Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

La 20.09.2019 la 11:14, zemil a spus:

In iarna voi scoate la vanzare amortizorul fata, este un WP care se comporta exceptional. Il puteti considera ca un teaser, cine este interesat, sa ma contacteze

KIMG2533.JPG

care ar fi pretul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Ma poate ajuta cineva cu dimensiunile simeringurilor de la pompa de apa, am cumparat mai multe acum un an si jumatate de la BADI dar nu mai gasesc nici piesele nici codul si dimensiunile. Mersi!

Am gasit dimensiunea: The seals are 10-26-7mm (ID- OD- W)

La Badi sunt mai multe pe dimensiunea asta si nu stiu pe care sa-l iau:

Simering 10*26*7 HMS5RG SKF

Simering 10*26*7 HMS5V SKF

Simering 10*26*7 HMSA10RG SKF

Simering 10*26*7 HMSA10V SKF

Simering 10*26*7 HMSA75R SKF

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai intra si tu pe site la SKF, ca gasesti acolo semnificatia literelor din cod. Simeringurile alea difera prin material, constructie (cu carcasa cauciucata, sau metal expus) si numarul de buze. Dar n-as putea sa iti spun pe de rost care e care.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 09.10.2019 la 9:39, fnp a spus:

Salut! Ma poate ajuta cineva cu dimensiunile simeringurilor de la pompa de apa, am cumparat mai multe acum un an si jumatate de la BADI dar nu mai gasesc nici piesele nici codul si dimensiunile. Mersi!

Am gasit dimensiunea: The seals are 10-26-7mm (ID- OD- W)

La Badi sunt mai multe pe dimensiunea asta si nu stiu pe care sa-l iau:

Simering 10*26*7 HMS5RG SKF

Simering 10*26*7 HMS5V SKF

Simering 10*26*7 HMSA10RG SKF

Simering 10*26*7 HMSA10V SKF

Simering 10*26*7 HMSA75R SKF

 

Garnituri pompa apa din viton, rezistente la temperatura si ulei: PART NUMBER SKF 10x26x7 mm HMSA 10V

 

Cel mai bine e sa schimbi tot chitul e afectat si axul, daca s-a stricat garnitura.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Va salut. Îmi poate spune cineva dacă BMW F650 Gs sau GS Dakar de poate conduce cu A2??? Multumesc frumos

vreau sa ii iau fiului meu un motor pentru A2 și nu știu la ce sa ma orientez. Am avut pe vremuri Aceste 2 modele și cred ca ar fi foarte potrivit pentru el, mai ales Dakarul, el are 194 cm înălțime și chiar nu știu la ce sa ma orientez la înălțimea lui. Va multumesc.

Editat de adam.adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, adam.adrian a spus:

Va salut. Îmi poate spune cineva dacă BMW F650 Gs sau GS Dakar de poate conduce cu A2??? Multumesc frumos

vreau sa ii iau fiului meu un motor pentru A2 și nu știu la ce sa ma orientez. Am avut pe vremuri Aceste 2 modele și cred ca ar fi foarte potrivit pentru el, mai ales Dakarul, el are 194 cm înălțime și chiar nu știu la ce sa ma orientez la înălțimea lui. Va multumesc.

 

Da se poate si e chiar foarte simplu de facut conversia.

Pe cama de acceleratie, exista doua orificii pentru capatul cablului de acceleratie, iti ia cam 20~30 de minute operatia cu tot cu desfacut carene si cu o bere bauta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, ERU a spus:

 

Da se poate si e chiar foarte simplu de facut conversia.

Pe cama de acceleratie, exista doua orificii pentru capatul cablului de acceleratie, iti ia cam 20~30 de minute operatia cu tot cu desfacut carene si cu o bere bauta. :)

Multumesc pentru răspuns. Eu întrebam dacă unul de fabrica, care are 50 CP dar am inteles ca are 36KW, nu 35, se poate conduce cu A2. Dacă se face conversia, trebuie făcut de firma autorizată, cu acte, trecut totul in CI la RAR și in talon, etc. Deci e multă umblătură pentru 1Kw 🤔🤷‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Editat de adam.adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Imi cer scuze ca intreb aici, dar nu am gasit rubrica pentru G650 Xcountry. Am cumparat azi un Xcountry, din 2007 , cu 17000km.  Motorul si ECU banuiesc ca sunt la fel.

Aveti ideea daca cheia de contact e cu Chip, sau e chioara ?

Am doar o cheie si ma gandeam sa ii fac o dublura. Unde pot face asta ?

Piese pentru ele, de unde mai luati ?

O sa am nevoie sigur de furtunul care pleaca din dreapta motorului si ajunge in admisie. Am vazut ca e cam naclait de ulei.

Multumesc !

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Nooxy a spus:

Salutare,

Imi cer scuze ca intreb aici, dar nu am gasit rubrica pentru G650 Xcountry. Am cumparat azi un Xcountry, din 2007 , cu 17000km.  Motorul si ECU banuiesc ca sunt la fel.

Pics or never happened.

Asa am banuit si eu in legatura cu motorul, dar sunt ceva diferente, cred ca greutatea de pe ax e mult mai mica pentru ca se tureaza semnificativ mai repede fata de 650gs si are niste cai in plus.

Acum 13 ore, Nooxy a spus:

Aveti ideea daca cheia de contact e cu Chip, sau e chioara ?

Cred ca e chioara.

Acum 13 ore, Nooxy a spus:

Am doar o cheie si ma gandeam sa ii fac o dublura. Unde pot face asta ?

Incearca la un DIY.

Acum 13 ore, Nooxy a spus:

Piese pentru ele, de unde mai luati ?

Nu prea se strica.

Acum 13 ore, Nooxy a spus:

O sa am nevoie sigur de furtunul care pleaca din dreapta motorului si ajunge in admisie. Am vazut ca e cam naclait de ulei.

Multumesc !

 

 

Pentru cam orice intrebari legate de acest model:

 

http://www.mattsnook.com/bmw/bmwXCountry/

 

La 21.02.2020 la 10:08, adam.adrian a spus:

Multumesc pentru răspuns. Eu întrebam dacă unul de fabrica, care are 50 CP dar am inteles ca are 36KW, nu 35, se poate conduce cu A2. Dacă se face conversia, trebuie făcut de firma autorizată, cu acte, trecut totul in CI la RAR și in talon, etc. Deci e multă umblătură pentru 1Kw 🤔🤷‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Am inteles acum, pe tine te interesa dpdv legal. Habar nu am, daca as fi in situatia ta m-as risca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de munca la ea, dar sper sa o scot la capat.

Am de facut revizie(ulei ,filtre, bujii), revizie furca(trebuie sa vad de unde gasesc ce am nevoie), baterie,  cauciucuri (am comandat deja tkc80, ca ce are pe ea sunt din 2012), furtunul naclait( cred ca recircula gaze din motor in admisie), skidplate, handguards, o maneta de frana , camere de rezerva, contactul de frana fata( nu lucreaza, poate iese cu spray), kit de lant , lichid racire, placute si lichid frana ,  si poate verificat joc valve. Daca o sa mai ramana bani, poate si o toba mai usoara.

Am vazut ca se cam opreste la rece, si deocamdata am curatat ieri corpul de injectie , si am resetat TPS. S-a mai oprit doar o singura data la pornirea la rece. De la la fostul proprietar am inteles ca face figuri si la cald, si trebuie uneori sa astepte 15 min ca sa o poata porni. Sper sa o rezolv cu baterie noua, daca nu cu cama de la decompresor.

Deocamdata am adus fierul ieri acasa. Azi sper sa imi dea fostul proprietar actele, si sa o bag la incris. Intr-o luna sper sa ajunga asa cum imi doresc .

Daca aveti recomandari, le astept cu nerabdare.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Work in progress...

Intre timp, un Mester de incredere s-a apucat de ea, pe apucate, ca are si altele pe cap.Pe langa cele de mai sus, l-am rugat sa verifice si rulmentii de bascula .

Au mai aparut si neprevazute: rulmenti jug, garnitura praf pompa frana spate, garnitura praf culisa etrier spate, bec numar. Am mai comandat (de rezerva)tampoanele de cauciuc de antrenare (se gasesc foarte greu spre deloc) de la roata spate ,toba LeoVince. Unele accesorii ajung tocmai in aprilie, dar e ok si fara ele, macar sa mearga mobra pana atunci. Am schimbat comanda si la cauciucuri , si am luat Mitas E07+, si camere noi.  Stopul nu se aprindea pe frana fata, si am gasit un fir intrerupt in instalatie. Ca sa nu desfac toata instalatia, am tras un fir in paralel, si e ok acum.Tot atunci am schimbat si pedala de la schimbator cu una metalica .Am cam sarit calul cu cheltuielile, dar macar sper sa iasa ceva ok( eram constient ca BMW +ani multi =cheltuieli mari de resuscitare), si asta fara sa ma arunc la modificari de suspensii si roti. Cel mai nasol e ca unele repere nu se mai gasesc, sau se gasesc foarte greu.

Vestea buna e ca mi s-a anulat un curs de 2 saptamani afara, si sper sa o scot la iarba verde in weekendul viitor.

Pe viitor daca ma prinde partea de off , si sunt sanatos, ma tenteaza suspensii schimbate( am inteles ca se potrivesc ceva Wp43 sau Shivers de 45 pe fata, ca pe spate sunt mai multe variante) , alte cercuri la roti+facute tubeless, si poate un rezervor suplimentar.

Accept sugestii si reclamatii 😋.

work in progress.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.03.2020 la 20:49, Nooxy a spus:

 

Pe viitor daca ma prinde partea de off , si sunt sanatos, ma tenteaza suspensii schimbate( am inteles ca se potrivesc ceva Wp43 sau Shivers de 45 pe fata, 

 

Daca te tenteaza WP43 stiu o furca de vanzare la un pret bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vrei sa modelezi una dupa modelul celei din fata dintr-o sarma otelita (jur ca n-am avut nici o bucatica la indemana ca as fi fabricat-o eu), iti pot livra saptamana viitoare kit-ul poz. 7 din imagine la vreo 40 lei, original BMW.

frana spate G650.png

Acum 3 ore, Nooxy a spus:

O siguranta culisa etrier frana spate , aveti careva de vanzare, sau stiti de unde pot cumpara ?

 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc John,

Am fost pe la magazinele de piese auto si am gasit cateva marimi, atat sigurante cu arc(parca asa le cheama)  , cat si cateva splinturi. Fac proba  in seara asta , si vad daca se potriveste ceva,  (nu am desfacut sa masor) si am luat mai mult la ochi. In caz ca nu se potriveste nimic, apelez la tine.

Multumesc frumos, pentru tot !

Editat de Nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, m-a mâncat undeva să-mi iau Dakar. Evident, cu probleme, că așa îmi place mie, să mă complic.

Ce problema are: pornește greu la rece. Practic, dacă nu trag de accelerație sa o țin eu in 3000rpm, nu pornește. Nu are erori pe diagnoză. Cat o țin accelerată până se încălzește merge ca porcul, trage să moară și da rateuri. Când se încălzește, merge ok. Stă la relanti, trage, etc. Ce i-am făcut:

1. Înlocuit tps. Nu cu unul nou, ci cu unul din dezmembrări (de E46 318i, e fix același cod de piesa). Pornirea la rece a rămas la fel, dar se simte o îmbunătățire la cald (înainte nu stătea nici la cald la relanti, acum sta până se termină benzina)

2. Înlocuit senzor temperatură apă. Degeaba.

3. Reset in toate modurile posibile, cu softul de diagnoză, cu scos baterie, cu scos mufa ECU. Degeaba.

 

Idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in primul rand nu se trage de acceleratie la pornire daca o faci si porneste nu va mai sta la relanti. Corect este sa apesi butonul pana porneste (in functie de anul de fabricatie se astepta becurile de ulei si apa sa se stinga) daca nu o face trebuie cautata problema in alta parte. Prima data eu asi verifica daca functioneaza corect pompa de benzina si regulatorul de presiune. Am intalnit sorb crapat care nu reusea sa traga benzina atunci cand rezervorul era aproape de golire. Verifica daca la pornire ai presiune inainte de injector (desfaci colierul si vezi daca iti sare benzina in ochi). Curata corpul acceleratiei in special "idle control device". Verifica partea electrica, conexiuni de la baterie in jos, mufe, cabluri ( instalatia are prostul obicei sa se roada in dreptul robinetului de preload). Daca nu apar semne de cooperare trebuie sapat mai adanc de ex senzor hall (are prostul obicei sa adune mare parte din rezidurile metalice care ti se plimba prin ulei si incepe sa bata campii cu efect de pornire aleatorie si mers neregulat). Acum ai material de studiu, spor la mestereala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, TDX a spus:

Poate ar trebui curățat "idle actuator" - un ceva care ține de relanti.

L-am verificat, că era curat luna. Și el și tot corpul injecției.

STIU cum ar trebui sa pornească. Doar buton, fara accelerație. Daca ii dau așa NU pornește. Deloc. Cel mult da câteva rateuri. Singurul mod in care reușesc să o pornesc după câteva încercări e cu accelerația trasă.

Face la fel și cu rezervorul plin și cu el gol, excludem sorbul. Pot verifica pompa de presiune, dar puțin probabil. Când se încălzește trage de rupe. Urcă până la roșu în treptele 1-4, 5 n-am incercat. Și tine relanti.

 

Mai săpăm, mulțumesc frumos pentru sugestii.

Editat de Baxxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

UPDATE: am rezolvat.  Proprietarul anterior a schimbat idle actuator fara sa stie ca cel de single spark e diferit fata de cel de twin. 

 

Am pus actuator de twin si merge de rupe motocicleta acum. Porneste instant si trage frumos. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Nooxy cheia e fara cip, o copiezi oa orice atelier. Sa ai o bucata de sarma( 6-8 cm sub sa). Contactul e super prost, pe partea de lipituri,  si daca ramai pe undeva, invartind fara succes cheia, scoti mufa contactului, din spatele farului, si pui sarma. Tot contactul prost, de fapt lipiturile lui, iti poate indica, in bord, o valoare de incarcare mai mica decat cea reala. Daca ai dubii, foloseste un multimetru. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Cozmino, cu cheia am rezolvat de atunci cu 30 lei la un atelier de chei,  dar cu contactul , din pacate pentru mine, am aflat asta prea tarziu, si acum 2 saptamani am impins cam 5 km la mobra. Norocul meu , daca se poate spune asa , a fost ca eram relativ aproape de casa. A murit brusc, in mers, si totul stins. Am verificat baterie, si sigurante in drum , si am renuntat. Am descoperit un fir rupt din contact acasa. Am lipit firul si turnat rasina peste. Sper sa nu mai faca. Oricum acum stiu ce sa fac. Fac contact intre fire si , o rezolv. Un contact nou e cam 700 de lei, si nu m-am indurat, mai ales fiindca e prost proiectat si se poate rupe oricand. Dupa am descoperit pe net  ca e des intalnita problema, la seria x. Si uite asa am impins eu de mi-au iesit ochii, de mi-am adus aminte de Hoinar, dara ala era macar mai usor, si eu  pustan.

Sa stii ca , am o umbra de regret ca nu am luat 690-ul ala de la tine, ca l-ai avut la super pret, ca mult nu mai am si ajung si cu Xcountry la pretul ala, si tot nu o sa faca ce facea 690-ul.

Bafta si sanatate multa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...