Sari la conținut

Honda Pantheon 125


johny72
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Merci mult bro dar am rezolvat-o.

 

Senzorul de la aprindere dadea info eronate spre managementul scanteii. Si din motivul asta, cdi ul nu stia cand si de ce sa dea scantee.

 

E ok acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Va salut, :wave:

 

Detin un Honda FES150 din 2001 luat initial doar pentru oras, insa de cand am ramas fara motor, si-a extins atributiile si creaza dependenta. :moto:

Motorasul asta merge de rupe, am facut Bucuresti-Vama-Bucuresti , cu pasager + cort, bagaje (total ~160kg), mers constant pe autostrada, 90-100 (gps), consum 3.5%. :o

Adevarat, se incingea dar nu a scuipat segmentii pe tzeava, cum ar face un Aprilia RS sau alte neamuri italienesti. De China nici nu aduc aminte...

E clar, are un motor 2T cu 3 clase peste orice scuter. Power-valve-ul este si el o chestie destul de inovativa pentru un scooter, chiar ii ofera un zvanc extra la porniri sau depasiri. Nu stiu daca este si pe 125cc acelasi sistem. Cred ca daca pui motorul asta pe un cadru usor, mananca pamantul (pentru un scooter adica)

 

Acum am ceva nelamuriri:

Vad ca in privinta unui manual pdf nu prea avem noroc, poate a reusit cineva intre timp sa gaseasca?!

Apoi, ce bujie ati montat pe el? Se justifica Iridium? Pleaca un pic mai greu uneori, cred ca e bujia dusa.

Dar rolele, unde gasesc un set ok?

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

am revenit la vehea dragoste phanteon cumparata din bucuresti de la Punto moto am preferat so vad live in fine cocoteru foarte ok vinzatorul paul un om de nota 10 sint foarte multumit de jucaria cumparata deci recomand cu caldura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut baieti! de ceva vreme ma tot gandesc la un maxi pt oras..vreau ceva pe care sa stau bine (am 1.92) , sa ofere protectie la vant si sa consume cat mai putin..phanteon-ul ce are in + sau in - de majesty 250 spre ex..? sau burgman 250 ... Foresight 250 e tot phanteon dar e in 4 timpi? care e treaba ca nu inteleg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici o honda pantheon nu are motorizare yamaha si nici o majesty nu are motorizare honda. motorul de majesty de 250 cmc 4 timpi mai e prezent pe aprilia, benelli. motorul de 250 cmc de pe honda foresght mai e prezent pe piaggio x9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Sunt si eu fericitul posesor al unui pantheon de 125cmc din 2001 cu care am circulat toata vara. Acum ca a venit sezonul rece, se odihneste. Pana se odihneste vreau sa mai repar una alta la el.

Problema cea mai enervanta pe care o are este ca dupa ce sta o perioada nepornit (1-3 zile) porneste f greu. Adica .....initial porneste la "sfert de cheie" dar imediat se opreste. Dupa aia.....dau la automat 20-30 secunde pana o ia. Invarte motorul de ma plictisesc. Dupa ce a pornit ....nu mai face figuri. Doar prima data. Dupa ce st iar nepornit cateva zile....acelasi lucru.

Am incercat sa caut pe net probleme asemanatoare, dar nu am gasit nici o solutie.

A mai intampinat cineva problema asta??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Sunt si eu fericitul posesor al unui pantheon de 125cmc din 2001 cu care am circulat toata vara. Acum ca a venit sezonul rece, se odihneste. Pana se odihneste vreau sa mai repar una alta la el.

Problema cea mai enervanta pe care o are este ca dupa ce sta o perioada nepornit (1-3 zile) porneste f greu. Adica .....initial porneste la "sfert de cheie" dar imediat se opreste. Dupa aia.....dau la automat 20-30 secunde pana o ia. Invarte motorul de ma plictisesc. Dupa ce a pornit ....nu mai face figuri. Doar prima data. Dupa ce st iar nepornit cateva zile....acelasi lucru.

Am incercat sa caut pe net probleme asemanatoare, dar nu am gasit nici o solutie.

A mai intampinat cineva problema asta??

Probabil ar trebui curata carburatorul si vazut cum se prezinta pompa de benzina. Ca sfat nu cred ca e ok sa da- i 20-30 sec la automat.

Editat de popicadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si al meu face la fel dupa o saptamina nepornit, nu stiu care ar putea fi cauza banuiesc ca socul daca dau de doua ori de acceleratie inainte de pornire parca ar poni mai usor Am mai avut un panteon acum 4 ani si avea aceasi problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fes-ul meu ( 125, injectie ),dupa ce a dat frigul pornea cam la a 2 -a cheie. cand a fost f frig dimineata n-a mai luat o desi invartea.

 

bateria pusa pe robot, testata si incarcata , a II a zi dimineata i-am aratat cheia si a pornit

 

concluzia ( veche dar o reamintesc ) - degeaba invarte daca scanteia e slaba sau nu este, din cauza tensiunii reduse ( frig ).

 

estimez ca si la carburatie ( tot CDI are ) e cam la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facea figuri in vara. Era cald afara. Bujie noua, baterie noua.

Nu dadeam 30 secunde in continuu... cu pauze. Dar invartea mult.

Am o cunostinta care avea unu de 150. Aceeasi problema. Pornire grea la rece. Din cate stiu... a curatat carburatorul. L-a vandut, iar cel care l-a luat are exact aceeasi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

problema asta cu pornirea (la rece)la automat sau buton,cred ca mai la toate scuterele exista! Nici al meu nu vrea desi invârte,bateria e noua.Daca dau o tura 4-5km apoi opresc porneste la primul buton actionat maxim 5secunde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salut,
Treaba cu pornirea greoaie dupa un timp, din experientele mele, tine de faptul ca ramane fara benzina in carburator. Conteaza pana si pozitia in care il parchezi... pe central sau lateral. Pe lateral se goleste si mai repede. Nu-mi dau seama daca pur si simplu se evapora sau se intoarce gravitational pe circuit. Pompa lui fiind vacumatica nu inchide bine si probabil nu este nici foarte eficienta cand e frig afara, dureaza ceva pana umple camera de amestec. Cred ca s-ar rezolva cu o pompa electrica sau un robinet de inchidere intre pompa si carburator.
Capacul de la rezervorul de apa, (cel care lipseste la majoritatea Pantheoanelor 2T :)) ati gasit o sursa pentru el ca nici prin SH-uri nu prea este!?
Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Buna ziua,

 

Am achizitionat de curand o Honda Pantheon 125 an fabricatie 1998. Ieri, in timpul mersului sa oprit motorul si nu am mai reusit sa il pornesc. Am incercat sa scot bujia dar este foarte intepenita. Mi-am amintit ca am la mine o bujie noua si am conectat-o pe aceea la fisa dar nu da scanteie.

 

Am obsevat ca s-a mai confruntat cineva pe aici cu problema aceasta si am intrebarea daca cunoasteti un electrician prin Bucuresti care poate sa vina sa verifice instalatia.

 

Mai precizez ca acum o luna am schimbat releul de incarcare dar aceasta problema ma depaseste, la modul ca nu stiu exact ce ar trebuii sa masor si unde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...