Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Am vazut la un prieten cu gs1200 ce inseamna scaritele de la "turatek" cumparate acum cativa ani de la ei. Pe scarita originala e sudat maerial si curbat frumos. Dar atat. Scarita originala plus material. Am sa pun o poza cand ma mai vad cu el. Asadar, am un prieten care face lucrari metalice si cand imi va face suporti de bagaje, fac si scaritele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare , ma numesc Cosmin si sunt posesorul unui Bmw 650 Dakar 2002 de putin timp si am o problema cu ventilatorul de la radiator in sensul ca trebuie schimbat! De unde pot cumpara sau exista o solutie aftermarket care sa fie compatibila? Multumesc!

Editat de oly_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa fie mai ieftin, poti incerca sa cauti in realoem codul lui si sa vezi daca e acelasi cu cel de bmw f650 funduro/st. Si daca e, atunci poti cauta si la aprilia pegaso in dezmembrari. Oricum cel mai simplu va fi sa il dai jos si sa compari direct cu ce gasesti second.

» Post actualizat in 14 Mar 2016 07:24

Asta daca nu gasesti direct de gs. Erau la dezmembrat ceva. Vezi pe sectiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizual carcasa si modul de prindere pe radiator difera la modele gs/cs/dakar de funduro/st ....nu am gasit nimic din dezmembrari sau dat toate :(

Edit : Am cautat pe RealOEM.com si nu se potriveste de pe funduro sau st !

Editat de oly_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are aceleai prinderi! Oricum dus la un prieten priceput am aflat si de ce ''a decedat' . Este un 'defect' sau omisiune din fabrica care nu prorejaza axul rotorului de apa care ajunge la el .Cand ajunge apa acolo, iar ventilatorul nu functioneaza o buna perioada de timp din diverse motive corodeaza , se blocheaza si rotorul ramane imobil se supraincalzeste din cauza proastei functionari si ajunge sa se scurcircuiteze....design defectuos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu meritai nvestit in conversii de soiul asta. Dakarul are roata, furca si amortizor spate diferite de GS stock.

Cea mai buna conversie - se vinde GS si se cumpara dakar.

din ce stiu difera si cadrul, parca un grad la unghiul furcii

 

Pentru offroad:

sunt multe modificari bine documentate (si scumpisoare) cu piese de la alte categorii de moto.

Exista kit dedicat de suspensie wp via touratek (am vazut unul singur la vanzre SH .....)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai cumpărat și eu de la ei, nu e problema sânt foarte ok, transportul o sa te omoare!

 

Eu sant prin zona (Scoția), dacă te pot ajuta cu ceva..... prietena vine în vizita peste o luna pt. 2 săptămâni și se întoarce....

 

Numai bine,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aicea ai sa găsești, ultima piesa din josul pagini. Cable roller...

 

http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=15&M=65&Ct=OA&SbCt=BA_15_65_OA_50

 

 

Baftă,

 

Ovidiu

Multumesc Ovidiu. Am mai invatat ceva. Cred ca o sa iau si eu o bucata.

Stima.

» Post actualizat in 20 Mar 2016 21:12

Multumesc Ovidiu, o sa incerc sa comand piesa de la ei. :cheers:

Salut.

As lua si eu o bucata. Poate ne combinam la plata transportului. Ce zici ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

În calitate de nou posesor de gs din 2006, vreau sa va întreb dacă voi simțiți vibrațiile motorului la turații mici. Știu ca vibrează ca e monocilindru dar astăzi am mers cu dopuri în urechi și imi rezoneaza capul de la vibrațiile ce se transmit prin șezut. Dacă mă ridic în scărițe, totul e bine. Cum mă așez, cum începe baraitul. Nu e zgomot de vânt, aici își fac treaba dopurile, doar zgomot de frecvente joase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

În calitate de nou posesor de gs din 2006, vreau sa va întreb dacă voi simțiți vibrațiile motorului la turații mici. Știu ca vibrează ca e monocilindru dar astăzi am mers cu dopuri în urechi și imi rezoneaza capul de la vibrațiile ce se transmit prin șezut. Dacă mă ridic în scărițe, totul e bine. Cum mă așez, cum începe baraitul. Nu e zgomot de vânt, aici își fac treaba dopurile, doar zgomot de frecvente joase.

Mie nu mi se pare ca vibreaza foarte tare. Spre deosebire, la 1200 GS, la stop vibreaza si oglinzile de nu mai vezi nimic in spate.

Anyway, vorbeste cu un coleg de pe forum sa va intalniti si sa te sui pe un alt 650 sa vezi daca e la fel. Daca esti din Bucuresti, eu te pot ajuta, dar 650-ul meu e pe carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...