Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Acum 23 ore, Patrick_M a spus:

Ce reper cautam? Incercuieste-l si facem cumva

Screenshot 2021-02-14 at 21.41.42.png

@misionaru

 

Salutare Patrick, am pus o poza mai jos cu reperele de care vorbeam, dar datele problemei s-au schimbat intre timp. 

 

Astazi am avut ceva mai mult timp liber sa ma uit la cele doua articulatii de la amortizor si am observat ca sunt de fapt doua bucse cu grad limitat de rotatie (camasa exterioara si camasa interioara de otel), rotatia fiind undeva pe la 15 grade minim si maxim si care nu se rotesc la mana, ci doar daca prinzi un capat de bucsa fix si rotesti de amortizor. Prin urmare, nu vorbim de un rulment blocat, ci de ceva care este ok, deocamdata. 

 

Piesa de care vorbea smar2, e un simplu cilindru de otel, pe post de distantier, care fixeaza bucsa din amortizor de cadru, prin strangerea surubului cu nr. 5. In realitate, acel cilindru are si o garnitura de cauciuc peste, insa nu este o bucsa in sensul in care are amortizorul la capete. O sa pun o poza. Mai exista piesa cu reperul 2, pozitionata in partea opusa, cu care se strange amortizorul de cadru, astfel incat surubul nr. 5 se infileteaza intr-un alt cilindru metalic cu filet. Garnitura de cauciuc ce vine peste metal, insa, e mai lunga, mult mai lunga.

 

In fine, ca o concluzie, problema suspensiei pe care o am, nu tine de articulatii, asa cum am crezut initial, prin urmare, nu mai are relevanta discutia legata de rulmenti si trebuie sa gasesc solutii mai radicale. 

 

Multumesc inca o data celor interesati si care au raspuns intrebarilor mele! 

 

 

Screenshot 2021-02-15 201938.jpeg

WhatsApp Image 2021-02-15 at 20.33.27 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-02-15 at 20.33.27.jpeg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu, nu am joc. Bucsa e foarte rigida, isi face rolul pe care il are perfect. 

 

Problema mea e, se pare, de alta natura si nu tine de articulatii. 

 

Edit: ca sa se inteleaga mai exact, pentru cine intereseaza evident, problema mea este ca dupa coprimarea suspensiei de pe spate, apasand pe sa cat se poate de tare cat timp motocicleta este oprita in pozitia verticala fara rider, revenirea inapoi e dupa 3-4 secunde. 

 

Initial am acuzat articulatiile blocate/gripate, inclusiv de la bascula. Am exclus toate cauzele, una cate una...din pacate, rezultatul ma va costa niste bani mai multi decat niste rulmenti... 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Patrick_M a spus:

@misionaru Pune niste vaselina buna pe tija telescopului (poate fi uscat simeringul de ulei si sa provoace o frecare greoaie), desfa articulatiile si strange la nm. Poate chiar un service la telescop, daca nimic nu merge. 

 

Suspensia motorului meu este capsulata, se pare, nu se poate repara/servisa. Asa au zis cei de la Bardakmotor, iar de la RAMS am primit acelasi feedback. Deci, service e exclus...din pacate.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.02.2021 la 22:08, misionaru a spus:

 

Suspensia motorului meu este capsulata, se pare, nu se poate repara/servisa. Asa au zis cei de la Bardakmotor, iar de la RAMS am primit acelasi feedback. Deci, service e exclus...din pacate.

 

 

Daca RAMS ti-a zis ca nu o serviseaza iti trebuie alt amortizor. Partea naspa e ca o sa te coste un pic, partea buna este ca ulterior o sa aflii ce inseamna o suspensie, pentru ca ceea ce a pus BMW acolo sunt niste porcarii infecte de scuter chinezesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.02.2021 la 21:20, ERU a spus:

Daca RAMS ti-a zis ca nu o serviseaza iti trebuie alt amortizor. Partea naspa e ca o sa te coste un pic, partea buna este ca ulterior o sa aflii ce inseamna o suspensie, pentru ca ceea ce a pus BMW acolo sunt niste porcarii infecte de scuter chinezesc.

 

Acelasi feedback legat de calitatea suspensiei stoc am primit-o si de la rams, deci incep sa cred ca e adevarat 😄 

 

Am comandat deja un alt amortizor, e vorba de un Ohlins BM 043, nu high end, pentru ca nu cred ca folosesc un high end la adevarata lui valoare, dar cred ca o sa fie si asta peste ce era stoc. Intr-adevar e naspa ca am dat oricum niste bani, dar aia e, nu poti sa le ai pe toate. Vrei motor fara investitii, iti iei unul nou. Nu stau sa ma plang si nici nu vreau sa raman cu banii in buzunar cand ma baga in groapa 😄

 

Link-ul e unul informativ, comanda nu am facut-o pe acel site. Dar, ca idee, cel high end era undeva la 900 euro + TVA, practic de doua ori mai scump. Si tot nu ajungea la cat costa unul stoc de la bmw.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, misionaru a spus:

 

Acelasi feedback legat de calitatea suspensiei stoc am primit-o si de la rams, deci incep sa cred ca e adevarat 😄 

 

Am comandat deja un alt amortizor, e vorba de un Ohlins BM 043, nu high end, pentru ca nu cred ca folosesc un high end la adevarata lui valoare, dar cred ca o sa fie si asta peste ce era stoc. Intr-adevar e naspa ca am dat oricum niste bani, dar aia e, nu poti sa le ai pe toate. Vrei motor fara investitii, iti iei unul nou. Nu stau sa ma plang si nici nu vreau sa raman cu banii in buzunar cand ma baga in groapa 😄

 

Link-ul e unul informativ, comanda nu am facut-o pe acel site. Dar, ca idee, cel high end era undeva la 900 euro + TVA, practic de doua ori mai scump. Si tot nu ajungea la cat costa unul stoc de la bmw.

Sigur este peste cel stoc, pentru ca cel stoc e o foarte foarte foarte slab, dar la partea cu motorul  nou te contrazic, mai bine un 700/800 SH care sunt semnificativ mai bune decat 850 si cum se mai cheama ala lobotomizat din soft si de o parte din diferenta upgrade la suspensie. Din punctul meu de vedere [si nu doar al meu] sunt cei mai bine investiti bani, cat de mult poate fi considerata o investitie buna in moto. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.02.2021 la 22:05, ERU a spus:

Sigur este peste cel stoc, pentru ca cel stoc e o foarte foarte foarte slab, dar la partea cu motorul  nou te contrazic, mai bine un 700/800 SH care sunt semnificativ mai bune decat 850 si cum se mai cheama ala lobotomizat din soft si de o parte din diferenta upgrade la suspensie. Din punctul meu de vedere [si nu doar al meu] sunt cei mai bine investiti bani, cat de mult poate fi considerata o investitie buna in moto. :)

 

Mulțu' pentru pareri, tie si celorlalti participanti la discutie!

 

Imediat dupa ce imi fac o parere legata de noul amortizor, am sa revin cu un reply. 

 

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cu parere de rau iti spun, manualele de reparatie sunt pe bani, chiar si pe internet. Iar cei care le cumpara, majoritatea dintre ei, nu le impartasesc. A nu se confunda cu manualul de utilizator, "care e" pe toate drumurile, vorba vine...

 

Poate, daca expui o problema anume pe care o cauti, te va ajuta cineva cu alte informatii adiacente...un link de video, niste poze, pareri, injuraturi...😄

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O minima cautare pe google si gasesti manualul de reparatii, complet gratuit.

De exemplu aici: https://www.manualslib.com/manual/368633/Bmw-F-650-Gs.html

 

Dai click sus pe butonul verde de DOWNLOAD, apoi pui bifa ca nu esti robot si dai click pe GET MANUAL, si apoi pe pagina urmatoare DOWNLOAD PDF. Si aia e.

 

Spor la reparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.03.2021 la 11:46, smar2 a spus:

O minima cautare pe google si gasesti manualul de reparatii, complet gratuit.

De exemplu aici: https://www.manualslib.com/manual/368633/Bmw-F-650-Gs.html

 

Dai click sus pe butonul verde de DOWNLOAD, apoi pui bifa ca nu esti robot si dai click pe GET MANUAL, si apoi pe pagina urmatoare DOWNLOAD PDF. Si aia e.

 

Spor la reparat.

Share de pe onedrive, link:

 

https://onedrive.live.com/?cid=D45AB9DA66946205&id=D45AB9DA66946205!235460&parId=D45AB9DA66946205!105&o=OneUp

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 3/10/2021 at 8:13 PM, misionaru said:

manualele de reparatie sunt pe bani, chiar si pe internet.

 

On 3/13/2021 at 11:46 AM, smar2 said:

gasesti manualul de reparatii, complet gratuit.

 

10 hours ago, misionaru said:

Share de pe onedrive, link:

 

🤔

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca m-am inselat, unele dintre ele se gasesc gratuit, probabil conteaza si anul de fabricatie al motorului. Din pacate...sau nu, pentru motorul meu, m-am incadrat in varianta pe bani. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 21.03.2021 la 14:41, sivi a spus:

Salutare, aveti idee de unde pot achizitiona cele de stuturi/oringuri de etansare a furtunelor ce intra in cutia carburatorului/aer? 

Da ,la orice reprezentanta BMW care se ocupa si cu vinzarea de piese....eu de la ei am luat ce cauti si tu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare! In momentul operațiunii de schimbare a pinionului lanțului de transmisie am remarcat un joc axial al axului din cutia de viteze. Jocul este de 1 mm, maxim, doar axial-pe lungimea axului, radial-sus, jos, stânga, dreapta nu are nici un joc. Este normal acel joc axial? 

Editat de motanul motorist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare! Mai stie cineva vreo sursa de unde se pot comanda furtunuri de frana imbracate in otel impletit? Macar pe fata parca as incerca sa vad daca e vreo diferenta, mai ales ca cel original a inceput sa se cam uzeze si pe exterior.

Thunderbikes din TM au renuntat la afacerea asta din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 15.06.2021 la 16:16, cdarken a spus:

Salutare! Mai stie cineva vreo sursa de unde se pot comanda furtunuri de frana imbracate in otel impletit? Macar pe fata parca as incerca sa vad daca e vreo diferenta, mai ales ca cel original a inceput sa se cam uzeze si pe exterior.

Thunderbikes din TM au renuntat la afacerea asta din pacate.

S-a rezolvat. Am comandat din UK. A durat 3 saptamani sa ajunga, dar e montat pe motocicleta. Legat de acelasi subiect, are cineva o poza cu traseul din fabrica pentru furtunul de frana la motocicleta fara ABS?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Din ce vad in poza, atasat senzorului mai e un ciot de 2 cm de cablu. Daca dezizolezi cu atentie bucatica de cablu ramasa, ar trebui sa ai cum innadi cablul.

 

Ca sa etansezi frumos lipiturile, vezi ca exista tub termocontractor cu un gel adeziv la interior care se topeste si izoleaza etans cand il incalzesti. Unele au si factor mare de contractie, adica se strang de 3-4 ori fata de diametrul original, si poti sa imbraci partial si senzorul cu el, ca sa fii sigur ca e etans. Mai mult de 2-3 fire nu sunt in cablul ala, deci nu ar trebui sa fie extrem de greu de innadit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...