Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu. Inainte sa ajunga pe mana mea a petrecut 4000 km pe o mobra care a ajuns donator (inclusi in kilometrajul specificat mai sus). Acolo nici macar pe ploaie nu a mers. Am primit piesa necosmetizata si era foarte clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam ca ai descoperit un compromis mai accesibil.

» Post actualizat in 13 Jun 2017 07:42

Intrebare:o roata spate unde gasesc, are cineva de vanzare? Ma indrumati undeva? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pe olx o roata spate( cu disc de frana si pinion) 100e. pare ok. propritarul mai are si un motor dar din discutii si alte cele nu cred ca motorul are 4000km si nici roata nu e virgina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati patit vreodata sa vi se inmoaie frana spate dupa ce ati mers mai agresiv?

Ieri, am coborat serpentinele de la Muntele Rosu intr-un stil mai alert si cand am ajuns jos la DN1A, frana de spate trebuia sa o apas mai tare ca sa tina.

Dupa vreo 1-2 km si-a revenit.

Este un semn ca ar fi bine sa schimb lichidul de frana? Nu l-am schimbat niciodata de cand am luat motorul (acum 2 ani) si ma gandesc ca poate si-o fi pierdut din proprietati cand se incalzeste.

Nu am pierderi, iar discul si placutele sunt ok... Well placutele scartaie, dar pt ca sunt sinterizate(cea mai mare prostie. Never again!), insa tin.

schimbarea lichidului de frana cat si a furtenelor cu unele cu insertie metalica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, chiar am ramas fara frana pe spate (coborare agresiva, cu pasager, trei cutii, plus bagaje legate deasupra, temperatura exterioara peste 30oC...), dupa care si-a revenit! Se incalzeste foarte tare lichirul de frana (de la frecarea placutelor cu discul), se dilata furtunul spate, iar frana devine inutilizabila pana la racire. Surpriza este total neplacuta...dar asa cum spunea colegul mai sus,se poate preveni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DOT 4 si DOT 5.1 sunt higroscopice, atrag apa. Cand se incinge lichidul de frana (cazul coborarilor cu franare excesiva pe spate) apa din el se evapora mai repede (100 gr C fata de lichidul de frana care se evapora la peste 200 gr C). Astfel vei avea in sistem lichid de frana si vapori de apa (gaz). E ca si cum ai avea sistemul de franare neaerisit. Dupa ce sistemul se raceste, vaporii se transforma inapoi in apa si pedala isi recapata taria.

Cand se intapla sa se inmoaie pedala de frana dupa lungi coborari, e semn ca s-a invechit lichidul si trebuie schimbat. Deasemenea se poate preveni inmuierea pedalei prin utilizarea in procent mai mare si a franei fata si a franei de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema nu e dilatarea furtunului ci evaporarea apei din lichidul de frana sau a lichidului de frana insusi in cazuri extreme. Se creaza o perna de vapori care nu mai permite franarea. "Brake fading". Asta e motivul pt care apar indicatoarele alea cu "folositi frana de motor"

Pune un lichid proaspat si de calitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a tot discutat despre lichide de frana... lichiudul de frana este higroscopic, adica absoarbe umiditatea, calitate accelerata de furtunul de cauciuc standard
primul pas, schimba lichidul si cu un minim de efort ( 100 lei) si furtunul de frana cu unul "metalic"; frana va fi mult mai ferma
efident si dozarea franarii, frana de motor sunt recomandate, asa cum ti au explicat colegii mai sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si placutele sufera la temp inalte, se incing asa tare ca nu mai prind la franare( vezi componenta placutelor de frana pentru curse). Nu doar lichidul e de vina. Am patit o si la auto si la moto. Avut grija sa nu se incinga asa tare discurile si placutele, folosit frana de motor, pauzele lungi si dese-cheia marilor succese.

Mi-ar trebui placute noi pe spate, o sursa si un brand testat va rog

» Post actualizat in 13 Jun 2017 12:42

Traiasca wikipedia

. Loss of stopping power, or fade, can be caused by friction fade, mechanical fade, or fluid fade. Brake fade can be significantly reduced by appropriate equipment and materials design and selection, as well as good cooling

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are rost sa te complici cu furtunul. Cat timp schimbi lichidul incearca sa te asiguri ca:

1_ placutele si pistoanele culizeaza vine in etrier si pe ghidaje

2- Etrierul culiseaza bine pe ghidaje

3- pompa nu e gripata sau pe cale de gripare - dai jos cauciucul de pe ea; apesi pedala calumea; pistonul trebuie sa revina pana la siguranta fara ezitare. Daca nu o face inseamna ca iti tine frana spate apasata nitelus si o face sa se incinga nejustificat. La frana pe coborare - chiar daca nu ai franat tare ai franat des si nu a avut timp sa se mai departeze suficient placutele.

 

In cazul in care pompa e pe cale sa se gripeze ai nevoie de kit de reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O precizare pt ca s-a creat confuzie: fading se refera la scaderea coeficientului de frictiune a placutelor odata cu cresterea temperaturii, treaba cu vaporii de apa sau fierberea lichidului e alta poveste, vapour lock. In cazul fadingului pedala/maneta se simte (aproape) normal, franarea insa e ineficirnta. In cazul vapour lock pedala/maneta se duce pana la capat in gol.

Frana fata disipeaza caldura mai bine datorita marimii discului/rilor si placutelor, etrier mai mare, pistonase mai mari/multe, volum mai mare de lichid, curent de aer proaspat.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum o saptamana mi-a cazut motorul de pe cric (ploaie + pamant). A cedat din surubul adaptor dintre oglinda si corpul ce comanda de pe ghidon).

 

Original este scump. Am rezolvat la Cluj. Cod articol: 713.02.17

Adaptor oglinda JMP M8X1.25 dreapta clema; tija oglinda 10mm , fără fir de pe filet pe dreapta M8x1.25. Pret 37 ron + transport 20 ron.

PS: Nu am verificat dar avand acelasi cod suruburile, presupun ca piesa este identica si pe drapta si pe stanga. La mine s-a rupt dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din seria nu vreu nik, vreu doar sa ma laud.

Era sa mi-o fur urat de tot. Idiotii pwulii s-or apucat sa plombeze drumu si fiind in padure, umbra, toata latimea drumului, ciuciu marcaje, nu mi-am dat seama ca e diferenta de nivel de 1palma la asfalt.

post-43689-0-51023600-1497616578_thumb.jpg

post-43689-0-65286700-1497616671_thumb.jpg

post-43689-0-38239900-1497616788_thumb.jpg

post-43689-0-45197800-1497616892_thumb.jpg

post-43689-0-09471900-1497616997_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Le vreau eu daca sunt in stare decenta. Poti sa imi trimiti ceva poze? Multam

Scuze, am fost cam ocupat si n-am verificat forumul. Incerc maine sa-ti trimit poze, ca-s la garaj oglinzile. Daca nu, luni dimineata. Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Intrebare: Am schimbat filtrul de benzina, si du cel nou mi-a urcat relantiul pe la 1700, intre 1500 si 2000. Are vreo treaba sau e bine si asa? Si, de unde se poate regla relantiul? Motorul e GS 2001.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi cum stai cu cablul de acceleratie, e tensionat au ba. Langa maneta de acc ai acolo reglajul cablului. Relantiul il regleaza calculatorul.

» Post actualizat in 17 Jun 2017 14:05

Ps: daca tot ai umblat acolo, ai curatat si motorasul pas cu pas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...