Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Din ce se zicea nu is rele, dar vreau sa fiu convins. Cei care au fost in tura pana in Kazahstan anu asta cu r1150gs au avut heidenau din asta si s-au comportat asa prost pe asfaltul rusesc inca au pierdut aderenta si au avut un accident. Acuma nu ii sigur ca vorbim de aceleasi cauciucuri da parca asa stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ANVELOPE MITAS 70/100-17 65N TT C-02 am gasit asaceva la un pret relativ bun dar nu stiu daca merge pe roata originala de xt. in carte scrie 120/90 iar asta are 70/100 dar tot pe 17. ca profil e buna pentru deal, dar merge pe janta?

 

http://www.anvelopeon-line.ro/popup_image....da49d31d25186a2

Editat de TheIceman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Mitas C 02 este un cauciuc pentru folosit la enduro si cross tip hobby (nu competitie), pentru pamant tare, 80 % off-road si maxim 20 % on-road.

Din ce stiu eu, nu te va duce mai mult de 3000 de km unul nou (in conditiile in care sa isi pastreze cat de cat proprietatile).

Daca te intereseaza mai multe date despre cauciucurile Mitas, iti recomand acest link:

Mitas tyres datasheet

 

Cum arata cauciucul asta cu dimensiunile 70/100/17 Poti pune o poza facuta de tine?

C-02, in catalogul Mitas, pentru rotile de 17, are 130/80 (vezi pg. 9 din acel PDF)

Nu sunt lamurit cu dimensiunile astea (70/100/17).

Numai daca, tu ai un cauciuc pentru roata fata.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

La ce tip de iesiri folosesti motocicleta?

Daca mergi si pe strada, iti recomand Mitas E09, Metzeler Karoo sau Karoo T. sau mai scumpe - Continental TKC80, Michelin T63,Dunlop D 908 si D606, etc.

Uite niste linkuri :

 

Cauciucuri de off-road

Michelin Sirac vs Mitas E09

Despre Karoo T a scris Cristi Mic numai ca nu gasesc postul acela acum .

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi trebuie doar pentru offroad, dealuri paduri si camp. Am mai aruncat o privire pe site si am vazut aceias poza la mai multe modele de cauciuc, cred ca e o greseala. e pusa poza cu cauciuc de spate la cauciucul de fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut si eu ca in catalog cel 70/100 e pentru fata dar pe site e pusa poza de spate. nu stiu ce sa zic. poza nu am, l-am gasit intr-un magazin online si aia e poza pusa de ei.

poza nu arata decat profilul, nu are treaba cu dimensiunile si cateodata nici cu realitatea. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ANVELOPE MITAS 70/100-17 65N TT C-02 am gasit asaceva la un pret relativ bun dar nu stiu daca merge pe roata originala de xt. in carte scrie 120/90 iar asta are 70/100 dar tot pe 17. ca profil e buna pentru deal, dar merge pe janta?

 

http://www.anvelopeon-line.ro/popup_image....da49d31d25186a2

 

 

Deci, nu!!

Acum doi ani am cumparat un cauciuc Mitas C02 130/80/17 pentru roata spate. Precizez ca moto e Yamaha XTZ. Dupa prima tura l-am dat jos. Era un calvar cu el atat pe sosea cat si pe coclau. Seria C de la Mitas e exclusiv pentru motocross. Motociclete nu mai grele de 120 kg. Cauciucul din care sunt facute anvelopele e foarte moale iar caramelele au suprafata foarte mica si sunt foarte inalte. Rezultatul este ca, daca le montezi la o motocilcleta grea (cum este a ta), caramelele se vor indoi in timpul mersului si spatele motocicletei va dansa lateral. De la Mitas orienteaza-te catre seria E (Enduro Trail). Anume E09. E singurul pentru coclau. Mai exista seria EF (Enduro FIM). Dar e aceeasi poveste ca la seria C (Cross). In concluzie, de la Mitas, Pentru coclau si pentru XT 600, singurul cauciuc ar fi E09.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si dupa sezon .... nishte pareri d-le Galen ?

Nu am prea multe de spus in plus, gumele sint excelente, africana se catara acum peste tot, noroiul nu ramine de loc in profilele bine inclinate, deci in concluzie nu imi puteam dori gume allroad mai bune. Cauciucul e de calitate, are aderenta buna chiar si acum iarna. Singurul dejavantaj este asa cum v-am spus pe asfalt, unde trebuie sa urci motorul pe cantul gumei spate foarte patratoase. Dar te obisnuiesti repede si esti recompensat de o neasteptat de buna aderenta si pe asfalt, practic nu am mai derapat de loc, inclusiv pe asfalt ud, nici nu se compara cu anvelopele Mitas care pe asfalt ud sint pur si simplu criminale. Normal ca nu te poti inclina la fel de mult ca si cu gumele de strada, dar la Afrika nici nu prea conteaza. Cu alte cuvinte recomand aceste gume tuturor celor care merg 50/50%. Sa fie insa clar, profilele si aderenta se platesc, in sensul ca nu cred sa tina in nici un caz mai mult de 10 mii de km.

 

Din ce se zicea nu is rele, dar vreau sa fiu convins. Cei care au fost in tura pana in Kazahstan anu asta cu r1150gs au avut heidenau din asta si s-au comportat asa prost pe asfaltul rusesc inca au pierdut aderenta si au avut un accident. Acuma nu ii sigur ca vorbim de aceleasi cauciucuri da parca asa stiu.

 

Te referi cred la Tafu, dar nu erau aceleasi gume din pacate. Gumele lui Tafu aveau profil de strada, total nepotrivite cu drumurile grele intilnite. Daca ar fi avut k60 nu ar fi avut treaba. Mai ales ca motorul era incarcat la limita.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma voi risca sa iau niste K60uri de la heidenau.ro (baietii din Sag de langa Timisoara). Pentru Bucuresti vine cam vreo 70 ron transportu. Pacat ca nu va voi putea spune mare lucru de ele decat la primavara, cand cu totii am vrea sa avem deja incaltate mobrele.

 

Le-am vazut la cineva care s-a dat un sezon cu asa ceva, cu un Dominator incarcat (+pasager) si nu doar pe asfalt, ci si pe terenuri din cele mai variate. Omu are numa cuvinte de lauda, iar gumele lui mai duc inca juma de sezon (tocite dupa 6k km mai au carne pe ele cat niste gume de strada noi noute). Cel putin juma de sezon, zic eu. Si mai sunt si ieftine. Desigur, sunt zgomotoare fata de gume de strada, dar totusi vorbim de cauciucuri cu profil aici, nu de slickuri.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi dominatori: bavarezii cu F650uri vor sa-si faca o comanda de la Heidenau.Ro. Mai precis de K60uri (:yikes:). Maine sau poimaine daca nu ma insel. Acu treaba e ca daca suntem mai multi, iesim mai bine la transport, asa ca: CINE VREA K60 in Bucuresti? Ne strangem? Dam comanda zilele astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi dominatori: bavarezii cu F650uri vor sa-si faca o comanda de la Heidenau.Ro. Mai precis de K60uri (:yikes:). Maine sau poimaine daca nu ma insel. Acu treaba e ca daca suntem mai multi, iesim mai bine la transport, asa ca: CINE VREA K60 in Bucuresti? Ne strangem? Dam comanda zilele astea?

Va recomand cu incredere. Apropos, la ce scor au ajuns gumele fata+spate? (E o informatie importanta, nu?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La nivel de 100e fata + spate impreuna. Pretul sigur il aflu maine. Plus 50 RON camerele. Curieratul ar veni vreo 70 RON daca ne luam fiecare; daca suntem mai multi... iesim mai bine.

 

daca gumele sunt din 2008, si nu din 2005/2006 sezonul toamna iarna ma bag. parca ieseam la total la mai putin de 100 iepuroi.

 

 

later edit:

fata: 40 11140081 90/90-21 M/C K60 F 110

spatele: 12 11140034 120/90-17 M/C K60 160

 

T/L nu ne trebuie ca umblam cu camere

 

camere:

 

41 11230028 4,50-5,10-110/90,120/90,140/80-17 17 F 25

64 11230061 3,00/3,25-21,80/100,90/90-21 21 D 25

 

per total 320 plus transport... hmm.. ajungem la 100 de euro :yikes:

 

another later edit: cum sunt K60-urile pe curbe/serpentine? mai ai feedback de la ele sau sunt "all over the place"?

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihnea, noi nici nu ne putem pune T/L pe Domi :yikes:

 

De asemenea, preturile de pe Heidenau.Ro sunt vechi. Din ce am vb cu ei, maine vor putea sa ne faca o oferta ferma (momentan F+S e cam 300, probabil se va ajunge pana la 350-370 in cel mai rau caz). Cauciucurile am inteles ca acum vin din Germania, presupun ca sunt noi... :dunno:

 

Sebi, pe tine te trec cu cate o camera de fiecare, sau...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihnea, noi nici nu ne putem pune T/L pe Domi :kiss:

 

stiu, stiu... spite "prinse" pe canalul central :yikes:

 

damn it... nu puteau si eu actualiza preturile pe un site :yikes: ... dar deh... cu euroul asta nebun care tot creste, era de asteptat o scumpire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

damn it... nu puteau si eu actualiza preturile pe un site :yikes: ... dar deh... cu euroul asta nebun care tot creste, era de asteptat o scumpire.

1. incearca sa gasesti alt cauciuc decit ala de fatza (la poza ma refer, ca eu am cautat sa vad cum arata un K60 da spate) si o sa zezi ca au o singura poza pentru toate K60-urile

2. Am vazut eu site-uri de firme serioase care sunt o pagina maxim doua de cind le-au facut. (Au oamenii adresa de web? AU?)

 

Daca spuneti un pret final pentru caucioace, parca m-as baga si eu ca tot sunt cu ala de pe spate crapat parca a bagat mainile in var.

 

In alta ordine de idei:

AM NISTE TOBE ASAAAAA DE NEGREEEEE......... Am terminat cu tobele (initial ziceam ca le vopsesc doar cit e toba, dup-aia am vopsit si teava pina la imbinare, dup-aia si tevile pina la motor, si colierele de prindere in motor, si piulitele si colierele de prindere intre tevi si tobe si apoi si suruburile inoxidabile de la coliere). Daca ma mai gindesc mult, s-ar putea sa fac la Mr.Watt si sa-mi schimb culoarea la motor in negru.

Am vopsit plasticele de la furca fatza, rezervorul e chituit si aproape gata vopsit, carenele sunt spalate si imediat ce ajung acasa le incep vopsirea. Coditza probabil ca o desfac si pregatesc intre doua "maini" de vopsea.

Masca mea custom cred ca o sa mai aiba de asteptat. Nu-mi place deloc cum a iesit "papier mache"-ul si cred ca incerc cu spuma poliuretanica decupata si chituita. Sau cu polistiren extrudat.....oi vedea.

Daca nu uit iarasi, mai fac o incercare la piulitza de spita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu optez tot pentru K60, m-am decis. Acuma sper sa imi iau cat mai repede posibil pentru ca daca o mai ia euro la deal inca nu le vad prea ieftine....Oricum imi trebe gume noi pentru RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am "scurmat" pe forumuri se pare ca aceste K60 au un grip bun pe asfalt, ud sau uscat (nu ca Anakee totusi care e mult mai... "stradal" ), cu un zgomot mai mic decat alte cauciucuri cramponate intermediare. Totusi cativa spun ca spatele are/capata forma patrata oferind o senzatie oarecum ciudata initial de ridicare la aplecarile pe viraje. Marginea e ferma dar are in acelasi timp aderenta, deci nu vor exista derapaje necontrolate pe serpentine curate, calde, uscate. Pe ud, frig, iarna, namol, nisip... trebuie sa mergem mai drepti cu aceste Heidenau.

 

poze:

 

post-5125-1232493079_thumb.jpgpost-5125-1232493095_thumb.jpgpost-5125-1232493110_thumb.jpgpost-5125-1232493165_thumb.jpg

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, nu!!

Acum doi ani am cumparat un cauciuc Mitas C02 130/80/17 pentru roata spate. Precizez ca moto e Yamaha XTZ. Dupa prima tura l-am dat jos. Era un calvar cu el atat pe sosea cat si pe coclau. Seria C de la Mitas e exclusiv pentru motocross. Motociclete nu mai grele de 120 kg. Cauciucul din care sunt facute anvelopele e foarte moale iar caramelele au suprafata foarte mica si sunt foarte inalte. Rezultatul este ca, daca le montezi la o motocilcleta grea (cum este a ta), caramelele se vor indoi in timpul mersului si spatele motocicletei va dansa lateral. De la Mitas orienteaza-te catre seria E (Enduro Trail). Anume E09. E singurul pentru coclau. Mai exista seria EF (Enduro FIM). Dar e aceeasi poveste ca la seria C (Cross). In concluzie, de la Mitas, Pentru coclau si pentru XT 600, singurul cauciuc ar fi E09.

Tu ai gasit E09 pe 17? Omu de la care as putea sa iau mi-a spus ca decat un model de mitas are pe 17, adica C02. Eu am roata pe 17. :yikes: Daca aveam pe 18, nu mai eram asa stresat, pe orice drum gaseam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am vorbit la Heidenau.Ro. Baietii mi-au spus urmatoarele preturi:

 

 

Heidenau K60 120/90-17: 190 RON bucata

Heidenau K60 90/90-21: 135 RON bucata

camera 17 tzoli: 40 RON bucata

camera 21 tzoli 45 RON bucata

camera 15mp (dedicatie pt Sebi): mult :yikes:

 

In total, pentru un set complet de gume + camere, va trebui sa scoatem din buzunar 410 RON + taxe curierat. Taxele de curierat vor fi intre 50 si 100 RON... cred.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...