Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salutare!

Postez in numele unui prieten caruia i s-a spart radiatorul si nu prea reusete sa gaseasca pe cineva care se ocupa de reparatia obiectului.

Rugamintea este sa-mi dati de stire daca auziti de ceva radiator SH pentru un GS din 2001 sau vreun mester in zona Bucuresti - Ploiesti - Campina.

Merci anticipat!

poate o sa dezmembrez eu ca vad ca nu se infige nimeni la cumparat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

buton de flasuri - out de ceva vreme si am fost suficient de idiot sa stric ceva cand am incercat sa il curat.

semnalizarea are uzura extrema - si cel mai enervant lucru e ca nu se opreste cand apas pe buton si trebuie sa ii caut pozitia de off

kill switch - si ala e muit (anulat acum)

intrerupatorul de la ambreiaj nu merge de multi ani (nu ca mi-ar trebui da deh.....)

manerele incalzite - posibil sa aiba nevoie de a 2-a reparatie capitala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu panoul ceasurilor de bord.Cand pornesc motorul, acele ceasurilor o iau razna.Fara sa accelerez, acul turometrului se da peste cap, iar cel de la vitezometru urca de nebun pana la 180 si sta acolo.Dupa cateva minute de stat cu motorul pornit, revin la parametrii normali. Aveti idee care ar putea fi cauza? Mentionez ca bateria este noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spray contact la mufele din spatele bordului ?

 

al meu are o problema similara - cand e cald afara si se apropie gazu de rezerva incepe sa urce aiurea vitezometrul :)

E bine din 2 motive:

a)stiu ca mai am 20-30 km pana se aprinde becul de rezerva

B) poate sa arate 200+ pe bord = foarte util daca e ceva pasaret ca ruxac. Impresioneaza si oricum se va termina benzina curand :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cric de dakar nu exista decat aftermarket si sunt foarte rare. Se poate face din ala de GS simplu prin lungirea lui.

DAca iei cric SH - ai grija sa il iei cu tot cu arcuri, saibe si bucsile pe care culiseaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Motocicleta mea, f650gs din 2000, se manifesta ciudat de cateva zile. Cand ajung la 3500-4000rot/min, pierde putere(da in nas).

Schimbat bujie, suflat filtrul de aer(aprox 4000km), curatat cam tot ce se poate da jos usor in jurul injectorului...

Urmeaza schimb de filtru de benzina. Alte idei?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mufe si cabluri - verifica amanuntit. poate e doar un contact prost.

Nu incerca sa vezi cum merge cu motorul in gol (nu iti da voie sa ii dai blana brusc atunci cand e scos din viteza). fa proba in mers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare tuturor si la multi ani ! Ce imbunatatire pot aduce suspensiei fata, in afara schimbarii acesteia ? Arcuri progresive si/sau valve ( supape ) si-a montat cineva, si cat de mult si-a schinbat comportamentul suspensia in off road ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu uita de vascozitatea uleiului (pentru strada eu merg cu 10w ) si - cel mai important - burdufe pt furca - crese considerabil durata de viata a semeringurilor


» Post actualizat in 01 Jan 2017 15:23

Are cineva o bucsa - distantier - aia lunga care vine pe axul rotii fata ? am reusit sa o crap pe a mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am protectii jambe de la Touratech. Intr-adevar, anul trecut am pus in furca ulei 15w, o mare prostie. Mi s-a parut ca cu 10W este furca prea moale pe off, dar cu 15W toate socurile le transmitea in maini. Clar voi reveni la 10W dar as vrea si arcuri progressive.

Editat de motanul motorist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai grija ca nominal are 7,5w. De la asta ar trebui sa pleci. Pe off folosesti un ulei cu o vascozitate mai mica

 

Fii celor care mergeau cu Daciile break la piata, incarcate cu zarzavat, stiu ca pe offroad trebuie suspensii mai tari. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Andrei Belcic, stiu bine cu ce se mananca mecanica, viscuozitatea si onctuozitatea unui lubrifiant de exemplu, am spus clar ca mi s-a parut ca cu 10w este prea moale, imi lansa la vizete mari destul de tare prin bolovani ( ceva de genul unei suspensii auto fara amortizor ) si in comparative cu furca de la Yamaha DT era destul de instabila. Ma gandeam ca prin alegerea unui ulei cu viscozitatea din manual + arcuri progressive si valve pot obtine o furca apropiata unei motociclete enduro. Exista posibilitatea ca fostul proprietar sa nu fi introdus cantitatea necesara 550 ml pe fiacare jamba si de acolo sa fie acea lansare continua care ma deranja ca de curs nici vorba. Aceste valve aftermarket au gaurile mai mari ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hehe, am pus la mililitru uleiul in furcă, exact ca la carte! Doar specificația a fost aleasă alta, 10W, senzația de moale a furcii fiind evidentă cu 7.5W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci exista posibilitatea sa fie un tacanit la ghidon :) . Cred ca frustrarea mea vine de la faptul ca ma dau cu un amic care are un KTM 450. Daca pe strada ii dau ceata, pe off road imi cam da praf in nas ! Iubesc Dakarul si as vrea sa-l imbunatatesc pe ici pe colo. Pentru ca vreau sa-I pun simeringuri de Viton la pompa de apa as vrea sa-mi comand si simeringurile de la schimbatorul de viteze si ambreiaj, ca sa fie, dar nu stiu dimensiunile. Cine ma poate ajuta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra pe realoem.com, ai dimensiunile acolo la toate simeringurile, eu am pus Viton si la pompa de apa si la schimbatorul de viteze .. unde vezi ca sunt 2 modele, eu le-am luat pe amandoua, unul din ele are "buza" mai lata, ala l-am pus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci exista posibilitatea sa fie un tacanit la ghidon :) . Cred ca frustrarea mea vine de la faptul ca ma dau cu un amic care are un KTM 450. Daca pe strada ii dau ceata, pe off road imi cam da praf in nas ! Iubesc Dakarul si as vrea sa-l imbunatatesc pe ici pe colo.

Orice ai incerca, nu vei putea face niciodata Dakarul sa tina pasul cu KTM-ul pe off-road . E o diferenta foarte mare de greutate si asta conteaza enorm. La fel si de suspensii, cutie de viteze, raport de transmisie la lant, etc, etc. Sunt motociclete din doua clase diferite. Poate doar daca ai fi la fel de bun ca si Graham Jarvis, dar in cazul ala ai avea deja alt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci exista posibilitatea sa fie un tacanit la ghidon :) . Cred ca frustrarea mea vine de la faptul ca ma dau cu un amic care are un KTM 450. Daca pe strada ii dau ceata, pe off road imi cam da praf in nas ! Iubesc Dakarul si as vrea sa-l imbunatatesc pe ici pe colo. Pentru ca vreau sa-I pun simeringuri de Viton la pompa de apa as vrea sa-mi comand si simeringurile de la schimbatorul de viteze si ambreiaj, ca sa fie, dar nu stiu dimensiunile. Cine ma poate ajuta ?

 

 

Omule daca tu mergi pe off cu cineva care are KTM 450 ori respectivul e pilaf ori tu esti un fel de Peterhansel nedescoperit. Numai faptul ca poti trece pe unde merge tipul cu KTM-ul e o performanta in sine, asta presupunand ca nu mergeti asa pe un camp plat.

Suspensia la BMW-uri in general variaza de la proasta la foarte proasta, dar asa e la cam toate motocicletele din clasa asta [enduro touring] exeptand KTM-ul probabil. Nu exista solutii ieftine si chiar daca pana la urma iti faci curaj si schimbi suspensia [ceea ce iti doresc din toata inima si nici nu e asa de scump daca pui mana si te documentezi bine] nu vei putea face cu Dakar-ul ceea ce face un EXC 450 pur si simplu din cauza diferentei de masas si al volantei grele care face ca Dakarul sa fie cel mai smooth mono pe care am mers pana acum.

 

Despre ulei, ar trebui sa stii ca la mobrele de enduro nu se pune ulei la ml ci la mm. Ce vreau sa spun cu asta, am aflat-o de la un mecanic prima data. Omul mi-a pus cu un nr de ml in plus [parca 50 ] pt ca stia el ca atata ramane pe peretii vasului. Iar ulterior cand mi-am refacut suspensia la 800, in service-ul celor de la RAMS am vazut ca la enduro se pune ulei in furca apoi se extrage un cu un fel de seringa un anumit nr de mm care vor ramane cu aer, in functie de cun vrei sa fie suspensia. Pt ca nu eram foarte sigur de ceea ce vreau, l-am rugat pe Ionut, suspension guru sa imi determine pt furca mea cat inseamna un cm de aer sau ulei in ml si pt marzzochi de 45 inseamna 15 ml. Apoi l-am rugat sa imi puna mai mult ulei decat ar fi pus el in mod normal pt ca imi era mai usor sa scot decat sa adaug.

 

Sfatul meu este sa te informezi bine despre suspensii [advrider e un prieten de nadejde] si apoi sa te duci la un specialist in suspensii, insa ai grija sa cauti unul cu mintea deschisa pt ca din experienta mea sunt multi care sunt obisnuiti numai cu capre si nu vor sa se bage la altceva si nici nu realizeaza diferentele dintre mobrele alea si vacile de adv si diferentele dintre nevoile specifice ale riderilor.

 

Ca o abordare neconventionala dar nici pe departe la fel de eficienta fata de o furca buna poti sa te gandesti la niste "intiminatoare"

 

https://store.ricorshocks.com/

 

Multa bafta iti doresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...