Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_
imi pare si mai simplu sa lucrezi la farul motocicletei, dar daca vrei te complici cat vrei de mult...

 

Mai demult, m-a prins noaptea pe marginea soselei facand pana.

Pe vremea aceea nu stiam ca e bine sa car o pana de lemn/placaj, ca sa o introduc intre discuri imediat ce incep sa scot roata, pentru a evita lipirea lor.

Daca nu ai nici lanterna si nici pana, acolo, la montare, va fi ceva distractie. Mai ales daca esti singur si discurile stau la liber (la cea mai mica atingere gresita cu discul ele se apropie si trebuie sa lasi roata jos si le distantezi din nou, etc.

O alta utilitate a lanternei am inteles-o cu alte 2 ocazii, anul trecut, ambele toamna (frig si intuneric devreme).

* La sfarsitul unei pene, nu mai gaseam o cheie tubulara de 10. Stiam ca nu are voie sa fie la mai mult de 1m de motocicleta si stiam ca le puneam toate pe un celofan cand lucram. De data asta, in graba, o pusesem pe pamant. Iar lumina farului nu bate jos imediat. Departeaza-te cu motorul, pune-l pe cric, cauta, samd.

* Cea mai urata treaba a fost cand mi s-a ars becul la motor. Am mers cativa km doar cu pozitie, mi-am luat injuraturile de rigoare de la ceilalti participanti la trafic si m-am oprit intr-un sat din Caras sa desfac totul si sa il schimb. Am cautat un stalp de iluminat public insa nu m-a ajutat cu mare lucru fiindca soclul becului era ascuns, oricum, mult in interiorul carenelor. Trebuia sa tai si colierele ascunse in cele mai stramte si ciudate ale carenei (cu ele legasem cablurile ca sa nu atarne).

Mi-am jurat atunci ca nu mai plec fara lanterna.

Poate ca daca eram cu un alt motociclist (alti) m-ar fi ajutat ei cu lumina, dar eram singur de fiecare data. Am invatat "the hard way" :blink: .

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Ai uitat sa specifici ca acel cauciuc a ajuns asa in urma rularii constante cu 200 la ora (lucru neindicat pentru un K60 M+S). Cititi threadul:

 

 

HEY DUDES that pictures are mine!

 

I had that problem (going over 200km/h for more than 200km) but I still think they are good tyres! Simply a compromise... better to go slower than 150KM/h.

 

Alessio

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ha ha ha pai normal ca melteanul le-a facut varza.

Au si ele un indice de viteza care trebuie respectat.

Sa fim seriosi, de cate ori mergem noi cu "caprele-vacutzele on/off" la viteze de peste 150 km/h? Si pentru cat timp? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ham o intrebare legata de Heidenau K60. Daca in talon scrie ca pt spate imi trebuie indicativ 65H (H fiind de pana la 210 km/h) si eu pun 69T (T fiind de pana la 190 km/h) e ok ? Avand in vedere ce nu ajung niciodata la viteza aia de 190 (de fapt viteza maxima la care as merge ar fi un 140). Deci ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ham o intrebare legata de Heidenau K60. Daca in talon scrie ca pt spate imi trebuie indicativ 65H (H fiind de pana la 210 km/h) si eu pun 69T (T fiind de pana la 190 km/h) e ok ? Avand in vedere ce nu ajung niciodata la viteza aia de 190 (de fapt viteza maxima la care as merge ar fi un 140). Deci ?

 

Eu cred ca e ok daca tu te incadrezi in indicele de viteza al cauciucului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ham o intrebare legata de Heidenau K60. Daca in talon scrie ca pt spate imi trebuie indicativ 65H (H fiind de pana la 210 km/h) si eu pun 69T (T fiind de pana la 190 km/h) e ok ? Avand in vedere ce nu ajung niciodata la viteza aia de 190 (de fapt viteza maxima la care as merge ar fi un 140). Deci ?

Nu cred ca vei avea probleme. Oricum astea nu-s gume de viteza. Iar daca vrei ITP, iarasi nu cred ca se vor lua aia de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ham o intrebare legata de Heidenau K60. Daca in talon scrie ca pt spate imi trebuie indicativ 65H (H fiind de pana la 210 km/h) si eu pun 69T (T fiind de pana la 190 km/h) e ok ? Avand in vedere ce nu ajung niciodata la viteza aia de 190 (de fapt viteza maxima la care as merge ar fi un 140). Deci ?

 

daca mergi la incarcarea maxima admisa de cauciuc si la viteza maxima admisa de cauciuc ai probleme....daca nu ...nu

 

 

drumuri bune sa ai..si bani de benzina :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era cineva din Ploiesti care aducea. Mai bine-ti comanzi, in doua zile le ai daca nu te grabesti.

 

Ideea e ca eu vreau k60 M+S. Am un prieten care le-a explicat alora de la reprezentanta ca vrea M+S, le-a trimis si poze cu modelul, le-a dat 'nspe telefoane sa se asigure ca au inteles "desteptii" ce vrea si tot k60 "simplu" a primit. Vreau sa ma duc eu la magazin sa-mi iau eu ce vreau si nu sa-mi trimita aia ce au ei pe stoc.

Ai cum sa afli de aia din Ploiesti? :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca eu vreau k60 M+S. Am un prieten care le-a explicat alora de la reprezentanta ca vrea M+S, le-a trimis si poze cu modelul, le-a dat 'nspe telefoane sa se asigure ca au inteles "desteptii" ce vrea si tot k60 "simplu" a primit. Vreau sa ma duc eu la magazin sa-mi iau eu ce vreau si nu sa-mi trimita aia ce au ei pe stoc.

Ai cum sa afli de aia din Ploiesti? :huh:

 

Da. Maine iti pot spune ce si cum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca eu vreau k60 M+S. Am un prieten care le-a explicat alora de la reprezentanta ca vrea M+S, le-a trimis si poze cu modelul, le-a dat 'nspe telefoane sa se asigure ca au inteles "desteptii" ce vrea si tot k60 "simplu" a primit. Vreau sa ma duc eu la magazin sa-mi iau eu ce vreau si nu sa-mi trimita aia ce au ei pe stoc.

Ai cum sa afli de aia din Ploiesti? :D

 

0723177205 Romica din Ploiesti. Baiatul asta aduce Heidenau prin zona. Vezi cum te intelegi cu el. Eu nu-l cunosc, dar un coleg de serviciu si-a luat K76 de la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat azi guma pe spate, tot cu Metz Tourance. Guma veche o luasem cu mobra si era cam la 50% si eu am mai mers 8000km cu ea. Partea proasta e ca era produsa in 2004 si se intarise destul de bine. Mai mult, pe franare (fata, spate sau combinat) dadea un voblaj in roata fata, nu prea puteam merge fara maini si tindea sa ma arunce de pe trasa daca tineam motorul mai jos de 3000rpm. Toate astea acum sunt istorie. Parca am alta mobra. Si mobra asta noua pur si simplu merge ca pe sine. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Am ceva cauciucuri Yokohama de fata , nu scrie pe ele modelul , iar marimea este 2.75-21 , intrebarea mea este : 2.75 este echivalentul a 90/90?

 

Da, 2.75 e echivalentul lui 90/90. Intra aici http://www.kendausa.com/motorcycle/mx.html ci fa click pe 'Motorcycle Tire Size Convertion Chart'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am o rugaminte la cei care au cumparat cauciucuri de la http://www.heidenau.ro/, firma mai exista?, preturile sunt corecte ? si daca da sa-mi dati si mie un nr de telefon. de pe pagina lor nu am aflat nimic, astia ori nu vor sa vanda ori au disparut de pe piata, pagina de contact nu le merge. Va multumesc

 

:baldy: Numai Bine

Editat de badogistu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe http://www.maxiscooter.ro - e una si aceeasi firma.

Ca veni vorba de Heidenau, ceva impresii mai noi despre K60? Eu le-am montat acu' vreo 200 km, deocamdata mi se par cam "zglobii", adica motorul se culca foarte usor, dar n-am siguranta de la Metzeler Enduro4 precedente... il simt continuu la limita de echilibru. Grip-ul e foarte bun, pe ploaie inca n-am avut "placerea" :wacko: . Iarba uda? macadam? noroi? :baldy:

Probabil inca nu sunt obisnuit cu ele, dar ma indoiesc sa pot sa-l inclin ca inainte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia astept sa le pot incerca la intrunirea de la Voineasa !

Asa, prin jurul blocului, nu am simtit vreo diferenta fata de Anakee 2, in afara de huruitul crampoanelor. Dupa cum se anunta vremea, s-ar putea sa le incerc si pe asfalt umed si pe iarba si macadam...

Oricum, lumea le lauda ca se tin bine pe asfalt si sint extraordinare in afara lui.

Normal ca nu se compara cu un cauciuc dual sau de strada, dar daca ti-ai pus guma din asta, inseamna ca faci mai mult coclau, iar asfaltul e de legatura :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar daca ti-ai pus guma din asta, inseamna ca faci mai mult coclau, iar asfaltul e de legatura :moto:

Corect, asa e si cazul meu. :wacko:

Le-am testat si pe ploaie , am mers aprox 70-80 km pe ploaie , in unele locuri chiar ploaie tprentiala , si pot sa zic ca stau foarte bine, nu am avut nici un derapaj sau ceva.

Am cu ele vre 2000-2500 km si uzura e de vreo 20%.

eu zic ca sunt ideale pt cei care fac 50 % off 50% on.

Pe macadam , noroi , iarba uda (sa-i rtaspund si la Special k) stau excelent.

Urmatorul set va fi tot k 60 sau Metzeller Karoo (as vrea sa le incerc )

Editat de mezutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...