TOT.

Vezi si tu poate de acolo o fi.

Bafta

 

PS. In cazul in care nu iti tine relantiul ar putea fi si de la motorasul de relantiu. Trebuie desfacut si curatat canalul pe care acesta il obtureaza pentru mersul in relanti.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am si eu o problema la un GS model 2005.

Am observat un fenomen ciudat: cand accelerez si depasesc 4500 turatii la motor intensitatea lumini scade, iar peste 5500 turatii farul se stinge complet.

Pana la 4000 ture totul este normal. Si acest fenomen se intampla si pe faza scurta si pe faza lunga, dar nu pe lumina de pozitie.

Am verificat toate cablurile, am desfacut capacul din dreapta al motorului sa verific bobina, am schimbat releul cu altul, dar tot degeaba.

Ce ar trebui sa mai verific? A mai intalnit cineva problema asta?

Mentionez ca motorul functionaza normal, porneste fara probleme, chiar am pus si alta baterie si tot asa face.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releul regulator - probabil e o faza dusa. nu e exclus ca si al 2-lea - cu care ai incercat tu - sa fie dus.

pentru mai multe opinii ar fi de mare ajutor sa masori tensiunea care ajunge la becul ala si tensiuni in diverse puncte din circuit (intrare in releu - aici ar trebui sa ai alternative, iesire din releu, etc)

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica cablurile de la baterie. Poate nu fac contact cu bornele,poate are masa o problema.



Haideti sa va spun patit azi...ce s-a rupt la mobra. Am fost cu nevastamea pana la Balea Lac si cand am ajuns sus la cabana am observat cu stupoare ca pe drum s-a rupt suportul pe care este montat robinetul pentru "setat" amortizorul spate. Piesa cu numarul 10 din poza:
Nus cum dracu de s-a rupt, probabil de la vibratii si de la drumul groaznic de prost ce tine de pe barajul Vidraru pana aproape de cabana Capra. De la Capra pana sus la cabana Balea drumul a fost foarte bun.
Maine o sa pun o poza ca sa va arat ce improvizatie am facut ca sa nu ma intorc cu robinetul atarnand pe langa motor....

Am editat postul mai vechi pt ca si eu am patit exact la fel in acelasi loc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stie cineva numarul de telefon de la magazinul de piese de pe vacaresti de lanaga universitatile particulare? Am inteles ca acolo pot gasi rulmenti pentru Dakar pentru roata de fata.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stie cineva numarul de telefon de la magazinul de piese de pe vacaresti de lanaga universitatile particulare? Am inteles ca acolo pot gasi rulmenti pentru Dakar pentru roata de fata.

 

Multumesc

daca stii dimensiunile cred ca gasesti la orice magazin de rulemnti, nu?

RULMENT RADIAL 6203 2RS C3

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am si eu o problema la un GS model 2005.

Am observat un fenomen ciudat: cand accelerez si depasesc 4500 turatii la motor intensitatea lumini scade, iar peste 5500 turatii farul se stinge complet.

Pana la 4000 ture totul este normal. Si acest fenomen se intampla si pe faza scurta si pe faza lunga, dar nu pe lumina de pozitie.

Am verificat toate cablurile, am desfacut capacul din dreapta al motorului sa verific bobina, am schimbat releul cu altul, dar tot degeaba.

Ce ar trebui sa mai verific? A mai intalnit cineva problema asta?

Mentionez ca motorul functionaza normal, porneste fara probleme, chiar am pus si alta baterie si tot asa face.

Multumesc.

 

Ce spui tu seamana tare mult cu ce pateam eu acum 3-4 ani. Releul care tine farurile, claxonul (nu-i asa ca si claxonul se aude slab spre deloc cand treci de o anumita turatie?) are masa prin electromotor, pentru a taia consumatorii cand apesi butonul de pornire. Electromotorul e legat la masa prin cele doua suruburi de prindere ale lui si prin suprafata de contact dintre electromotor si blocul motor.

 

Demonteaza electromotorul, freaca talpicile cu niste smirghel fin sa se duca oxizii, da cu ceva vaselina, da suruburile cu peria de sarma si monteaza totul la loc. N-ar trebui sa mai ai probleme.

 

 

Exctactor de volanta are cineva sa-mi imprumute cateva zile? Mi s-a stricat ori freewheel-ul, ori rotitele dintate dintre electromotor si el. Multumesc

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

claudiu, exact cum a zis si crazvy, eu am avut acea problema, si era de la acea clapeta de acceleratie, vezi ca are un surub de reglat, cu rol sa tina clapeta cand e inchisa pentru a nu uza corpul injectorului, chiar daca e sigilat cu vopsea pe filet, incearca sa-l slabesti, astfel se inchide mai mult clapeta si nu mai trage aer fals la relanti. (el isi ia aerul ptr relanti pe la motorasul pas cu pas). Atentie insa sa nu-l slabesti prea mult, iar clapeta de acc sa se opreasca tot in el! Bafta multa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la o vreme observ ca zilierul si kilometrajul nu numara aceeasi kilometrii. Dupa kilometraj 303,dupa zilier 307. A mai patit cineva asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut capacul alternatorului si am identificat vinovatul. E vorba de axul electromotorului care s-a rotunjit si nu mai angreneaza rotitele dintate, si implicit nici volanta.

Stiti cumva daca se poate scoate axul de pe rotor? E presat? E cimentat? Deasemenea, poate aveti sugestii referitoare la remedierea/inlocuirea axului. N-as vrea sa imi iau tot electromotorul, din pricina axului.

 

Atasez si o poza:

post-14671-0-38748100-1375095936_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este a nustiucata oara cand spun si o problema clasica la acest model: la fiecare pornire "la rece" iti taie cam 1-2km din total

Multumesc frumos. Scuze,sm citit abia primele 70 de pagini. Deci taie din kilometrajul total; iar zilierul este ok ca numaratoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rotorul vine ca piesa de schimb, nu gasesti nicaieri ax de schimb pentru rotor, rulmenti da, dar restul nu. si da, capul axului e calit/cimentat cum vrei sa-i zici. Alta solutie nu ai decat altul, dar daca te incapatanezi pune mana si da totul jos de pe ax sa vezi ce se intampla.

cauta pe ebay , cauta modelul ca nue facut special pt mobra, vezi la aprilia etc

 

http://www.ebay.com/itm/NEW-STARTER-BMW-MOTORCYCLE-F650-F650CS-F650GS-F650GS-DAKAR-F650ST-F650GS-/360504706882?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53efc14742&vxp=mtr

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei prieteni BMW-ul va pleca la Constanta.Am primit astazi avansul ,dar motorul a ramas in custodia mea pina se va achita si restul si bineinteles nu mai am acces la calarit asa cum am stabilit cu ,cumparatorul.Se va odihni k si inainte.Imi pare rau pt cei care doreau anumite piese din el dar am spus k nu se vinde intr-o luna incep dezmembrarea.Mii de scuze tuturor desi toti au spus k nu apuc sa o dezmembrez.Numai bine tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut capacul alternatorului si am identificat vinovatul. E vorba de axul electromotorului care s-a rotunjit si nu mai angreneaza rotitele dintate, si implicit nici volanta.

Stiti cumva daca se poate scoate axul de pe rotor? E presat? E cimentat? Deasemenea, poate aveti sugestii referitoare la remedierea/inlocuirea axului. N-as vrea sa imi iau tot electromotorul, din pricina axului.

 

Atasez si o poza:

attachicon.gifax_electromotor.jpg

se poate reface portiunea de caneluri dar nu stiu daca merita efortul. Iesu mai ieftin cu unul second hand.

Refacerea implica incarcare cu sudura, frezare, calire, poate si cementare suprafete. Te doare sa refaci asa ceva. In plus e posibil ca infasurarile sa nu supravietuiasca in cadrul procesului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti ! Astazi, mergand cu motorul , am auzit o bataie . Am tras de etrier si cred ca-i lipseste o bucsa la prindere. kfkw0Sv.jpg .

 

 

Unde o gasesc de cumparat ? ms

Editat de Guzuman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo nu cumva era un capacel de cauciuc care proteja tija pe care gliseaza etrierul? revin cu poze :)

 

Si poza:

 

https://www.dropbox.com/s/epifl3gk3jggvcm/2013-07-31%2018.38.05.jpg

Mersi de raspuns. Nu era cumva o bucsa ca-n partea de sus a prinderii etrierului ?Era bine daca prindeai si partea de sus a etrierului sa vedem daca e la fel cu cea de jos. .

 

M-am uitat in manual si nu am vazut ce reprezinta piesa respectiva

Editat de Guzuman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In partea de sus, tija e prinsa de etrier si culiseaza in suport, in partea de jos tija e prinsa de suport si culiseaza in etrier. Cel putin asa era la toate ettrierele pe care le-am desfacut eu. Sper sa nu zic prostii... Deci ce vezi tu acolo e de fapt capatul tijei (care este filetat si insurubat in etrier).

 

Etrierul e normal sa culiseze/joace intr-o mica masura (de asta e etrier flotant)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...