Sari la conținut

DR600-TT600-KLR600- XR600-LC4 ce sa aleg?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Soso, sa inteleg ca tu iti duci WR-ul pe platforma la munte si nu te dai cu el pe sosea? E inmatriculat?

Ce inseamna ca vrei altul mai mare? Pe ce ce model ai pus ochii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseamna ca eu sunt unul dintre norocosi, am casa la bran si l tin acolo.pe sosea nu merg cu el decat pana la benzinarie si pe zonele de legatura intre trasee.in configuratia actuala , si mai ales cu cauciucurile de cross nu am ce face pe sosea.da, e inmatriculat.daca o sa mi permit upgrade ul, sper sa fi ktm exc 520 sau 525.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu a o Honda xl de 600 si dupa ceva perioada de acomodare am invatat sa o manevrez destul de bine in oras. Care este insa chestiunea de care vad ca nu s-a discutat aici. O motocicleta de enduro ma gandesc ca poate fi trecuta de la "touring-soft-hard" din manevrarea suspensiilor, nu-i asa ? Ma gandesc ca daca lasi amortizorul de pe spate (de fapt arcul) mai comprimat, motocicleta devine mai joasa, suspensia mai tare si deci este mai adaptata la mersul pe asfalt. La fel, amortizoarele de la furca - la mine de exemplu sunt pe gaz si au ventile - ma gandesc ca daca bag presiune mare in ele sunt mai rigide si mai potrivite pentru strada (supermoto), iar daca le slabesc, creste cursa si se readapteaza pentru teren.

 

In general greutatea unui enduro am vazut ca se invarte pe langa 150 de kg, iar puterea pe la 45-50, deci diferentza o face "ciclistica", suspensiile si cauciucurile. Eu zic ca un enduro cu suspensiile cat mai usor de reglat este alegerea optima pentru mers calare pana la munte, modificat suspensia si apoi intrarea in traseu. XL-ul din cate stiu eu are amortizoare pe gaz, deci reglabile cu o pompa si un manometru eventual, amortizorul central accesibil cu cheie fixa pentru reglarea pretensionarii arcului. Din pacate are pornirea numai la kick-starter, dar eu unu m-am invatzat cu el destul de repede, tehnica si rabdarea fac totul. Oricum, are putere suficienta xl-ul de 600, cred ca si cel de 400 poate destul si ma gandesc ca e mai fiabil, din moment ce rar il folosesti la putere maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si e singurul forum in care mi-au raspuns mai mult de ... o persoana, pana acum!!!

 

Interesanta statistica, nu credeti? Eu, cel putin, o sa o iau in calcul serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti`ai dat seama ca nu exista motor de care vrei tu ? :banana: ( sa te duca 150 km pana la mute pe asfalt si dupaia sa mergi hard si sa fie usor si puternic )

 

 

Cel mai aproape cred ca e un DR-Z 400 S , cu asta cred ca poti sa mergi si pe asfalt mai mult. Zi tu soso ca sti mai multe. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intereseaza greutatea, desi sunt constient ca o sa-mi limiteze posibilitatile de miscare. Vreau putere mare, vreau sa se ridice pe o roata fara ambreiaj, vreau sa faca stoppie, vreau sa nu se strice daca pic cu el, vreau sa nu repar la el toata ziua, dar sunt constient ca trebuie sa-i iau periodic consumabile.

 

 

 

 

 

Vreau sa-mi spuneti ce v-ati dori voi, nu ce-mi recomandati mie.

Editat de moto+
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haa!

Sa-ti povestesc:

Raid la Balvanyos.

Super teren: riu, macadam, pamant, pante de 45-60gr, bolovani cu noroi, fara noroi, sleauri pana la 1/2 din moto etc.

Mototciclete - 12: KTM LC4 de toate felurile si upgrade-urile, 520 EXC, BMW 650 GS si canyonu meu.

Cazaturi la greu, 60 km in 4 ore din care jumatate pe sosea.

Concluzia: Vreau 520 EXC sau WR450.

Au si putere, sunt inmatriculabile, gasesti si cu pornire electrica, sunt usoare, fiabile si nu se sparg daca le trantesti.

Canyonu poate ramane de plimbari la iarba verde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intereseaza greutatea, desi sunt constient ca o sa-mi limiteze posibilitatile de miscare. Vreau putere mare, vreau sa se ridice pe o roata fara ambreiaj, vreau sa faca stoppie, vreau sa nu se strice daca pic cu el, vreau sa nu repar la el toata ziua, dar sunt constient ca trebuie sa-i iau periodic consumabile.

 

 

 

 

 

Vreau sa-mi spuneti ce v-ati dori voi, nu ce-mi recomandati mie.

Nici eu nu eram curios de greutate cand aveam XL 600... dar acuma ca am trecut la ceva mai usor... vreau sa spun ca e diferentza de la cer la pamant...te oboseste pe jumatate deci faci mult mai multe lucruri. wheelie, stoppie astea le faci dupa catziva Kilometrii buni .. nu iti trebe motor destept....tre sa stii tuh cate putin .. shi incetul cu incetul.. ca nimeni nu s-a nascut invatat.Daca o sa pici cu el...(pe teren) mai mult de niste manete si cateva plasticuri nu o sa ai de schimbat (se exclud bolovani)ptr ca pe teren cea mai int. tranta e cea cand scapi motorul jos. pe asfalt.. asta nu mai stiu. ca eu nu prea ma dau pe asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Vreau sa fac numai enduro, nu si touring

2. La munte ajung pe ea in 90% din cazuri.

3. As vrea hard-enduro, dar nu se potriveste cu faptul ca o sa ma duc la munte cu ea, nu pe platforma. Oricum, vreau sa fie cat mai spre hard, chiar daca merg mai incet pe asfalt.

 

Ma intereseaza puterea motorului, chiar daca e mai greu si mai putin manevrabil.

Si eu gandesc la fel: nu o sa iau unul mai mic la inceput, ca sa ma plictisesc dupa cateva luni de el: o sa aleg unul puternic de la inceput.

dupa ce am inteles in sfarsit ce vrei, iti recomand sa nu mai lungesti cacatu' si sa iti iei LTM LC4, pt ca asta iti trebuie ! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu e rea ideea. Si chiar am mers ziele astea un pic pe u LC4 nou (pe asfalt). Acum vreo luna mi se paruse slab, dar acum mi-a fost frica sa-i dau gaz. Brrrrrrr!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau un XR 650 R - cea mai usoara motocicleta la clasa ei. E si foarte fiabila, are 125 kg, racire pe apa, suna foarte bine, dezavantajul fiind pornirea la kickstart. Dar te obisnuiesti tu cumva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau un XR 650 R - cea mai usoara motocicleta la clasa ei. E si foarte fiabila, are 125 kg, racire pe apa, suna foarte bine, dezavantajul fiind pornirea la kickstart. Dar te obisnuiesti tu cumva....

Cred ca este KIT pt. E starter daca vrea si vrea ,insa mie mi se pare cam inalta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

ce ai incercat inainte , de ti sa parut slab?... :lol:

ktm lc4-50cc..doamneeee mare ti-e gradina..LC4 slab?? :lol: :D cred ca s-a dat cu motoru oprit....

:bigstar: :P :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te-ai gandit cumva la Klr 600 uita de el.Am avut.Nu are putere deloc(42 cai si 160 de kile) iar franele sunt ca si inexistente(si io aveam furtun racing pe el la frana fata);frana spate e pe tambur.In afara de faptul ca are racire pe apa si motorul este destul de elastic (bun pentru oras) nu te avantajeaza cu nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...