Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Intrebasem si eu de cloncaneala in urma cu 2 pagini...

 

Se pare ca 'asa face toate' :)

 

Am facut o incercare cu furca ambreajului, am dat-o in spate un dinte ca sa corespunda cu valorile din manual dar fara prea mult rezultat.

Parca e ceva mai ok la tras in a 2-a si nu mai sare asa des din viteza la pornire de pe loc la cald.

 

Te obisnuiesti... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

In alta ordine de idei, sa ma laud umpik si sa va intreb daca si la voi cloncane cutie de viteze

 

 

Cum zice și colegul mai sus, așa face toate :) Se mai schimbă tonalitatea în funcție de uleiul folosit, dar de scăpat nu scapi.

 

Pozele sunt de pe Semenic, sau confund eu locul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici a mea nu sare din viteză, dar la trecerea din N în 1 cloncăne indiferent de cum apăs pe levier.

P.S. - Are cineva de vânzare o scăriță de pasager, cea din dreapta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate 'sarit' nu e bine zis.

Mai degraba 'nu intra' din prima in viteza.

 

Apas levierul cu voinicie, se aude clonc si smuceste, se stinge lampa de neutru pe bord, dar cand sa plec de pe loc acceleteaza in gol.

 

Doar la cald face asa si nu tot timpul.

Cateodata intra din a doua incercare, alteori si de 3 ori trebuie sa tot calc levierul sa 'stea' in viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pateam sa nu pot baga la N din 2 sau 1. Am mai strans cablul de ambreiaj si e meserie acum, poate si la tine sa fie din cablu prea larg..

Si uleiul face diferenta, am pus 10w60 motorex, e super pentru temperaturile astea in oras..

Editat de arcgotic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am refacut filmul si am analizat,stiu ca de fel cloncane, mai ales din N in 1, doar ca ieri parca a cloncanit mai tare, sesizabil si din 2 in 3.

Ma gandesc, concluzionez, ca e de la temperatura ridicata a uleiului si poate si de la faptul ca e pe sfarsitul "km".

@Bogdan Branduse, ti-am admirat motorul si am furat ideea cu bucsele la parbriz. Trebuie sa ne vedem sa ma mai inspir si sa-mi spui cum de o pastrezi asa curata

» Post actualizat in 10 May 2018 22:14

Apropo, pozna cu beemerul e la Siria, in Arad
Feedback, recomandari, critici, toate sunt binevenite.
ps: recomand o plimbare pe drumul pana la cetate

» Post actualizat in 10 May 2018 22:24

Cu scuzele de rigoare, Link-ul ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bogdan Branduse, ti-am admirat motorul si am furat ideea cu bucsele la parbriz. Trebuie sa ne vedem sa ma mai inspir si sa-mi spui cum de o pastrezi asa curata

 

Probabil că are de a face cu faptul că am spălătorie disponibilă la job, plus faptul că de obicei turele de weekend implică și destul off - și implicit noroaie - și dacă aș lăsa-o nespălată mi-aș murdări hainele la naveta zilnică :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope, e cât se poate de standard :) M-a bătut și pe mine gândul la un moment dat s-o modific, dar mi-am dat seama că mi-i ok așa, nu am nimic să-i reproșez, nici măcar după tură de 850+ km.

[ pe Șagului lucrez, că să răspund și la întrebare :) ]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati incercat blana de oaie pe sa ? O sa am 2o zile de mers cam 500km pe zi si ma gandeam sa imi protejez fundul un pic. Nu va ganditi la prostii.

Editat de george13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Stie cineva cum se face restrictionarea/desrestrictionarea de putere pt A2 la motocicletele astea.

Am impresia ca m-am potcovit cu un G650 restrictionat pt A2.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Stie cineva cum se face restrictionarea/desrestrictionarea de putere pt A2 la motocicletele astea.

Am impresia ca m-am potcovit cu un G650 restrictionat pt A2.

 

Multumesc.

Salut, limitarea se scoate prin schimbarea pozitiei cablului de acceleratie de pe clapeta de acceleratie.Are cumva doua pozitii unde se prinde cablul pe clapeta una pentru limtare si una fara a fi lumitat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt ajutor, insa s-a dovedit practic ca impresia mea era total gresita. Cablul e pozitionat unde trebuie si cu toate astea mobra de abia ajunge la 120 si ii lipseste si cuplul.

Alte idei ?

Ca sa nu fie nici un dubiu este vorba de un BMW G650XCountry si l-am comparat cu un alt XCountry care ajunge linistit la 170 si diferenta de cuplu se simte clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, eu cred ca poate fi filtrul de benzina .

Am simtit cam aceeasi chestie ca tine, si m-am pus sa schimb filtrul de aer( cu unul sport), toba de evacuare, injectorul si am simtit cate umpik cum se schimba comportamentul motocicletei. Mai nervoasa, mai rapida, nu asa liniara

DAR, cel mai tare am simtit un comportament de non-gatuita dupa ce am schimbat filtrul de benzina. vezi cati km are filtrul de benzina si nah, incearca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze nu am precizat, motoreta are sub 10000 km. Filtrul ar trebui sa fie ok la km ăștia, dacă fostul proprietar nu a băgat benzina de la țeava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu filtru avea 25k km si 10ani. Cand am cautat pe www am mai gasit un caz similar, putini km si varsta mare cu acelasi comportament.

Eu as zice sa o pui pe tester si sa compari mobra cu una identica, aceeasi jarta de injectie etc etc.

Chiar daca au acelasi motor sa stii ca cei de la BMW au facut modificari de a lingul timpului la diverse subansamble. Stiu sigur ca injectoarele s-au schimbat de-a lungul timpului si ce mai tine de sistemul de injectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa incerc sa schimb de pe una pe cealaltă întâi toba după care calculatorul.

Daca mai aveți idei nu va sfiiți.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa fac semnalizarea la un f650 pe injectie sa mearga. Am schimbat releul cu unul universal, a functionat prima data cand l-am pornit, pe urma nu mai face nimic... Nici butoanele din stanga nici alea de avarie.

 

La fel face si cu releul original, de unde trag concluzia ca nu ele ar fi de vina. Firele sun ok, nu sunt corodate, nu s-a intervenit la instalatie.

 

Din ce am citit, problema poate veni de la diode. Are careva asa ceva la dezmembrat? Sau e o problema comuna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dan Cata - curata butonul de semnalizare de pe ghidon - in interior si soclurile becurilor. Metoda cea mai rapida - wd40 la greu


» Post actualizat in 14 May 2018 16:15

@Eru - jocuri la supape ai verificat? sonda lambda si senzorul de temperatura a aerului sunt ok ? chiar si cu cablul pus corect - se deschide complet clapeta cand tragi de acceleratie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa fac semnalizarea la un f650 pe injectie sa mearga. Am schimbat releul cu unul universal, a functionat prima data cand l-am pornit, pe urma nu mai face nimic... Nici butoanele din stanga nici alea de avarie. La fel face si cu releul original, de unde trag concluzia ca nu ele ar fi de vina. Firele sun ok, nu sunt corodate, nu s-a intervenit la instalatie. Din ce am citit, problema poate veni de la diode. Are careva asa ceva la dezmembrat? Sau e o problema comuna?

Diodele originale BMW se inlocuiesc deoarece sunt foarte fragile. Eu de aici m-am inspirat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...