Sari la conținut

Posesorii Yamaha Wr 400/426/450


ekkemu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 339
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nu mai exista alte pareri, amortizoarele cu azot nu se serviseaza in cada ;)

Nu-i asa mare filozofie daca ai doua maini drepte, doar ca iti trebuie garnituri originale si ulei, iar in loc de azot merge aer comprimat ca doara in aer e 78% azot.

Filmul are vreo 5 parti:

doar ca ei folosesc pompa de vacuum inainte de a baga ulei si apoi bineinteles azot. :tomato:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toti care au putina experienta. mai ales dupa ce se incalzeste aerul, se dilata si nu mai lucreaza suspensia.

In regim non-race nu prea ai sanse sa incinzi telescopul astfel incat sa aiba vreo influenta sesizabila cresterea presiunii aerului.

E de preferat sa ai in shock azot,dar poti folosi cu succes si aer mai ales daca ai montat un "bladder".Testat!

 

http://smartshop-racing.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/l/bladderconversion.jpg

Editat de Str33TwuSS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

explica-te, ca nu inteleg despre ce vorbesti... ce e ala bladder?

vrei sa spui ca vara iarna merge suspensia la fel la +35 si - 2 ...? adevarul e ca poti face enduro si cu motor de cross dar totusi, nu e la fel. parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

explica-te, ca nu inteleg despre ce vorbesti... ce e ala bladder?

vrei sa spui ca vara iarna merge suspensia la fel la +35 si - 2 ...? adevarul e ca poti face enduro si cu motor de cross dar totusi, nu e la fel. parerea mea.

Bladder-ul asta e un fel de "punga" de cauciuc care se pune in locul pistonului care separa azotul de ulei si care il montezi de obicei dupa ce ii faci revalve-ing shock-ului ca sa ii imbunatatesti raspunsul la obstacole gen borduri,radacini,pietre adica unde shaft-ul(tija) shock-ului trebuie sa se miste mult mai rapid.

 

Si ideea era ca desi e preferabil sa ai azot in shock,nu are absolut nimic daca ii bagi aer pana ai azot ca sa faci o treaba ca la carte cum s-ar zice,

pentru ca oricum nu se da nimeni atat de bine pe forumul asta incat sa faca diferenta dintre un shock umplut cu aer si unul umplut cu azot chiar si la + 35 grade.

Nu vreau sa fiu rau, dar am vazut mult prea multi rideri care nu fac diferenta dintre compression si rebound,daramite dintre low speed si high speed damping dar care din snobism se dau pe motoare de la 2011 in sus visandu-se Jarvis,Walker sau Blazusiak.

Editat de Str33TwuSS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ideea era ca desi e preferabil sa ai azot in shock,nu are absolut nimic daca ii bagi aer pana ai azot ca sa faci o treaba ca la carte cum s-ar zice,

pentru ca oricum nu se da nimeni atat de bine pe forumul asta incat sa faca diferenta dintre un shock umplut cu aer si unul umplut cu azot chiar si la + 35 grade.

Nu vreau sa fiu rau, dar am vazut mult prea multi rideri care nu fac diferenta dintre compression si rebound,daramite dintre low speed si high speed damping dar care din snobism se dau pe motoare de la 2011 in sus visandu-se Jarvis,Walker sau Blazusiak.

Pretene merci de sustinere, asa-i cand vrei sa-ti ajuti confratii, unii te iau in balon,

oricum snobii si orgoliosii prefera azotul deoarece suna mai la moda decat "aer" care poate veni de la fraer !!!

Iar un mecanic "scolit" iti ia de 10 ori mai mult daca iti pune azot (poate chiar lichid la minus 196 gr.C ca sa nu se incalzeasca telescopu) !!! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ca sunteti voi valorosi! cinste voua si ne inchinam in fata voastra...

intreb si eu, nu dau cu parul: cum ati ajuns la concluzia ca cei care nu sunt de acord cu voi sunt niste snobi orgoliosi increzuti peste masura care mai sunt si fraieri care poate veni de la aier..?!

 

putina decenta in exprimare ar fi de dorit. nu de alta dar nu suntem toti panacoti. unii mai avem si tabieturi, respectul reciproc printre altele.

 

salut,

 

ma puteti ajuta cu gasirea seriei de pe o yamaha wr? am cautat pe partea dreapta a furcii, sub ghidon si nu apare nimic acolo. ma intereseaza sa aflu anul de fabricatie al motocicletei.

 

mersi fain

 

seria ar trebui sa fie acolo unde ai cautat-o. daca nu e inseamna ca ai o problema, cineva plange dupa motoreta aia. vezi seria de pe motor, daca nici aia nu exista e clara situatia...

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar imi cautam o justificare a faptului ca nu ma dau in continuare cu prima motocicleta din "cariera" mea de motociclist....insa e clar ca pentru unii Honda e Honda, indiferent de schimbarile din jurul lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) pe langa faptul ca aerul comprimat contine foarte multa apa daca nu este tratat cu un secheur (iscator de aer) care face sa scada punctul de roua ( -40 grade C de obicei), principalul motiv pt care se foloseste azot este evitarea exploziei acumulatorului (rezervorul de azot). punctul de auto aprindere (temperatura minima ;a care u;eiu degaja vapori intr-o cantitate suficienta incat sa se aprinda de la o scanteie sau comprimare) al uleiurilo de suspensie este undeva pe la 175 grade C. aer + vapori combustibili + scanteie (comprimare) = explozie. ceva in genul motoarelor diesel in cazul de fata ca si o comparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de ce supapele din linku asta{ http://www.motobikeshop.eu/ro/supapa-otel-admisie-1-yz400f-yz426f-wr400f-98-9 } nu se potrivesc pe un yamaha WR 426 anul 2001 ? Care e diferenta intre cel de 99 si 2001 ?

 

Si cat de proaste sunt de is asa ieftine ?

Imi poate totusi recomanda cineva un magazin mai ieftin de unde sa iau supapele de admisie ? si ghidurile ?

 

Mersi

Editat de andrei_pro89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Buna

Sant posesorul a unei yamaha wr 250 f din 2002 am probleme cu pornirea la rece,se ineaca foarte repede,la inceput ii dadeam citeva pedale in gol fara sa trag socul,cind trag socul daca nu porneste la prima sau a doua pedala la a treia sa inecat curge benzina din carburator pe unul din acele furtunase, daca scot bujia este uda dupa ce o curat porneste la prima precizez ca bujia este afmata in mers se comporta ok la cald porneste la prima m-am saturat ca la fiecare pornire de pe o zi pe alta sa desfac bujia sa o curat va rog dati-mi niste sfaturi as vrea sa cumpar o bujie noua IRIDIUM poate porneste mai bine dar nu stiu ce cod trebuie .VA MULTUMESC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eugen, intodeauna exista cele trei posibilitati:

- e fierul (des)

- e poserorul (mai des)

- e posedata (rar)

 

Scoate carburatorul, ia manualul, ia la comparat kitul de jigloare si acul, curata carburatorul, verifica sertarul si orice componenta in miscare pentru uzura, curata filtrul de aer, fa jocul la supape...

Daca tot nu merge, ai celelalte variante: tehnica de pornire si...the possesion of the WR.

Da-i cu apa sfintita si busuioc, cotizeaza la BOR si ai ramas cu una....posesorul! Verifica ce ti-am spus si da-ne un feedback!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna

Sant posesorul a unei yamaha wr 250 f din 2002 am probleme cu pornirea la rece,se ineaca foarte repede,la inceput ii dadeam citeva pedale in gol fara sa trag socul,cind trag socul daca nu porneste la prima sau a doua pedala la a treia sa inecat curge benzina din carburator pe unul din acele furtunase, daca scot bujia este uda dupa ce o curat porneste la prima precizez ca bujia este afmata in mers se comporta ok la cald porneste la prima m-am saturat ca la fiecare pornire de pe o zi pe alta sa desfac bujia sa o curat va rog dati-mi niste sfaturi as vrea sa cumpar o bujie noua IRIDIUM poate porneste mai bine dar nu stiu ce cod trebuie .VA MULTUMESC

Cauza e amestecul prea bogat. Da jos carburatorul si regleaza-l.

Verifici toate jiglerele sa sa corespunda cu ce scrie in manual (au marcat un nr. pe fiecare, daca ai toba aftermarket e posibil sa fie schimbate si sa nu bata cu cartea), verifici nivelul plutitorului care la cum ai descris e cauza probabila, schimbi daca e cazul cui pontou, oringuri,

 

Nu e greu de facut, dar daca nu stii nu te baga, du-l la mecanic moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca nu am mecanici in zona de incredere.Azi l-am facut bucati carburatorul l-am curatat am vazut ca jiglerul (pilot screw) de aer avea deschis doar 2 ture din pozitia inchis, nu e putin? in carte arata 1-7/8 ture nivelul plutitorului e ok iara cuiul acela (jet needle) in carte pozitia standard este la nivelul 4,la mine este la nivelul 3, o sa-mi comand un cui pontou,la schimbarea cuiului trebuie schimbat si scaunul. VA MULTUMESC pentru sfaturi.

Editat de eugen.filca
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut baieti, am o problema si daca m-ati putea ajuta...caut electromotor bun complet pt Yamaha WR 450 F din 2004...am mare nevoie de el si cat mai urgent...daca stie careva unde pot gasi sau daca are cineva sa ma contacteze cu un mesaj ceva...mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...