Jump to content
Sign in to follow this  
boogye

Yamaha R1

Recommended Posts

am facut si eu aceeasi "greseala" ca si tine anul trecut. dar nu regret deloc. m-am tavalit de 2 ori, dar n-a fost nimic serios. s-o iei usurel de tot si gata. si sa nu astepti sa-ti devina prietena, niciodata nu va fi prietena ta, pt. ca nu face parte din specia motoretelor prietenoase. de parca abia asteapta sa gresesti sa te mai tranteasca odata. asta este relatia :blbl: dragoste unilaterala - eu o iubesc mult, ea pe mine deloc :wave:

daca te-ai lasat moale sau ai impresia ca ai inceput s-o stapanesti bine de tot :o asteapta-te la necazuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Smeagol: prietene, cred ca nu ai cazut nashpa niciodata, ca faza cu life sux itzi iese repede din cap cand te uiti la palmele fara carne si la motoru facut praf. In general nu mori, ci 1. stai prin spitale si 2. pierzi malai la grele.

O sa vezi (de fapt sper sa nu) ca nu e nici o glorie sa tavalesti motoru.

 

Iata experienta primului minut din prima mea bushitura (la 90Km/h m-am infipt intr-o masina din fata mea care se oprea si nu am putut sa o mai evit):

- sec. 0: zbor lin prin aer, prin partea stanga, venind din spate, a masinii.

- sec. 1: buf

- sec. 2: harrrrrsht pe asphalt (lasasem manusile acasa, boul de mine)

- sec. 3: moment de stupoare. Nu voiam sa accept ca am cazut. Nu realizam ca m-am lovit.

- sec. 4: In picioare si fuga la motor. Incerc sa il ridic, sa il duc la trotuar. Apare ca din pamant un politzist care ma ajuta. Lumea se strange gramada.

- sec. 10: Am timp sa ma uit la mine. Ochii imi cad pe palme - hopa, nu mai pielicica, e doar carnitza. Sholdul si glezna le simt ca pline cu vata. Ceasul de otel a ros si el un pic de carnitza, ca am cazut pe partea stanga. Ma asez pe bordura, scot casca. Brusc, pauza...

- dupa un minut ma trezesc cu apa rece pe fatza. Un taxi ma astepta cu usa deschisa. Plec la spital. Ma uit pe geam la motor. De abia il cumparasem (la mana a doua, nu aveam casco).

 

Stiu ca anuntzul trebuia postat la accidente dar cred ca prea putzini dintre incepatori viziteaza pagina respectiva.

 

 

Concluzia mea: primul dusman nu sunt caii, este conceptia tampita ca daca te dai cu 200 prin oras ti se lungeste putza. Si ca "mi se rupe daca mor".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-s mai mult de un incepator, dar pot sa zic o parere de bun simtz: ai luat-o, ai dat banu', s-o stapanesti sanatos. Daca esti in stare sa te abtii sa nu ii dai in goarna sa iti arati cojones-urile, f bine. Daca simti ca nu esti in stare, dar constientizezi ca poti s-o mierlesti, limiteaz-o. Daca nu vrei nici una nici alta, mi-a facut placere de cunostinta.

 

P.S. Sper ca totusi sa fie un topic facut la misto cauzat de caldura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu este o gluma ( proasta ) atunci incearca sa scapi de ea .

Eu am avut 2 posibilitati de a achizitiona motociclete peste 1000 cmc in 4 luni la preturi f bune :

1. un yzf 100 thunderrace tipla si era doar 3500 euro cu tot aici ( adus din italia ) an 1996

 

2. un zzr 1100 de aici din romania la 4200 euro ( l-a scos si la vazare pe bikeshop )

 

Ambele rachete , dar crede-ma ca dupa cateve ture pe zzr 1100 nu mi-a mai trebuit - am tras de gaz si brusc m-am trezit pe o roata . Acceleratia e fantastica , brutala de smulge din sa . Iar cele 2 motorete sunt puisori pe linga R1 !!

 

Sunt incepator ( 4000 si ceva de km la activ - nu mai stiu exact ca mi s-a rupt cablu de km ) iar acesta e sfatul meu prietenesc .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Of, cat m-am saturat de topicuri idioate.

Dupa cum vad este un nou venit pe forum dar mai mult ca sigur este un "vechi pe forum" care a intrat cu alt nick sa mai dezmortzeasca atmosfera shi sa incinga spiritele shi majoritatea "a pus botul".

 

Este acelash gen de topic cu pool-ul "cum sa omoram cainii". Genul "hai sa va arunc eu bomba sa va cada voua trompa".

 

Ma intreb cum naiba de nu vedetzi ca un "deshtept" se joaca cu voi.

 

Intratzi pe un forum de alpinism shi intrebatzi nonshalant "Sunt incepator, este bine sa ma catzar pe traseu de grad 8 fara sa fiu asigurat?"

O sa avetzi acelash tip de reactzii.

 

PS: A, shi daca topicul este real (shansa de 0.001%) tot un topic idiot este.

1.Placebo te inseli..il stiu pe boogye imi e prieten,confirm spusele lui,R-1 albastru,cred ca o sa puna poze sa va convingeti

2.Topic idiot?Eu i-am zis personal ca e motocicleta ucigasa si i-am facut capu mare cand a luat-o ca a facut o greseala ptr ca e incepator la fel si multi altii..cred ca a intrat sa se convinga,sa mai auda pareri sa invete...nu inteleg de ce sariti pe om cu glume de genul RIP sau dinastea,daca tot sunteti motociclisti dati un sfat daca nu abtineti-va

Share this post


Link to post
Share on other sites
sa ai grija cu mansonu ala de acceleratie ca de sfarcul prietenei tale

eu as sugera sa ai grija ca de clitorisul prietenei tale !!

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut,

 

Ma interseaza si pe mine un Kawasaky pina in 4000 E. Capacitate peste 800cc in stare perfecta si nu prea multi km la bord. Trimite-mi si mie niste oferete cu poze. la bogdanelnistor@yahoo.com. Sau orice altceva frumos dar super nervoasa

Cand spui sa fie ceva frumos, peste 800cc si supernervoasa de obicei ai de gand sa bagi mana adanc in gaz :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nenea, mi'o dai shi mie??

hai, ca am facut 1007km de cand am luat carnetul shi simt ca pot sa stapanesc orice.. cred k o sa'mi fac tricou cu numarul 46 ca nu se mai poate.. motoreta mea mi se pare un moped amarat acuma, vreau sa ma dau shi io cu ceva puternic..

 

ce zici nenea, se puoate? :o

 

 

am glumit.. realitatea e ca imi iubesc suzeta shi nu ash recomanda nimanui ceva mai puternic sau mai mare ptr inceput.. mie mi'a iertat cateva gresheli de gâgă, gresheli pe care o cbrzxgsx-rr1 sunt convins ca nu mi le'ar fi trecut cu vederea..

sa incepi ushor cu ea shi... vezi tu.. problema e daca trotineta asta de r1 shtie sa mearga incet..

 

LATER EDIT:

:o acuma am vazut in postul anterior citarea lui bughi de ieri, cum caci vrea o kawa.. :blbl:

bah, asta nu are nici trotineta shi noi ne omoram pe aici.. :wave:

sau.. poate l'a imbarligat coxu sa io'o ia pe a lui.. neah.. ca bughi avea ieri doar 4000 de dat pe utilaj.. :)

Edited by strumfuadi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strumfu daca te uitai cand a postat anuntul vedeai data..boogye

Posted: Apr 22 2004, 05:27 AM ...deci e prieten si vecin cu mine, stam in acelasi bloc,motocicleta exista

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda.. :wave:

pai atunci ii urez viatza lunga shi fara :o ca minte nu prea are..

Share this post


Link to post
Share on other sites

LASER FRATE ! :o

 

Sa o calaresti sanatos .

 

Mie mi se pare normal daca ai cash si curaj sa iei o motocicleta puternica.

 

Din cate am auzit, nu e bine, dar nu poti demonstra matematic acest lucru.

 

Fiecare om se cunoaste pe el insusi si este dispus sa riste mai mult sau mai putin.

 

Din cate am vazut multi au avut accident cu R1 ... cred ca sunt destul de nesigure ... Au abs, esp , asr tot ce trebe ? :wave:

 

Dar vad ca nu esti activ aici la discutie ... ai patit ceva deja ? doamne fereste !

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, hai sa dau si eu un reply relevant:

 

Ai luat-o, e buna luata, insa tre' sa realizezi ca pentru mult timp sansele vor fi impotriva ta - prin urmare tre' sa faci un efort sa constientizezi asta si -cum spunea cineva mai devreme- sa n-o tii in prima si a doua treapta prea mult la turatii.

Daca ai multa rabdare, mult respect pentru ea, si esti cu capul pe umeri mereu vei ajunge cat-de-cat un pilot decent si n-o sa te mai sperie.

 

Cam asta-i perspectiva mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sunt curios cati dintre cei care dau replici cinice si morbide au mers cu motocicleta de 1000cc si cat timp

 

De ce nu te uiti citi km pe orice motocicleta au cei cu replyuri de bine? Replica ta oricum nu are sens pentru ca:

1. Nu e nevoie sa joci ruleta ruseasca ca sa iti dai seama ca e o timpenie. Nu am nevoie sa sar de pe acopersi ca sa te sfatuiesc pe tine sa nu o faci. Sau matematic, nu dovdeste mare lucru decit ca un motor de 1000 nu ajuta:

 

The motorcycle riders involved in accidents are essentially without training; 92% were self-taught or learned from family or friends. Motorcycle rider training experience reduces accident involvement and is related to reduced injuries in the event of accidents.

 

 

More than half of the accident-involved motorcycle riders had less than 5 months experience on the accident motorcycle, although the total street riding experience was almost 3 years. Motorcycle riders with dirt bike experience are significantly underrepresented in the accident data.

 

 

Motorcycle riders in these accidents showed significant collision avoidance problems. Most riders would overbrake and skid the rear wheel, and underbrake the front wheel greatly reducing collision avoidance deceleration. The ability to countersteer and swerve was essentially absent.

 

Around 80% of all motorcycle accidents end in injury or death.

 

Exposure, measured in terms of vehicle miles of travel (VMT) in 2001, shows that motorcyclists were about 26 times as likely to die in a crash than someone riding in a passenger car, and are 5 times as likely to be injured.

 

 

Half of the fatalities in single vehicle crashes relate to problems negotiating a curve prior to a crash;

 

Off topic si cu dedicatie :wave:

 

Motorcycle modifications such as those associated with the semi-chopper or cafe racer are definitely overrepresented in accidents.

 

http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-Saf...udy-summary.htm

 

http://www.nhtsa.dot.gov/people/injury/ped...le03/recent.htm

 

2. Tu nici nu ai pus 5000km pe motor, deci e ca si cum n-ai avea (Smeagol pare a fi in aceeasi situatie). Problemele abia incep. Abia in 5 ani o sa realizezi daca a fost o decizie buna sau nu.

Multi de pe aici deja au trecut prin spital, inclusiv din aia cu replici morbide. Chiar daca o iei pe burta la 250cc, cam realizezi ca 1000cc nu aveau cum sa te ajute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre a da o replica cinica sau morbida, si una dezaprobatoare insotita de argumente, este o mare diferenta.

Felicitari ca ai venit cu niste argumente si statistici, si

nu te-ai limitat la un raspuns batjocoritor, cu toate ca nu consider ca ai dreptate.

Apropos de cei cu replici aprobatoare, nu a zis nici unul ca a fost bine ce a facut ci opinia unanima a fost:"acu ca ai luat-o, sa o stapanesti sanatos, dar ai grija cum te porti cu ea"

Oricum parerea mea este ca soferul si nu motoreta face accidentul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boogye, felicitari pt achizitie, si ai MARE,MARE grija.Daca nu te risti e cat de cat OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc la toti pt. sfaturi. Nu am de gind nici sa mor si nici sa ajung in scaun cu roti dar nu am sa vind motorul si nici nu o sa il limitez. O iau mai incet. Iar pt. cei care nu credeau ca exista iata si poze. Bafta

post-10-1118954837_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa nu fiu rau... piese piese piese...

Sa nu ne bagi in seama pe noi astia mici care incep asa treptat... 50cc, 125cc, 600cc, 1000c...

Nu stiai ca rossi a mers prima oara pe una de 1000???

Acum serios... felicitari pt achizitie... dar sa ai grija de tine, macar pt cei dragi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiad daca ti se par oarecum ciudate raspunsurile de pina acum , baietii iti vor binele, da-o sau pune-o la pastrat, r1 nu este o motocicleta recomandata unui incepator.

 

Hai sa presupunem ca prin absurd ca o perioada vei scapa de incidente nedorite (chiar daca procentul este clar in defavoarea ta, a-si spune 95 cu 5) vei fi si vei merge terifiat tot timpul pe motorul asta, in afara de cei ce-ti vor admira motorul nu vei simti nici o alta placere sa nu mai spun ca te vei plafona foarte repede pentru ca skill`ul se dobindeste pe un motor mic, un motor ce nu-ti acapareaza toata atentia pe acceleratie si frina.

 

Cit de repede ti-a crescut ego`ul, achizitionind acest motor, asa de repede iti va trece cind vei vedea un "amarit" de 250 trecind pe linga tine pe o curba sau mai rau, cind vei gresii si vei observa cu stupoare ca intr-o fractiune de secunda te trezesti prin cine stie ce ripa sau sub vre-o masina (doamne fereste).

 

Incepe cu inceputul, nu cu sfirsitul, greseala pe care ai facuto se poate repara.

 

Bafta multa pt ca vei avea mare nevoie :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Va multumesc la toti pt. sfaturi. Nu am de gind nici sa mor si nici sa ajung in scaun cu roti dar nu am sa vind motorul si nici nu o sa il limitez. O iau mai incet. Iar pt. cei care nu credeau ca exista iata si poze. Bafta

Acuma ca tot ai cumparat-o nu mai poti da inapoi,trebuie sa te stapanesti si sa nu ii dai peste 8.000 rpm decat pe linie dreapta dar si atunci cu simt ca ea nu te iarta,si nu mai vrea sa vad accidente mortale cu R1. Asfalt uscat si bani de benzina :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oricum parerea mea este ca soferul si nu motoreta face accidentul

 

Nu sint de acord. Asta e adevarat la masini, dar o motocicleta sport de 1000 e o scula periculoasa si GREU de pilotat. E ca si cum ai avea o arma fara piedica, o mica greseala si te impusti singur. Trebuie experienta. N-are asa mare legatura cu "ma abtin si nu dau de acceleratie".

E drept ca n-am gasit nici o statistica cu incepatori pe motoare de 1000 si citi supravietuiesc, dar parca tin minte ca am citit undeva ca in 50%din cazuri se termina prost. Daca e adevarat si tin minte bine, e ca si cum ai lua revolverul de ruleta ruseasca si ai spune: numai civilii joaca cu un glontz, hai sa mai bagam 2. Click.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acuma ca tot ai cumparat-o nu mai poti da inapoi,trebuie sa te stapanesti si sa nu ii dai peste 8.000 rpm decat pe linie dreapta dar si atunci cu simt ca ea nu te iarta,si nu mai vrea sa vad accidente mortale cu R1. Asfalt uscat si bani de benzina 

 

 

 

8000 de rotatii??? :wave: Omule, tu stii ce spui acolo? E VORBA DE UN R1, nu de o MOBRA!!! Ce Dumnezeu, cu 8000 de ture si in prima treapta de viteza si ai 100 km/h! Nu mai da sfaturi din astea ca poate se apuca omul sa le urmeze! Eu in general nu ma amestec in astfel de discutii care mi se par inutile, dar acum parca e prea de tot! Daca omul s-a uitat in palma si a vazut ca are linia vietii detul de lunga... sa fie sanatos si sa mearga pe R1! Sa dea in ea cum o stii! O sa o tavaleasca daca da prea tare si nu o sa aiba satisfactii daca da prea putin. Se numeste "proces de invatare". Ar fi fost poate mai ieftin sa il faca pe un 250 sau un 500. Ar fi fost mult mai pasionant, din punctul meu de vedere, sa DESCOPERE altceva, sa vada ce satisfactie ai cand treci la o clasa superioara... dar gusturile nu se discuta.

 

@Boogie: sa ne tii la curent!

 

Succes! :o

Ry.

Edited by Hellryder

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daca ai multa rabdare, mult respect pentru ea, si esti cu capul pe umeri mereu vei ajunge cat-de-cat un pilot decent si n-o sa te mai sperie.

marfa. si exact atunci cand n-o sa-l mai sperie o sa-i mancam coliva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...