Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Dupa ce am desfacut fiecare mufa de pe instalatie si cercetat fiecare centimetru de cablu...nu am reusit sa identific nicio problema la instalatia electrica, cel putin la suprafata. Motocicleta porneste si functioneaza bine..dar imi e un pic frica sa mai plec cu ea la drum. O sa imi comand alte blocuri de comenzi de pe ghidon, pt ca is un pic uzate ce am eu.

 

@raoul

Am montat cablul gros de ambreaj luat de la Ciclop, merge la fix in camasa celui original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca le scoti pe cele vechi ma intereseaza butonul de flash si cel de semnalizare de pe stanga. Poate si kill switch.


» Post actualizat in 01 Sep 2017 18:31

referitor la pompa ta - vezi si in rezervor ce se intampla, mai ssunt fire si acolo - pot crea probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica firele de la pompa de benzina, in rezervor, prin tragere ferma de ele :) la mine acolo a fost buba. La prima vedere erau intacte ba chiar am mai facut vre-o 4mii de km de la prima incercare de deces, miscam un pic de fire si pleca dar a venit si momentul in care m-a scos din sarite (pe varful muntelui si evident in ploaie) atunci am tras de ele si spre surprinderea mea am ramas cu o jumatate de fir in mana, era rupt la mijlocul distantei dintre mufe si pompa, l-am matisat si am mai mers asa o vreme pana mi-am adus aminte sa-l inlocuiesc. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa a facut si a mea prima data, a murit subit si a refuzat sa mai porneasca, dupa ce am umblat la pompa (am invartit-o de cateva ori sa ma prind cum iese de acolo) a pornit ca o floricica. Eu aveam curent pe mufa exterioara dar nu mergea pompa. Au urmat si alte evenimente ulterioare care se rezolvau cu un oarecare soc pe "capacul de muraturi" pana in ziua x cand a murit definitiv. Chiar si asa nu se vedeau firele intrerupte pana nu am tras vitejeste de ele nu mi-am dat seama ce se petrece, camasa exterioara era intacta.

» Post actualizat in 05 Sep 2017 11:21

Daca este cineva interesat de un kit de suspensie ptr Dakar (conversie GS simplu la Dakar) primeste detalii in PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce WP ai bagat pe spate? ala care era prezent prin kiturile touratech sau un transplant de pe la altceva ?

 

Nu ar strica daca ai spune povestea completa pe aici, poate fi utila (am cautat la greu un amortizor, decent si la pret corect, pe spate dupa ce am rupt YSS-ul ala)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de pompa de benzină, o nelămurire vis-a-vis plutitor. Cum functionează? Nu închide pur și simplu un circuit care face să se aprindă becul din bord?


De ce întreb... am un prieten la care funcționează fix invers, când are benzină multă în rezervor becul stă aprins, când se apropie de gol se stinge și becul... ce nu-i în regulă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plutitorul trece prin dreptul a 2 senzori - unul mai sus si altul mai jos - ca sa evite clipoceala becului cand esti in zona de decizie. Becul se aprinde dupa ce ai trecut de al 2-lea. Prietenul tau are senzorii astia pusi invers, de aia face asa


» Post actualizat in 05 Sep 2017 13:49

sau firele de la ei invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema esre relativ simpla cand stai pe sacul care trebuie, o intamplare fericita a fost ca un amic sa gaseasca amortizorul asta la un atelier din Italia, a fost facut ptr GS-urile participante la un eveniment, intamplator a ramas nemontat. Nu ma intreba de costuri, am dublat valoarea mobrei cu modificarile astea dar eu zic ca a meritat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii strici functionarea.

Am vazut un studiu acum ceva vreme si concluzia a fost ca daca schimbi toba in principiu mobra merge mai prost

 

Am de vreo 30.000 km montat un Akrapovic (era mai vechi el dar acceptabil). Nu am observat nici o modificare majora. Motorul porneste la fel de bine, trage la fel de tare, poate chiar un picut mai bine (dar asta poate fi subiectiv), consuma aproximativ la fel ( am observat o usoara crestere de la 4 la 4,2 litri/100 km). Singura diferenta e ca suna mai bine decit originalele. Si asta m-a ajutat de citeva ori in trafic.

Intre timp din cauza prinderii pe care i-am facut-o eu (cam 23000 km), mi-a aparut o fisura in toba si apoi dupa ce a mai aruncat din vata din interior carcasa exterioara s-a crapat mai mult. Am scurtat toata toba de la 550 mm la 350 mm, ca sa elimin crapatura si de vreo 7000 km merg cu toba "scurtata". Nici o diferenta. Suna un pic mai tare , dar i-am montat DB-killer (home made) iar consumul e la fel. I-am verificat parametrii pe GS911 si nu da chestii aiurea.

Cam asta e experienta mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot de la Vicma se gaseste si sticla semnalului separat (la 8 lei).

Se potriveste la fix pe semnalul original.

Am preferat sa pastrez corpul semnalului vechi (chiar daca estetic lasa de dorit) fiindca e mai flexibil decat cel de la Vicma si cred ca rezista mai bine la o mica indoitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...