Sari la conținut

Suzuki Gsx 1400


Claw
 Share

Postări Recomandate

Salutare.... stie careva ceva sau este posesor de Suzuki Gsx 1400? Daca da voiam sa stiu cam cat de fiabila e, cum se comporta racirea aer/ulei in oras... si in general impresii despre ea. Pentru cine nu stie cam asa arata... si e "a lean... mean... beautiful machine"

post-843-1211830379_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

un prieten bun (de aici din oradea) are. e foarte brutala fierul.

nu stiu daca are ID pe forum, dar pe mess deobicei mai intra din cand in cand (zsotuning@yahoo.com)

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai 106 cai - 126Nm - 5000rpm iar un R1 din 2004 - 110Nm la 10500rpm. Din cifre pur si simplu ... are cuplu de 2 in V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau il duci la Taticu de Banditi si cu +1150 Oiro ti-l face de 123 de cai la 7100 rpm si 143 NM :P la 4800 rpm. :D

 

Faina balena. Cel mai tare big (retro) bike. Rupe in doua CB 13le, XJR 13le si ZRX 12le. E Mama lor dar nu are ce cauta in oras. :cheers:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Nu are ce cauta in oras"..... spui asta pentru ca e ca un supersport in oras care e gandit mai mult pentru pista... sau nu e o motocicleta care sa se descurce in trafic, aglomeratie (racire aer/ulei)??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Nu are ce cauta in oras"..... spui asta pentru ca e ca un supersport in oras care e gandit mai mult pentru pista... sau nu e o motocicleta care sa se descurce in trafic, aglomeratie (racire aer/ulei)??

 

eee... bolnavii care au SS dar nu au iesit in viata lor din oras si care cel mai departe au mers de acasa la terasa oricum sunt o rasa aparte si nu are rost sa discutam si comparam. Prin "nu are ce cauta in oras" evident ca exagerez. Racirea nu e deloc o problema. E vb de gabarit (dimensiuni) si greutate. E clar ca sunt nakeduri care se descurca mult mai bine in oras decat GSX 14le. In plus, nu ai unde exploata COIul pe care il are in oras decat, poate, fiind kamikaze. Si, oricum, un Big Bike se incalzeste mult mai tare decat un 600, de ex. Am mers eu pe Bandit 1200 al unui pretin in Bucale si el a mers pe 6le meu. Acelasi traseu, acelasi ritm... 12le s-a incalzit mult mai tare, desi are radiator de ulei mai mare decat 6le. Nu zic ca se topeste sub tine, nu i vb de fiabilitate ci doar de inca o latura a confortului. Radia 12le caldura fatza de 6 de zici ca era o centrala nucleara. Mai sunt apoi alte criterii legate de consum, de ex. Mergi in acelasi ritm cu consumuri destul de diferite. Doar cateva dintre motivele pt care imi voi lua 1200 fara sa vand 6le. :lol: GSX 14le il vad ca fiind un touring naked premium foarte passenger-friendly si confortabil cu design retro. O super-motoreta.

post-8276-1211983216_thumb.jpg parca imediat arata altfel cu alte tobe decat trompetele alea stock :crack:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....superb ... absolut superb... am vazut si cu evacuare 4 in 1

 

de ce va place asa mult sistemul de evacuare 4 in 1? :crack:

mie m-i se pare mult mai "incomplect" decat asa cu 2, frumos, simetric :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 finale ma duc cu gandul la V2 :crack:

Cateodata simetria e plictisitoare. :lol:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
Salutare.... stie careva ceva sau este posesor de Suzuki Gsx 1400? Daca da voiam sa stiu cam cat de fiabila e, cum se comporta racirea aer/ulei in oras... si in general impresii despre ea. Pentru cine nu stie cam asa arata... si e "a lean... mean... beautiful machine"

 

Salve,

Are io de o saptamana :rolleyes: :cheers:

In 4 cuvinte: ma da pe spate. Are 255 kile la plin si fata de fostul meu Bandit de 600 se simte clar ca este mai greu dar...(urmeaza vestea buna) -numai cand esti la sub 2km/h :laugh:

Odata ce urnesti dihania de pe loc nu poti sa nu fi surprins cat de manevrabila e. La cat e de balena chiar ma asteptam la altceva. Se aseaza foarte natural pe

curbe, tinuta la drum lung mai faina si relaxanta decat la Bandit. In oras e foarte ok daca ma intrebi pe mine -singura problema ar fi ca mai mult de treapta a3a chiar nu ai unde sa ii dai.

Din punctul asta de vedere parca ma multumea mai mult Banditul pt oras. In afara in schimb is arata muschii din plin in orice plaja de turatii. Chiar daca esti la 2000 de ture,

cand deschizi gazul trage ca nebuna. Cel mai tare m-a surprins cand la 100 mph (160 km/h) -ca are kilometraj in mile- am deschis gazul si a trebuit literalmente

sa strang genunchii pe rezervor ca-mi rupea mainile. Daca ma intrebi pe mine, chiar are C O I.

Nu am apucat inca sa calculez consumul prin oras, dar o voi face in curand. In rest, merge tunata la greu, o sa incep cu un undertray si niste filtre K&N. O sa pun si ceva poze in curand

pt cei interesati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau il duci la Taticu de Banditi si cu +1150 Oiro ti-l face de 123 de cai la 7100 rpm si 143 NM :) la 4800 rpm. :blink:

 

Faina balena. Cel mai tare big (retro) bike. Rupe in doua CB 13le, XJR 13le si ZRX 12le. E Mama lor dar nu are ce cauta in oras. :grinbandit:

 

 

 

Dă-le un pic mai scurte...

Ai încălecat și gsx 1400 și xjr 1300 să le poți face comparația?

Eu merg cu un xjr 1300 de un an, și recent am probat un gsx 1400 și vreau sa spun că e mare diferenta intre ele.

Acum nu incep discutia cu cine a fost primul - oul sau găina, ci pur si simplu spun că xjr e o motocicletă mare, incredibil de confortabilă și manevrabilă, atâta timp cât mergi cu ea in limitele bunului simț. Fazele cu viteze de peste 130 km la oră, indiferent că e pe xjr sau pe gsx sau pe alt naked, sunt cam pescărești, pentru că peste vitezele astea nu prea ai unde să te ascunzi, și ești ca steagul pe motor, inconfortabi și vulnerabil.

Gsx-ul, are rezervorul mai ingust și mai in abdomen, poziția de condus nefiind așa de confortabilă ca pe xjr.

Un alt punct unde zic eu că nu se compară motocicletele este cel al suspensiei spate, unde xjr-ul este net superior prin suspensiile pe gaz Ohlins.

Chestiile cu puterea și cuplul nu le poți proba cu adevărat decât pe circuit, însă e puțin probabil că vei ajunge acolo cu un naked commuter... Așa că, rămâne o chestiune de gust, și o mică diferență de preț (vreo 3000 euro) între cele două.

Însă, sfatul meu este să iei un motor care deja a făcut tradiție in segmentul său, și care face impresie prin frumusețe și eleganță.... Prin comparație, la fel ar fi intrebarea dacă să îți iei pentru ieșiri in teren o Toyota Landcruiser sau un Hyunday Santa Fe!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Salve,

Are io de o saptamana ;) :)

In 4 cuvinte: ma da pe spate. Are 255 kile la plin si fata de fostul meu Bandit de 600 se simte clar ca este mai greu dar...(urmeaza vestea buna) -numai cand esti la sub 2km/h :)

Odata ce urnesti dihania de pe loc nu poti sa nu fi surprins cat de manevrabila e. La cat e de balena chiar ma asteptam la altceva. Se aseaza foarte natural pe

curbe, tinuta la drum lung mai faina si relaxanta decat la Bandit. In oras e foarte ok daca ma intrebi pe mine -singura problema ar fi ca mai mult de treapta a3a chiar nu ai unde sa ii dai.

Din punctul asta de vedere parca ma multumea mai mult Banditul pt oras. In afara in schimb is arata muschii din plin in orice plaja de turatii. Chiar daca esti la 2000 de ture,

cand deschizi gazul trage ca nebuna. Cel mai tare m-a surprins cand la 100 mph (160 km/h) -ca are kilometraj in mile- am deschis gazul si a trebuit literalmente

sa strang genunchii pe rezervor ca-mi rupea mainile. Daca ma intrebi pe mine, chiar are C O I.

Nu am apucat inca sa calculez consumul prin oras, dar o voi face in curand. In rest, merge tunata la greu, o sa incep cu un undertray si niste filtre K&N. O sa pun si ceva poze in curand

pt cei interesati.

 

vreau si eu poze cu camionu asta :P

 

eu ma dau pe un XJR 2008 de care sunt mai mult decat multumit....cam aceiasi mancare de peste

vreau sa ma apuc si eu de la anu de un tuning pentru ea in limita finantelor ;)

 

bafta...muscle biker

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dă-le un pic mai scurte...

Ai încălecat ?i gsx 1400 ?i xjr 1300 să le po?i face compara?ia?

Eu merg cu un xjr 1300 de un an, ?i recent am probat un gsx 1400 ?i vreau sa spun că e mare diferenta intre ele.

Acum nu incep discutia cu cine a fost primul - oul sau găina, ci pur si simplu spun că xjr e o motocicletă mare, incredibil de confortabilă ?i manevrabilă, atâta timp cât mergi cu ea in limitele bunului sim?. Fazele cu viteze de peste 130 km la oră, indiferent că e pe xjr sau pe gsx sau pe alt naked, sunt cam pescăre?ti, pentru că peste vitezele astea nu prea ai unde să te ascunzi, ?i e?ti ca steagul pe motor, inconfortabi ?i vulnerabil.

Gsx-ul, are rezervorul mai ingust ?i mai in abdomen, pozi?ia de condus nefiind a?a de confortabilă ca pe xjr.

Un alt punct unde zic eu că nu se compară motocicletele este cel al suspensiei spate, unde xjr-ul este net superior prin suspensiile pe gaz Ohlins.

Chestiile cu puterea ?i cuplul nu le po?i proba cu adevărat decât pe circuit, însă e pu?in probabil că vei ajunge acolo cu un naked commuter... A?a că, rămâne o chestiune de gust, ?i o mică diferen?ă de pre? (vreo 3000 euro) între cele două.

Însă, sfatul meu este să iei un motor care deja a făcut tradi?ie in segmentul său, ?i care face impresie prin frumuse?e ?i elegan?ă.... Prin compara?ie, la fel ar fi intrebarea dacă să î?i iei pentru ie?iri in teren o Toyota Landcruiser sau un Hyunday Santa Fe!!!

 

Nu m-am dat pe niciuna. Vorbesc din filme. Asa am simtit io in urina ca GSX 14 manca pe pita cand e vb de COI XJR 13le. Da' oricum dintre astea doua cel mai ciumeg e Banditu de 1200. ;)

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 years later...

Ma mira faptul ca nu se discuta deloc de 7 ani despre acest model. Impresii de la propietari , eventuale sfaturi sau experiente ...

Stiu ca e foarte fiabil modelul dar imposibil sa nu apara un comment ceva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pai asa cum sunt descrise mai sus..sunt foarte rare deoarece consuma mult, pentru oras este grea fiind naked, afara te bate vantul din acelasi motiv,, de asta multi le-au vandut..

Cine isi ia asa ceva o ia ca ceva exotic, doar un cunoscator o apreciaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca un consum de 6,5 l/100 km e MUUULT sau putin pentru un motor de 1400 dar cu doi pe sa si pe drumuri foarte virajate si aproape tot timpul la deal mi se pare ok consumul.

Nu stiu ce consum ar trebui sa aiba un motor de 1400 cmc si 106CP ca sa fie MIC?

Oricum ar fi la consum este o motocicleta de vis.

Versatila si confortabila !

 

Confortabila caci se aseaza pe drum foarte bine si nu comenteaza daca ai uitat sa schimbi vreo treapta doua in jos inainte de o curba in urcare la viteza redusa!

Am condus foate multe motoare ... mai putin speed, dar sincer e o motocicleta pe cinste.

 

 

Numai de bine tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Dupa 9 ani de la initierea topicului ...... il deturnez si il fac "Motocicleta mea"

 

Prima zi: model 2005 cu aproximativ 5000 de mile

 

DSC_0437_zpscprcraye.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata super pe combinatia asta de culori .

 

.... mie mi-a placut mult coloritul din prima editie.... plus ca am auzit ca daca ii pui roti albe merge mai tare

 

.... deci ziua "a doua" + aripa spate aftermarket - aripa originala + semnalizatoare led + jante in curs de vopsire

 

DSC_0995_zpsgpst4dlj.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ o evacuare Yoshimura :)

corect.....

 

+ capace motor vopsite + pentru o vreme am cochetat si cu un parbriz (inca sunt nehotarat)

 

DSC_0130_zpssbkaq89m.jpg

 

DSC_0127_zpszoqjy0fw.jpg

» Post actualizat in 19 Aug 2017 14:03

De unghiul asta nu cred ca m-as plictisi vreodata

 

DSC_0136_zpsmfq5pgjf.jpg

Editat de Claw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...