Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Vand set Mitas E 09 Dakar, dunga galbena, 110/19 si 150/17, aproape noi. Au fost montate 200 km pe V-Strom 1000 DL.

Pret fix 500 de lei.

Tel 0730 sase sase zero 418

 

post-60131-0-84632100-1528362413_thumb.jpg

Editat de madapribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ce-mi recomandati pentru un WR250R, mers 70-80% off/forestiere, restul pe strada? Ma intereseaza in principal sa fie ok pe dirt, dar si pe strada pe cat posibil (sa ajung intreg la traseu). Ma gandisem la Michelin T63 sau ceva Mitas (c16?) ca am fost multumit de ele pe Tiger...

Târziu, dar poate mai citește careva :D

 

Dunlop D606 pe spate și Pirelli MT21 pe față...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Acei 20% sunt offroad si aici nu ma refer ca merg pe linga drum sau forestier.Am facut trasee nemarcate si sa comportat excelent.Doar ca am distrus gumele repede.Dimensiunile originale pe fata sunt o problema destul de mare in varianta dual.

La asa ceva vreau sa le convertesc.Inca caut info.

Supermotard.jpg

44045994_2606966022654446_1212421735257735168_o.jpg

IMG_20181014_112958.jpg

IMG_20181014_164707.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai retin, dar parca erau pe 18 pe fata? Stiu ca si la bmw f650 Strada este aceeasi problema. Daca incep sa iti placa drumetiile pe off, poate e timpul sa schimbi motorul. E mai simplu decat sa cauti compromisuri la jante si suspensii. Noroiul te atrage, IT"S THE DARK SIDE. :))

 

Editat de Patrick_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nou nu mai folosesc e09 pe fata, numai pe spate. Pe fata am e07, este m+s. Ultima iesire a fost 60 km la +4 grade ... aderenta este surprinzator de buna. Le-am bruscat si se comporta impecabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Buna seara. 

 

Poate este o intrebare stupida dar... 

 

Am cumparat recent o Yamaha xt660x (supermoto) 

 

Pentru ca sunt jentile sujt cu spițe, am nevoie de camera sau se poate tubeless? 

 

Vreau sa ii pun ceva anvelope mixte. 80%on road 20 off.

Ceva sugestii? 

 

Ma uitam la Pirelli mt60. Dar nu stiu cat de mult rezista. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vstrom 650, mers preponderent încărcat. Pe față am Metzeler Tourance, pe spate e varză perechea (cam 18000 km a ținut). Aș vrea să pun Tourance Next pe spate, urmând să schimb fața când va fi cazul. Nu prea am obiceiul să merg in stilul smuls 

Afectează cu ceva această combinație?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tourance se uzeaza greu dar nici nu au aderenta, sunt "tari" 

Acum 16 ore, RazvanBV91 a spus:

Buna seara. 

 

Poate este o intrebare stupida dar... 

 

Am cumparat recent o Yamaha xt660x (supermoto) 

 

Pentru ca sunt jentile sujt cu spițe, am nevoie de camera sau se poate tubeless? 

 

Vreau sa ii pun ceva anvelope mixte. 80%on road 20 off.

Ceva sugestii? 

 

Ma uitam la Pirelli mt60. Dar nu stiu cat de mult rezista. 

 

 

Poti improviza tubeliss cu silicon de parbrize, dar mai bine iti cumperi tubeliss. (in denumire este un "i" in loc de e 😂)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat, nemții zic altceva de Next, care sunt in aceeași clasă cu Scorpion trail 2.

Stiu ce le poate pielea, intrebam doar dacă e ok "combinația". În aprilie am vrut să iau setul de Next, dar era disponibil abia în două săptămâni. Am luat încă un set de Tourance clasic. Care îs mai slabe decât Next. Și cu care am rașchetat talpa cricului. Și cu care am mers cu 140/h pe ploaie.

Btw, Next sunt dual-compound.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 hours ago, yuk said:

Tourance se uzeaza greu dar nici nu au aderenta, sunt "tari" 

Poti improviza tubeliss cu silicon de parbrize, dar mai bine iti cumperi tubeliss. (in denumire este un "i" in loc de e 😂)

Depinde de care Tourance, ca-s de mai multe feluri. Cele clasice sunt 80-20 si da, sunt o idee mai tari (dar nu pot spune ca-s naspa sau periculoase, asa cum as putea spune despre Battlewing-urile cu care a venit mobra mea). Tourance Next sunt mai moi si au aderenta foarte buna dar sunt 90%-10%. Uita-te si la Anakee 2 pentru un 80-20 sau la Pirelli Scorpion Trail II pentru 90-10.

 

Depinde ce vrei sa faci cu mobra - daca vrei preponderent asfalt si din cand in cand cate un drum neasfaltat de tara sau munte fara (mult) noroi si fara pietris adanc si necompactat, oricare cauciuc dintre cele de mai sus va fi bun. Daca vrei mai mult, ar trebui sa te uiti la k60-uri, karoo 3, anakee wild si altele de genul.

 

De Pirelli MT60 nu stiu nimic, sorry.

 

Nu stiu pe ce dimensiuni se gasesc, rotile de supermoto sunt mai mici din cate stiu, vezi si tu care ti-s optiunile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

900 km, cu 2-3 exceptii toate crampoanele din mijloc au crapat la baza, trei lipsesc partial. De la tractiune. Specialistii de la anvelopemoto.eu mi-au raspuns prin doua email uri diferite si divergente. Unul a spus ca este vina mea pt ca am iesit de pe drumurile publice. Celalalt a zis ca este o anvelopa de raliu dupa cum ii zice si denumirea comerciala, si ca s-a stricat din vina mea pt ca am mers pe sosea. Dot 2018. Aceasta anvelopa este echiparea standard pt ktm 690 enduro 2012-2018, asa vin echipare din fabrica motociclete omologate pt sosea cu doua locuri. Are indice de viteza cat motoreta maxim constructiv, iar de incarcare 335kg, mobra are scriptic 350 kg. Probabil aceasta "picatura de sange" va fi speculata la maxim de "rechinii garantiei". Nu am mers cu pasager si nu am suporti pt bagaje.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
La 21.03.2019 la 8:05, yuk a spus:

900 km, cu 2-3 exceptii toate crampoanele din mijloc au crapat la baza, trei lipsesc partial. De la tractiune. Specialistii de la anvelopemoto.eu mi-au raspuns prin doua email uri diferite si divergente. Unul a spus ca este vina mea pt ca am iesit de pe drumurile publice. Celalalt a zis ca este o anvelopa de raliu dupa cum ii zice si denumirea comerciala, si ca s-a stricat din vina mea pt ca am mers pe sosea. Dot 2018. Aceasta anvelopa este echiparea standard pt ktm 690 enduro 2012-2018, asa vin echipare din fabrica motociclete omologate pt sosea cu doua locuri. Are indice de viteza cat motoreta maxim constructiv, iar de incarcare 335kg, mobra are scriptic 350 kg. Probabil aceasta "picatura de sange" va fi speculata la maxim de "rechinii garantiei". Nu am mers cu pasager si nu am suporti pt bagaje.

 

nu e bre echiparea standard de la keteme. keteme venea cu metzler sahara standard din nascare (parca) pana mi-a pasat mie. ai tu mana prea grea pe gaz pt caucicuc respectiv... care pe alte mobre / maini (nu neaparat responsabile dar limitate) tine.. .. zi serios, nu i-ai dat span sa simta? gen cam ce-ai face cu mobra pe care-s puse? asta e ... sunt consumaible.

 

io am pe spate, dar alta dimensiune si mobra puturoasa, de ceva timp.. cat era nou am zis ca ce plm de cauciuc e asta ca ma intepenesc cand dau frana spate, s-a mai uzat si acu e mai amuzant ca macar aluneca si el...  ok, s-a mancat. dar crampoanele sunt nerupte. etc

 

poate merita sa vezi pneurlile de rally raid pt mixt si gaz si forja? 

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va arat eu anvelopa faina...

Metzeler Tourance clasic, dupa cca 20k km, preponderent sosea, frane ca dupa etrierele si franele slabe de pe Vstrom. Si setul anterior tot la fel s-a facut, deci nu e coincidenta. Tine bine pe asfalt (uscat sau ud), ok pe forestiere si dezastru in noroi. DOT-ul e de pe la sfarsitul lui 2017, montat in aprilie 2018. Urmeaza perechea celui de pe spate, Next (comandat tot la anvelopemoto.eu). Nu imi dau seama de ce se face in halul asta, mai ales ca asta iarna a stat intr-un hol neincalzit (langa camera mea), pe dusumea cu mocheta groasa, peste care am pus un carton foarte gros. Pe perioada cat a fost afara, la temperaturi pozitive, a stat ferit de soare, sub o copertina. No, in principiu integritatea structurala este ok, altfel mi-ar fi facut scheme ciudate la drum, mai ales ca nu prea am iertat motoreta cand ma apucau pandaliile.

Daca vad ca si la Next vor aparea aceste microfisuri, trec pe Scorpion Trail 2.

IMG_20190502_231714.jpg

IMG_20190502_231730.jpg

IMG_20190502_231744.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...