Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Clantanitul o fi de la lantul de distributie larg? In sensul ca poate nu mai merge intinzatorul hidraulic al lantului cum trebuie, ca mai pica astea... Eu l-am schimbat pe-al meu la vreo 60.000 km.

 

In legatura cu nivelul uleiului, acesta trebuie sa fie la jumatatea gemuletului cand e cald motorul, dupa ce ajunge la temperatura de functionare. Asa stiu eu...

Daca au facut plinul la ulei pana in buza, e clar ca nu au mai vazut f650gs in viata lor, si nici n-au avut curiozitatea sa citeasca un manual de service, sau pe faq.f650.com...

ite aici procedura de pus ulei: http://faq.f650.com/GSFAQs/GS_Oil_Change_FAQ.htm

 

Si zic sa scoti si dopuletul de la furtunul de scurgere a uleiului din airbox, ca la cat ulei au pus, sigur a ajuns ulei si pe acolo... Nu m-ar mira sa se fi udat cu ulei si filtrul de aer...

 

CIteste din link-ul de mai sus, eventual data viitoare cand mai mergi la un service sa ai printata procedura, sa ii inveti pe mecanici cum se face :)


» Post actualizat in 01 Jun 2018 08:03

Pompa completa, imi curge rau de tot cand fac plinul. Si am si capacul pe unde intra furtunele crapat... Lipit dar, nu tine...

iltru regulator l-am schimbat cu modelul de 4 bar.

 

La ce ai zis cu TPS / motorasul pas cu pas, e posibil din cauza asta sa imi porneasca f f greu? Am facut diagnoza de mai mutle ori si TPSul functiona de fiecare data cand acceleram.

 

Despre pompa nu stiu daca e compatibila cu loganul, credeam ca te referi la filtru, ca si eu tot de 4bar am. Teoretic, intra ceva mai multa benzina, practic bucla de feedback bazata pe sonda lambda ar trebui sa corecteze asta.

 

Eu m-am chinuit vreo 3 ani cu pornirea si ralanti muribund, si am tot suspectat chestii mecanice (jocul incorect la supape, lant de distributie sarit cu un dinte, uzura segmenti, freewheel), ca sa aflu pana la urma ca era de la electronica (TPS si motoras pas cu pas). Dar ce-i drept, la TPS aveam eroare pe diagnoza, iar motorasul era cam intepenit ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TPS nu da aproape niciodata eroare pe tester.

Clantanitul poate fi de la intinzator dezamorsat. Nu am reusit sa descarc fisierul sa aud cum suna.

Lantul de distributie nu pica asa usor. la 133mii km inca nu am schimbat nimic - nici lant, nici intinzator,


» Post actualizat in 01 Jun 2018 11:45

cu filtru de 4 bari ajung la consum de 6,5 in blana maxima fata de 5,5 anterior - pt aceleasi viteze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am observat ca a crescut consumul la filtrul de 4 bari. Exista la mercedes clasa A 160 parca un filtru de 3.5 dar nu stiu daca incape.

» Post actualizat in 01 Jun 2018 16:53

Am schimbat semeringuri si bucsi amortizoare

» Post actualizat in 01 Jun 2018 16:53

Am schimbat semeringuri si bucsi amortizoare

post-89445-0-93043200-1527871907_thumb.jpg

Editat de george13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu suporta upload de extensie m4a și văd că mi-a dat eroare și la MP3. Mai incerc.

Mulțumesc pentru sfaturi. Dat fiind că motorul a mers impecabil până la revizie și a început cu zgomotul imediat după, sper sa fie ceva legat de asta. Clar mai trebuie sa scot ulei, la cald e peste nivelul din gemuleț.

 

Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca o sa-mi iau un filtru regulator original pana la urma...

0.5 l/100km diferenta de consum inseamna 50 litri la 10.000km. Adica ~300 lei la fiecare 10.000 km.

 

Adica in 10.000 km se amortizeaza costul suplimentar al filtrului original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Injectorul nu e seringa, e o electrovalva! Nu "intra" benzina in el, benzina trece prin el. Iar cantitatea e determinata de 2 factori mari si lati: presiunea benzinei si timpul cat e alimentat electric, adica deschisa supapa. Cu presiune mai mare la acelasi impuls electric va livra mai multa benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestecul ESTE mai bogat.

Si 1 bar in + peste cei 3 e mult.

Cine ti-a verificat tie noxele la moto pt itp?!?

Nu scoate gram de fum, nu bate, nu troncane, nu necesita investitii. Un soi de full option fara trapa :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce conditii mai exact scoateti voi consumul asta de 3,x l/100km ? Cu ce viteze mergeti? Cu ce bagaj (kg)? Cu sau fara pasager (kg)? Cutii laterale? etc...

 

80km/h pe autostrada, fara bagaje si pasager iar in vale la Medgidia o pui pe liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce conditii mai exact scoateti voi consumul asta de 3,x l/100km ? Cu ce viteze mergeti? Cu ce bagaj (kg)? Cu sau fara pasager (kg)? Cutii laterale? etc...

 

La 90 la ora naveta AR-TM scot 3.2%, fara bagaj si pasager. Fara cutii. Eu am 80 kg.

Cu regulator de 4 bar, deci schimbul regulatorului cu unul de 4 bar NU are cum sa creasca consumul daca il am ca si inainte ...

 

» Post actualizat in 04 Jun 2018 20:14

@flavius.corhei - daca ai crapaturi in zona in care se prind furtunele e posibil sa nu iti pastreze presiune in instalatia de injectie - intre pompa si njector. Vezi ca era un spate de gs la vanzare pe OLX. poate iti da capacul.

 

Omul vinde toata hardughia. Nu da separat nimic. Dau mai mult decat face.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ploiesti- Tg.Mureș,traseul pe valea Oltului, cutii laterale, topcase ,2 persoane .Am alimentat cind am ajuns la Mureș, 450 km ....15 litri ,faceți socoteala... :)

Nu am depășit 90 km/h.!

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ce conditii mai exact scoateti voi consumul asta de 3,x l/100km ? Cu ce viteze mergeti? Cu ce bagaj (kg)? Cu sau fara pasager (kg)? Cutii laterale? etc...

eu am scos asa:

- 3.35 singur + cutii laterale si viteza 100-120 (drum de 2000 km, calculat la fiecare plin)

- 3.2 singur, fara cutii si viteza la fel 100-120 ( drum de 600 km)

- 3.7 cu pasager + cutii si viteza 100-110 ( drum 1000 km)

- 3.8-3.9 singur + cutii dar tinut cat de constant am putut pe la 140 (drum de 300km)

 

Plus de asta, inaine de tura de 2000km am montat si parbrizul inalt de wunderlich, credeam ca va afecta consumum, dar aparent nu afecteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata plimbarica, te-ai intors acasa, Kez?

Uite si poza din Maramu'...am promis! :peace:

Da, am ajuns cu bine, a fost totul ok, mai ales palinca :cheers:

Nu ma asteptam sa fiu recunoscut asa departe de casa :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- 3.8-3.9 singur + cutii dar tinut cat de constant am putut pe la 140 (drum de 300km)

 

Mai nene, ma pui pe ganduri, daca ai scos consumul asta la 140 e parfum. Si asa ma batea gandul la un enduro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ati ajuns cu bine si ca ne-am cunoscut si in afara forumului...vezi tu, un strop de atentie face diferenta! ;)

Cat priveste consumul, mi se pare decent si corect...bembelica al meu, mult mai batran si pe carburatie, merge in limite cuprinse intre 4 si maximum 6 litri la 100 km, in functie de forja, stil de mers, greutate carata si starea drumului. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri, am inteles acum de unde consumurile astea. Intrebam pentru ca eu cu schimbat viteze peste 4000rpm, viteza la drum de 120-130...mai mult spre 130...,incarcat blana (genti laterale 2x45l + topcase 55l) + pasager, depasesc cu ceva kg masa maxima autorizata pentru mobra asta...consuma 4,8-5l/100km, un consum decent de altfel.

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si nu ar trebui sa se modifice amestecul in cazul asta si sa devina mai bogat? Eu intreb in contextul in care folosesc acel filtru de 4 bari de peste 1 an si motorul nu scoate gram de fum, iar la itp noxele au iesit in limite. O.5L la 100km este foarte mult pt un motor care consuma normal 3.5L/100km.

Cine ti-a facut tie noxele la ITP ?????

 

 

GS mono poate consuma in jur de 3,6 (dual spark) - 3,8 single spark in regim de pensionar. Valorile alea pe la 3.2 sunt teapa voastra. Masutati mai atent distanta parcursa - la unele exemplare kilometrajul are erori si indica in plus mai ales cand te apropii de rezerva. Am scos sub 4 osingura data cand imi batea vantul in buzunare si am venit de dincolode sibiu pana la bucuresti pe un singur plin.

 

Sistemele de injectie au ceea ce se cheama Fuel trim (long si short) asta inseamna ca modifica cantitatea de benzina injectata in functie de ce citesc la sondele lambda. In cazul mersului de pensionar in drum spre casa dupa ce a prins ziarul de dimineata - poate compensa diferenta de presiune micsorand timpii de injectie. Daca tragi de ea nu mai poate compensa iar la gaz in blana da drumul la benzina la maxim desi motorul nu maigenereaza putere suplimentara (mai multemotive) - consumul creste. Mers tare (160 +/- ) consuma 6,5 cu filtrul nou fata de 5,5 cu filtru vechi (benzina inainte de a intra pe autostrada la constanta - blana orbitoare - intrat pe rezervacu catevazeci de km inainte de buc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...