Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-a pocnit si mie acelasi furtunas de frana. Nu le recomand pe cele originale BMW, nu au tesatura metalica pe interior cele de la frana spate...

Mi-am luat furtun HEL, cu insertii metalice, suruburile, saibele si doua stickere incluse in pachet, in cam ce culoare vrei (al meu e rosu translucid acum) de la cineva din Timisoara. Daca dai cautare pe aici gasesti topicul tipului care le face. Le face de aceeasi lungime ca cele OEM si costau acum un an 140 de lei cu tot cu transport prin curier. Fata de cat costa prin alte parti, eu zic ca e foarte bine.

 

uite si site-ul lor...

http://www.thunderbikes.ro/Tuning-motociclete-Motociclete-de-vanzare-Service-motociclete-Piese-de-schimb-lubrifianti-pagina_Prezentare-HEL-Performance_14.html

 

le dai un telefon si afli tot ce te mai intereseaza... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a pocnit si mie acelasi furtunas de frana. Nu le recomand pe cele originale BMW, nu au tesatura metalica pe interior cele de la frana spate...

Mi-am luat furtun HEL, cu insertii metalice, suruburile, saibele si doua stickere incluse in pachet, in cam ce culoare vrei (al meu e rosu translucid acum) de la cineva din Timisoara. Daca dai cautare pe aici gasesti topicul tipului care le face. Le face de aceeasi lungime ca cele OEM si costau acum un an 140 de lei cu tot cu transport prin curier. Fata de cat costa prin alte parti, eu zic ca e foarte bine.

 

uite si site-ul lor...

http://www.thunderbikes.ro/Tuning-motociclete-Motociclete-de-vanzare-Service-motociclete-Piese-de-schimb-lubrifianti-pagina_Prezentare-HEL-Performance_14.html

 

le dai un telefon si afli tot ce te mai intereseaza... :)

 

Merci ptr raspuns. Intre timp am rezolvat, Dan Cata mi-a donat un furtun cu insertii metalice, si ii multumesc inca odata - mai rar asa oameni. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1378848_759051310787246_1645377636_n.jpg

 

1382264_759051300787247_1852782392_n.jpg

 

 

:D

 

Revin cu detalii. O sa fac un topic dedicat si o sa pot accepta comenzile acolo ;)

 

Intre timp, multumesc mult Ionel, fara tine nu reuseam!



/index.php?/topic/703985-garnituri-pentru-capace-de-gf650gsdakarcs-scarverxchallengexcountrysertao/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, am o mare problema legata de pornirea unui Dakar din 2005. Porneste , se tureaza bine, merge rotund. Dupa ce o opresc, nu mai porneste deloc, nu mai da scanteie, nu mai alimenteaza injectorul, doar invarte motorul. Daca scot CDI-ul din mufa si-l pun la loc, porneste iar. Cum o opresc, iar nu mai vrea sa porneasca. A mai intalnit cineva o situatie similara? Unde si cine ar putea sa-mi faca o diagnoza, in afara de Automobile Bavaria?



Am curatat tot ce tine de injectie si corpul acesteia, filtrul de benzina nou, senzorul Hall verificat, pompa de benzina la fel. Daca ar fi butonul rosu, nu s-ar mai auzi pompa cand se amorseaza, ori asta se aude. Nu mai stiu ce sa verific, oricum sunt aproape convins ca este o problema electrica. Ceva pareri si sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o mare problema legata de pornirea unui Dakar din 2005. Porneste , se tureaza bine, merge rotund. Dupa ce o opresc, nu mai porneste deloc, nu mai da scanteie, nu mai alimenteaza injectorul, doar invarte motorul. Daca scot CDI-ul din mufa si-l pun la loc, porneste iar. Cum o opresc, iar nu mai vrea sa porneasca. A mai intalnit cineva o situatie similara? Unde si cine ar putea sa-mi faca o diagnoza, in afara de Automobile Bavaria?

 

Am curatat tot ce tine de injectie si corpul acesteia, filtrul de benzina nou, senzorul Hall verificat, pompa de benzina la fel. Daca ar fi butonul rosu, nu s-ar mai auzi pompa cand se amorseaza, ori asta se aude. Nu mai stiu ce sa verific, oricum sunt aproape convins ca este o problema electrica. Ceva pareri si sugestii?

poate zic o prostie sau poate merita incercat:

ai resetat acceleratia si CDI-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, multumesc pentru sfaturi. S-o luam metodic. Da, am resetat acceleratia si CDI-ul, da, am imprumutat alt CDI de la un prieten. Simptomele se manifesta la fel. O sa-i fac diagnoza si revin.



Nu are alarma asa ca nu stiu daca are senzor de inclinare. Am mai citit pe forum ca si pozitia cricului influenteaza pornirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, multumesc pentru sfaturi. S-o luam metodic. Da, am resetat acceleratia si CDI-ul, da, am imprumutat alt CDI de la un prieten. Simptomele se manifesta la fel. O sa-i fac diagnoza si revin.

 

Nu are alarma asa ca nu stiu daca are senzor de inclinare. Am mai citit pe forum ca si pozitia cricului influenteaza pornirea.

 

 

Da. Pozitia inchis sau deschis a cricului :laugh:

 

Are dreptate dan alex aici, sa stii. Un cric cu un fir intrerupt la contact sau partial intrerupt, sau daca ungi cricul cu WD40, poate duce la ce zice el :)

 

Intreaba-ma de unde stiu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat.

Schimbat bujiile iridium cu DPR8EA-9, montat bateria de la KLX, curatat contactele de la blocul de comenzi dreapta, spray de contacte prin gaura cheii de contact, verificat si curatat toate mufele si sigurantele, verificat CDI-ul meu la alt GS.

A pornit, in sfarsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, e un mare mister pentru mine de ce sunt la al 2-lea rezervor de ulei care se fisureaza la partea superioara, exact pe cordonul de imbinare dintre placa si corpul principal al rezervorului.

Suspectez ca mi-au pus de la service prea mult ulei(presiune mare in rezervor) si de aceea va rog sa-mi spuneti si mie pana unde va urca uleiul dupa vreo 5-10min de mers cu moto.

La mine urca pana sus in buza rezervorului, am testat asa: moto pe cric, motorul pornit 5-10 minute, desfacut capacul de la ulei in timp ce mergea moto. bellray15w50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...