Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Din experienta, va reproduc: daca se intampla ca motorul sa porneasca normal, sa mearga normal, pana ce se incalzeste si apoi sa moara, odata cald, cand e la relanti, e foarte probabil sa fie de vina termostatul.

Asta se blocheaza pe inchis si apa nu mai circula, nu mai ajunge in radiator, nu mai declanseaza ventialtorul, etc. Pistonul cred ca se dilata si apuca sa stranga pe cilindru, cred ca de aia se opreste doar la relanti, nu si cand e in sarcina ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu cred ca ajunge pana la gripare mecanica si mai scapa garnitura de chiulasa.......

In plus - ar trebui sa se aprinda becul de temperatura in bord cu mult inainte de orice gripaj mecanic. Asta are senzor de chiulasa daca imi amintesc corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut !

Este cineva din bucuresti care detine un f650gs Dakar si ar fi bun la suflet sa ma lase si pe mine sa stau 3 min pe el pentru a vedea pozitia in sa ? Raman dator cu o bere :)

Editat de yamaha_01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Nu stiu daca mai este un topic de genul asta sau daca am postat bine aici, dar as vrea o parere de mecanic daca modelul acesta BMW f 650 GS ii o alegere buna? sau un detinator sa ma indrume daca ii un motor acceptabil si ca service/intretinere. Am un Honda Dominator si as vrea sa il schimb si sa achizitionez modelul asta de BMW din anul 2003-2004.Mai exact am umblat si cu Suzuki Dr Z 650 si Transalp an 96' , da parca ma atrage mai mult BMW F 650 GS. Ce spuneti?

 

Multumesc! si scuze daca nu am postat unde trebuie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is obisnuit de la Dominator cu vibratiile sincer! Ideea ii ca am mers tot asa pe incredere si cu Dominatorul si m-a tinut un sezon...trebuie sa schimb o gramada in el si am zis ca mai bine cumpar alt model si cum am spus cu Suzuki Dr Z 650 am umblat destul de mult si pot sa zic ca ii destul de bun la ture mai scurte. La ture lungi si cu multe bagaje cam greu cu el sincer, am incercat cu supermoto Yamaha Xtx 660 si nu tare am fost multumit la ture lungi, de exemplu am avut un tir in fata care mergea cu 90 km/h de abia am atins 125 sa il depasesc si atunci am crezut ca tot intru in voblaj la cum juca fata :)) De aia am zis ca vreau sa ma duc pe BMW F 650 GS, am auzit ca sunt si bune la drumuri lungi + daca ai si windshield ii lux. Doar ca nu stiam ca piese si mecanica cat de costisitoare sunt si cat de mult tin.

 

Multumesc!

Editat de Nandor Alex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is obisnuit de la Dominator cu vibratiile sincer! Ideea ii ca am mers tot asa pe incredere si cu Dominatorul si m-a tinut un sezon...trebuie sa schimb o gramada in el si am zis ca mai bine cumpar alt model si cum am spus cu Suzuki Dr Z 650 am umblat destul de mult si pot sa zic ca ii destul de bun la ture mai scurte. La ture lungi si cu multe bagaje cam greu cu el sincer, am incercat cu supermoto Yamaha Xtx 660 si nu tare am fost multumit la ture lungi, de exemplu am avut un tir in fata care mergea cu 90 km/h de abia am atins 125 sa il depasesc si atunci am crezut ca tot intru in voblaj la cum juca fata :)) De aia am zis ca vreau sa ma duc pe BMW F 650 GS, am auzit ca sunt si bune la drumuri lungi + daca ai si windshield ii lux.

DR 650,DR-Z e de 400.:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vrei vibratii iti recomand Transalp 650,consumul e ok 4,7-5% afara mers cu 120Km/h,6-6.5% oras,ciclistica e ca de bicicleta,fiabilitate dovedita(era unul pe forumul din afara care trecuse deja de 200k si nu manca ulei),dar din pacate nu are ABS(din punctul meu de vedere e singurul minus) si cred ca e cel mai ok din categoria ''light'' enduro-touring(600-650 cmc).Am un amic care a avut un gs650 si l-a vandut ca devenea insuportabil la ture lungi cand mergeam cu 110-120, zicea ca s-a saturat sa isi ia suturi in cwaie :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VStrom 650 e f bine cotat, are ca + si farurile alea mari care se aprind ambele pe faza mica. Doar ca e in alta zona de pret decat F-ul, mi se pare insa mult mai adecvat pt ture lungi, pasager, bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sara buna,

as vrea sa stiu daca e vriun model de dakar care are abs doar pe spate. ceva an 2000 sau 2001? am impresia ca coloritul este pe negru, stiti ceva de asa ceva? daca are doar pe spate, pe fata se poate pune?

multzam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista abs doar pe spate. Senzorul existent pe spate este pentru vitezometru. Daca nu are senzor si pe fata inseamna ca nu are abs.

De pus abs credeam ca nu se poate.

Un singur coleg de aici de pe forum a reusit sa isi puna abs de unu singur.

Dar e destul de greu si laborios si daca nu stii ce faci mai bine o vinzi si iti iei alta cu abs din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichidul de racire isi modifica nivelul destul de mult in timpul functionarii motorului. E destul de greu sa faci un indicator cat de cat de incredere - mai ales cand vasul e asa mic. Se poate face ceva dar nu prea ii vad rostul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stiti careva de unde pot face rost de niste bucati de vreo 20 cm de teava rotunda de fier de 22mm (2mm grosime) si de 18mm (1.5-2 mm grosime) ? Pe la depozite pe unde am intrebat n-au decat teava pentru instalatii, cu cotele in inch, si nu prea se potrivesc cu dimensiunile de care am eu nevoie. Mersi.

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichidul de racire isi modifica nivelul destul de mult in timpul functionarii motorului. E destul de greu sa faci un indicator cat de cat de incredere - mai ales cand vasul e asa mic. Se poate face ceva dar nu prea ii vad rostul...

Ideea este sa arate când ești în pericol sa ramai fara lichid. M-am exprimat greșit cu indicarea nivelului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt diverse modele de senzori pentru nivelul de lichid. Unul plasat in vasul de expansiune pentru a indica daca mai e sau nu lichid acolo ar putea fi o solutie. Daca mai e esti safe, daca nu mai e - esti in pericol.

 

Din experienta mea nu este necesar. Daca ai pierderi de lichid repari, nu mergi cu ea asa. Altfel - lichidul nu dispare de unul singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...