Sari la conținut

Supermoto Sau...


iulius_utz
 Share

Postări Recomandate

Salutare vreau si eu motor si am ajuns la concluzia ca cel mai util si placut ar fi un supermoto mai ales pt bucuresti, acum problema e ca preturile nu prea ma incanta chiar si sh, dupa multe cautari am ajuns la concluzia ca cel mai bun raport calitate pret l-ar avea suzuki dr350 enduro(1500-2500euro) urmat de un kit supermoto, pt ca nu ma pricep deloc la motocilclete as avea cateva intrebari:

1-ce variante apropiate ca pret mai exista model enduro dupa 97-98 care pot fi transformate in sm?

2-ce diferenta de manevrabilitate e intre rotile de supermoto si rotile de enduro echipate cu pneuri mixte pe sosea?

3-suzuki dr350 are racire aer/ulei, e potrivit pt mersul in oras?are radiator de ulei?

4-cat de usor poti sa cumperi in romania un kit supermoto?

 

multumesc anticipat!!! :)

 

P.S. un filmulet interesant:http://motociclete.motomag.ro/2007/14/subaru-contra-supermoto/

 

hmmm sunt intrebari tampite? :unsure: googleeee

 

NIMENI????? :)

Editat de iulius_utz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu-ti pot raspunde decat la 3.

Nu are radiator de ulei asa cum te-ai astepta tu, ci tot cadrul, pentru ca prin el circula uleiul, este un mare radiator. Pana acum, mergand in Bucuresti zilnic, n-am patit niciodata sa mi se caleze motorul. Poate daca stai cu orele si nu te strecori ai putea avea probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vreau si eu motor si am ajuns la concluzia ca cel mai util si placut ar fi un supermoto mai ales pt bucuresti, acum problema e ca preturile nu prea ma incanta chiar si sh, dupa multe cautari am ajuns la concluzia ca cel mai bun raport calitate pret l-ar avea suzuki dr350 enduro(1500-2500euro) urmat de un kit supermoto, pt ca nu ma pricep deloc la motocilclete as avea cateva intrebari:

1-ce variante apropiate ca pret mai exista model enduro dupa 97-98 care pot fi transformate in sm?

2-ce diferenta de manevrabilitate e intre rotile de supermoto si rotile de enduro echipate cu pneuri mixte pe sosea?

3-suzuki dr350 are racire aer/ulei, e potrivit pt mersul in oras?are radiator de ulei?

4-cat de usor poti sa cumperi in romania un kit supermoto?

 

multumesc anticipat!!! :blink:

 

P.S. un filmulet interesant:http://motociclete.motomag.ro/2007/14/subaru-contra-supermoto/

 

hmmm sunt intrebari tampite? :) googleeee

 

NIMENI????? :laugh:

 

Eu nu pot decat sa incerc sa iti raspund la 1 si la 2 si eventual la 4.

 

4. Sunt cateva de vanzare pe forum, dar in Romania cel putin se invart pe la 800E, si alea "putin uzate". Roti mai vechi, pentru DR nu cred ca o sa gasesti sau daca gasesti unele echivalente, nu gasesti sub 400 - 500E. Din nou, daca gasesti, cauciucurile au sanse mari sa fie uzate, ceea ce mai adauga cel putin 200 250 E la costul "distractiei". Trebuie sa ai grija ca kitul sa mai contina: discuri fata + spate (alti bani alta distractie daca nu sunt incluse), foaie la roata din spate si adaptor pentru etrier (ca sa faca trecerea de la discul de enduro la cel de SM care e mai mare). Daca starea acestora este precara, pregateste-te sa mai scoti bani din buzunar...

In concluzie la 4, eu zic sa iti cumperi mobra direct supermoto. Doar daca o vrei si enduro intra in discutie varianta asta. Si ai grija ca nu e tocmai low budget transformarea asta enduro-supermoto.

 

1. In general, toate mobrele de enduro pot fi transformate in SM. Trebuie doar sa ai grija la dimensiunile rotilor. Pentru inceput uite aici mobre direct supermoto (dupa cum am conchis la 4): http://www.bikeshop.ro/src.php?Producator_...amp;act=results

Poti sa mai cauti si tu dupa "supermoto" sau "sm", dar cam astea sunt. Ai grija ca in general ce e mai recent de anul 2000-2002 la pretul asta (eventual si cu km putini) e clar furaciune. Mai ales pe bikeshop. Asa ca eu zic sa suni inainte la proprietar si sa il intrebi de acte: te vei scuti de un drum in plus. Daca ai mai multi bani, poti sa incerci aici, ca parca erau cateva: /index.php?showtopic=10621.

 

2. Diferenta de manevrabilitate si stabilitate (la franare mai ales) este mare. Roata fata la supermoto este mai mica => manevrabilitate mai buna. Cauciucurile sunt in general de strada (poti sa gasesti si mai on/offf totusi) si au o aderenta net superioara celor mixte. De cramponate nici nu mai zic. Cel mai mult se simte la franare, mai ales daca ai si ghinionul sa fie ud pe jos.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca undeva in jurul sumei de 3000 si ceva de euro iti poti cumpara un suzuki drz sm..astea sunt direct supermoto facute,au pornire la buton si sunt destul de recente...cauta pe mobile de. sau moto.it

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...