Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

a mai schimbat cineva ghidonul cu unul mai gros?

intreb deoarece nu stau deloc comod in scarite, si deja am indoit ghidonul o data.
am nevoie sa inalt ghidonul, si daca fac asta as schimba si ghidonul cu unul mai sanatos.
din cate am inteles, nu e chiar floare la ureche sa schimbi ghidonul si sa pastrezi incalzirea, dar eu recunosc ca in 2 ani nu am folosit-o decat o data (noapte, frig ...)
daca as renunta la incalzire, toata treaba asta cu schimbatul ghidonului se simplifica? adica as putea folosi comenzile OEM, pe noul ghidon fara complicatii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am schimbat eu de 2 luni. O bataie de cap enorma tot ce e oem. Am pus un ghidon trw de aluminiu cumparat de la achimoto. Trebuie sa iei de minim 9 cm inaltime. Altfel lovesti cu comenzile in bird pt ca, de ce nu, bmw are bordul ca un televizor de ridicat. Mansoanele oem sunt ambele de 24, deci nu merg decat pe un ghidon oem. Si eu am renuntat la inalzire, pt ca nu o foloseam niciodata. Plus ca iti trebuie sa adaptezi si handguardul, care e alta distractie daca nu ai kit de prindere pt ghidon gol si vrei sa pui si contragreutatile.

Per total, o sa te distrezi. Injuri, dar te distrezi. Daca vrei sa iti zic cum sa salvezi pas cu pas toata incalzirea, scrie-mi nr de tel pe PM si iti explic.

Spor si rabdare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai schimbat cineva ghidonul cu unul mai gros?

 

intreb deoarece nu stau deloc comod in scarite, si deja am indoit ghidonul o data.

am nevoie sa inalt ghidonul, si daca fac asta as schimba si ghidonul cu unul mai sanatos.

din cate am inteles, nu e chiar floare la ureche sa schimbi ghidonul si sa pastrezi incalzirea, dar eu recunosc ca in 2 ani nu am folosit-o decat o data (noapte, frig ...)

daca as renunta la incalzire, toata treaba asta cu schimbatul ghidonului se simplifica? adica as putea folosi comenzile OEM, pe noul ghidon fara complicatii?

 

Am vazut acum niste ani [2012] ghidonul schimbat pe Dakarul userului 2Short2Get in tura din Caucaz. Ghidonul avea mansoanele OEM daca-mi amintesc bine, dar nu cred ca avea varianta cu incalzire.

 

Eu iti recomand sincer sa inalti ghidonul ala, mi se pare mult prea joasa pozitia lui si dpmdv trebuie inaltat foarte mult, de aceea consider ca o solutie normala sunt niste inaltatoare [despre care expertii zic ca nu tre' sa fie mai mari de 7 cm] si un ghidon aftermarket cu curbura pronuntata.

 

Daca vrei detalii despre cum sa stabilesti cota cu care ai vrea sa-l inalti da-mi pm. Hint: iti trebuie cric central si un prieten. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apăi n-o fi secret, zi aici că poate or fi și alții interesați. Central am, un prieten oi găsi... :)

 

Nu e secret, doar m-am gandit sa nu poluez topicul.

 

Se pune mobra pe cricul central, se desface ghidonul, apoi cu el "pe liber" si calare pe mobra, rogi prietenul sa stea in fata mobrei si il "asezi"[ghidonul] in pozitia in care ti-e cel mai confortabil [aici presupunem ca ai destula libertate din cabluri si furtune]. Prietenul masoara diferenta de inaltime si imobilizeaza ghidonul. Partea a doua prevede riderul stand in picioare pe scarite si vezi daca pozitia stabilita anterior, in care prietenul a imobilizat ghidonul, este comoda si stand in scarite.

Daca nu se stabileste o noua pozitie si se masoara noua distanta. Apoi riderul se aseaza si constata daca nu cumva noua pozitie este buna de asemenea.Daca nu urmeaza .....

Partea a treia, negocierea. Daca diferenta intre cele 2 pozitii este mare, incepi sa te gandesti, care dintre pozitii te avantajeaza mai mult, sau incerci o pozitie intermediara.

 

Ca o consideratie personala, eu prefer ghidoanele foarte mult inaltate, minim 10cm si asta indiferent de mobra. Sau mai bine zis nu am gasit o mobra la care sa nu vreau ghidonul mai sus. Cu exceptia mobrei lui Mani – Gyenes care era la fix.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit intr-o dupaamiaza in timp ce ma intorceam spre casa, sa intre un sofer dobitoc in fata mea cu masina (iesea din strada din dreapta mea, strada secundara) si se opreste pe ambele benzi ca nu il lasa nimeni sa intre... am pus frana si mi se blocheaza roata fata de 2 ori, noroc ca am redresat, am scapat la 1 metru de accident.

Am Mitas E-07, ce altceva recomandati, cu mai buna aderenta pe sosea? Kenda, Shionko, Heidenau ?

 

http://www.advpulse.com/adv-products/50-50-dual-sport-tire-buying-guide/4/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am trecut de la Tourance la K60 Scout si sunt extrem de multumit, in afara de plusul semnificativ pe offroad le gasesc foarte ok si pe sosea. Am prins careva ore de ploi torentiale pe serpentine si nu m-au tradat. Zilele trecute m-am mai antrenat nintel cu franari bruste de la 70-80 km/h (pe uscat) si doar o singura data am reusit sa fac sa intre ABS-ul pe fata. Sunt totuși ceva mai zgomotoase fata de Metzeler...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea si eu un sfat: am 1.68m si as vrea sa iau un Dakar 2005

Se poate lasa din sa sau din suspensii?

Cit de mult?

Mi-ar trebui un 82 cm la sa, insa perfect ar fi un 78cm...

E urgent... ma duc sa va un Dakar

 

De asemena, vb de fiabilitatea... eu vin de pe un Transalp si nu am avut probleme in 20 mii km din care multi pe offroad (chiar offroad greu)... aici am cam citit de o gramada de probleme, mai mici sau mai mari... asa de des se defecteaza un BMW?

Editat de costinell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate lasa din suspensii si din sea

Exista sea joasa - castigi minim 3 cm

poti lasa fata din furca destul de mult - o bagi mai sus in jug

poti lasa suspensia spate - se schimba 2 piese ieftine - merge lasata pana la 5 cm doar de aici

 

fiabilitatea e foarte buna dar fiecare tip de mobra are chichitele ei. si la transalp daca te uiti la fazele cu cdi-uri si alte chestii te sperii. putini povestesc cat de bine mergge ragalia pe forumuri


» Post actualizat in 01 Oct 2015 04:18

fata de transalp e mult mai usor (193 plin fara abs; parca 197 cu abs) si are centrul de greutate mai jos - rezervorul e sub sea. Asta da si un comportament mai constant mobrei pe masura ce consumi benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel care il voi testa nu are abs

am intrebat la bavaria si mi-au zis ca nu pun ei abs si chiar ar fi interzis de catre bmw sa puna pe modelele care nu au avut din fabruca

care ar fi diferentele intre dakar ai gs in afara de garda la sol: suspensiile?

am vazut ca sunt chiar mai scumpe gs-urile decat dakarul.

desi nou dakarul a fost mult mai scump decat gs... de ce oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS am inteles ca au pus unii chiar daca nu a fost echipata din fabrica si merge, daca faci offroad mult, e un plus ca nu ai abs.
ABS-ul pe offroad e dezastru, spre periculos.
diferentele sunt la suspensii, fata mai lunga din ce am inteles si spatele reglabil.
alte diferente nu cred sa fie.
e o iluzie cu pretul, depinde de an si de dotari, dar eu ec am gasit erau clar mai scumpe dakaru-rile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferențele între Dakar vs. GS, din câte țin minte: garda la sol ajustabilă (amortizorul spate având reglaj hidraulic), cursa mai mare la furcă, roată față de 21 vs. 19, parbrizul mai înalt. Nu sunt sigur dacă încălzirea ghidonului este standard la GS, așa cum e la Dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acesta nu avea incalzire.

reglajul acela este dw fapt preload, iti face suspensia spate mai moale, nu iti lasa spatele mai jos, doar ca fii d mai moale se lasa cu tine mai mult...ddar schimba si comportamentul la drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt 2 reglaje la telescopul spate, o data preloadul si apoi mai ai surubelul de jos, de la telescop, reglajul e de fapt o combinatie intre cele doua.
incalzirea poate e optionala la cumparare, insa nu cred sa fie o diferenta intre gs si dakar la capitolul incalzire in manere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

Am o rugaminte daca se poate cineva uita la GS ul propriu, eventual o poza:

 

Amortizorul, in prinderea de jos , are si piulita de strangere? (pare strans bine surubul, dar nu are piulita).

 

Poza pentru o lamurire mai buna -F650GS 2007 factory low suspension.

IMG_20151005_130328.jpg

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filetul e în capătul amortizorului, în el se strânge șurubul.

De frica ”destrângerii” am pus o piuliță antideșurubare, acolo, just-in-case.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am piese din dezmembrarea unui BMW F650GS din 2001 destul de accesorizat:

 

amortizor spate YSS

bord KOSO RX2 black edition

mansoane incalzite

cutii cu suporti Shin Yo

Radiator aftermarket aproape nou

crashbar

proiectoare

handguard-uri

ghidon Pazzaz

kit lant aproape nou

etc

 

0727 207 310 Catalin

post-10285-0-78497600-1444074694_thumb.jpg

post-10285-0-53338600-1444074700_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...