Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Capone, am avut tkc80 fata si spate si pe noroi se incarca ca naiba, deci o sa-ti trebuiasca troliu.

Pe de alta parte, mi s-au parut foarte aderente si era distractie pe serpentine. La anu cred ca renunt la cramponate si iau tkc80 inapoi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 05.11.2019 la 12:57, b374 a spus:

lol, E-07-le asta e K60-ul lu' 2019 :))))) vorbeste lumea de el mai mult decat il invarte :PPPPP

Not so true, am pe 800 si le-am invartit ceva in conditiile in care am mers mai mult cu aia mica anu' asta.

 

La 05.11.2019 la 14:33, b374 a spus:

pune e09 daca vrei mortis mitas ... mai putin agresiv decat e09, t63, tkc, d908, mt21 etc e pacat pt lc4... e ca si cum ti-ai taia suspensiile la juma ca tina mai mult :P

Sustin chestia cu suspensia, mi se pare cam aiurea sa ai altceva in afara de cramponate pe lc4, dar mna acu vad ca e un trend sa-si ia luea mobre din segmentul adv si sa puna gume de asfalt pe ele, asa ca .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare punctuala pentru cine a avut pe vaca de 200 de kile Anakee Wild si/sau Pirelli Rally STR: cum sunt pe noroi, in off si cum sunt pe asfalt ( atat cald si uscat, cat si rece si ud) la mers mai...hmmm...sportiv.

Tre’ sa schimb gumele in primavara si vreau unu din astea doua.

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pirelly Rally Str am avut eu 2 seturi  anul asta (de fapt fata 20k+ km si 2 x spate de min 10k km fiecare) . Pe asfalt uscat sau ud sunt foarte ok. Off road stau bine pe macadam sau pamant uscat. nu le place pietrisul mic. pe noroi asa si asa. nu m-am bagat in noroi adanc, dar prin padure cand ploua nu-s cele mai grozave. totusi eu urmatorul set tot dinastea pun. imi dau incredere mare + ca au aderenta imd ce iesi de pe off pe asflat. 

 

sper sa ajute :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wild sunt bune,ca si tkc80,dar pe spate tin 5-6000 km (pt vaci cel putin)

pe fatza,tin de 2-3 ori mai mult,si sunt bune ambele

asta din auzite ,inca nu am probat personal

Editat de mihai c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ioio_viola a spus:

Pirelly Rally Str am avut eu 2 seturi  anul asta (de fapt fata 20k+ km si 2 x spate de min 10k km fiecare) . Pe asfalt uscat sau ud sunt foarte ok. Off road stau bine pe macadam sau pamant uscat. nu le place pietrisul mic. pe noroi asa si asa. nu m-am bagat in noroi adanc, dar prin padure cand ploua nu-s cele mai grozave. totusi eu urmatorul set tot dinastea pun. imi dau incredere mare + ca au aderenta imd ce iesi de pe off pe asflat. 

 

sper sa ajute :)

Merci, bininteles ca ajuta!

Acum 7 ore, mihai c a spus:

wild sunt bune,ca si tkc80,dar pe spate tin 5-6000 km (pt vaci cel putin)

pe fatza,tin de 2-3 ori mai mult,si sunt bune ambele

asta din auzite ,inca nu am probat personal

Deci ai avut Wild, si de Rally asa ai auzit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, mihai c a spus:

,momentan tocesc niste E07

Dupa tura de azi cred ca regandesc alegerea cu E-07 si incep sa ma uit catre un E09/10 , cum ziceau baietii mai sus :D

 

For fun, astea sunt niste Sahara (spre sfarsitul vietii) :)

IMG_6604.jpg

IMG_6603.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E09 alunecă pe asfalt ud, pe pietre mari și pe iarbă. Trage bine pe asfalt uscat, pietriș, pământ și la noroi. E clar că are crampoanele cum trebuie însă Mitas mai trebuie să lucreze la compoziția cauciucului.
Dacă vrei aderență unde e slab, trebuie să cauți la alții și e clar că nici 10000 nu te va ține.

Trimis de pe al meu BV9700Pro folosind Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.11.2019 la 8:28, vis-a-vis a spus:

E09 alunecă pe asfalt ud, pe pietre mari și pe iarbă. Trage bine pe asfalt uscat, pietriș, pământ și la noroi. E clar că are crampoanele cum trebuie însă Mitas mai trebuie să lucreze la compoziția cauciucului.

 

pe iarba aluneca orice. mie mi se par rezonabile pe asfalt. cam la fel ca t63... cand ai avut ultima data? ca in ultimii ani nici eu nici altii pe care-i stiu nu s-au plans de ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am acum pe V-strom. Fața s-a dus. Vreo 3000 de km. Pe uscat țin foarte bine. Eu merg zilnic cu mobra. Am un stil mai ciudat, unii ar zice că merg subturat, însă doar în treapta 1 și 2 nu dau gaz puternic și nu urc tare în ture. Într-o dimineață de august burnița ca acum. Se udase pe jos. Stăteam la semafor pe Titulescu cu banu Manta. Plec circumspect spre pod fără să accelerez prea tare și când dau a 3-a, cred că a intrat sub 4000 de rpm, intră în derapaj, am lăsat foarte puțin gazul și i-am dat în continuare. Roata s-a învârtit vreo 5 metri în power slide. Deci, nu am bruscat cu nimic. Deja am mâna formată, fiind în al doilea an când merg și iarna, chiar și pe zăpadă. E drept că cu Tourance, care mi-a fugit doar de două ori, însă am forțat.

Altă fază. Urcam pe niște cataroaie din Teșila spre Grohotis. Îi dădeam mai tăricel. Am suit cu fața pe un cataroi plat, ca un pătrat cu latura de jumătate de metru și când s-a suit și spatele pe el, puțin gaz și s-a dus într-o parte. Mobra jos, bineînțeles... M-am uitat pe piatră, nici nu avea praf pe ea, doar urma mea de cauciuc care s-a chinuit să prindă aderență. Acum merg mult mai ușor cu ele, am luat frica. Per total sunt bune pentru off-road, am urcat cu v-stromu unde nici nu credeam că e posibil, însă au limitarea asta de compoziție. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mers 30 km pe pana cu 40 kmh s-a dejantat doar de pe partea cu discul, deci avantajos. Pus petic (ma asteptam sa gasesc carne de mici), bagat inapoi fara dumnezei, zgarieturi sau repetiții. Mitas e09 (simplu). Am comandat e09 18 si e07 21 si o pereche TBliss. 

IMG-20191118-WA0003.jpeg

Editat de yuk
gramatica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proiectul de iarna va fi la mine sa trec spatele pe tubless. Il sigilez cu ceva banda, valva si pus inapoi E09 Dakar. Nu prea ma vad facand manopera de pana in padure. Am in trusa un Slime si probabil o sa pun si un snur de pana. E09 e cel mai bun pentru stilul meu de actiune cu animalul,chiar daca il schimb la 1 sezon, aprox.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva dunlop trailmax mission? 

Stiu ca sunt noi si in consecinta au parte de mult "marketing".... 

La cum arata nu-mi vine sa cred ca sunt atat de minunate si sunt curios care sunt de fapt limitele

dunlop-trailmax-mission-tire.jpg

 

Aparent sunt foarte noi, prin urmare nu cred sa fi ajuns si prin Romania.... Ramane sa le incercam la primavara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
La 08.11.2019 la 20:34, Speedy.K a spus:

Intrebare punctuala pentru cine a avut pe vaca de 200 de kile Anakee Wild si/sau Pirelli Rally STR: cum sunt pe noroi, in off si cum sunt pe asfalt ( atat cald si uscat, cat si rece si ud) la mers mai...hmmm...sportiv.

Tre’ sa schimb gumele in primavara si vreau unu din astea doua.

Merci.

Am folosit Anakee wild anul trecut si pe un F800GS Adv in duoa saptamani prin Ro, mai mult de 60% off road, de multe ori drumuri de piatra cam rupte. 

Pareri:

- au tinut 4000km spatele, fata mai merge - comparativ cu K60 Scout am facut 6000km (cam aceleasi tipuri de drum) si spatele e chel, fata mai duce (vezi foto cu guma spate). 

- chiar dupa montare, in oras, am franat usor pentru a reduce viteza la semafor si au alunecat de parca eram pe ulei. Am repetat franarea si pe uscat si au alunecat iar (ABS deconectat) . Ciudat este ca in curbe nu le-am simtit sa plece dar poate eram cu morcovul deja instalat 

- pe noroi, iarba, piatra tractiune mult superioara la K60 Scout dar la acesta din urma dunga centrala continua e cauza ( pe iarba sau noroi putin adanc in spaecial )

- nu pareau zgomotoase (comparativ cu TKC80 fata +K60 Scout spate) dar ghidonul parea ca are un fel de blocaj  pe zona de centru ( ca si cum ar agata rulmetul de la jug).  

Daca ai sectiuni/procente mai mari de off-road in tura merita luate, pentru mai mult drum nu cred - uzura mare si aderenta pe asfalt scazuta

Revenit la K60 pe spate care in utilizare mai impartita intre on si off au tinut 10.000km si cu comportament bun si  pe asfalt ud. Doar ca la asta atunci cand vad o urcare pe iarba uda parca simt in gura gustul ierbii proaspete. Pe drumuri pietruite merg si variantele 50-50 fara probleme

 

IMG_20200116_135946.jpg

IMG_20200116_135958.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am hotarat sa trec pe Mitas e09 pentru spate..in schimb tot citesc ca pentru fata nu este cea mai stralucita alegere.

Pot cere o parere pentru o varianta mai buna pentru anvelopa fata, in combinatie cu e09 spate?

 

Mobra relativ usoara, klr 650cc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, ilie.ardeias said:

Pot cere o parere pentru o varianta mai buna pentru anvelopa fata, in combinatie cu e09 spate?

 

Mie mi-a placut asta pe fata la Honda Dominator:

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--trail--tires/mc--23--rockrider

 

20160731_112345.jpg

 

pe spate merg cu E09

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...