Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

2 mm e jocul maxim care trebuie reglat intre partea fixa si mobila a manetei de ambreiaj. Se introduce lera in fanta care apare cand tragi de maneta.

» Post actualizat in 05 Jul 2015 16:01

 

2 mm e jocul maxim care trebuie reglat intre partea fixa si mobila a manetei de ambreiaj. Se introduce lera in fanta care apare cand tragi de maneta.

» Post actualizat in 05 Jul 2015 16:04

...foarte bine Xena...

» Post actualizat in 05 Jul 2015 16:06

ZIDU... Nu...cum draq sa masori la capatul manetei?

» Post actualizat in 05 Jul 2015 16:12

...iar jos levierul se introduce pe pinionul zimtat conform manualului de reparatie... trebuie respectata distanta dintre reperele pe care le gasesti in manual

» Post actualizat in 05 Jul 2015 16:22

...dupa montaj si reglaj ... actionati de citeva ori maneta pina la capat , nu trebuie sa se auda zgomote iar revenirea la loc a manetei trebuie sa fie cursiva , fara intreruperi sau zgomote( trosnit ca si cum cablul ar fi fortat undeva) ... merge si ceva vaselina la nucile de la ambele capete... asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa reglez, zic eu, perfect ambreiajul. Schimba foarte usor si silentios. distanta A 51 mm iar distanta B 1 mm (inainte era la A=46 mm). Cu ocazia asta am luat si din jocul axial al manetei de ambreiaj prin punerea unei saibe de textolit care a preluat uzura existenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Afghanman - masuratoarea la capatul manetei reprezinta fix acelasi lucru. In loc de lera pui o rigla ordinara in capatul manetei si vezi cat parcurge. Din pacate nu mai stiu exact cat trebuie sa fie valoarea pe metoda asta. Daca vrei caut poze cu indicatiile

 

@xenna - sunt curios cat rezista saiba aia acolo. Joc radial ai in bucsa aia de culisare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vineri dupa ce am mi-am ridicat motorul de la service si am facut 80 de km pana acasa,apoi am observat la stop, ca de sub bord iese fum de langa un cablu.

Daca era scoasa din viteza parca era mai rau decat in viteza intai si cu ambreiajul tras. Tipul de la service a incercat sa repare claxonul si mi-am schimbat releu de semnalizare.

http://i60.tinypic.com/28rk1m0.jpg

Daca aveti ceva sugestii v-as fi tare recunoscator!

Editat de Zinkeh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vineri dupa ce am mi-am ridicat motorul de la service si am facut 80 de km pana acasa,apoi am observat la stop, ca de sub bord iese fum de langa un cablu.

Daca era scoasa din viteza parca era mai rau decat in viteza intai si cu ambreiajul tras. Tipul de la service a incercat sa repare claxonul si mi-am schimbat releu de semnalizare.

http://i60.tinypic.com/28rk1m0.jpg

Daca aveti ceva sugestii v-as fi tare recunoscator!

Eu am patit acelasi lucru, si venea de la far: suportul de la becul de pozitie s-a fost rupt si becul atingea carcasa de plastic a farului=> fum. Asta a fost in cazul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se da o problema la care inca nu am solutie :

moto GS 2004 ( 2 bujii ) kilometraj 130 000 distribuie schimbata personal (Lant + intinzator ) jocuri supape ok ,

Problema : suna ciudat ca si cum ceva ar bate in motor . Cand actionez ambreajul ( mai exact in momentul in care tija ambreajului se tensioneaza , sunetul dispare !

 

Suspectez rulmentii cu ace (role cum vreti sa le ziceti ) pe care se invarte ambreajul .

 

Voi ce pareri aveti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce coleg amabil poate sa faca 2-3 poze sugestive, la modul cum vin asezate corect cablurile de ambreiaj, acceleratie si furtunul de frana fata, in zona contactului de pornire. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te ajuta?

https://www.dropbox.com/sh/ilbzye6y6t2w3kx/AADPWGqAld9D8cT2_w8o6s6Ia?dl=0

 

 

Ce coleg amabil poate sa faca 2-3 poze sugestive, la modul cum vin asezate corect cablurile de ambreiaj, acceleratie si furtunul de frana fata, in zona contactului de pornire. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema cu valva de decompresie (decompression lever or valve)... uneori cand motorul este cald electromotorul nu-l mai invarte, dar dupa 5 minute porneste normal. Aparent e o problema comunta la GS-uri, chiar si la cele mai noi 2008+

 

Intrebarea este: a umblat/reparat cineva la ea? Am gasit problema pe net dar nici o schema exacta unde este valva sau cum se schimba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema cu valva de decompresie (decompression lever or valve)... uneori cand motorul este cald electromotorul nu-l mai invarte, dar dupa 5 minute porneste normal. Aparent e o problema comunta la GS-uri, chiar si la cele mai noi 2008+

 

Intrebarea este: a umblat/reparat cineva la ea? Am gasit problema pe net dar nici o schema exacta unde este valva sau cum se schimba

 

Esti sigur ca nu este decompresor centrifugal pe axa cu came de evacuare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cunosc exact mecanismul... pe unele forumuri apare ca fiind o valva (dar mi se pare ciudat) altii zic ca-i vorba de "lever" care probabil reprezinta o cama... cert este ca nu se realizeaza decompresia corect cand motocicleta este oprita si pornita ulterior si as vrea sa stiu daca exista solutii in-home sau trebuie sa apelez la un specialist

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de ceva vreme o problemă cu ABS-ul: cum trec de 40Km/h se aprinde martorul din bord și -evident- nu mai este activ. Ciudat mi se pare că până la această viteză, funcționează! :scratch:

Am verificat distanța între senzori și discuri, este în parametri. O fi posibil să fie unul dintre senzori doar... parțial dus?!? S-a mai lovit cineva de o astfel de problemă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai cumva ceva cauciuc uzat sever pe spate si nou nout pe fata? sau invers ? sau ceva dimensiuni aiurea ?

ABS are ca metoda de detectie a blocariii rotii detectarea unei diferente fata de raportul standard intre vitezele de rotatie fata / spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile sunt OK. Nu există diferențe dramatice între gradul de uzură al gumelor...
Mă poate ajuta cineva cu un senzor ABS pentru o probă? Cred că ar fi cel mai rapid și relevant...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...