Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Da, fratelescris, verifica prinderea electromotorului de motor. Desfa cele doua suruburi, ridica putin electromotorul si da putin cu smirghel fin pe suprafetele in contact. Pe acolo isi ia electromotorul masa in mod normal, dar cand e oxidata zona, isi ia masa (intermitent) prin pinionul din capatul electromotorului (in contact cu urmatoarea roata dintata).

 

E posibil sa iti rezolve problema. Eu aveam simptome similare si le-am rezolvat asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand urmatoarele componente, noi, intrucat mi-am vandut moto:

 

Doua huse de telefon waterproof, nefolosite - 40 de lei bucata.

post-88469-0-57974500-1468244209_thumb.j post-88469-0-60531800-1468244230_thumb.j

 

Kit lant DID X Ring 520 VX2 110/16/47 pentru BMW 650, Aprilia Pegaso, etc. Comandat in urma cu trei saptamani de Louis.de - 100 Euro

https://www.louis.de...number=10048007

El a costat 119 euro plus 10 euro transportul.

post-88469-0-72461700-1468244287_thumb.j post-88469-0-64345800-1468244316_thumb.j

 

Crash-bar BMW F650 Funduro/Strada - 150 de lei.

post-88469-0-23783200-1468244249_thumb.j

 

Set rulmenti roata spate BMW 650/ Aprilia Pegaso - 35 de lei.

post-88469-0-82726000-1468244267_thumb.j

 

Barca pneumatica 3 persoane - 150 de lei

Are vasle pliabile, saula de ancorare si transport, buzunar mare detasabil waterproof pentru acte, telefon etc., husa si kit reparatie. A fost cumparata din Lidl cu 249 de lei si folosita o singura data, de proba.

post-88469-0-52807400-1468244343_thumb.j post-88469-0-67894200-1468244363_thumb.j


» Post actualizat in 11 Jul 2016 14:30

Vand o pereche TKC 80/ DOT 2012, stare buna - 300 de lei.

110/19 si 150/17.

Au fost montate si pe BMW 1200 GS si pe BMW F 650 Funduro, pentru putin timp.

post-88469-0-66991600-1468247330_thumb.j post-88469-0-01836800-1468247319_thumb.j

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe 16 August, vreau sa plec cu 650gs-ul intr-o aventura de aprox 1200km prin tara (evenimentul este descris aici https://facebook.com/events/271123403252457).

Ideea de baza este sa stau pe unde apuc, daca vremea permite chiar la foaie de cort. Toata treaba va fi una minimalista dpdv al aranjamentelor(cazare, mancare, etc).

Incerc sa merg cat mai mult din aventura pe drumuri neasfaltate.

Motivul pentru care v-am scris este ca as dori niste sfaturi de la cei care au mai fost in ture prin tara, despre ce ar fi bine sa am in vedere, referindu-ma la lucrurile esentiale, sau eventuale trasee neasfaltate in apropierea traseului teoretic pe care l-am stabilit.

Orice sfat este bine primit si foarte apreciat!

 

 

N-am FB astfel încât n-am putut vedea ce ai scris acolo, dar nu cred că trebuie să-ți faci probleme pt cazare la o tură în Ro. Mai ales pe drumuri lăturalnice poți campa/innopta cam oriunde.

Să ai la tine camere și leviere, ceva scule nu strică ( ps Am auzit că la BMW-uri se rupe cardanu' deci musai să ai unul de rezervă 😂 )

Pt restul cort sau tarp sac de dormit și ce știi că mai folosești la campare.

Un sfat primit de la un aventurier cu state de plată vechi, fă plinul la fiecare benzinărie dacă ești în zone "remite".

 

Multă baftă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Edd, dacă postai la Plimbări prin România cred că ieșeai mai câștigat, ar avea mai multă vizibilitate tura ta acolo. De asemenea, nu cred că ar strica să desenezi traseele in Google Maps, din pozele alea de pe FB eu n-am înțeles mare lucru.

 

Revenind, o posibilă variantă pentru ziua 2 ar putea fi asta: https://goo.gl/I3Liam

Ai și bucăți de light-off, între Moldova Nouă - Cărbunari - Șopot, și de la Muntele Mic înspre Poiana Mărului, și ai și bucăți faine de asfalt: Anina - Reșita, Transalpina Banatului (Reșita - Văliug - Slatina-Timiș), urcarea către Muntele Mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi-am facut singur diagnoza moto BMW cu cablu KKL (VAG-COM) si software-ul de service BMW (ISTA/D).

 

Am reusit sa comunic cu calculatorul de injectie si cel de ABS folosid un cablu KKL (e vreo 40-50 de lei pe OLX) si software-ul ISTA/D (Rheingold ii mai zice "popular").

escaner-interface-vag-kkl-modificado-par

 

Am citit erorile, le-am sters, am citit valorile sezorilor. Am rulat cateva comenzi de service (pornit/oprit ventilatorul, apruins/stins un bec din bord), am reinitializat limitele TPS-ului (throttle position sensor) si resetat motorasul pas-cu-pas care dozeaza aerul la ralanti.

Exista si un modul ISTA/P cu care se pot programa diverse versiuni de software si executa operatiuni mai complexe, dar inca nu m-am bagat acolo (inca).

 

"Kit"-ul de instalare are 10GB (ISTA/D) si 50GB (ISTA/P) si functioneaza pentru toate modelele BMW-Mini-RollsRoyce-BMWMotorrad. L-am dat jos de pe un torent rusesc.

 

Partea frumoasa e ca procedura e aceeasi pentru mai multe modele de BMW, inclusiv F650/F800, sau R1150, R1200, asa ca daca mai sunt persoane interesate de cum se face, as putea deschide un topic nou pe tema asta. Daca scriu aici e posibil sa nu vada toti cei interesati.

Salutare smar2, ai reusit sa faci topic special pe tema asta, vreau sa ma bag si eu.

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Pe 16 August, vreau sa plec cu 650gs-ul intr-o aventura de aprox 1200km prin tara (evenimentul este descris aici https://facebook.com/events/271123403252457).

Ideea de baza este sa stau pe unde apuc, daca vremea permite chiar la foaie de cort. Toata treaba va fi una minimalista dpdv al aranjamentelor(cazare, mancare, etc).

Incerc sa merg cat mai mult din aventura pe drumuri neasfaltate.

Motivul pentru care v-am scris este ca as dori niste sfaturi de la cei care au mai fost in ture prin tara, despre ce ar fi bine sa am in vedere, referindu-ma la lucrurile esentiale, sau eventuale trasee neasfaltate in apropierea traseului teoretic pe care l-am stabilit.

Orice sfat este bine primit si foarte apreciat!

Cu o trusa de scule la îndemână, luata motocicleta la inventariat și dat deoparte numai capetii/tubularele de care ai strict nevoie. Cablu de ambreiaj rezerva + pastile/capeți. Manete de frână și ambreiaj. Power tape. Șoricei plastic. Coliere metalice și furtune benzina. Banda izolatoare. Câteva șuruburi și șaibe de rezerva, mărimi mici, dacă știi ca ai putea sa le pierzi de pe unde umbli des (faruri, frâne, roti, etc). Trusa de pene - 2 camere noi, compresor, șmirghel fin, petece + lipici (dacă ciupi camera noua sau faci pana din nou la scurt timp), 2 leviere de 25 cm, un spray mic de plastic cu pompita și soluție de ferestre (alcool+detergent), bete de înghețată sau pana de lemn pentru etrieri când dai roata jos (ca sa poți reintroduce ușor discul în etrieri la remontat rotii), un tip mic de vaselina pentru roti, rulmenți de roti.

 

Eu cam asta am în trusa de scule. Dar eu sunt fan de mers în sălbăticie serioasa și, cam deseori, singur. So, am nevoie, ca nu vreau sa depind de nimeni și nimic. Plus cric central pe motor. Priceless.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi pe topicul DIY. Am pus acolo link pentru led Cree H4.

post-66828-0-47247800-1469380220_thumb.jpeg

 

post-66828-0-30836800-1469380260_thumb.jpeg

 

post-66828-0-09878300-1469380291_thumb.jpeg

 

Inca nu am ajuns la motocicleta ,dar becurile le am! Ce zici din poze poti sa iti dai cu parerea ,are loc becul asta in spatele farului ?

 

 

Mersi anticipat .

 

Stima ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, am si eu o intrebare off-topic: cunoasteti pe cineva care are BMW XCountry? Sotia mea vrea sa renunte la GS-ul ei si as vrea sa vad de aproape un XCountry ca sa-mi dau seama daca pot sa-i modific inaltimea la sa. Deci daca stiti cumva pe cineva care are XCountry, dati-mi va rog numarul omului pe PM. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifIMG-20160724-WA0013.jpeg

 

attachicon.gifIMG-20160724-WA0011.jpeg

 

attachicon.gifIMG-20160724-WA0009.jpeg

 

Inca nu am ajuns la motocicleta ,dar becurile le am! Ce zici din poze poti sa iti dai cu parerea ,are loc becul asta in spatele farului ?

 

 

Mersi anticipat .

 

Stima ,

 

Ovidiu

Are loc dupa cat imi dau seama. La mine dupa ce am montat becul led mai ramane cam 1 cm pana la butucul contactului. Sa indoi putin aripioarele becului ca sa nu iti joace in locas. Incearca sa izolezi cu ceva banda zona de prindere a becului in far, ca sa nu-ti faca condens sau sa iti intre praf. Sa stii ca tb sa renunti la capacul din cauciuc care proteja becul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un F650GS din 2000, cumparat in toamna 2014. Avea cam 42000 km la bord, am fost cu un mecanic sa-l verifice, mergea bine. De ceva vreme a inceput sa porneasca greu. Montez bateria incarcata proaspat, porneste, merge bine. A doua zi porneste greu, sta greu in relanti, acul turometrului oscileaza intre 1000 si 1500 rmp. Am schimbat bateria cu una noua (precedenta a fost o baterie JMT cu gel, cumparata dupa ce am luat 'cicleta). Am montat bateria noua la 10 dimineata. A pornit excelent, a stat la birou pina la 14:30, a pornit iar din prima, la ~15:00 am ajuns unde aveam treaba, in nici o ora plec inapoi la birou, sta oprita de la 16 la 17:30. Cind sa plec acasa iar incepe sa faca probleme.

 

Am citit topicul (tot citesc la el) dar tot confuz am ramas. Nu am nici cunostinte tehnice, nu am demontat decit biciclete si ceasuri desteptatoare - unele nu au supravietuit.

Daca ajuta cu ceva, in iarna 2014-2015 a stat intr-un garaj neincalzit in Oravita, cu bateria montata. In primavara 2015 am la ITP in Oravita, a pornit din prima dupa ce am incarcat bateria. In vara 2015 am mers Timisoara - Tulcea si inapoi, nu-mi aduc aminte sa fi facut probleme. In iarna 2015 - 2016 a stat in curte, sub o husa. Bateria a stat in casa. La inceputul verii au inceput problemele mai serioase la pornire.

Are cineva idee cam ce ar putea fi?

Editat de TDX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa masor voltajul la bornele bateriei. Rezultatele sint:

12.85V - fara contact;

12.50V - cu contactul pus;

13.10V - cu motorul pornit la relanti;

13.67V - cu motorul turat la 3500 catre 4000 rpm. Nu am turat mai mult (seara + vecini).

 

Dupa ce am scos carena centrala sa fac masuratorile a pornit din prima :baldy: Acul turometrului sta cam la o latime de ac sub 1500rpm. Inainte de a apasa butonul de start l-am folosit pe cel de stop cu contactul pus, de doua ori, sa aud ... ce se aude de deasupra rezervorului. Voi mai incerca sa o pornesc dimineata.

Editat de TDX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria neingrijita se sulfateaza. Tensiunile raman ok dar curentul de pornire nu mai e suficient. Capacitatea ei scade. Nu mai poate asigura multe porniri in serie rapida. (Presuoun ca mai e lichid in ea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima baterie a fost cu gel, un JMT. Cea noua este de tip agm, sigilata, activata din fabrica. Am montat-o miercurea trecuta, nu prea am avut timp sa o neglijez. Ma gindesc daca nu cumva am stricat ceva tot insistind sa o pornesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pentru ca a inceput sa nu ma mai doara costele de la ultima aventura, m-am apucat de schimbat lantul si pinioanele. M-am blocat la lant. Am crezut ca pot sa presez placuta de la zaua de legatura si nu am reusit. Asa ca acum ajung tot la presa. Vreun ajutor ?

Editat de george13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...