Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Iisuse... am rezolvat problema cu diodele responzabile cu semnalizarea/avariile. Is ascunse fix in fund la taxatoare, dar odata gasite, mi s-au umplut jumatatile inferioare ale ochilor cu lacrimi de bucurie.

Le-am schimbat pe toate 3, le-am cositorit si apoi totul a inceput sa functioneze corect :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sub cadrul de plastic care tine releele de la jug. Ala sta in doua holsuruburi prins, le scoti alea, injuri 5 minute, scoti cadrul cu relee si ajungi la diode.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are legatura cu faptul ca aia pe la itp nu prea stiu la ce se uita. Dual spark scoate euro 2 cu catalizator si euro zero fara. Poate ala s-a referit la faptul ca nuvede compusi de ardere de ulei.

 

La topspeed merg cu ea in 6500 - 7000 rpm de cand o am. Cartea spune ca e ok asa si are dreptate - motorul nu are nici o problema chiar daca a ajuns la 135 mii km.

Diferentele de consum cu cele 2 filtresunt pe aceeasi mobra cu acelasi soft si cu acelasi stil de mers in aceleasi anotimpuri. Asta ca sa nu mai zic ca nu mi se mai pare asa de dornica sa stea pe la 7000 rpm (amestec prea bogat la WOT ? )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa zicem ca la un motor twinspark s-ar putea face aberatia asta, problema e ca in aceste conditii testul nu ar fi concludent.


» Post actualizat in 07 Jun 2018 06:27

incalzesti motorul si iei compresia normal.

 

Nu incalzesti nimic, tu cand pornesti motorul ai motorul rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca incerci aberatia aia pe un twin spark cel mai probabil o sa iti sara compresmetrul in fata.

 

Compresia motorului se verifica la cald, pentru a o putea compara cu valorile din manual - date pentru motor cald. In cazurile in care un producator considera relevanta si compresia la rece atunci iti da doua valori in carte si iti specifica la ce temperatura ambianta o masori pe aia la rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si se stie doar, de compresie ai nevoie numa' si numa' la pornire! Pe urma poa' sa cada si in baie ca nu-i problema :P

 

Daca ai compresie la rece ai in mod sigur si la cald. Am gasit o data o diferenta de 1.5 atmosfere intre compresia la rece si compresia luata la cald, alta data mai putin, (0.7-1atm) iar in alte dati deloc.

» Post actualizat in 07 Jun 2018 06:46

daca incerci aberatia aia pe un twin spark cel mai probabil o sa iti sara compresmetrul in fata.

 

Daca ai ceas adevarat nu-ti sare nimic, cel mult se decalibreaza. Problema e ca la viteza de lucru a pistonului intr-un motor pornit iti va face compresie chiar daca ansamblul este uzat. Acesta este motivul pt care compresia se masoara invartind motorul la electromotor fara sa porneasca. Unde o fi citit flacaul ca compresia se masoara cu motorul pornit nu stiu dar in ziua de azi nimic nu ma mai mira.

 

Compresia motorului se verifica la cald, pentru a o putea compara cu valorile din manual - date pentru motor cald. In cazurile in care un producator considera relevanta si compresia la rece atunci iti da doua valori in carte si iti specifica la ce temperatura ambianta o masori pe aia la rece.

 

Repet, pornirea o faci la rece, nu la cald.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa ne spuna multe in functie de diferente si de probleme. Dar daca vorbim dpdv al constatarii uzurii motorului este irelevanta compresia cu motorul cald, te mai si chinui sa-i iei compresia si maresti inutil manopera si timpul de testare.


» Post actualizat in 07 Jun 2018 11:55


 

Ultima propozitie rezuma esentialul, aceleasi valori le intalneam si la banala Dacia 1310:

  • A new engine should have something between 10-12 bars. After a while this reduces to 8-10 bars. Service is needed when it drops below 7, but you'll recognize that because the engine won't run correctly (no power).

Adica daca aveai compresie sub 8 atm la Dacie era inceputul sfarsitului.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ce e relevanta o compresie buna? Pentru bunul mers al mobrei, evident... Deci la rece este absolut irelevanta...ideea este ce compresie are in punctul de caldura adecvata functionarii in parametrii normali.

Iar cu intrebarea "cat duce un motor d-asta"...duce atat de mult incat consumul de ulei poate sa ajunga si la 1l/1000km conform manualului...si motorul va functiona in rest in parametrii...

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este totusi o diferenta pentru ca motorul porneste si la 6 bari. Atat arata cu decompresorul neblocat

cu decompresorul neblocat trebuie sa il lasi sa dea mai multe ture casa ajungi la valoarea reala.

Atentie la dual spark - scoateti fisa de pe bujia nr 2 sa nu apara accidente pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...