Jump to content

Recommended Posts

Eu recomand service Mototehnica dedicat BMW cu oameni deosebiti. Ex. Tibi care a lucrat la AB. Preturi bune fata de AB.

Edited by motanul motorist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari!! Detin cineva o informaie unde pot sa gasesc o furca fata pentru DAKAR?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut colegi.

Ma intereseaza un arc+amortizor spate SH de F650 GS DAKAR.

Daca cumva stiti de vreunu de vanzare, dati-mi si mie un semn.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat si eu pompa de apa ieri.

am ales sa pun simeringurile de va viton, http://www.x-paprika.ro/product.php?id=61706

mi s-au parut mai ok pt ca au buza dubla la ax.

a trebuit sa dau si evacuarea jos, pt ca nu m-am prins cum sa scot capacul, nici dupa 2 ore, 3 oameni =)), fara sa scot evacuarea.

problema reala in schimb eu am avut-o, si inca o mai am, la surubul de fixare al tevilor de ulei din partea superioara, ala de sub cadru.

acolo am stat inca 2 ore, pt ca nu am putul sa-l mai bagam la loc, unghiul de intrare nu permite sa-l pui cu o surubelnita, iar mana acolo nu intra sub nici o forma, asa ca l-am lasat fara. Tevile nu se ating de nimic, doar ca nu mai sunt fixate acolo.

am dat comanda de furtun de ulei rezistent pana la 150 de grade, ca sa fac modificarea cu furtun in loc de teava, dar nu stiu cum sa rezolv problema surubelului.

voi ati reusit sa-l puneti la loc? aveti vre-un pont pt mine?

daca pui furtun partea cu urechea de prindere se taie

eu am avut acces si la intinzatorul de lant de distributie multumita furtunului

am desfacut conducta de frina care e mai jos in dreptul surubului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta careva care o mai patit...

 

La un f650 cs, cand se incalzeste motorul, moare brusc. Asta se intampla in jurul la 83 86 de grade, ca vad pe diagnoza.

Cand e rece porneste relativ normal, dar cand se incalzeste moare brusc la relanti.

 

Radiatorul are ceva por ca e murdar in stanga fata, aduna praf, etc. Pompa de apa lucreaza ca am apa calda in radiator.

 

Daca scot mufa de la senzorul de temperatura, cdi-ul vede ca are -30 de grade si porneste ventilatorul tot timpul. Cu mufa pusa, ventilatorul nu porneste veci.

Am incercat si sa il pornesc cu termostatul scos, dar la fel face, deci as exclude ala...

 

Incarcarea e buna, sonda lambda functioneaza normal... Ce as putea verifica/incerca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat furtun, la urmatorul schimb de ulei fac si modificarea asta, poti face o poza la furtunul tau? Sa vad cum si ce ai facut?

In alta ordine de idei, e iarna (cica) si ma tot gandesc la intinzatorul de lant si supape.

Am 20k km, si nu stiu daca s-a schimbat/ verificat ceva pe acolo, si eu is si de parere ca daca merge bine "las-o asa", credeti ca ar trebui facut ceva? Sau sa o las? Mentionez ca trage bine, merge bine, se aude impecabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

intinzatorul de lant de distributie se schimba la 40.000 dupa carte

eu am vreo 75.000 si era ca nou dpdv al tensiunii arcului asa ca nu l-am mai schimbat

dupa-masa fac o poza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta careva care o mai patit...

 

La un f650 cs, cand se incalzeste motorul, moare brusc. Asta se intampla in jurul la 83 86 de grade, ca vad pe diagnoza.

Cand e rece porneste relativ normal, dar cand se incalzeste moare brusc la relanti.

 

Am mai inatnit chestia asta la motoreta unui prieten, ulterior zicea ca a rezolvat-o dar sincer nu mai stiu de la ce e zis ca era problema, ii intreb si revin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat furtun, la urmatorul schimb de ulei fac si modificarea asta, poti face o poza la furtunul tau? Sa vad cum si ce ai facut?

 

atasez

post-3819-0-36433200-1447529510_thumb.jpg

problema e ca de sus nu prea se vede daca nu scoti carenele

post-3819-0-97980100-1447529508_thumb.jpg

dar asta ar fi bucata "eviscerata"

post-3819-0-88053000-1447529870_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

i see what you did here !!! =))
deci tu ai taiat teava deasupra cuplei de la ambreiaj si te-ai "mufat" cu ea direct in baia superioara de ulei ....
din ce vazusem eu, "ei" (majoritatea) pastreaza prinderea de motor, si pun doar o bucatica mica ....
asa cum ai pus tu nu flambeaza furtunul ala,? el banuiesc ca nu e fixat de nimic altceva inafara de teava metalica si rezervor.
mie mi-e frica sa nu fisureze teava metalica in momentul cand o lasi fixata doar in cupla din baia de ulei de jos ... de la vibratii ... gen =))
eu am gasit de la goodrige furtun cu insertii metalice ce rezista pana la 300 de grade si nu stiu ce presiune, si as pune chiar de jos, de sub ambreiaj, pana sus, in rezervor ... sau doar o bucatica mica, sa-si pastreze rigiditatea .. inca nu m-am hotarat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i see what you did here !!! =))

deci tu ai taiat teava deasupra cuplei de la ambreiaj si te-ai "mufat" cu ea direct in baia superioara de ulei ....

din ce vazusem eu, "ei" (majoritatea) pastreaza prinderea de motor, si pun doar o bucatica mica ....

asa cum ai pus tu nu flambeaza furtunul ala,? el banuiesc ca nu e fixat de nimic altceva inafara de teava metalica si rezervor.

mie mi-e frica sa nu fisureze teava metalica in momentul cand o lasi fixata doar in cupla din baia de ulei de jos ... de la vibratii ... gen =))

eu am gasit de la goodrige furtun cu insertii metalice ce rezista pana la 300 de grade si nu stiu ce presiune, si as pune chiar de jos, de sub ambreiaj, pana sus, in rezervor ... sau doar o bucatica mica, sa-si pastreze rigiditatea .. inca nu m-am hotarat.

mda, acum m-am gindit si eu ca teava sta numai in surubul de prindere la baia de ulei

si mai e si presiunea uleiului din teava/furtun care impinge in jos

ar fi buna o prindere a tevii si in partea de sus, ceva resiztent la caldura

 

modificarea o am de vreo citeva mii de km

si n-am observat probelme la furtun

unii vad ca au taiat chiar mai mult (vezi 3 pagini in urma)

daca tai numai deasupra urechii de prindere nu cred ca te ajuta prea mult la demontat

unii au pus o bucata de furtun sub prindere sau chiar toata teava inlocuita cu furtun

http://i955.photobucket.com/albums/ae36/Firtrees/BMW%20daker/DSC_0005-1.jpg

de 300 grade e bun daca vii pe linga esapament ca in poza :P

» Post actualizat in 15 Nov 2015 09:22

si o sa obtii asa ceva:

http://www.ukgser.com/forums/attachment.php?attachmentid=189592&stc=1&d=1315867564

 

PS: eu am golit numai rezervorul superior pt taierea tevii

Edited by crazvy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit pe net :

 

http://www.f650gs.crossroadz.com.au/Repairs/WaterPump/FlexOilLine.pdf

 

As cauta o mufare de genul aleia cu niplu si doua piulite olandeze. Chestia este ca nu am gasit la diametru redus ca al nostru , cred ca are 12 mm teava. O sa mai incerc pe la unii cu aer conditionat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite cum am facut eu. Merge foarte bine de 6 luni. Am pastrat o bucata de teava, cea cu prinderea in partea superioara si o bucata cu holenderul din partea de jos. Am folosit furtun special de ulei de la un atelier care facea furtune de inalta preisune. Colierele late tot de la ei le-am cumparat. 5 ron colierul si 7 ron /ml furtun.

post-86096-0-58071800-1447602168_thumb.jpg

post-86096-0-04797300-1447602189_thumb.jpg

Edited by xenna

Share this post


Link to post
Share on other sites

@xenna, cam asa m-am gandit si eu sa fac.
apropo de furtun:
- am vazut si eu cum fac astia afara, dar nu m-as mai complica cu "mufa" aia de jos .... greu de gasit si trebuie "mufata" special de furtun.
- furtunul nu trebuie sa fie rezistent la presiune, ca nu e presiune pe el, ci la temperatura. Am luat si eu furtun de la hidraulice, dar merge pana la maxim 80/90 de grade celsius, ce am gasit eu pe piata la noi, e cu insertie metalica si rezista pana la 300, as fi luat pana la 150 dar nu este..

@Serban, eu nu as pune de alea pt ca implica 2 garnituri in plus, niplele alea se "sudeaza" ... mai fiabil ca un furtun cu 2 coliere eventual pe fiecare parte .. nu cred ca ai cum face.
Si da, teava am masurat-o eu si e de 12 mm

asta e furtunul daca va bate gandul: http://www.racingnick.ro/produse/furtun-goodridge-d10 doar ca d8 e 11,8 parca, mm

 

LE: D8, specificatii: http://www.rallyshop.pl/index.php?p134722,przewod-goodridge-high-performance-11-18-mm-d8 se pare ca e 150 grade celsius, 300 am vazut pe alt site, si diametrul interior e 11,18, sper sa intre, dar intra el =))

Edited by andriu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! caut un disc frana fata si axul roata fata ptr F 650,dupa 2002,.Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Si da, teava am masurat-o eu si e de 12 mm

 

asta e furtunul daca va bate gandul: http://www.racingnick.ro/produse/furtun-goodridge-d10 doar ca d8 e 11,8 parca, mm

 

LE: D8, specificatii: http://www.rallyshop.pl/index.php?p134722,przewod-goodridge-high-performance-11-18-mm-d8 se pare ca e 150 grade celsius, 300 am vazut pe alt site, si diametrul interior e 11,18, sper sa intre, dar intra el =))

pe teava intra, dar pe rezervorul de plastic de sus nu prea....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut colegi.

Ma intereseaza un arc+amortizor spate SH de F650 GS DAKAR.

Daca cumva stiti de vreunu de vanzare, dati-mi si mie un semn.

Multumesc

Daca iti gasesti de Dakar se poate sa te scap eu de al tau! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta careva care o mai patit...

 

La un f650 cs, cand se incalzeste motorul, moare brusc. Asta se intampla in jurul la 83 86 de grade, ca vad pe diagnoza.

Cand e rece porneste relativ normal, dar cand se incalzeste moare brusc la relanti.

 

Radiatorul are ceva por ca e murdar in stanga fata, aduna praf, etc. Pompa de apa lucreaza ca am apa calda in radiator.

 

Daca scot mufa de la senzorul de temperatura, cdi-ul vede ca are -30 de grade si porneste ventilatorul tot timpul. Cu mufa pusa, ventilatorul nu porneste veci.

Am incercat si sa il pornesc cu termostatul scos, dar la fel face, deci as exclude ala...

 

Incarcarea e buna, sonda lambda functioneaza normal... Ce as putea verifica/incerca?

Am schimbat pana acum bobinele, ma gandeam ca daca se incing alea, la un moment dat se opreste. Nu are a face, se opreste si cu bobinele noi...

 

Si daca as lasa sa mearga ventilatorul tot timpul, la fel face, cand se incalzeste se opreste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozitia minima a clapetei - daca nu afost verificata de mult

senzorii de temperatura de pe motor (motorul la cat stie ca lucreaza ? )

ce culoare are bujiea dupa ce se opreste ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am facut adaptarea la motorasul pas cu pas, la TPS nu m-am uitat dar o sa verific.

De curios, la ce temperatura a apei ar trebui sa porneasca ventilatorul? Stiu sigur ca pana la 83 de grade nu porneste...

Alti senzori are? In afara de ala de apa din dreapta de pe cilindru? De ulei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cel din carcaza filtrului de aer.

sonda lambda (poate e terminata si indica permanent amestec sarac ceea ce face injectia sa bage mult si la cald o inneaca)

si - foarte important - verifica flansa de c auciuc sa nu fie fisurata

Share this post


Link to post
Share on other sites

In urma unei explozii a anvelopei spate am ramas fara suportul de numar (aripa spate) si fara lampa. Daca are cineva din dezmembrari in stare buna sunt interest. Daca le-as comanda la AB or fi o avere ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum naiba ai reusit asa isprava ?

 

vezi ca erau ceva gs la dezmembrari. ce cauti tu nu cred ca sunt asa de cautate

Share this post


Link to post
Share on other sites

In urma unei explozii a anvelopei spate am ramas fara suportul de numar (aripa spate) si fara lampa. Daca are cineva din dezmembrari in stare buna sunt interest. Daca le-as comanda la AB or fi o avere ?

 

La AB suportul de numar (fara lampa) costa 110 lei cu TVA inclus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vina imi apartine 100%. Ma intorceam de la Bucuresti la Buzau dupa ce ii schimbasem kitul de la pompa de apa si-i facusem o mica revizie. Prin Sinesti am observant o schimbare a ciclisticii dar am dat vina pe vantul lateral si i-am dat carbuni. La un moment dat daca reducem sub 100 vibra tare asa ca da-i bataie, crezand ca tot vantul-i de vina:)))). Pe camp deschis pana la intrarea in Limpezis am deposit o coloana de tiruri cu peste 130 Km/h dar vibra rau si apoi am auzit o pocnitura puternica, motocicleta a inceput sa danseze rau de spate si am vazut in oglinda cum zboara bucati din ea.In acel moment am crezut ca s-a desprins o cutie laterala sau a zburat capacul. Am strans din dinti si am tinut-o pe decelerare fara frana cam 300 m incercand sa ma apropii de acostament. Cand m-am dat jos am inebunit: cauciucul era crapat cam 40 cm pe lungime, iesea fum din el, nu mai aveam lampa, numar, support numar, capacul cu sigla Bmw si totul era cauciuc topit din camera de aer. In concluzie am rulat ca un mare prost pe pana sau semi-pana, pana cand s-a incins pneul si camera a ajuns la punctul de topire in cazul anvelopei si a explodat. Incerc sa incarc o poza dar daca vreti sa vedeti isprava pe facebook Nistor Felix.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...