Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

starea rulmentilor de la bascula si suspensia spate - daca sunt dusi ai de munca. reglaju amortizorului spate

 

Ghidonul intr-adevar se stramba si daca scapi mobra pe loc. e fff moale.

 

ulei la furca - fara protectii semeringurile se duc in mai putin de 20 mii

multumesc. am luat motorul, duminica merg sa il aduc acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut baieti. Vreau sa imi fac schimbul de ulei la un dakar din 2005 si as avea nevoie de setul de garnituri aferente. Am sunat la bmw romania dar nu au pe stoc. M-ati putea ajuta cu un site/nr de tel de unde le-as putea comanda si sa fie si cele originale, nu ceva chinezarii de proasta calitate.

Mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ai nevoie de garmitura unde?
ai filtrul de ulei cu garnitura aferenta, si eventual garnitura de la capacul filtrului, garnitura pe care eu nu am schimbat-o niciodata.
in concluzie .. nu ai nevoie de garnitura .. just do it .. =))

in alta ordine de idei, parca isi facuse cineva cheia aia de desfacut jugul.
o are cineva? sau macar niste dimensiuni sa o fac eu?
multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Vreau sa imi fac schimbul de ulei la un dakar din 2005 si as avea nevoie de setul de garnituri aferente. Am sunat la bmw romania dar nu au pe stoc. M-ati putea ajuta cu un site/nr de tel de unde le-as putea comanda si sa fie si cele originale, nu ceva chinezarii de proasta calitate.

Mersi mult!

Poate doar garnitura de la bușonul de golire, de jos, de la baia de ulei, să-ți trebuiască.

 

@andriu -> cleste papagal de calitate

 

Cu un clește papagal, protejând cu o cârpă piesa de strângere (că se zgârie imediat și arată nașpa, după aceea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici toata povestea referitoare la rulmentii de jug.

Daca ai dimensiunile rulmentilor poti sa ii cumperi de la badi.ro (SKF) sai iesi mult mai ieftin decat cu cei OEM.

Din pacate aparatorile din tabla care se pun peste rulmentii de jug, le-am luat de la bavaria (nu am gasit in alta parte).

Spor.

 

PS. Sorry, acu am vazut ca esti din iasi. Poate gasesti loco sa nu comanzi la bucuresti.


» Post actualizat in 28 Oct 2015 18:32

Kit rulmenti jug AllBalls pentru F 650 GS din 2004.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-mi dau seama daca rulmentii OEM se ridica la calitatea conforma pretului, sau e doar pretul umflat, adica as pune ceva bun, parca mi-e frica sa pun de aia la 100 ron perechea, sau poate doar bat campii.
ideea e ca trebuie sa desfac pe acolo ca sa-mi inalt ghidonul, sa inlocuiesc conducta de frana, si posibil si cablurile.
Problema e ca as face si schimbul rulmentilor daca tot desfac, si in acelasi timp nu stau nici foarte confortabil cu banii.
de agatat agata, destul de bine, chiar pe mijloc ... .. pff, nu stiu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-mi dau seama daca rulmentii OEM se ridica la calitatea conforma pretului, sau e doar pretul umflat, adica as pune ceva bun, parca mi-e frica sa pun de aia la 100 ron perechea, sau poate doar bat campii.

ideea e ca trebuie sa desfac pe acolo ca sa-mi inalt ghidonul, sa inlocuiesc conducta de frana, si posibil si cablurile.

Problema e ca as face si schimbul rulmentilor daca tot desfac, si in acelasi timp nu stau nici foarte confortabil cu banii.

de agatat agata, destul de bine, chiar pe mijloc ... .. pff, nu stiu ...

Eu am luat kit de All Balls cu 120 de lei. Te sfatuiesc sa nu iei separat rulmentii pentru ca daca distrugi garniturile alea de fier, umbli mult si bine dupa ele. A patit-o un prieten. Pana la urma i-am gasit si garniturile, la Unix, cu 52 de lei. Kit-ul vine cu acele garnituri, deci nu iti mai bati capul. Bafta!

» Post actualizat in 29 Oct 2015 08:58

Salutare!

Are cineva aripa superioara de fata, ciocul acela, desfacuta de pe moto, in Bucuresti? Vreau sa vad daca pot face o adaptare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Actiunea inaltat ghidon:

 

inaltator: http://moto-gear.ro/inaltator-ghidon-2-inch-rox-pivotant-elite-negru-produs-101138.html

furtun frana: http://www.performance-shop.ro/349-componente-conducte-frana?

 

mi-ar fi placut sa gasesc informatii mai multe si mai exacte, dar nu am gasit, de aceea scriu aici.

 

in principiu mare filozofie nu e, dar e destul de anevoioasa operatiunea .. aproximativ 5 ore, la mine.
ce e de retinut:

- eu la inaltator de 2'' (5cm) am calculat ca mi-ar trebui furtun de 45cm, din gaura in gaura ... se pare ca ar fi ajuns unul de 40-41 cm.
- atentie mare la capete, cel din distribuitor NU E DREPT, are un unghi de cca 10-20 grade, in functie si de grosimea furtunului (cu cat e mai gros furtunul trebuie unghi mai mare), eu recomand din start unghi de 20 de grade.
- la capatul cu pompa de frana, e 45 grade
- nu a fost nevoie de prelungit cablurile electrice, doar aranjate mai bine
- cablul de acceleratie l-am trecut prin stanga contactului, si de acolo pleaca spre pompa(maneta), orice alta varianta nu a functionat la mine
- posibil sa loveasca aparatorile de ghidon in parbriz, la mine nu loveste ca am inaltator de parbriz
- cu inaltatoarele astea nu mai poti folosi plasticul ce tine butonul de avarii si ABS, eu am sa pun un buton separat pt ABS, avarii nu am, momentan am lasat firele in aer.

- eu am scos farul si bordul ca sa am acces mai bun si sa rearanjez firele

.. daca la sfarsitul lucrarii motorul functioneaza ciudat .. verificati cablul de acceleratie, la mine pornea cu cablul "tras" si ma luase putin panica.

daca imi mai aduc aminte ceva ce merita mentionat ... adaug.


Editat de andriu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vreau sa schimb pastilele din capul supapelor si fiind prima oara cand fac operatiunea am nevoie de niste informatii de la cei care au mai facut treaba asta.Am tot cautat pe net dar nu m-am lamurit, care-i treaba cu ajustarea lor? Daca tot umblu la "cutia cu maimute" nu-i mai bine sa le schimb cu unele noi?. Urmeaza sa comand pastilele la BV, dar vazut ca sunt pe diferite dimensiuni : 2.15mm, 2.30mm, 2.35mm ............2.80mm. Ce diametru trebuie sa iau pt GS-ul din 2001?

 

Ce anume trebuie verificat/schimbat la ansamblul distributiei?

Editat de strajeru'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vreau sa schimb pastilele din capul supapelor si fiind prima oara cand fac operatiunea am nevoie de niste informatii de la cei care au mai facut treaba asta.Am tot cautat pe net dar nu m-am lamurit, care-i treaba cu ajustarea lor? Daca tot umblu la "cutia cu maimute" nu-i mai bine sa le schimb cu unele noi?. Urmeaza sa comand pastilele la BV, dar vazut ca sunt pe diferite dimensiuni : 2.15mm, 2.30mm, 2.35mm ............2.80mm. Ce diametru trebuie sa iau pt GS-ul din 2001?

 

Ce anume trebuie verificat/schimbat la ansamblul distributiei?

» Post actualizat in 03 Nov 2015 17:34

 

 

Salut,

 

Vreau sa schimb pastilele din capul supapelor si fiind prima oara cand fac operatiunea am nevoie de niste informatii de la cei care au mai facut treaba asta.Am tot cautat pe net dar nu m-am lamurit, care-i treaba cu ajustarea lor? Daca tot umblu la "cutia cu maimute" nu-i mai bine sa le schimb cu unele noi?. Urmeaza sa comand pastilele la BV, dar vazut ca sunt pe diferite dimensiuni : 2.15mm, 2.30mm, 2.35mm ............2.80mm. Ce diametru trebuie sa iau pt GS-ul din 2001?

 

Ce anume trebuie verificat/schimbat la ansamblul distributiei?

» Post actualizat in 03 Nov 2015 17:37

cauta in manualul de reparatie... verifica jocurile pt admisie si evacuare in functie de diferentele pe care le gasesti acolo comanzi pastilele care iti trebuiesc ... mai bine mergi la un service pentru ca este putin mai complicat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este de ajuns sa verifice jocurile, daca este in parametri nu are rost sa se mai streseze ,daca nu este in parametri , pt a afla de ce pastile are nevoie trebuiesc masurate cele vechi.

 

Daca a ajuns la faza sa poata masura pastilele vechi ,operatiunea de schimbare a pastilelor e ca si facuta ,ideea e sa puna inapoi distributia la punct .

 

Stima,

 

Ovidiu

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ strajeru - ia langa tien pe cineva care stie ceva mecanica. Poti strica c eva daca nu esti atent.

Pt operatiune ai nevoie de ceva scule speciale:

1) trusa de lere

2) cheie dinamometrica

3)bolt pt blocat motorul (ca sa pui la loc distributia).

 

sunt 2 etape:

1) verifici. Pt as ta nu desfaci nimic mecanic - dai jos capacul de la chiulasa si masori cu lerele. Daca pica pe valorile corecte - pui la loc capacul de chiulasa, cu garnitura noua ca sa nu mkusteasca si ai terminat.

2) daca nu sunt corecte jocurile - dai jos distributia, masori pastilele exis tente (sau citesti pe ele grosimea) si apoi socotesti ce grosimi ai nevoie. E posibil sa rezolvi unele aspecte prin permutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este de ajuns sa verifice jocurile, daca este in parametri nu are rost sa se mai streseze ,daca nu este in parametri , pt a afla de ce pastile are nevoie trebuiesc masurate cele vechi.

 

Daca a ajuns la faza sa poata masura pastilele vechi ,operatiunea de schimbare a pastilelor e ca si facuta ,ideea e sa puna inapoi distributia la punct .

 

Stima,

 

Ovidiu

» Post actualizat in 03 Nov 2015 22:00

...pffff omul a intrebat care este faza cu pastilele si cu dimensiunile lor...oricum am spus ca este indicat sa mearga la un service

» Post actualizat in 03 Nov 2015 22:00

@ strajeru - ia langa tien pe cineva care stie ceva mecanica. Poti strica c eva daca nu esti atent.

Pt operatiune ai nevoie de ceva scule speciale:

1) trusa de lere

2) cheie dinamometrica

3)bolt pt blocat motorul (ca sa pui la loc distributia).

 

sunt 2 etape:

1) verifici. Pt as ta nu desfaci nimic mecanic - dai jos capacul de la chiulasa si masori cu lerele. Daca pica pe valorile corecte - pui la loc capacul de chiulasa, cu garnitura noua ca sa nu mkusteasca si ai terminat.

2) daca nu sunt corecte jocurile - dai jos distributia, masori pastilele exis tente (sau citesti pe ele grosimea) si apoi socotesti ce grosimi ai nevoie. E posibil sa rezolvi unele aspecte prin permutari.

» Post actualizat in 03 Nov 2015 22:01

...foarte bine Zidu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea e alta,de ce vrei sa le schimbi? Nu trage bine, suna aiurea...sau care e motivul? Cati km are mobra?

Salut,

 

Vreau sa schimb pastilele din capul supapelor si fiind prima oara cand fac operatiunea am nevoie de niste informatii de la cei care au mai facut treaba asta.Am tot cautat pe net dar nu m-am lamurit, care-i treaba cu ajustarea lor? Daca tot umblu la "cutia cu maimute" nu-i mai bine sa le schimb cu unele noi?. Urmeaza sa comand pastilele la BV, dar vazut ca sunt pe diferite dimensiuni : 2.15mm, 2.30mm, 2.35mm ............2.80mm. Ce diametru trebuie sa iau pt GS-ul din 2001?

 

Ce anume trebuie verificat/schimbat la ansamblul distributiei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verificarea periodica se face la fiecare 10 mii km conform manualului. acum ca experienta spune ca poti sa o intinzi spre 30k - e altceva - fiecare pe riscul lui.

Cand mobra suna prost sau nu mai trage - deja e cam tarziu - sanse mari de afectare a componentelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea e alta,de ce vrei sa le schimbi? Nu trage bine, suna aiurea...sau care e motivul? Cati km are mobra?

Mobra o am de 5 ani. Cand am cumparat-o avea 40k, intre timp i-am mai adaugat eu vreo 30k si iata-ma ajuns cu ea la putin peste 70k. Mentionez ca nu cunosc istoricul motocicletei, nu stiu unde s-a umblat si ce s-a schimbat la ea pana s-o cumpar eu. Pana acum n-am verificat nici starea lantului de distributie si nici jocul pastilelor. Nu sunt cel mai avizat sa-mi dau cu parerea daca se aude sau nu aiurea si nici n-am observat vreo schimbare in ceea ce priveste puterea. Mi se pare ca trage la fel de bine ca in ziua in care am luat-o.

Totusi, dupa 30k cred ca e momentul sa fac operatiunea asta.

» Post actualizat in 04 Nov 2015 18:43

@ strajeru - ia langa tien pe cineva care stie ceva mecanica. Poti strica c eva daca nu esti atent.

Pt operatiune ai nevoie de ceva scule speciale:

1) trusa de lere

2) cheie dinamometrica

3)bolt pt blocat motorul (ca sa pui la loc distributia).

 

sunt 2 etape:

1) verifici. Pt as ta nu desfaci nimic mecanic - dai jos capacul de la chiulasa si masori cu lerele. Daca pica pe valorile corecte - pui la loc capacul de chiulasa, cu garnitura noua ca sa nu mkusteasca si ai terminat.

2) daca nu sunt corecte jocurile - dai jos distributia, masori pastilele exis tente (sau citesti pe ele grosimea) si apoi socotesti ce grosimi ai nevoie. E posibil sa rezolvi unele aspecte prin permutari.

 

Zidule, date fiind indicatiile de mai sus, ma vad depasit de situatie si pentru binele mobrei o s-o duc la un service.

 

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la bavaria era 240 ron verificarea pastilelor si 320 daca trebuiau sa schimbe. am apelat la ei pt ca pot da comanda mult mai repede daca ai nevoie de pastile noi, nu stai sa faci drumuri dupa ele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...