Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

La autozone pe buzesti, vis-a-vis de mcdonalds, pot sa faca inclusiv echilibrare. La autosoft in fundeni, dar trebuie sa dai jos roata de pe motor si sa ti-o montezi singur. Sa nu te duci la sama, sunt niste jnapani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am Bridgestone TW 101 pe fata si TW 152 pe spate.Nu am avut nici o problema pe toate tipurile de drum pe carea am mers.E adevarat ca la frana brusca cu spatele pe ploaie tinde sa fuga dar pe viraje ude e super OK.Acum trebuie sa schimb spatele ca mi-am batut joc de guma.Am mers cu ea desumflata asta vara si s-a tocit aiurea(solzi de peste).Atat de multumit sunt incat nu ma uit la pret si vreau tot d-alea sa-mi cumpar.

Stie cineva pe careva care aduce Bridgestone,sau un magazin? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La autozone pe buzesti, vis-a-vis de mcdonalds, pot sa faca inclusiv echilibrare. La autosoft in fundeni, dar trebuie sa dai jos roata de pe motor si sa ti-o montezi singur. Sa nu te duci la sama, sunt niste jnapani.

 

 

 

la Autozone pe buzesti .... bate vintu' - de mult nu mai sunt acolo! din cite am inteles locatia s-a inchis, nu s-a mutat!

 

insa au un magazin aici:

Adresa: BUCURESTI - STR. BARBU VACARESCU NR. 313-321

Telefon: 021-233.16.11, 021-233.16.15

Fax: 021-233.16.11, 021-233.16.15

 

si sigur se poate face la Pneurom:

 

PNEUROM s.a.

Sos. Centura Bucuresti km 52,1

Ilfov -Domnesti

Bucuresti

 

Tel. +40 213 504003

Fax +40 213 504000

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

insa au un magazin aici:

Adresa: BUCURESTI - STR. BARBU VACARESCU NR. 313-321

Telefon: 021-233.16.11, 021-233.16.15

Fax: 021-233.16.11, 021-233.16.15

 

Eu am incercat mai demult la astia si mi-au spus ca sunt specializati doar pentru masini. Pentru moto m-au trimis in Buzesti. Dar daca Buzesti nu mai e, poate au preluat ei si moto :scratch:

 

Una peste alta, inainte tot alergam de la unu' la altu' pentru un schimb de cauciuc. S-a intamplat sa ajung acasa si sa ma trezesc cu roata pe janta, deoarece mi-au ciupit camera la montare, pe langa ca mai costa mult si manopera (vezi Sama).

Multi nu se baga la moto. Stai si alegi ca prostu' cu roata de la unu' la altu' ca pana la urma sa-ti faca un k.k.t pe bani multi.

La un moment dat s-a umplut paharul si mi-am luat doua leviere curbate de la ktm. Acum imi schimb singur cauciucurile.

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incercat mai demult la astia si mi-au spus ca sunt specializati doar pentru masini. Pentru moto m-au trimis in Buzesti. Dar daca Buzesti nu mai e, poate au preluat ei si moto :scratch:

 

Una peste alta, inainte tot alergam de la unu' la altu' pentru un schimb de cauciuc. S-a intamplat sa ajung acasa si sa ma trezesc cu roata pe janta, deoarece mi-au ciupit camera la montare, pe langa ca mai costa mult si manopera (vezi Sama).

Multi nu se baga la moto. Stai si alegi ca prostu' cu roata de la unu' la altu' ca pana la urma sa-ti faca un k.k.t pe bani multi.

La un moment dat s-a umplut paharul si mi-am luat doua leviere curbate de la ktm. Acum imi schimb singur cauciucurile.

 

 

 

Angi,

 

pai nu schimbatu' cred ca e problema, ci ... ECHILIBRATU' !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Vulcanizarile din Timisoara nu sunt cel mai bun prieten al celor care folosesc roti cu camera.

Pentru ei nu renteaza munca, deoarece pretul cerut este ca si la o roata de masina.

Din mai multe motive :

- la vulcanizarile auto se lucreaza ca in codru

- la cele moto pe niste sume de paralizezi

- echilibrarea nu este obligatorie 100 % la motocicleta mea (dpmdv)

- am nevoie de experienta in montat si demontat cauciucurile (asta conteaza mai mult de 50%)

- fiindca banii se castiga greu si se cheltuie usor

 

mi-am adunat in trusa de scule un set pentru cauciucuri ce include :

 

- compresor 12V

- smirghel fin

- camere fata + spate

- petece camera

- 2 leviere de 20 cm lungime de la Louis

- 2 ventile, 2 capacele (de metal numai) si 2 piulite hexagon pentru valva

- o carpa mica pentru udat cauciucul la montare

- un manometru digital

- un spray cu spuma

 

 

Motivatia (si morala):

- Primul compresor, cumparat de la Polo (15 euro/10 la reducere - o chinezarie bunicica)

post-3763-1232915689_thumb.jpg

mi l-a facut piesa de muzeu un amic care a incercat sa umfle cu el o roata de masina fara a ridica masina pe cric.

De ce compresor ?

La inceput, am avut STUPIDA idee de a folosi o pompa de bicicleta. Ma ofticam ca nu am gasit una din aceea mica, de 10-15 cm. A mea era una standard, de 30 cm.

Nu vreti sa stiti cum e sa trebuiasca sa bagi 3 sau chiar 4 atm intr-o camera spate, ca sa arunci cauciucul pe talon, cu o pompa de bicla :scratch:. Daca, totusi, sunteti ironici cu voi insiva, vedeti ca exista pompe de bicicleta telescopice (2 unitati de 15cm). Unele mai destepte (si stupid de scumpe) au o extensie din furtun de cauciuc iar la capatul acesteia este un fel de capacel, ce se infileteaza pe valva, impiedicand (teoretic) pierderea aerului in timpul umflarii. Ceva in genul (numai ca are invelis textil):

post-3763-1232914624_thumb.jpg

Faza tare e ca nu veti gasi nicaieri o pompa telescopica si cu o asemenea extensie.

Pompele de picior, pentru masina sunt grele si voluminoase de nu e adevarat

post-3763-1232916060_thumb.jpg

 

- Niciodata nu plec fara 2 camere la mine. Dau jos pe cea intepata, pun pe cea buna si la prima vulcanizare o repar pe cea defecta. La sfarsitul calatoriei, camerele petecite le fac colectie in garaj (sau le dau de pomana) si cumpar altele noi. Pentru 20-25 de ron bucata nu se merita.

 

- Petecele sunt doar pentru cazuri extreme - se inteapa si camera de rezerva, inainte de repararea primei. Nu cumparati petece de bicicleta (prea mici si subtiri) si nici de camion (prea mari si prea groase), bucurosi doar pentru ca ati facut o achizitie foarte ieftina. Primele se intind prea mult in momentul umflarii camerei si pierd aderenta iar cele de camion sunt prea rigide si se intinde prea mult camera pe marginile lor, la umflare.

 

- Dupa ce cumparasem cele 2 leviere de la Louis,

post-3763-1232914682_thumb.jpg

m-a convins un prieten sa imi cumpar si leviere KTM

post-3763-1232914850_thumb.jpgpost-3763-1232914855_thumb.jpgpost-3763-1232914861_thumb.jpgpost-3763-1232914865_thumb.jpg.

 

Angi sa nu te superi pe mine (scopul nu este sa te contrez) dar parerea mea despre ele s-ar rezuma asa:

Functie decorativa, origine "Made in China" la propriu si la figurat, au costat mult mai mult decat valoreaza, sunt prea lungi si grele pentru a putea fi puse intr-o trusa de scule si, cel mai important, sunt late la varf, dreptunghiulare si neprelucrate. Am reusit sa ciup 2 camere cu ele.

Eram si eu habarnist atunci, dar forma lor dreptunghica si plina de suprafete neprelucrate m-a ajutat mai mult decat aveam nevoie. Partea buna la ele este bucla aceea care te ajuta cand vine vorba de montat cauciucuri rigide. 10% motiv pentru a da banii pe ele (parerea mea).

Mi-au placut foarte mult si mi-as dori niste, impreuna cu (sau in locul) celor clasice de la Louis, niste leviere ca astea :

post-3763-1232910804_thumb.jpg

sau unele ca astea

post-3763-1232910814_thumb.jpg

De ce as vrea asa ceva?

Pentru ca au unul din capete gandit ca un maner in care poti impinge sau pe care te poti sprijini linistit, fara sa te doara mainile.

Primele imi plac si pentru faptul ca sunt foarte practice, capetele fiind de fapt chei pentru demontarea rotilor.

Una peste alta, cele de la Louis mi se par cel mai bun raport pret-calitate.

 

- Capacele metalice mi-am luat dupa ce, in timp ce faceam o pana am trimis pe lumea cealalta singurul capacel ce il aveam - unul de plastic cu varful acela tipic pentru desfacut ventile. O adevarata distractie a fost dupa aceea scosul/montatul ventilului.

Piulitele pentru valva, la fel - cele haxagonale le desfac destul de usor cu o cheie daca au intepenit. Se desfac si cele rotunde cu un patent, dar daca pot alege, le vreau pe primele.

Un prieten m-a invatat sa nu strang piulita de valva pana la capat ci sa las 1-2 mm intre ea si janta.

Combinatia mers in off-road/cauciucuri cu crampoane/presiune 0,8 - 1 atm in camere duc la tendinta camerei de a se invarti in interiorul cauciuculei.

Observata la timp deplasarea ei (valva nu mai sta in unghi de 90 grade) putem evita forfecarea valvei.

Daca am strange pana la capat piulita am ajuta forfecarea, deoarece am rigidizat valva blocand-o in pozitie si nici nu am mai observa deplasarea ei (care indica deplasarea camerei).

 

- In momentul montarii cauciucurilor este bine ca acestea sa fie udate, pentru a aluneca pe janta si a se imbina la talon cu aceasta. Cand faceam experimente la garaj foloseam apa si sapun. Am ramas doar la stadiul unei carpe si a apei din doua motive :

* pe forestiere, printre namoale si praf numai de carat sapun in bagaje si facut clabuci pentru uns cauciucul nu imi mai ardea

* sapunul are la baza grasime. Chiar si dupa uscare suprafetele pe care s-a aplicat sapun este posibil sa mai alunece. Mai ales daca s-a pus sapun in exces. Pe la Louis e ceva solutie ieftina, la tub, pentru montarea cauciucurilor.

Fiindca mai multe pene am facut in paduri si pe marginea soselelor raman la carpa si apa.

 

- Manometru mi-am luat fiindca ceasurile (chinezesti) de pe compresoare (-le chinezesti) au o anumita logica si un anumit simt al datoriei. A fost si digital fiindca e usor, fiind de plastic.

post-3763-1232916669_thumb.jpg

 

- Spray-ul cu spuma nu e deloc favoritul meu. Numai ca, in caz de graba majora (vine noaptea) e bun si asta. Partea urata este ca lasa in cauciuc si pe jante un jeg de speriat. Camera merge direct la gunoi si dupa aceea incepe partea frumoasa - curatatul cauciucului si jantei, de guma aceea de mestecat ramasa in urma.

Nu pun baza in spray-uri fiindca un cui mi-a facut odata asa ceva :

post-3763-1232916818_thumb.jpgpost-3763-1232916824_thumb.jpg

Se vede destul de clar si cum arata spuma de spray, dupa ce trece din stadiul de spuma in cel de guma de cauciuc.

 

@ cristi-mic :

Faci un post despre levierele tale?

 

@mae (cand se intoarce de la Bamako) sau altii in stituatia lui :

Ne povestiti ce si cum este cu cartusele cu gaz folosite la umflarea rotii? 6 cartuse (gresesc mae?) mi se par imens de mult pentru a umfla o roata spate.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Bridgestone TW 101 pe fata si TW 152 pe spate.Nu am avut nici o problema pe toate tipurile de drum pe carea am mers.E adevarat ca la frana brusca cu spatele pe ploaie tinde sa fuga dar pe viraje ude e super OK.Acum trebuie sa schimb spatele ca mi-am batut joc de guma.Am mers cu ea desumflata asta vara si s-a tocit aiurea(solzi de peste).Atat de multumit sunt incat nu ma uit la pret si vreau tot d-alea sa-mi cumpar.

Stie cineva pe careva care aduce Bridgestone,sau un magazin? :scratch:

 

incearca la ROMI3, aici

 

eu am citit numai de rau de Trail Wings (aka Death Wings). desi in combinatia TW 41/42 il am si eu pe motor. nu prea am cu ce sa compar, in plus par imbatranite si sunt cam tocite dar pe udatura spatele derapeaza usor (in sensul ca nu trebuia sa ma chinui) chiar la plecarile normale de la stop.

 

eu ma 'bag" pe Michelin Anakee (daca reusesc sa adun banii 130 de iepuroi) sau la un al doilea transport de la Heidenau, cu K60-uri (solutia de criza), precum switch.

 

tau mai conteaa banu cand rezovi problema????

mergi si vezi

ultima data era 90 ron ambele

 

hmm... cam scump

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca la ROMI3, aici

 

eu am citit numai de rau de Trail Wings (aka Death Wings). desi in combinatia TW 41/42 il am si eu pe motor. nu prea am cu ce sa compar, in plus par imbatranite si sunt cam tocite dar pe udatura spatele derapeaza usor (in sensul ca nu trebuia sa ma chinui) chiar la plecarile normale de la stop.

 

eu ma 'bag" pe Michelin Anakee (daca reusesc sa adun banii 130 de iepuroi) sau la un al doilea transport de la Heidenau, cu K60-uri (solutia de criza), precum switch.

stai asa ca mi-a trecut cand am vazut scorul : 213 Iepuroi perechea 90 fata si 123 spatele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tau mai conteaa banu cand rezovi problema????

mergi si vezi

ultima data era 90 ron ambele

 

 

 

Ian,

 

Multumesc de raspuns!

 

Teoretic este adevarat, practic ... nu - suntem in criza si fiecare banut conteaza!

 

Am intrebat pentru ca ce-am vazut la Pneurom mi s-a parut destul de profesional, iar Bogdan (Harea) spunea ceva de un pret mai mic;

Ori ca distanta ... ambele sunt oarecum plasate egal fata de autostrada!

 

 

Toate bune,

 

A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QUOTE (harciogu @ Jan 26 2009, 05:06 PM) *

parca vad toate vacutele astea de enduro incaltate doar de heidenau... smile.gif

 

cum arata si ce stii despre Michelinu Anakee? ca poate ne combinam la transport.

 

 

am eu anakee, de vreo 4000km, arata inca foarte bine.

ideea e urmatoarea pe asfalt uscat/ud se comporta FOARTE bine, merge si macadam/pietris/forestiera, dar cand dai de noroi nu le mai place.

 

oricum, urmatoarele tot anakee vor fi,

 

 

bafta !

post-20871-1232983370_thumb.jpg

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mai incalt vaca cu Anakee. Desi pe asfalt sunt BETON si inca se prezinta foarte bine dupa 10.000 km, vreau totusi un cauciuc care sa ma ajute pe coclauri.

TKC80 sau Heidenau. Sint dispus sa mai sacrific din performanta pe asfalt in favoarea aderentei prin noroaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anakee 1 la cumparare moto

metzeler tourance exp dupa

metzeler tourance normal

si acum anakee 2

oricum eu sunt f mult stradal

 

nici unul din astea nu e de off

decat de pasuit un drum sau ceva mai soft

 

cu tourance normal am facut transalpina de exemplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iana, ideea e ca Transalpina sau orice alt drum care nu implica foarte mult noroi poate fi facut si cu gume sport, cum a mai fost demonstrat pana acum. TA poti s-o faci si cu Desmosedici RR. Problema e cat de mult esti dispus sa te chinui. Eu am simtit diferenta in tractiune intre E09 si TW42. Distinctia se face doar pe zonele nisipoase sau noroioase, nu pe pamant tare sau bolovani. Iar pe R clar nu as pune ceva prea agresiv, de off, deoarece oricum nu te bagi pe zone grele si marea majoritate a timpului o petreci pe asfalt. Continental, de ex, face gume de sport-touring pe dimensiuni de R GS (ContiSportAttack sau ceva de gen) pe care le-as pune in secunda doi daca as fi unul ca tine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum arata si ce stii despre Michelinu Anakee? ca poate ne combinam la transport.

 

cele mai "lipicioase" pe sosea uda si uscata. spate ce rezista la 8-10k km, fata spre 16k. gume de 90% on/10% off (deci traseele obscene de namol si nisip sunt excluse - desi cu presiune redusa in pneuri, nu cea de mers pe asfalt, nu te lasa in urma alte F650-uri sau Dominatoare). mai bune ca metzler tourance ca aderenta, ceva mai proaste ca durata de viata... deh.. nimic nu vine gratis in viata. unghiul cel mai mare de aplecare pe vacile boxer din Bavaria.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mae (cand se intoarce de la Bamako) sau altii in stituatia lui :

Ne povestiti ce si cum este cu cartusele cu gaz folosite la umflarea rotii? 6 cartuse (gresesc mae?) mi se par imens de mult pentru a umfla o roata spate.

 

Pentru guma 150/70 R17, TB, 9 (noua) cartuse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru guma 150/70 R17, TB, 9 (noua) cartuse.

si eu care port tot timpul cu mine un tub de spray ma simteam linistit gandind ca in caz de necaz scor sprayul si umflu roata.

Tare varza sunt :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu care port tot timpul cu mine un tub de spray ma simteam linistit gandind ca in caz de necaz scor sprayul si umflu roata.

Tare varza sunt :laugh:

 

Pai e diferenta intre capsule de umflat roata si spray de reparat. Eu, cu un spray motul pentru reparat camera si fara camera, am reparat si UMFLAT roata de 21. Si asta cu JUMATATE de spray. Daca roata e doar intepata si nu taiata, sprayul e bun, repara temporar. Cu toate astea, nu strica sa ai la tine si o pomba de bicla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e diferenta intre capsule de umflat roata si spray de reparat. Eu, cu un spray motul pentru reparat camera si fara camera, am reparat si UMFLAT roata de 21. Si asta cu JUMATATE de spray. Daca roata e doar intepata si nu taiata, sprayul e bun, repara temporar. Cu toate astea, nu strica sa ai la tine si o pomba de bicla.

Ahaaa....M-am mai linistit acuma ca si sprayul meu e tot Motul.Cat priveste pompa de bicla,mai bine iau un compresor cu mine cand ies pe aratura.In Bucuresti ma descurc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...