Sari la conținut

Posesorii Yamaha Wr 400/426/450


ekkemu
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti, am o problema si daca m-ati putea ajuta...caut electromotor bun complet pt Yamaha WR 450 F din 2004...am mare nevoie de el si cat mai urgent...daca stie careva unde pot gasi sau daca are cineva sa ma contacteze cu un mesaj ceva...mersi!

Ce are electromotorul vechi? nu se mai poate reconditiona?

Daca te ajuta am setul de carbuni OEM Yamaha. I-am cumparat si am ramas cu ei. Se potrivesc la orice electromotor de WR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 339
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut baieti,de curand am cumparat si eu o yamaha yzf 426 din 2002 si as vrea sa fiu prietenul vostru de discutie sa ne lamurim impreuna problemele si sa ne impartasim sfaturi,vreau sa zic ca mobra porneste la prima pedala indiferent de temperatura afara,acuma vreau sa stiu mai multe desprea ea,vreau sa fac un schimb de ulei si vreau sa merg pe Motorex 10w40(de asta are acuma in ea),se merita sa investesc sa bag de ala full sintetic sau merge si cu semi-sintetic?ce alt ulei imi recomandati????are pinioane pe ea13/51,e ft brutala si trage de rupe,as vrea sa stiu pt viitor cum se regleaza supapele?astept sfaturiile voastre.



Slaba miscare pe aici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aici e coltul WR. Poate stiu mai multe cei din coltul Motocross. Poate ar fi bine sa te uiti in manualul de reparatie pentru inceput. Acolo trebuie sa scrie si despre ulei, si despre supape, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut,

Sunt posesorul unui WR400F din 1998. Il am din 2011.
Ca istorie scurta am avut ceva probleme cu el din cauza ca fostul proprietar nu prea a stiut sa-l intretina. Am avut chiulasa sparta pentru ca lantul de distributie avea o improvizatie facuta la intinzator + joc in rulmentul din vibrochen al bielei.
L-am reparat si acum functioneaza impecabil. Vibrochenul l-am luat din UK iar chiulasa complet echipata din USA de pe eBay. La chiulasa am fost nevoit sa platesc vama +TVA dar cu toate acestea am iesit cu mult mai iesftin fata aceasi piesa sh de Romania.

 

In rest sincer sa fiu imi place f mult motoreta. Stabila, puternica, cuplu enorm (urcat in treapa a doua pe panta relativ abrupta si in turatie relativ joasa iar cand simteam ca nu mai tragea era suficient sa deschid gazul mai mult :) ). Nu pot sa fac o comparatie cu alte motociclete deoarece aceasta este prima motoreta pe care o detin de cand am A-ul (tot din 2011).

Anul acesta m-am hotarat s-o inmatriculez. Idea este ca nu vreau sa fiu limitat sa merg cu ea doar in zona in care o tin doar pe offroad. La o distanta de circa 30-40km am si alte zone de vizitat si evident ca nu pot merge decat pe platforma cu ea, cea ce e un pic cam peste mana pt o distanta relativ mica.

Pentru cei care sunt interesati trebuie sa stie ca.la RAR dupa autenticitate trebuie sa treaca de inspelectie. Asta consta in faptul ca motorul trebuie sa fie dotat: far cu pozitie/faza scurta/faza lunga, lampa stop cu pozitie si frana 21/5W, semnale de schimbare directie 2 lampi pe fiecare parte, suport numar inmatriculare cu lumina.

O sa intampinati o problema la partea electrica: motoreta nu are rectificator ci doar regulator de tensiune.
Asta se remediaza cu o punte redresoare si un condensator de capacitate mare sau o baterie mica de circa 4.5A.
Apoi modificarea circuitului electric: circuitele actuale de far si stop trebuie deconectata masa de sasiu si conectata la minusul circuitului DC si construite noile circute pt semnalizare, frana, pozitii si faza lunga.
Astfel veti asigura functionarea corecta a releului de semnalizare si a intregului circuit electric. Pentru frane am comandat senzori hidraulici de pe eBay. la circa 10 lire bucata din UK.
Nu trebuie uitat ca la RAR se cer cativa martori minimi la bord: semnalizare si pozitie.

Am discutat cu cineva de la directia de omologari individuale si mi-a spus ca toate lampile trebuiesc sa aibe omologarea CE si nu conteaza ca nu-s cele originale.

Proiectul l-am demarat deja si sunt in cautare de piese. Aripa spate la mine nu este cea originala care are lacasul pentru stop ci este una simpla. Ca sa iau aripa spate + stop originale ajung undeva la 100euro si mi se pare cam mult pentru un motor care intrii cu el prin offroad :).

 

Am gasit asa ceva http://www.motobikeshop.eu/ro/stop-spate-led-enduro-universal. Din pacate sunt cam in graba cu cautatul pieselor si cei de la Motobikeshop nu au resusit sa-mi raspunda inca. Aveti idee daca are omologare CE?

 

Mi se pare o solutie mult mai eleganta si mai usor de aplicat fata de aripa noua + semnal nou original. Asta in cazul incare spargi aripa spate se inlocuieste cu un model aftermarket mai ieftin si aici WR-ul nu duce lipsa :).

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RAR nu se uita nimeni daca e omologat sau nu. Dar se vor uita daca ai iluminare numar inmatriculare.

Uite un suport numar cu tot cu stop frana clasic: http://motor-inn.ro/ro/electrice/lumini/acerbis-dual-sport-tail-light

Il atasezi de codita actuala cu 3 suruburi si gata. Semnalizatoarele le atasezi tot de el.

Daca gasesti un astfel de suport numar SH, e si mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Merci.

Intre timp am gasit un model destul de ok pe ebay in UK la circa 140 ron cu transport si cerificat CE :). Este pe LED si cu iluminare pt placuta de inmatriculare.

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370766676118

Evident nu ca as merge pe offroad cu toate semnalele luminoasa :D dar pt strada este si estetica.

Am sa postez detalii despre "upgrade-ul street legal" daca este interesat careva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut. Am urmat sfaturile voastre si am verificat supapele, am refacut jocurile,nu ma descurc sa reglez distributia la yamaha wrwr 250f 2002, am un manual pentru yamaha wr 250f dar este din 2003 si nu vad senmele la axul cu came de la evacuare.A facut cineva poze cu semnele? Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut baieti,am o yamaha yzf426 si am nevoie de urmatoare piesa din spatele ambreiajului,o placa e otel care se prinde in 3 sorube si tine cele 6 arcuri din spate,daca ma puteti ajuta...platesc



am un ambreiaj de vandut de yz426f daca va intereseaza,placiile de otel si de frictiune 1% uzura ca noi,arcuri,placa de presiune si oala mare cu pinioanele.

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut Fani ai marci Yamaha :D sunt si eu interesat ce vagati voi in wr 450 ,, e alta categorie pentru mine si vreu sa stiu ce marci de uleiuri ati folosit si ce rezultate au in speciala daca e sintetic sau mineral . mersi mult o zi faina .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca in carte scrie mineraul sau sunt chiar foarte praf la engleza mersi ori cum de info.



Imi explica si mie cineva cum se verifica uleiul la 426 ca recent l-am schimbat si deabea am scos 400 ml :whip: Apreciez . o zi faina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o pornesti,mergi cu ea un pic sa se incalzeasca si sa se puna cutia de viteza in miscare dupa care opresti,scoti josa o stergi si o bagi la loc FARA sa o infiletezi doar cat intra pana la filet si scoti si vezi cat ulei are pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ulei Furca

Am o yamaha wr426f / 2001 la care trebuie sa-i schimb semeringurile ( praf + ulei) si implicit si uleiul de furca ( ulei hidraulic monograd sintetic)

P.S. - imi curge doar unu, dar din citite si dupa logica, am sa le schimb pe ambele;

- este cel mai important element din cadrul ciclisticii unei moto/biciclete ;

- folosesc moto 50% offroad soft enduro / 50% prin oras.

Din experienta d-voastra ( NU povesti de pe alte posturi) ce imi recomandati :

1. ulei 5w, 7.5w , 10w ;

2. firma producatoare .

============

Va multumesc anticipat !

 

=========

P.S.2 - de la ce firma producatoare folositi semeringurile ? f.f. important

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit ulei Motorex 7,5W la un motor asemanator ca si folsinta cu al tau ( Husqvarna TE610). Am fost multumit

Am folosit pentru un EXC semeringuri All Balls, si, de nou, unul a inceput sa curga (fara sa-l fi agatat eu la montaj). Apoi am folosit originale KTM si am fost multumit.

Am mai folosit si semeringuri de la alti producatori, am fost semi-multumit (au inceput sa curga dupa 2 luni, ceea ce nu e foarte normal, dar nici un capat de tara in conditiile folosirii mobrei prin noroaie).

Deci, incearca sa folosesti originale Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

WR 450F 2007 5000 km aprox

Ieri dupa o tura mai offroad 3-4 ore si vreo 10 km la final de asfalt 100-110 km/h a (cuvant urat) mult ulei pe furtunul de baga gaze/vapori de ulei din motor in filtru de aer.....

A mai patit-o careva?De unde sa ma apuc de ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai patesc si eu la wr-ul meu de 400, dar doar cand il dau peste cap de pre multe ori. Si deja merg pe el de aproape 3 ani.



Mai foloseste cineva alt ulei la wr in afara de Motul ? Ce ziceti de Repsol.? Amici de-ai mei din alt oras il folosesc de cativa ani buni la KTM-uri.



Momentan folosesc Motul 7100 10w40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am achizitionat recent un Wr 450 model 2005 si pe langa multe probleme ce are parca fierbe lichidul de racire la unele urcari dar nu foarte spectaculoase. Sa aiba acest model radiatoarele subdimensionate? Am vazut ca vechiul proprietar i-a montat si un cooler dar nu l-am legat deoarece ma astept ca pe vremea asta sa nu fiarba. M-ar mai interesa daca dezmembreaza cineva acest model ca as nevoie de mai multe piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am achizitionat recent un Wr 450 model 2005 si pe langa multe probleme ce are parca fierbe lichidul de racire la unele urcari dar nu foarte spectaculoase. Sa aiba acest model radiatoarele subdimensionate? Am vazut ca vechiul proprietar i-a montat si un cooler dar nu l-am legat deoarece ma astept ca pe vremea asta sa nu fiarba. M-ar mai interesa daca dezmembreaza cineva acest model ca as nevoie de mai multe piese.

 

un motor trebuie sa-ti fiarba doar cand il tii turat o intr-un sant,parau,mocirla si inaintezi f incet(spre deloc).... atunci e de inteles ; in rest nu are motiv sati fiarba la nici o panta.

verifica sa aiba antigel , sa nu fie infundati fagurii de la radiator ( desfa si baga niste aer comprimat), sa nu fie indoite radiatoarele.

iar cooleru respectiv daca nu functioneaza ia si-l demonteaza.... in loc sati raceasca radiatorul iti blocheaza aerul sa circule prin faguri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta fierbe, defapt muta antigelul in vasul de expansiune si inapoi prea repede. Banuiesc ca de asta a montat fostul proprietar acel ventilator cu pornire la buton, numai ca nu l-am putut folosi deoarece motorul nu incarca acumulatorul. Are si ceva protectii pe radiatoare si s-ar putea sa contribuie si alea la fenomen. Oricum voi desface motorul sa-l verific ca nu-mi place cum merge, relantiu nu prea are, iar cand coboara turatia se aude destul de nasol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am achizitionat recent un Wr 450 model 2005 si pe langa multe probleme ce are parca fierbe lichidul de racire la unele urcari dar nu foarte spectaculoase. Sa aiba acest model radiatoarele subdimensionate? Am vazut ca vechiul proprietar i-a montat si un cooler dar nu l-am legat deoarece ma astept ca pe vremea asta sa nu fiarba. M-ar mai interesa daca dezmembreaza cineva acest model ca as nevoie de mai multe piese.

WR-ul nu are probleme cu racirea daca e totul ok. In cazul tau poate fi garnitura de chiulasa ciupita si iti baga compresia in sistemul de racire si da automat afara pe la supraplin. Nu e normal. Desfa motorul si verifica. Daca a fost forjat/fiert motorul excesiv chiulasa se indoaie foarte putin (microni) dar suficient cat sa scape presiunea pe langa.

NB. Sa nu faci prostia sa schimbi doar garnitura de chiulasa fara sa verifici/repari planeitatea chiulasei si a cilindului ca te tine cateva ture dupa care desfaci iar. Sa verifici si piesele din pompa de apa.

 

Fa un bine altor useri de pe forum si posteaza dupa ce ai desfacut motorul si ai gasit si rezolvat problema sa stim care a fost adevarata problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am achizitionat recent un Wr 450 model 2005 si pe langa multe probleme ce are parca fierbe lichidul de racire la unele urcari dar nu foarte spectaculoase. Sa aiba acest model radiatoarele subdimensionate? Am vazut ca vechiul proprietar i-a montat si un cooler dar nu l-am legat deoarece ma astept ca pe vremea asta sa nu fiarba. M-ar mai interesa daca dezmembreaza cineva acest model ca as nevoie de mai multe piese.

Si eu am unu din 2005, cand il chinui pe loc la urcari mai grele fierbe asa ca i-am pus doua ventilatoare de calculator de 80x80 mm mi se pare. Intra la fix si le-am fixat cu cate doua arculete de rama radiatorului in care am dat doua gaurele, Le-am legat direct pe contact ca nu consuma mult. de atunci nu am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...