Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cric de dakar nu exista decat aftermarket (daca gasesti dakar la tocat spune-mi ca vreau cate ceva de pe la el).

Cric de GS - va trebui sa te uiti pe la cei care dezmembreaza, nu or sa scrie aici. Ai grija sa il iei cu tot cu arcuri, bucsile pe care culiseaza si chiar suruburile de prindere sa nu alergi dupa ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai patit cineva sa-i curga benzina in momentul cand face plinul?
daca pun pana sare pistolul o data, nu curge, orice pun in plus, adica mai mult ... imi curge destul de tare, pana la un punct, este un supraplin si e normal?
mentionez ca asta face in principiu cu mobra pe cricul lateral.
mi-e frica sa nu iau foc sau ceva ... multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai patit cineva sa-i curga benzina in momentul cand face plinul?.

Da, eu. De atunci i-am facut plinul pe cricul lateral, fara a forta si n-au mai fost probleme. S-a intamplat acum 3 ani. Nu retin pe unde a dat afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei neaparat sa faci plin cat scrie la carte, sau sa bagi cat mai multa benzina in rezervor, trebuie sa o mai hâţâi cat sta pe cricul lateral de cateva ori dupa ce pare ca ar fi rezervorul plin "ochi"...si o sa mai intre ceva dupa aia. Dureaza ceva mai mult timp pana faci un plin obsesiv-compulsiv...doar ca imediat dupa, trebuie sa decolezi si sa incepi sa consumi benzina...caci daca nu...o sa curga pe la prea-plin...fiind ceva comun la toate mobrele astea. Iar cum descrii tu treaba cu "pana sare pistolul odata" lasa de interpretat...dar probabil ca nu e ceva in neregula si doar curge pe la prea-plin.

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A reusit careva sa-si invioreze preload-ul

 

La mine pre-load-ul mergea in gol cam 15 pozitii din 40.

Motiv pentru care motorul incarcat cu 3 case-uri si 2 oameni se simtea ciudat pe spate.

Am facut pasii din poze si acum am doar primele 2 pozitii in gol si de la a 3-a se simte ca invarti de robinet.

Acum pot intarii arcul mai bine pentru o incarcatura mai mare. E o operatiune simpla daca ai rabdare si esti atent.

 

post-52889-0-61226100-1503338394_thumb.jpg

post-52889-0-76620100-1503338408_thumb.jpg

post-52889-0-75678700-1503338417_thumb.jpg

post-52889-0-21938000-1503338426_thumb.jpg

post-52889-0-48384400-1503338435_thumb.jpg

Editat de iridiu192
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt 2 clase mari de fluide care se folosesc in locuri de soiul asta: lichid de frana si ulei hidraulic. Daca instalatia are in ea ulei atunci orice soi de ulei hidraulic ar trebui sa fie ok . Daca era lichid de frana discutia se complica putin .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e lichid de frana, este un ulei subtire. M-am gandit si eu un pic inainte sa completez. Eu personal am adaugat aprox 1.2mL de ulei.

Sunt multe raportari pe alte forumuri ca au folosit ulei de furca si ulei hidraulic si totul a fost OK.

 

Sunt de acord ca nu e bine sa amesteci diverse lichide cand nu sti exact ce tip de lichid este dar in cazul asta e OK. Acel lichid este complet static, singurul lui rol este sa mentina arcul comprimat la pozitia dorita si sa nu se degradeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semnalizari de scuter de la targ - au forma absolut iddentica cu cele originale. Ideal mai dai o tura de scoci peste ele pt ca au obiceiul sa le crape surubul de retinere. Ai grija sa iei varianta cu fixare cu surub lateral.

Maneta - daca nu ai nevoie de reglaj ia una fara, preferabil originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

vineri este programat sa plecam 4 motoare in nordul Italiei, problema este ca unul din noi a facut o buba alaltaieri, si a ramas fara blocul electric din stanga de pe ghidon,
ne poate ajuta contra cost cu unul? sau macar o carcasa (macar jumatatea cu contactele) si contactul/butonul de semnalizare?
multumesc anticipat.

Editat de andriu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am ramas cu trotineta in drum si nu mai vrea nicicum sa porneasca. Invarte dar nu da niciun semn de pornire. Am verificat si benzina din pompa pleaca sigurantele sunt ok, nu am scule sa desfac carenele sa verific bujia. A mai patit cineva asa ceva? Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

poate cineva sa-mi spuna care sunt dimensiunile de la :

 

- arcurile de la cricul central si de la cele doua bucsi unde se fixeaza cricul pe cadru ?

 

Multumesc


» Post actualizat in 25 Aug 2017 07:50

Pt arc - daca se poate :

 

diametru exterior arc

diametru sarma

lungime arc fara brate

lungime brate arc

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AdiRadulescu

Benzina mai ai?

Pompa de benzina porneste cand pui contactul? (asculti - ar trebui sa faca zgomot cam 2 secunde)

Da scanteie? (scoti bujia sau pui o bujie in fisa si o sprijini de motor in timp ce dai ala automat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@AdiRadulescu

Benzina mai ai?

Pompa de benzina porneste cand pui contactul? (asculti - ar trebui sa faca zgomot cam 2 secunde)

Da scanteie? (scoti bujia sau pui o bujie in fisa si o sprijini de motor in timp ce dai ala automat

Am benzina. O sa vad acum cu pompa numai sa ajung la motocicleta. Are siguranta pe pompa? Daca e dusa pompa merge sa pun o pompa de altceva? pt ca ma gandesc ca o pompa originala e o caruta de bani.

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca pompa de solenta mergea. oricum sigur de la ceva Dacia.

pompa se buleste daca mergi mult pe rezerva sau daca ramai fara benzina si pui contactul de prea multe ori. Asa se intampla la toate agregatele pe injectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca pompa de solenta mergea. oricum sigur de la ceva Dacia.

pompa se buleste daca mergi mult pe rezerva sau daca ramai fara benzina si pui contactul de prea multe ori. Asa se

intampla la toate agregatele pe injectie

De cand am motocicleta cred ca de 2 ori am mers cu becul de la benzina aprins...nu stiu ce a fost inaintea mea pt ca a avut o viata destul de grea inainte sa ajunga la mine. Desfac maine sa vad ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e problema daca mergi din cand in cand pe rezerva. de aia e acolo. Necazuri apar daca mergi frecvent pana la ultima jumatate de kil.

 

Nu ai nimic de desfacut. Trebuie sa asculti cand pui contactul. Trebuie sa faca un zgomot de motoras electric pt aprox 2 secunde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...