Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salutare...am zis sa nu mai rasfoiesc. Cat ar trebui sa incarce releul unui gs/dakar 2005?

Am meu baga cam 13.20 v

Multumesc

Eu dupa ce pornesc, la relanti are 14.4-14.5 V. Cand am turatie mare in mers mai scade un pic.

Am gasit asta pe site la f650, sunt mai multe informatii acolo:

post-97847-0-23431000-1537167667_thumb.jpg

Editat de Kez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

poti suspecta multe alte lucruri, primul fiind o demagnetizare a volantei. Cam la acelasi nivel se poate vorbi despre bobina arsa in stator (usor de masurat) - daca merge in 2 faze nu are destula putere (in cazul lui titi.dudu). Contactele imperfecte sunt o posibilitate (destul de mica totusi)

Daca imi aduc bine aminte masuratorile se fac la 3000 (sau 3500) rpm si cu bateria complet incarcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele 3 faze masoara la fel.

Demagnetizarea volantei ar afecta incarcarea si la rece si la cald, nu?

La mine doar cand e incins bine scade incarcarea.

Adica dupa ce si-a dat drumul ventilatorul macar o tura.

Masurasem si cablurile + si - (de la alternator / releu spre borne si erau ok - sub 1 ohm).

Pana la urma, m-am inpacat cu ideea si ca solutie, pun incarcatorul destept pe baterie o data pe luna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai masurat infasurarile la cald - exact atunci cand face ? poate ca una din infasurari are cateva spire care nu sunt pe treaba lor si fac pe nebunele la cald (intra in scurtcircuit sau se intrerupeuna din ele)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. Inca o intrebare. Am gasit ceva urme de lichid pe furtunul de la radiator spre motor si pe blocul motor. E ceva maroniu si destu de intarit de la caldura banuiesc. Apa era cam pe minim sau putin sub. Inainte sa o pornesc a cazut de pe cric...am pornit si tot ok. Dupa o urcare s-a aprins becu la apa, ventilatorul clar baga. Am oprit de s-a racit putin si la vale n7 s_a mai aprins bec si tot ok. Am completat cu apa,aerisit si la radiator si la surubul din blocul motor dar tot intra ventilator in treapta 1 si nu se mai prea opreste chit ca radiatoryl e dedtul de rece. Ceva opinii?

Multumesc

Editat de Gabitza_Bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva opinii?

Multumesc

 

In primul rand verifica daca deschide termostatul. Daca radiatorul e rece si merge ventilatorul e posibil ca termostatul sa deschida prea tarziu sau deloc. Chestia asta ar fi posibila pt ca la F650 nu este termocupla pe radiator iar ventilatorul este comandat de calculator care isi ia temperatura de la un senzor aflat pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Multumesc pentru link.


» Post actualizat in 25 Oct 2018 19:24

Pentru cine are nevoie, am doua cauciucuri de donat, ContiTrailAttack 2, cel pe fata dot0417 si spatele dot3016. Doar sa vina sa le ia. Sunt din Bucuresti.


» Post actualizat in 25 Oct 2018 19:27

Edit: caut carene fata, in special cea mica de pe mijloc, in stare buna, cu toate urechile de prindere intacte, masca de la far si eventual si farul. Multumesc.


» Post actualizat in 28 Oct 2018 23:12

Ehe, ce bine ii statea langa Dakarul meu acum ceva ani :)

 

Ii sta bine si asa:


» Post actualizat in 30 Oct 2018 20:04

Ce optiuni am sa inlocuiesc mansoanele incalzite OEM cu altele aftermarket? Parca nu imi vine sa dau 120euro pe un singur manson (dreapta). Firele erau rupte, le-am lipit, izolat, au functionat 15min apoi iar a bubuit siguranta.

post-41831-0-93964800-1540495311_thumb.jpg

post-41831-0-84973300-1540768332_thumb.jpg

post-41831-0-41143100-1540768347_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Probleme cu Dak'ul - iarasi.

Tocmai mi-a papat a doua baterie in mai putin de un an. 

I-am pus in aprilie o ieftinitura de VoltOn, a mers ok tot anul (o mai puneam la incarcat cand nu o foloseam mai mult de o saptamana).

Acum a stat aproape 3 saptamani pe tusa. Cand am pus contactul si am vazut 10.8V pe voltmetrul de bord nici nu am mai incat sa o pornesc.

I-am dat incarcare de 24ore cu 'fenomenalul' speedCharger de la Lidl si am incercat sa o pornesc. Nu a vrut...Bateria scade sub 11.5 cand invarte de 2-3 ori dupa care isi da duhul.

Pus din nou la incarcat bateria si testez circuitul - cu motorul oprit ceva fura cam 42mA din baterie (am tinut aparatul de masura cateva minute inseriat cu bateria la borna minus).

Dupa calcule asta ar veni ca orice baterie de 12Ah s-ar termina complet in 2 saptamani de stat degeaba.

A mai vazut cineva curentul asta la repaos? Voi o tineti iarna la incarcat? Sau o deconectati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am verificat niciodata curentul de repaus, dar iarna trecuta chiar am fost nesimtit, si din noiembrie pana prin martie n-am pornit-o si n-am incarcat-o deloc, bateria a stat pe motor (e drept, intr-o hala unde temperatura probabil n-a scazut sub 10 grade). In primavara a luat-o la prima cheie, si asta in conditiile in care bateria (JMT gel) nu era noua, avea deja 4 ani (a decedat de altfel pe la inceput de toamna). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Total anormal! Nici o masina nu arvtrebui sa aiba consumul asta, dar pe de alta parte n-ai mai fi avut tu >10V daca ar consuma non stop 42mA! Ori n-ai asteptat suficient FARA SA INTRERUPI NICI O CLIPA circuitul si n-au "adormit" toate alea, ori ai ceva furacios. Vezi ce e alimentat permanent, fara contact, si elimina cate un consumator pe rand. Posibil sa fie de la alternator/releu de incarcare, dar nu stiu schema circuitului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@titi.dudu: Cum e nivelul de electrolit? Datorita pozitiei deasupra motorului bateria se incinge si pierde din electrolit, eu completez cam de 1-2 ori pe an cu apa distilata. La mine cand nu mai are destul curent bateria se comporta ca si cum are tps-ul cu probleme, trebuie sa o ajut cu acc la pornire altfel se opreste. Daca scapi motocicleta pe jos si nu o ridici imediat curge electrolit din baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...