Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Salve! Cine mi spune si mie cum se comporta Metzeler Karoo? Eu vreau sa le utilizez pe Varadero 1000, 70% on road si 30% off road- soft enduro! Acum am pe ea Metzeler Tourance, sunt ok on road dar off numai macadam uscat si fara pante... pe drum de camp, dupa ploaie de vara a fost durere mare! Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

s-a vorbit destul de mult in ultima vreme despre K60. eu unul am pus pe prima pereche vreo 6000 km si-s foarte multumit in toate conditiile de drum. pe coclau sunt exact ce trebuie iar pe asfalt mi s-au parut putin peste asteptari.

 

cu toate astea iata ce-au patit altii: link

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a vorbit destul de mult in ultima vreme despre K60. eu unul am pus pe prima pereche vreo 6000 km si-s foarte multumit in toate conditiile de drum. pe coclau sunt exact ce trebuie iar pe asfalt mi s-au parut putin peste asteptari.

 

cu toate astea iata ce-au patit altii: link

 

 

uite ce zice destptul cu pozele

 

HEY DUDES that pictures are mine!

 

I had that problem (going over 200km/h for more than 200km) but I still think they are good tyres! Simply a compromise... better to go slower than 150KM/h.

 

Alessio

 

si normal cand mergi cu mult peste viteza recomandata...

 

ala e un idiot

Mesaj completat

Salve! Cine mi spune si mie cum se comporta Metzeler Karoo? Eu vreau sa le utilizez pe Varadero 1000, 70% on road si 30% off road- soft enduro! Acum am pe ea Metzeler Tourance, sunt ok on road dar off numai macadam uscat si fara pante... pe drum de camp, dupa ploaie de vara a fost durere mare! Multumesc!

 

 

uite aici citeste

 

/index.php?...t&p=1676906

 

pe spate daca vrei sa tina mult foloseste presiune de 1,5-1,6 stai fara grija ca nu patesti nimic. m-am dat pe curbe cu 120 la ora cu pasager si multe bagaje si si-a pastrat foarte bine aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine m-au fascinat (si numai asta folosesc) continental tkc 80. sunt fantastice ca aderenta si on si off (nimic extrem ca doar sunt 50-50)

Editat de adiy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei sa spui prin combinatie de Karoo si K60?

Ai avut pe fata un tip si pe spate un alt tip de cauciuc?

 

daca treci prin buc vezi ca am o vulcanizare in semnatura. super baieti :peace:

 

cu 100 ron ai rezolvat tot inclusiv schimbare de valva.

Mesaj completat

combinatia de karoo T si k60 s-a dovedit extraordinara.

 

am mers pe autostrada, pe serpentine pe ploaie si uscat, pe dum pietruit, pe forestiere cu noroi si cu zapada. singurul loc unde a fost greu a fost pe zapada.

 

karoo-ul gasea oriunde aderenta si impingea mobra inainte cu o vehementa rar intalnita.

 

am reusit sa duc pana la buza ambele cauciucuri sunt foarte multumit de investitia facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei sa spui prin combinatie de Karoo si K60?

Ai avut pe fata un tip si pe spate un alt tip de cauciuc?

Cavaleru are la TDM o combinatie ciudatica: Karoo T (17 tzoli) pe spate si K60 (18 tzoli) pe fatza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe advrider ca mai multi ziceau ca au un tip de cauciuc pe fata si alt tip pe spate

E normal?

Eu ar trebui sa aleg din lista asta si ma atrag cele subliniate insa nu prea am avut timp sa ma informez bine

120/90-17TT 64S TOURANCE

 

METZELER

 

88.81 EUR

 

120/90-17TT 64S TW48G

 

BRIDGESTON

 

90.04 EUR

 

120/90-17TT 64S END.3

 

METZELER

 

108.01 EUR

 

120/90-17TT 64S TOURANCE EXP

 

METZELER

 

95.08 EUR

 

120/90-17TT 64S TW42

 

BRIDGESTON

 

90.04 EUR

 

120/90-17 64V BT45R

 

BRIDGESTON

 

118.64 EUR

 

120/90-17TT 64S TKC80

 

CONTINENTA

 

88.69 EUR

 

120/90-17TT 64S SCORPION TRAIL

 

PIRELLI

 

95.08 EUR

 

120/90-17TT 64S TRMAX

 

DUNLOP

 

109.94 EUR

 

120/90-17TT 64S G701

 

BRIDGESTON

 

102.49 EUR

 

120/90-17TT 64S MT66 Front

 

PIRELLI

 

86.90 EUR

 

120/90-17TT 64S E07

 

MITAS

 

67.50 EUR

 

120/90-17TT 64S ESCAPE

 

CONTINENTA

 

64.08 EUR

 

120/90-17TT 64R MT21

 

PIRELLI

 

86.46 EUR

 

120/90-17TT 64T E09

 

MITAS

 

68.30 EUR

 

120/90-17 64S TRAIL ATTACK

 

CONTINENTA

 

66.33 EUR

 

120/90-17TT 64S TRMAXJ

 

DUNLOP

 

110.68 EUR

 

120/90-17 64V AM26 R

 

AVON

 

99.03 EUR

 

120/90-17TT 64T E08

 

MITAS

 

67.59 EUR

 

120/90-17 64T E-09 DAKAR

 

MITAS

 

74.17 EUR

 

120/90-17RFTT 68T K60

 

HEIDENAU

 

72.43 EUR

 

120/90-17TT 64S D404F

 

DUNLOP

 

120.93 EUR

 

120/90-17TT 64S MT90 S/T

 

PIRELLI

 

89.21 EUR

 

120/90-17TT 64S TW202

 

BRIDGESTON

 

86.87 EUR

 

120/90-17TT 64S D404FG

 

DUNLOP

 

120.93 EUR

 

120/90-17TT 64T SIRAC

 

MICHELIN

 

90.63 EUR

 

120/90-17TT 64S MT60

 

PIRELLI

 

88.02 EUR

 

120/90-17 64S AM44

 

AVON

 

91.62 EUR

 

120/90-17TT 68T K60SNOW M+S

 

HEIDENAU

 

85.86 EUR

 

120/90-17 64T E-08

 

MITAS

 

70.25 EUR

 

120/90-17TT 64T MT60

 

PIRELLI

 

95.08 EUR

 

 

 

Cavaleru are la TDM o combinatie ciudatica: Karoo T (17 tzoli) pe spate si K60 (18 tzoli) pe fatza.

Mesaj completat

Imi cer scuze, nu am stiut ca se intind pe o tarla

Credeam ca preia formatarea de la word, dar tot notepadul e de baza

Ma rog, era vorba de

120/90-17TT 64S END.3 METZELER 108.01 EUR

120/90-17TT 64S TW42 BRIDGESTON 90.04 EUR

120/90-17TT 64S TKC80 CONTINENTA 88.69 EUR

120/90-17TT 64S TRMAX DUNLOP 109.94 EUR

120/90-17RFTT 68T K60 HEIDENAU 72.43 EUR

Mesaj completat

Am citit pe advrider ca mai multi ziceau ca au un tip de cauciuc pe fata si alt tip pe spate

E normal?

Mesaj completat

Imi cer scuze, nu am stiut ca se intind pe o tarla

Credeam ca preia formatarea de la word, dar tot notepadul e de baza

Ma rog, era vorba de

120/90-17TT 64S END.3 METZELER 108.01 EUR

120/90-17TT 64S TW42 BRIDGESTON 90.04 EUR

120/90-17TT 64S TKC80 CONTINENTA 88.69 EUR

120/90-17TT 64S TRMAX DUNLOP 109.94 EUR

120/90-17RFTT 68T K60 HEIDENAU 72.43 EUR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
hallo,

vreau sa imi pun pe spate haidenau K60, Transalp-ul meu are in carte 120/90/17

daca pun 130/80 cum e influenta la curbe? la viteza sau stabilitate nu ma intereseaza

si in fond sa pun 130 sau sa las 120?

multumesc :lol:

Da-mi un singur motiv pentru care vrei sa iti pui 130 in loc de 120. Eu unul nu inteleg de ce te chinui sa pui altceva, cand nu ai niciun beneficiu insa risti probleme de stabilitate si comentarii la ITP.

 

...concret in cazu tau nu vei avea probleme. Daca nu ma insel, 130/80 e dimensiunea normala la unele Transalpuri (mai noi cred). Ca diametru e aproape identic, si e putin mai lat. Ceva mai slab in offroad. Cam atat. De ce ai vrea 130?

 

Singuru motiv pentru care mi-as pune 130/80 in loc de 120/90 ar fi daca as vrea un profil de cauciuc care nu exista pe 120/90. Concret, daca in loc de Heidenau K60 as vrea as imi pun Metzler Karoo T. Altfel, 120/90-17 pana la moarte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Karoo T dupa 9500 km. Mers cam 40% enduro 60% asfalt

 

post-9218-1275054491_thumb.jpg post-9218-1275054501_thumb.jpg

Spatele ar mai duce 500-800 km, fata ceva mai mult

Urmatoarea pereche tot Karoo T

Editat de lebadake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ouch. Ma asteptam sa tina ceva mai bine, sincer.

 

Comparativ, niste K60uri productie 2008 sunt mai bine pastrate dupa aproape 10k km dintre care 80-90% asfalt. Difera putin cauciucurile (ca dimensiune) si mobrele (ca greutate), insa... tot ma asteptam sa fie mai ok.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uzura cea mai mare au capatat-o vara trecuta in turu Romaniei vro 4500km(din care vro 4300 km asfalt) mers cu un munte de bagaje si pasager si am prins exact perioada cu caldurile cele mai mari.

 

Oricum eu sunt multumit de ele, au tinut destul de bine pentru niste cauciucuri cramponate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai oricum se stia deja ca astea cam 10.000 tin. La ce aderenta buna am auzit ca au pe asfalt + ca sunt si cramponate, eu zic ca 10.000 e super bine.

Pai pe asfalt au aceeasi aderenta ca niste cauciucuri de strada(rulat pe curbe pana la buza fara pierderi de aderenta), pe enduro se comporta bine -> f bine ... deci sunt cauciucurile perfecte :lol:

Editat de lebadake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Pt. cei interesati de Heidenau K60 M&S - 150/70/17, iata ce raspuns am primit de la ei:

 

Hello,i´m so sorry but this tires will be not available.Now, we test the new rubber compound and if ist all ok the tire will come to the next season. Mit freundlichen GrĂźĂen

Marco Scheffel

Vertrieb

 

 

Deci anul acesta ... pauza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. cei interesati de Heidenau K60 M&S - 150/70/17, iata ce raspuns am primit de la ei:

 

Hello,i´m so sorry but this tires will be not available.Now, we test the new rubber compound and if ist all ok the tire will come to the next season. Mit freundlichen GrĂźĂen

Marco Scheffel

Vertrieb

 

 

Deci anul acesta ... pauza!

Oricum pe tancuri de 230kg, 80 de cai si cuplu de 100Nm... se duc relativ repejor.

 

Ziceau pe ADVrider ca si-au pus 140uri, insa atentie la indicele de incarcare!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum pe tancuri de 230kg, 80 de cai si cuplu de 100Nm... se duc relativ repejor.

 

Ziceau pe ADVrider ca si-au pus 140uri, insa atentie la indicele de incarcare!

 

 

Eu am apucat sa mi-l iau pe cel de fata; comandat ieri la Timisoara - ii multumesc Ramonei si pe aceasta cale pentru colaborare - acum o ora il aveam deja.

 

Cit despre uzura ... cit o tine, asta e! cauciucul este doar un consumabil, nu trebuie si nici nu vreau sa ma tina o viata!

Pentru mine important este sa-si faca treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare si cred ca e cel mai bun loc in care sa intreb...

Pierd aer din anvelope, cam jumatate de atmosfera la 2 saptamani si a devenita enervanta chestia... Cauciucul si camera de pe spate sunt ambele aproape noi, au cam 3000km, pe fata sunt ceva mai vechi, dar fac aceeasi chestie, si pe la ventil nu pare sa rasufle, deci suspectez pori in camere. Am luat un spray de pana (cu spuma) de la Louis pe care il tin sub sa in caz de necesitate, si ma gandeam sa bag cate un jet, doua poate ajuta sa se inchida porii. Care sunt implicatiile pe termen lunga daca bag spuma de pana? Exista o alta metoda mai buna de a scapa de pori?

Multumesc anticipat :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...