Jump to content

Recommended Posts

La Brasov parca era ceva....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Postez in numele unui prieten caruia i s-a spart radiatorul si nu prea reusete sa gaseasca pe cineva care se ocupa de reparatia obiectului.

Rugamintea este sa-mi dati de stire daca auziti de ceva radiator SH pentru un GS din 2001 sau vreun mester in zona Bucuresti - Ploiesti - Campina.

Merci anticipat!

gasesti la bucuresti. pe grivit langa cimitiru sfanta vineri. Eu la el am sudat cand am avut nevoie - sunt vulnerabile radiatoarele daca dai cu moto de tarla http://www.reparatiiradiatoare.ro/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Postez in numele unui prieten caruia i s-a spart radiatorul si nu prea reusete sa gaseasca pe cineva care se ocupa de reparatia obiectului.

Rugamintea este sa-mi dati de stire daca auziti de ceva radiator SH pentru un GS din 2001 sau vreun mester in zona Bucuresti - Ploiesti - Campina.

Merci anticipat!

poate o sa dezmembrez eu ca vad ca nu se infige nimeni la cumparat....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, merci! Pana la urma s-a dus cu el la Brasov. Daca totusi o dezmembrezi, da-mi de stire, ca mai are nevoie de una-alta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

clar imi trebuie niste butoane de pe la comenzi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici tie nu-ti mai merge bine butonul de dat flash-uri si semnalizarea? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

buton de flasuri - out de ceva vreme si am fost suficient de idiot sa stric ceva cand am incercat sa il curat.

semnalizarea are uzura extrema - si cel mai enervant lucru e ca nu se opreste cand apas pe buton si trebuie sa ii caut pozitia de off

kill switch - si ala e muit (anulat acum)

intrerupatorul de la ambreiaj nu merge de multi ani (nu ca mi-ar trebui da deh.....)

manerele incalzite - posibil sa aiba nevoie de a 2-a reparatie capitala....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema cu panoul ceasurilor de bord.Cand pornesc motorul, acele ceasurilor o iau razna.Fara sa accelerez, acul turometrului se da peste cap, iar cel de la vitezometru urca de nebun pana la 180 si sta acolo.Dupa cateva minute de stat cu motorul pornit, revin la parametrii normali. Aveti idee care ar putea fi cauza? Mentionez ca bateria este noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

spray contact la mufele din spatele bordului ?

 

al meu are o problema similara - cand e cald afara si se apropie gazu de rezerva incepe sa urce aiurea vitezometrul :)

E bine din 2 motive:

a)stiu ca mai am 20-30 km pana se aprinde becul de rezerva

B) poate sa arate 200+ pe bord = foarte util daca e ceva pasaret ca ruxac. Impresioneaza si oricum se va termina benzina curand :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

cric de dakar nu exista decat aftermarket si sunt foarte rare. Se poate face din ala de GS simplu prin lungirea lui.

DAca iei cric SH - ai grija sa il iei cu tot cu arcuri, saibe si bucsile pe care culiseaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Motocicleta mea, f650gs din 2000, se manifesta ciudat de cateva zile. Cand ajung la 3500-4000rot/min, pierde putere(da in nas).

Schimbat bujie, suflat filtrul de aer(aprox 4000km), curatat cam tot ce se poate da jos usor in jurul injectorului...

Urmeaza schimb de filtru de benzina. Alte idei?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mufe si cabluri - verifica amanuntit. poate e doar un contact prost.

Nu incerca sa vezi cum merge cu motorul in gol (nu iti da voie sa ii dai blana brusc atunci cand e scos din viteza). fa proba in mers

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mers se manifestau problemele, care se pare ca s-au rezolvat odata cu schimbarea filtrului de benzina.

Mersi ZIDU'! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor si la multi ani ! Ce imbunatatire pot aduce suspensiei fata, in afara schimbarii acesteia ? Arcuri progresive si/sau valve ( supape ) si-a montat cineva, si cat de mult si-a schinbat comportamentul suspensia in off road ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu uita de vascozitatea uleiului (pentru strada eu merg cu 10w ) si - cel mai important - burdufe pt furca - crese considerabil durata de viata a semeringurilor


» Post actualizat in 01 Jan 2017 15:23

Are cineva o bucsa - distantier - aia lunga care vine pe axul rotii fata ? am reusit sa o crap pe a mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am protectii jambe de la Touratech. Intr-adevar, anul trecut am pus in furca ulei 15w, o mare prostie. Mi s-a parut ca cu 10W este furca prea moale pe off, dar cu 15W toate socurile le transmitea in maini. Clar voi reveni la 10W dar as vrea si arcuri progressive.

Edited by motanul motorist

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai grija ca nominal are 7,5w. De la asta ar trebui sa pleci. Pe off folosesti un ulei cu o vascozitate mai mica

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai grija ca nominal are 7,5w. De la asta ar trebui sa pleci. Pe off folosesti un ulei cu o vascozitate mai mica

 

Fii celor care mergeau cu Daciile break la piata, incarcate cu zarzavat, stiu ca pe offroad trebuie suspensii mai tari. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnule Andrei Belcic, stiu bine cu ce se mananca mecanica, viscuozitatea si onctuozitatea unui lubrifiant de exemplu, am spus clar ca mi s-a parut ca cu 10w este prea moale, imi lansa la vizete mari destul de tare prin bolovani ( ceva de genul unei suspensii auto fara amortizor ) si in comparative cu furca de la Yamaha DT era destul de instabila. Ma gandeam ca prin alegerea unui ulei cu viscozitatea din manual + arcuri progressive si valve pot obtine o furca apropiata unei motociclete enduro. Exista posibilitatea ca fostul proprietar sa nu fi introdus cantitatea necesara 550 ml pe fiacare jamba si de acolo sa fie acea lansare continua care ma deranja ca de curs nici vorba. Aceste valve aftermarket au gaurile mai mari ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, am pus la mililitru uleiul in furcă, exact ca la carte! Doar specificația a fost aleasă alta, 10W, senzația de moale a furcii fiind evidentă cu 7.5W.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci exista posibilitatea sa fie un tacanit la ghidon :) . Cred ca frustrarea mea vine de la faptul ca ma dau cu un amic care are un KTM 450. Daca pe strada ii dau ceata, pe off road imi cam da praf in nas ! Iubesc Dakarul si as vrea sa-l imbunatatesc pe ici pe colo. Pentru ca vreau sa-I pun simeringuri de Viton la pompa de apa as vrea sa-mi comand si simeringurile de la schimbatorul de viteze si ambreiaj, ca sa fie, dar nu stiu dimensiunile. Cine ma poate ajuta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

intra pe realoem.com, ai dimensiunile acolo la toate simeringurile, eu am pus Viton si la pompa de apa si la schimbatorul de viteze .. unde vezi ca sunt 2 modele, eu le-am luat pe amandoua, unul din ele are "buza" mai lata, ala l-am pus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...